Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (17)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=О311.45-02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Транспорт   
1.

Василевич О.В. 
Моделі та метод розрахунку асфальтобетонних шарів нежорстких дорожніх одягів армованих синтетичними матеріалами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / О.В. Василевич ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Розроблено моделі та метод розрахунку асфальтобетонних шарів нежорстких дорожніх одягів, армованих синтетичними матеріалами. Проаналізовано сучасні методи розрахунку армованих асфальтобетонних шарів на міцність. Досліджено й узагальнено механізм взаємодії армуючого синтетичного прошарку з асфальтобетонними шарами нежорсткого дорожнього одягу й обгрунтовано фізичні моделі даного процесу. Розроблено моделі функціонування армуючих прошарків в асфальтобетонних шарах нежорстких дорожніх одягів, які дозволяють визначати прийнятні норми напруження, сформованого під дією транспортних засобів. Створено метод розрахунку армованих асфальтобетонних шарів й обгрунтовано умови межового стану, що описує розтріскування армованих асфальтобетонних шарів. На підставі проведених експериментальних досліджень запропоновано методику визначення розрахункових характеристик для асфальтобетону, армованого різними синтетичними матеріалами, шляхом використання аналітичних залежностей. Вперше для прогнозування стану армованих асфальтобетонних шарів використано метод акустичної емісії. На базі узагальнення одержаних результатів наукового дослідження розроблено й апробовано за виробничих умов методику проектування дорожніх одягів нежорсткого типу з асфальтобетонними шарами, армованими різними синтетичними матеріалами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.45-02 +
Шифр НБУВ: РА337171

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Іщенко О.М. 
Розробка методики розрахунку на температурну тріщиностійкість асфальтобетонного покриття штучних споруд автомобільних доріг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / О.М. Іщенко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2003. — 21 с.: рис. — укp.

Розглянуто температурну тріщиностійкість асфальтобетонного покриття (АП) у зоні між деформаційними швами на найбільш розповсюджених залізобетонних елементах прогонових будов штучних залізобетонних споруд. На підставі аналізу умов експлуатації розроблено розрахункові схеми роботи АП, що враховують основні конструктивні особливості дорожнього одягу штучних споруд, їх закономірності температурного деформування, а також відображають характер температурного режиму даного покриття та залізобетонних елементів. Для даних розрахункових схем встановлено аналітичні залежності для визначення температурних напружень і межового стану АП у разі коливання температури у річному та добовому циклах. Зазначено, що аналітичні залежності одержано з урахуванням термореологічних властивостей асфальтобетону. На підставі експериментальних досліджень і числового аналізу показано достовірність теоретичних положень і зроблено аналіз температурного розстріскування АП, а також встановлено закономірності забезпечення його температурної тріщиностійкості. За даною методикою проведено розрахунки та розроблено практичні рекомендації щодо підвищення температурної тріщиностійкості АП штучних споруд автомобільних доріг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.45-02 +
Шифр НБУВ: РА323416

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Смолянець В.В. 
Удосконалення проектування асфальтобетонного покриття нежорсткого дорожнього одягу в умовах міст: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / В.В. Смолянець ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 18 с.: рис. — укp.

Проаналізовано умови роботи та характер руйнування асфальтобетонного покриття міських дорожніх одягів. Показано, що розтріскування покриття від дії транспорту є більш інтенсивним за більшого часу дії навантаження. Обгрунтовано вибір межового стану та умову міцності для оцінки тріщиностійкості асфальтобетонного покриття міських вулиць і доріг. Визначено межову кількість прикладання навантажень на асфальтобетонне покриття нежорсткого дорожнього одягу, а також розрахункову інтенсивність руху з урахуванням режиму руху транспортних засобів за умов міста. Запропоновано поняття "міра відновленості пошкодженої структури асфальтобетону", з використанням якого уточнено аналітичну залежність для визначення сумарної міри накопичення пошкодження покриття. Експериментальним шляхом з'ясовано розрахункові характеристики та показники довговічності різних асфальтобетонів, які є необхідні для виконання розрахунків з метою оцінки тріщиностійкості покриття міських вулиць і доріг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.45-02 +
Шифр НБУВ: РА335014

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського