Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=О335.53-014$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Загороднов М.І. Покращання показників маневреності і стійкості руху шарнірно зчленованих автобусів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.І. Загороднов ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.Розроблено математичну модель плоскопаралельного руху шарнірно зчленованих автобусів (ШЗА) за різних схем приводу ведучих коліс та систем управління причіпною секцією. Запропоновано методику визначення критичної швидкості та межової швидкості початку коливальної нестійкості ШЗА, яка дає змогу підбирати та оптимізувати параметри колісного керуючого модуля та автопоїзда в цілому, завдяки чому забезпечується стійкість його руху у межах експлуатаційних навантажень та швидкостей. З використанням методу "продовження за параметрами" визначено умови втрати статичної стійкості у круговому русі й одержано мінімально можливі стійкі динамічні радіуси повороту за різних швидкостей руху, а також визначено стаціонарні кругові режими ШЗА за дії на нього постійних зовнішніх сил і моментів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-014 + Шифр НБУВ: РА334936
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Веремчук О.А. Покращення показників керованості та стійкості автобусів особливо великого класу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.А. Веремчук ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.Розв'язано завдання щодо вибору компонувальних, масових параметрів і системи управління тривісних автобусів особливо великого класу. Визначено основні компонувальні параметри та параметри системи повороту автобуса даного класу, що забезпечують задане навантаження на його осі та необхідні показники маневреності. Одержано систему диференціальних рівнянь, що описує рух автобуса як тримасової системи, яка передбачає врахування впливу керуючих колісних модулів перехідних і задніх коліс. Визначено показники стійкості руху автобуса та проаналізовано вплив параметрів керуючого колісного модуля на їх числове значення. Показано, що застосування переднього та заднього колісного керуючого модуля зумовлює покращання показників стійкості руху автобуса за перехідних режимів руху. Встановлено закон управління колесами заднього керуючого модуля, за якого покращуються показники маневреності та стійкості руху автобуса. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-014 + Шифр НБУВ: РА364620
Рубрики:
|
|
|