Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (78)Книжкові видання та компакт-диски (75)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О427.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія: Транспорт   
1.

Блінцов С.В. 
Автоматичне керування рухом самохідних підводних апаратів в умовах невизначеності: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / С.В. Блінцов ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2005. — 22 с. — укp.

Здійснено удосконалення систем автоматичного керування рухом самохідних підводних апаратів за умов невизначеності їх параметрів і характеристик зовнішнього середовища шляхом застосування нечітких і нейромережних регуляторів з використанням інверсійних моделей об'єкту керування. Створено пряму й інверсну нейромережні моделі керованого руху самохідного підводного апарата як нелінійного об'єкта керування за умов невизначеності його конструктивних параметрів і параметрів зовнішніх збурень. Розроблено закони керування та синтезовано системи автоматичного керування плоским і просторовим рухом апарата на базі нейромережних і нечітких регуляторів та регуляторів, що використовують прямі й інверсійні математичні та нейромережні моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О427.5-082.022-05 +
Шифр НБУВ: РА339795

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Костенко Д.В. 
Вплив конструктивних параметрів прив'язних підводних систем на їхні експлуатаційні характеристики: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.03 / Д.В. Костенко ; Укр. держ. мор. техн. ун-т ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2003. — 17 с.: рис. — укp.

Досліджено питання удосконалення проектування прив'язних підводних систем з ненаселеними підводними апаратами, що мають підвищену продуктивність під час виконання типових технологічних операцій пошуково-дослідницьких робіт. Обгрунтовано шляхи підвищення продуктивності, показано її взаємозв'язок з силовими та енергетичними характеристиками. Вивчено явища, пов'язані з роботою одноланкової прив'язної підводної системи. Виявлено існування енергетичного мінімуму - точки донної поверхні, досяжної з мінімальними енергозатратами, розглянуто залежність положення енергетичного мінімуму від інших параметрів прив'язної підводної системи та зовнішніх впливів. Розроблено методики визначення конструктивних параметрів даної системи з самохідним підводним апаратом. Система сполучає буксувальний і самохідний режими роботи та забезпечує більшу продуктивність у порівнянні з одноланковою. Розроблено методику проектування такої системи в стаціонарному стані та основних динамічних режимах. Наведено опис і результати натурних експериментів, що підтверджують теоретично одержані висновки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О427.5-02 +
Шифр НБУВ: РА325318

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Кравцов В.І. 
Механіка гнучких глибоководних систем: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.08.03 / В.І. Кравцов ; Укр. держ. мор. техн. ун-т ім. Макарова. — Миколаїв, 1999. — 36 с. — укp.

Дисертація присвячена розробці методів і алгоритмів числового дослідження нелінійного пружного деформування просторово викривлених гнучких елементів морських конструкцій із згинальною і крутильною жорсткістю при дії довільно розташованих в просторі статичних, квазістатичних або динамічних зосереджених, розподілених або моментних навантажень, викликаних кінематичним або деформаційним впливом водного середовища, при роботі в умовах, близьких до реальних. Розроблено пакети обчислювальних прикладних програм, які дозволяють оперативно вирішувати поставлені задачі з метою прийняття конструктивних і технологічних рішень безпосередньо в процесі експлуатації гнучких морських конструкцій. Достовірність перевірена розробленими методами чисельного і натурного екперименту. Досліджена механіка підводного трубопроводу і його вплив на судно-носій при укладанні, ремонті і експлуатації. Визначено напружено-деформований стан гнучких, приєднаних до судна-носія, протяжних конструкцій при дії статичних і динамічних навантажень. На основі створених методів і алгоритмів уперше розв'язано ряд оригінальних прикладних задач механіки глибоководних гнучких конструкцій, досліджено їх напружено-деформований стан, стійкість і динаміку в режимах експлуатації, близьких до реальних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О427.5-01

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Копійка 
Прогнозування міцності та ресурсу роботи конструкцій плавучості підводних апаратів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.03 / Сергій Васильович Копійка ; Національний ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2008. — 24 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О427.5-011.11
Шифр НБУВ: РА359732

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Пода В.Б. 
Тепломасообмін в глибоководних генераторах водню на основі гідрореагуючих речовин: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.14.06 / В.Б. Пода ; НАН України. Ін-т пробл. машинобуд. ім. А.М.Підгорного. — Х., 2004. — 21 с. — укp.

Розроблено метод розрахунку масо- та теплообмінних параметрів і характеристик систем зберігання та подачі водню з глибоководним генератором водню відкритого типу за схемою "колокол", що використовує гідрореагуючі речовини. Одержано результати експериментальних досліджень тепломасообмінних характеристик реакції твердих речовин (швидкореагуючих гідрореагуючих речовин (ГРР) на основі алюмінію) з водою, що супроводжуються газоутворенням, і моделей глибоководних генераторів водню з ГРР, що мають вигляд стовпців, та установлено емпіричні залежності щодо повноти та поверхневої швидкості масовіддачі ГРР і зміни температури поверхні стовпця ГРР, газорідинної емульсії навколо стовпця та водню, що генерується, а також коеціфієнтів тепловіддачі від поверхні стовпців ГРР до газорідинної емульсії та водню. Обгрунтовано використання систем ощадження та подачі водню з генераторами відкритого типу, що використовують ГРР, для засобів глибоководної техніки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О427.5-04 +
Шифр НБУВ: РА336373

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Нужний 
Удосконалення теоретичних основ проектування прив'язних підводних систем з гнучкими елементами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.03 / Сергій Миколайович Нужний ; Національний ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2006. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О427.5-02
Шифр НБУВ: РА348800

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського