Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (16)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=О455.86$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Транспорт   
1.

Нгуен Мань Тхионг 
Підвищення експлуатаційної надійності і методика розрахунку валопроводу малотоннажних суден змішаного плавання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Мань Тхионг Нгуен ; Одес. держ. мор. акад. — О., 2001. — 18 с. — укp.

Отримано метод оцінки ресурсу та надійності системи валопроводу з урахуванням експлуатаційних факторів і спосіб підвищення цих показників. Розв'язано рівняння коливання вала з розподіленою масою, який обертається, з урахуванням поздовжніх сил, гіроскопічного моменту та його внутрішнього опору, що має гістерезисну характеристику. Запроваджено метод оцінки усталеності відносного положення цапф в опорах залежно від цього положення. Розроблено метод розрахунку коливань багатогранного валопроводу з різними нелінійними жорсткостями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.86-02
Шифр НБУВ: РА317151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Ломаковська Т.Ю. 
Підвищення ефективності роботи упорних і опорних підшипників ковзання суднових валопроводів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Т.Ю. Ломаковська ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2007. — 18 с. — укp.

Розроблено математичну модель нахилено-еквідистантних поверхонь (НЕП) підшипникових вузлів тертя суднового валопроводу. Запропоноване рішення дозволяє забезпечити стійкість гідродинамічного режиму тертя та підвищити несучу здатність навантаження і механічний коефіцієнт корисної дії (ККД) вузла. Установлено, що максимальний тиск змащувального шару залежить від конструктивних параметрів за відповідної товщини змащування. Теоретично показано й експериметально доведено, що механічний ККД вузлів тертя з НЕП є високим за умов зміни навантаження у межах від 50 % до 100 % від номінального. За попередніми оцінками підвищення ефективності підшипників судового валопроводу за рахунок застосування НЕП характеризується збільшенням механічного ККД пропульсивної установки на 2 - 4 %, зниженням витрат палива на 2 - 4 %, зменшенням витрат масла до 30 %, зменшенням зносу контактних поверхонь, що забезпечує збільшення моторесурсу вузла майже вдвічі та збільшення терміну служби масла. Зазначено, що термін служби масла збільшується внаслідок зменшення температури у зоні контакту вдвічі (в'язкість масла не змінюється, в масло не обов'язково додавати антифрикційні домішки).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.86-042.05 +
Шифр НБУВ: РА351648

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Бузков В.А. 
Підвищення службових властивостей матеріалів для розвитку суднових дейдвудних обладнань та захисту моря: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.01 / В.А. Бузков ; НАН України. Ін-т пробл. матеріалознавства ім. І.М.Францевича. — К., 1999. — 36 с. — укp.

Дисертація присвячена основам створення матеріалів та розвитку конструкцій дейдвудних обладнань (ДО) для підвищення службових властивостей та захисту моря. Розроблені фізико-хімічні основи створення композиційних полімерних матеріалів та дейдвудних підшипників (ДП) з них. Обгрунтовані механізми зміцнення та підвищення зносостійкості поліамідів, наповнених графітом. Визначені оптимальні конструкції поліамідних ДП для суден, які експлуатуються на чистій воді, воді з піском, при великому числі реверсів валів, з ломаною лінією валопроводу. Встановлені види режимів тертя: в неметалевих ДП - напіврідинний, в металевих - рідинний. Розроблені основи технології виробництва монолітних поліамідних ДП. З'ясовано, що поліамідні ДП служать в 1,5-4 рази довше бакаутових та інших, ремонтопридатні, економічні, змащуються водою, не забруднюють море. Запропонована нова система змащення ДО двома видами масел - традиційним (для відкритих водних басейнів) та таким, що біологічно розкладається, екологічно чистим (для закритих водних басейнів). Розроблена статистична модель оцінки строків служби та міжремонтних періодів ДО за технічним станом. Запропоновані та обгрунтовані експлуатаційні критерії оцінки застосовуваності ДО, які дозволяють перейти до розробки техумов на використання різних типів ДО для різноманітних типів суден.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.862-03

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського