Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (16)Реферативна база даних (195)Книжкові видання та компакт-диски (96)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>U=О52-01$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія: Транспорт   
1.

Кліпа 
Ідентифікація динамічних характеристик легких пілотованих та малих безпілотних літальних апаратів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.12 / Антоніна Миколаївна Кліпа ; Національний авіаційний ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-015
Шифр НБУВ: РА365993

      
Категорія: Транспорт   
2.

Мамчук В.І. 
Математичне моделювання турбулентних примежових шарів та пристінних струменів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / В.І. Мамчук ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Розроблено математичну модель і чисельний скінченно-різницевий метод розрахунку стаціонарних нестисливих турбулентних пристінних струменів з урахуванням шорсткості та поперечної кривизни обтічної поверхні, наявності чи відсутності супутнього потоку, чи відсутності в супутньому потоці додатного або від'ємного градієнта тиску. Проведено обчислювальний експеримент з моделювання примежових шарів і пристінних струменів, в результаті чого уточнено методику задання граничних умов шляхом використання покращених кубічних сплайнів, з'ясовано значення модельних коефіцієнтів для дослідження видів течій, обгрунтовано переваги побудови неявного скінченно-різницевого методу 2-го порядку точності з сильними стабілізаційними властивостями, визначено діапазон використання розроблених математичної моделі і розрахункового методу. Численними порівняннями результатів тестових розрахунків з експериментальними даними продемонстровано спроможність розрахункового методу коректно відтворювати особливості розвитку досліджених турбулентних пристінних течій і враховувати вплив зазначених вище факторів адекватно до їх фізичної природи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-011.1с31

      
Категорія: Транспорт   
3.

Третьяков О. С. 
Метод розрахунку довговічності елементів авіаційних конструкцій, навантажених розтягом-стиском та згином: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.07.02 / О. С. Третьяков ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т" . — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Встановлено, що даний метод розрахунку забезпечує задовільне узгодження з результатами випробувань натурних панелей, виконаних у ЦАГІ. Розроблено метод розрахунку довговічності скорочує обсяг експериментальних досліджень на етапі проектування, вибирє, базуючись на втомних і циклічних деформаційних властивостях матеріалу, раціональні конструктивні рішення, які забезпечують мінімальний вплив напружень від згину на довговічність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-016.3
Шифр НБУВ: РА375691 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
4.

Орловський М.М. 
Методика розрахунку та дослідження нелінійних нестаціонарних аеродинамічних характеристик тілесних профілів у взаємодії з турбулентними струминами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.02.05 / М.М. Орловський ; Держ. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням розробки методики та дослідження щодо оцінки впливу струмини від силової установки на аеродинамічні характеристики механізованих тілесних профілів. Використано модифікований метод дискретних вихорів як чисельний метод нелінійної аеродинаміки. Розроблена методика дозволяє моделювати і розраховувати в нестаціонарній постановці обтікання довільних двовимірних тілесних компоновок з урахуванням інтерференції окремих елементів та працюючої силової установки в області нелінійної зміни аеродинамічних характеристик. Отримав подальший розвиток спосіб розрахунку обтікання двовимірних компоновок з урахуванням тілесності. Визначено спосіб апроксимації циркуляції на поверхні тіла, що дозволяє "редискретизувати" чисельний розв'язок та отримати безперервний розподіл параметрів за несучими поверхнями. Запропоновано новий спосіб побудови траєкторій рідких частинок, що рухаються у просторі. Розроблено рекомендації з питань дискретизації розрахункової поверхні профілів. Визначено оптимальні геометричні параметри, які характеризують положення гондол силової установки перерізу крила.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-011
Шифр НБУВ: РА307549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Кривенда С.П. 
Розрахунок на міцність комбінованих багатоелементних з'єднань деталей літальних апаратів із композиційних матеріалів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.03 / С.П. Кривенда ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2004. — 19 с.: рис. — укp.

Синтезовано уніфіковану математичну модель напружено-деформованого стану (НДС) комбінованих з'єднань деталей з композиційних матеріалів для прогнозування їх межового стану та залишкової міцності під час руйнування з урахуванням температури експлуатації агрегатів літального апарата (ЛА), а також для проектування з'єднання зі змінними параметрами вздовж стику за умов складного термомеханічного навантаження. Для інженерних розрахунків виведено канонічну систему лінійних алгебричних рівнянь з метою визначення зусиль в елементах з'єднання за умов дії складного термомеханічного навантаження та одержано залежності для визначення коефіцієнтів податливості комбінованих з'єднувальних зв'язків. Наведено рекомендації щодо області використання виведених і відомих формул для розрахунку коефіцієнтів податливості зв'язків. Запропоновано алгоритм оцінки залишкової статичної міцності та живучості комбінованих з'єднань з різнорідними зв'язками. Розроблено методику проектування структури та параметрів комбінованого з'єднувального шару з'єднань деталей з КМ з прогнозованим характером і послідовністю руйнування його елементів. Створено програмний комплекс визначення НДС комбінованих з'єднань за різними конструктивно-технологічними рішеннями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-016.3 +
Шифр НБУВ: РА329939

      
Категорія: Транспорт   
6.

Романюк Л.А. 
Розробка методик розрахунку плоских примежевих шарів на основі удосконаленої однопараметричної моделі: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / Л.А. Романюк ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Створено методику розрахунку турбулентних плоских примежевих шарів на основі єдиної удосконаленої однопараметричної моделі коефіцієнта турбулентності в'язкості. Запропоновано наближено-аналітичні розв'язки для кінетичної енергії турбулентності, використані для задання початкових умов. Проведено числове моделювання турбулентних пристінних течій. Виконано порівняння розрахунків параметрів з канонічними експериментами Стенфордської конференції. Уточнено модельні коефіцієнти для рівноважних і нерівноважних турбулентних плоских примежевих шарів. На підставі порівняльного аналізу одержаних розрахунків, результатів канонічних експериментів Стенфордської конференції у широкому діапазоні зміни градієнтів тиску та чисел Рейнольдса для рівноважних і нерівноважних течій і наукових досліджень інших учених встановлено, що запропоновані методики не тільки не поступаються кращим з відомих, а за наявності значних градієнтів тиску дають більшу збіжність розрахунку та експеримента.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-011.18 +
Шифр НБУВ: РА331953
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського