Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (6)Реферативна база даних (105)Книжкові видання та компакт-диски (60)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О53-06$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія: Транспорт   
1.

Гребеніков В. О. 
Конструктивно-технологічний метод підвищення втомної довговічності рознімних болтових з'єднань елементів планера літака: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.07.02 / В. О. Гребеніков ; Нац. аерокосм. ун-т М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено конструктивно-технологічний метод підвищення втомної довговічності рознімних болтових з'єднань елементів планера літака шляхом локального та бар'єрного обтиснення елементів у зоні циліндроконічного отвору та дорнування стінок циліндричного отвору. Досліджено характеристики локального напружено-деформованого стану та втомної довговічності зразків конструктивних елементів планера літака в зоні рознімних болтових з'єднань. Проведено експериментальні дослідження для визначення характеристик втомної довговічності типових моделей конструктивних елементів планера літака в зоні рознімних болтових з'єднань. Розроблено конструктивно-технологічний метод підвищення втомної довговічності та ресурсу рознімних болтових з'єднань елементів планера літака шляхом вдосконалення технології складання з'єднань з одностороннім підходом, застосування дорнування стінок циліндричних отворів, а також локального та бар'єрного обтиснення конструктивних елементів у зоні циліндроконічних отворів забезпечує надійне досягнення заданих ресурсних характеристик елементів конструкції літака в зоні рознімних болтових з'єднань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-016.3 + О53-060.8
Шифр НБУВ: РА376734 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Тараненко І. М. 
Метод розрахунку температурного напружено-деформованого стану композитних стрингерів панелей обшивки: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.07.02 / І. М. Тараненко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т" . — Х., 2010. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано механізм виникнення внутрішнього самоврівноваженого напружено-деформованого стану, що виникає під час виготовлення тонкостінних профілів з композиційних матеріалів через термічне розширення матеріалів та усаджування сполучного. Розроблено теоретичні підходи, фізичні та математичні моделі й одержано аналітичні формули для оцінювання величин напружень, які виникають у елементах складених профілів і лінійних і крутильних переміщень профілів, які знаходяться під впливом внутрішнього самоврівноваженого напруженого стану. Виконано параметричні й експериментальні дослідження, які підтвердили працездатність теорії та обгрунтували практичні рекомендації щодо виготовлення профілів з неоднорідним перерізом. Запропоновано схеми армування та раціональні місця встановлення накладок, які мінімізують жолоблення профілю під час його виготовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-044.01-02 + О53-061/069
Шифр НБУВ: РА377776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Мельніков С.М. 
Методи нормування технологічних допусків у виробництві стільникових заповнювачів для авіакосмічної техніки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.04 / С.М. Мельніков ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2006. — 19 с. — укp.

Вперше розроблено багаторівневу класифікацію технологічних недосконалостей і дефектів, які виникають на основних операціях процесу виробництва стільникового заповнювача (СЗ) і стільникових конструкцій (СК) з урахуванням природи, особливостей і механізму дії чинників, які обумовлюють недосконалості на стадіях їх виникнення та прояву. Розроблено нові математичні моделі, для реалізації яких запропоновано методи процесу знежирення фольги та взаємозв'язки міцності клейового шару з нерівномірним відривом і нанесення клею, які дозволили обгрунтувати поля допусків для нанесення клею залежно від його в'язкості та швидкості нанесення за найефективнішого способу глибокого друку. На базі математичних моделей дефектів, пов'язаних з параметрами режиму формування сотопакета (усадки клею та відмінності коефіцієнтів лінійного термічного розширення клею та фольги) вперше виявлено першопричину появи технологічного вигину й обгрунтовано відповідні поля допусків. Розроблено метод нормування поля допуску на залишкове пружиніння сотоблока, який забезпечує близьке до номінального значення фізико-механічних характеристик СЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-061/069 + О62-061/069 +
Шифр НБУВ: РА348064

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Топал О.С. 
Моделі та методи автоматизованої підтримки прийняття рішень щодо технологічної підготовки складального виробництва в літакобудуванні: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.С. Топал ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Запропоновано метод автоматизованого формування управляючих рішень щодо технологічної підготовки складального виробництва, який на відміну від існуючих базується на виявленні та класифікації потенційних неузгодженостей у вимогах складальних технологічних процесів та дає змогу зменшити непродуктивні витрати підприємства шляхом погодження технічних умов поставки деталей для складання. Удосконалено метод агрегативного моделювання у частині опису змінних шляхом введення предикатів на входах та виходах моделі, а також нової схеми сполучення агрегатів, що дозволило створити модель типового блока та відповідно блочну структуру системи підтримки прийняття рішень щодо технологічної підготовки складального виробництва. Розвинуто метод гібридного моделювання для опису процесів функціонування системи підтримки прийняття рішень у аспекті подання взаємодії типових блоків як композиції гібридних автоматів, що дозволило реалізувати комплексну автоматизацію технологічної підготовки складального виробництва на базі мультиагентної технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-060.8-6 +
Шифр НБУВ: РА348124

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Топал О.М. 
Модель та метод автоматизованої підтримки прийняття технологічних рішень в агрегатно-складальному виробництві авіабудівного підприємства: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.М. Топал ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено модель та метод автоматизованої підтримки прийняття технологічних рішень в агрегатно-складальному виробництві авіабудівного підприємства. Обгрунтовано необхідність розробки системи підтримки прийняття рішень (СППР) щодо реалізації робочої технології агрегатного складання в авіабудуванні у вигляді динамічних експертних систем (ДЕС), що враховує поточний стан складальних одиниць на етапах їх виробництва. Показано недоліки існуючих моделей знань щодо подання часових залежностей. Удосконалено мережеву модель подання знань шляхом розширення мережі Петрі за рахунок введення елементів, які відображають час в явному вигляді, що дозволяє використовувати дані та знання, що змінюються з часом, в процесі виводу на знаннях для підтримки прийняття рішень під час агрегатного складання в авіабудуванні. Розроблено двохетапний знанняорієнтований метод підтримки прийняття виробничих рішень під час реалізації робочої технології агрегатного складання в авіабудуванні, який дає можливість автоматизувати обробку даних моніторингу виробничих процесів та управління агрегатним складанням в авіабудуванні. Розроблено класифікацію рішень щодо коригування робочої технології складання планера літака на авіаційному підприємстві. Запропоновано агентну архітектуру СППР для реалізації робочої технології агрегатного складання в авіабудуванні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-060.8 +
Шифр НБУВ: РА353122

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Зайцев В. Є. 
Підготовка і організація авіаційного заготівельно-штампувального виробництва на основі CALS-технологій: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.07.02 / В. Є. Зайцев ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2011. — 33 с. — укp.

Створено концепцію комплексної автоматизації технологічної підготовки заготівельно-штампувального виробництва авіаційного підприємства. Розроблено концепцію комплексного застосування в технологічній підготовці заготівельно-штампувального виробництва знанняорієнтованих систем алгоритмізації слабкоструктурованих даних як основи єдиного інформаційного простору авіаційного підприємства. Запропоновано методи автоматизації кодування деталей заготівельно-штампувального виробництва та проведення аналізу їх конструкторських і технологічних особливостей для випереджаючого застосування автоматизованих конструкторсько-технологічних класифікаторів, типових технологічних процесів, які спрямовані на вибір раціональних параметрів і технічних рішень за автоматизованого проектування виробів авіаційної техніки та підготовки їх виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-060.122-6
Шифр НБУВ: РА380666 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Рогачов Є.П. 
Розробка технології виготовлення листових ошипованих деталей літака з високоміцних алюмінієвих сплавів із застосуванням наплавлення: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.04 / Є.П. Рогачов ; Держ. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Створено високоефективну технологію виготовлення листових ошипованих деталей зі сплавів Д16АТ і В95 із застосуванням дугового наплавлення і формоутворення виступів. Плавлення електрода зі сплаву АК-5 і формування крапель заданої маси здійснюється з застосуванням тепловідвідного мундштука. Для переносу крапель використано газодинамічний спосіб. Визначено умови і режими наплавлення, за яких у деталях відсутнє тріщиноутворення. Формоутворенням отримано шипи різної форми: конічні, трапецієподібні, з насічкою, з пірамідальними виступами. Вивчено механічні та корозійні характеристики з'єднань. Розроблено експериментальне та промислове обладнання для виготовлення листових ошипованих деталей. Наплавлення вступів здійснюється в автоматичному режимі за заданою програмою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-061/069
Шифр НБУВ: РА310736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

М'ялиця А.К. 
Технологічна підготовка літакобудівного виробництва в умовах дискретно-нестабільних програм випуску виробів: Автореф. дис. д-ра техн. наук: 05.07.04 / А.К. М'ялиця ; ВАТ "Укр. НДІ авіаційної технології". — К., 2003. — 28 с.: рис. — укp.

Розроблено методи і основи технологічної підготовки серійного авіаційного виробництва в умовах дискретно-нестабільних програм випуску, які включають як відомі поняття (математична модель і способи передачі форм і розмірів, взаємозамінність і складуваність), так і нові (аналітичний еталон (анет), тріади "конструкція - технологія - обсяг випуску", "персонал - техпроцес - обладнання"). Введено нове поняття технологічності як тріади "конструкція - технологія - обсяг випуску", яке відрізняється тим, що технологічна підготовка виробництва розглядається в аспекті створення дерева (ланцюжка) із відомих технологічних процесів, яке називають технологією випуску літака, а також технологічного забезпечення з освоєнням і підтриманням функціонування протягом життєвого циклу цієї технології випуску літака із застосуванням нових методів перенесення форм і розмірів за допомогою анетів та обладнання з числовим програмним керуванням (ЧПК). Дано строгі визначення понять складуваності та взаємозамінності. Отримано критерії застосовності залежного та незалежного утворювання розмірів замикальної ланки складального ланцюга. Показано, що рівень виробництва залежить від рівня тріади "персонал - технології - обладнання". Вперше в літакобудуванні України технологічну підготовку мотогондоли літака Ан-74ТК-300 здійснено на основі анетів та обладнання з ЧПК без створення традиційних плазів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-06-64 +
Шифр НБУВ: РА328022

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Лашко С. М. 
Технологія виправлення точкових ливарних дефектів тонкостінних елементів авіаційних деталей з високоміцних алюмінієвих сплавів дозованим наплавленням: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.07.02 / С. М. Лашко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т. — Х., 2010. — 16 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності виправлення ливарних дефектів авіаційних деталей з високоміцних алюмінієвих сплавів. Визначено закономірності формування зварювальної ванни на деталі з обробкою, а також закономірності плавлення електрода, що охолоджується масивним мідним мундштуком, під дією електричної дуги. Встановлено умови, що дозволяють виконати заварювання дефекту. Визначено вплив параметрів процесу на механічні властивості деталей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-060.154
Шифр НБУВ: РА376875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського