![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=О578.2$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Поспєлов Б.Б. Адаптація авіаційних радіотехнічних систем в умовах ситуаційної невизначеності: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.12.17 / Б.Б. Поспєлов ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіаці. ін-т". — Х., 2007. — 36 с. — укp.Удосконалено теорію та методологію підвищення якості інформаційного обміну (ІО) в авіаційних радіотехнічних системах (АРТС) за умов ситуаційної невизначеності (СН) та обмеженого частотно-енергетичного ресурсу на базі використання нового класу динамічних трактів передачі інформації (ДТПІ), адаптованих до СН. Встановлено критерії оптимальності та розроблено математичні моделі ДТПІ, на базі яких удосконалено методологію їх погодженої та розмежованої адаптації за різних рівнів СНТ в АРТС. Запропоновано підхід щодо дослідження ефективності методів адаптації за динамічних умов з урахуванням характеристик апертури. Розроблено новий підхід щодо формування опорного сигналу в ДТПІ за умов СН, заснований на використанні спектральної надмірності сигналів. Показано, що злагоджена адаптація ДТПІ дозволяє більш ніж на порядок (у порівнянні з адаптацією ДТПІ на приймальному боці) збільшити поточну пропускну здатність, знизити величину відносної середньої квадратичної похибки передачі сигналів й імовірнісь похибки прийому. Запропоновано новий підхід щодо модифікації методів адаптації, який дозволяє забезпечити підвищену локальну швидкість та якість адаптації за умов істотної динаміки СН та наявності інструментальних похибок. Розроблено й апробовано макет адаптивного тракту обробки на приймальному боці ДТПІ. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: О578.24 + Шифр НБУВ: РА352788
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Вишнівський О.В. Сіткові моделі електродинамічних об'єктів складної конфігурації для визначення місцеположень антен: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.17 / О.В. Вишнівський ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.Розроблено метод автоматизованої побудови сіткових моделей електродинамічних об'єктів довільної геометричної форми й одержання координат їх вузлів. Удосконалено метод числового розв'язання інтегрального рівняння Поклінгтона відносно густини струмів сіткової моделі об'єкта геометрично складної форми. Одержано вираз, використання якого дозволяє обчислювати коефіцієнт взаємовпливу незалежних вібраторних антен за струмами, які у цих антенах збуджуються, з урахуванням топології електродинамічного об'єкта, на якому їх встановлюють, і просторового рознесення антен. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: О578.2 + Шифр НБУВ: РА364875
Рубрики:
|
|
|