Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (111)Книжкові видання та компакт-диски (81)Журнали та продовжувані видання (126)
Пошуковий запит: (<.>U=О81$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія: Транспорт   
1.

Бородич П.Ю. 
Закономірності діяльності в системі "рятувальник-екстремальне середовище" на станціях метрополітену: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.04 / П.Ю. Бородич ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Визначено закономірності діяльності рятувальників під час аварійно-рятувальних робіт на станціях метрополітену (АРР СМ). Розроблено метод імітаційного моделювання АРР СМ, використання апарату E-мереж, який відображає закономірності організації та проведення повного комплексу АРР СМ, що являє собою функціонування системи "рятувальник - надзвичайна ситуація" на станції метрополітену. Визначено, що закономірністю виконання типових операцій рятувальниками є опис розподілу часу їх виконання за допомогою beta-розподілу. Уточнено закономірності роботи в ізолюючих апаратах, зокрема, з'ясовано, що розподіл витрат повітря під час роботи в апаратах на стисненому повітрі є скошеним, а розподіл подачі кисню в регенеративних апаратах - нормальним. За результатами імітаційного експерименту одержано багатофакторні нелінійні оцінки закономірностей, що характеризують час виконання окремих етапів АРР СМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О818.025н6 + Ц9-532 +
Шифр НБУВ: РА365860

      
Категорія: Транспорт   
2.

Сіроклин І.М. 
Підвищення ефективності використання рухомого складу метрополітену шляхом удосконалення методів контролю експлуатаційних характеристик: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / І.М. Сіроклин ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

На базі теорії нечітких множин створено математичну модель впливу величини значень експлуатаційних характеристик на статистику відмов рухомого складу метрополітену та локалізованих систем залізничного транспорту, яка дозволяє відобразити величину впливу змін умов експлуатації на технічний стан вагонів. Розроблено метод опосередкованого повагонного контролю експлуатаційних характеристик рухомого складу метрополітену та локалізованих систем залізничного транспорту для підвищення ефективності визначення його технічного стану. Удосконалено метод визначення дислокації рухомого складу, який дозволяє реалізувати повагонний контроль експлуатаційних характеристик і сприяє підвищенню точності визначення швидкості руху. Запропоновано метод розрахунку рівня завантаженості вагонів поїздів метрополітену шляхом урахування часу руху пасажирів між станціями, що дозволяє підвищити точність визначення пасажиропотоків на довільному проміжку часу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О818.033 +
Шифр НБУВ: РА363220

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Потетюєв С.Ю. 
Підвищення ефективності системи димовидалення при горінні рухомого складу в тунелі метрополітена: Автореф. дис... канд. техн. наук : 21.06.02 / С.Ю. Потетюєв ; Акад. пожеж. безпеки України. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Підтверджено експериментально аналітично встановлену залежність розмірів пожежі від динаміки максимальної та середньої температур газоповітряних потоків у випадку горіння поїзда, що рухається в тунелі метрополітену. Отримано аналітичні вирази, що дозволяють розраховувати розміри теплових факторів пожежі та критичних параметрів вентиляції тунелів за умов роботи системи тунельної вентиляції в режимі димовиведення. Розроблено алгоритм оцінки ефективності системи димовиведення, яка визначає небезпеку надходження диму та пожежних газів на маршрути евакуації пасажирів у випадку горіння поїзда, що рухається в тунелі метрополітену.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О812н68
Шифр НБУВ: РА316756 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
4.

Нікулін В.С. 
Підвищення ефективності тягових електропередач метровагонів з асинхронними двигунами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / В.С. Нікулін ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи підвищення ефективності тягових електропередач метровагонів з асинхронними двигунами, зокрема, розроблено схему вузлів дросельної однорідної комутації, яка дозволяє позбавитися від комутаційних втрат у силових напівпровідникових приладах комутатора інвертора й одночасно обмежити крутизну фронтів вихідної напруги. Удосконалено методики розрахунку елементів фазного модуля з метою мінімізації їх енергетичних і масогабаритних параметрів. Запропоновано демпфувати коливальні процеси в LC-фільтрі, що обумовлені початковим зарядом фільтрового конденсатора, а також процесами його заряду у разі повторного торкання струмоприймачем контактної рейки після відриву на базі використання регулятора динамічного гальма. Показано ефективність використання гібридного фільтра послідовного типу для забезпечення електромагнітної сумісності тягової асинхронної електропередачі метровагона та тягової мережі метрополітену. Розроблено узагальнену теплову модель керуючих силових ключів (КСК) перетворювально-регулювального блока, визначено найбільш доцільні методи дослідження перехідних і стаціонарних теплових режимів КСК. Наведено рекомендації щодо застосування несиметричної та симетричної конструкцій КСК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О812-042 +
Шифр НБУВ: РА352539

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Матусевич О.О. 
Підвищення надійності комплексу керування системою тягового електропостачання електричного транспорту: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / О.О. Матусевич ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2008. — 23 с. — укp.

Обгрунтовано можливість підвищення надійності комплексу керування системою тягового електропостачання електричного транспорту за допомогою впровадження системного підходу щодо його захисту від впливу несприятливих зовнішніх і внутрішніх факторів. Доведено, що даний підхід дає змогу прогнозувати інтенсивність відмов елементів комплексу шляхом визначення дійового інтегрального показника рівня захисту з урахуванням не лише технічних, але й організаційно-правових і програмних заходів. Розроблено метод визначення дійсного інтегрального показника рівня захисту комплексу керування від загроз. Вперше одержано аналітичну залежність інтенсивності відмов елементів комплексу керування системою тягового електропостачання електричного транспорту від інтегрального показника рівня захисту. Запропоновано метод підвищення імовірності безпомилкового керування силовим устаткуванням тягового електропостачання електричного транспорту на підставі застосування комплексів керування "Лісна", "ЕСТ - 62". Розроблено нову систему передачі інформації між контрольованими пунктами та диспетчерським пунктом комплексу керування системою тягового електропостачання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.1 + О811.71 +
Шифр НБУВ: РА358138

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Очеретенко С.В. 
Розвиток мережі метрополітену на основі закономірностей формування пасажиропотоків (на прикладі Харківського метрополітену): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.20 / С.В. Очеретенко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2004. — 17 с. — укp.

На підставі обліку недоцільних витрат часу пасажирів на станціях розроблено узагальнений показник К оцінки транспортних полуг метрополітену. Запропоновано класифікацію станцій за величиною пасажирських потоків у годину "пік", створено математичні моделі для опису закономірностей їх зміни для ефективної організації руху поїздів. Виявлено особливості обслуговування пасажиропотоку на технічних елементах станцій, визначено пропускну спроможність кас і турнікетів, встановлено їх оптимальну кількість для підвищення якості обслуговування пасажирів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О818.02 +
Шифр НБУВ: РА331689

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Хворост М. В. 
Розвиток наукових основ систем електричної тяги метрополітенів: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.09 / М. В. Хворост ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. — Д., 2011. — 42 с.: рис. — укp.

Вперше створено комплексну концепцію побудови ефективної системи електричної тяги, що базується на застосуванні системи глибокого вводу, яка забезпечує енергоощадження у ході експлуатації метрополітенів. Запропоновано нову структуру тягового електропостачання на основі використання повздовжньої високовольтної лінії живлення електрорухомого складу, що дає можливість підвищити рівень ресурсоощадження на метрополітенах. Одержали подальший розвиток основи теорії дванадцятипульсних напівкерованих випрямлячів з резервним вольтододатком, які дозволяють забезпечити стабілізацію напруги живлення, теорія автономних інверторів напруги з "м'якою" комутацією силових ключів для тягових асинхронних електроприводів вагонів метрополітенів, побудованої на основі застосування вольтододаткових модулів, що забезпечує підвищення коефіцієнта корисної дії тягового асинхронного електропривода, а також наукові основи побудови обернених силових перетворювачів з проміжною ланкою однофазного змінного струму підвищеної частоти на основі застосування однорідних перетворювальних структур.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О811.7 + О812-042
Шифр НБУВ: РА381394 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Демченко О.Ф. 
Розробка засобів ідентифікації електропоїздів метрополітену: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.Ф. Демченко ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 1998. — 22 с. — укp.

Диссертация посвящена вопросам совершенствования процесса перевозок в метрополитене на основе получения информации о характеристиках подвижных единиц. К такой информации отнесены идентификация подвижных единиц, контроль перемещений идентифицированных передвижных единиц. Разработаны оптимальные алгоритмы обработки сигналов, которые формируются устройствами идентификации. Разработана система идентификации, которая внедрена на Харьковском метрополитене.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О817

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Косар А.М. 
Розробка метода і технічних засобів забезпечення безпеки людей при пожежах у метрополітені: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.26.01 / А.М. Косар ; Макіїв. НДІ з безпеки робіт в гірн. пром-сті. — Макіївка, 2002. — 19 с. — укp.

Розкрито механізм формування перехідних процесів під час пожежі у метрополітені за рахунок примусової та вільної конвекції з урахуванням теплового опору та депресії інерційних сил, який полягає у зміні величини та спрямованості вентиляційних потоків. Доведено, що період стабілізації повітряного потоку під час пожежі становить не менше 600 с, що співрозмірно з тривалістю виведення пасажирів із зони ураження пожежею (ЗУП). Встановлено наявність сплеску вмісту токсичних компонентів у початковий період стабілізації повітряного потоку через те, що у вогнище пожежі повертаються продукти горіння. Розкрито умови переносу теплоти та токсичних компонентів у газоповітряному середовищі у разі горіння рухомого складу у тунелі метрополітену, які полягають у формуванні ЗУП за температурним і токсичним фактором. Проаналізовано залежність параметрів ЗУП від теплової потужності пожежі, місця розташування палаючого потягу, теплофізичних параметрів тунелю й аеродинамічних параметрів вентиляційної мережі. Встановлено, що після припинення пожежі виникає високотемпературна теплова хвиля. Експериментально доведено можливість порушення вентиляційного режиму, застосованого у разі пожежі у метрополітені, внаслідок дестабілізувальної дії вільної тяги, теплової депресії пожежі, вітрового напору, конвективних потоків тощо. Визначено, що забезпечити стійке провітрювання перегінних тунелів метрополітену внаслідок пожежі можливо, якщо в аварійному режимі швидкість руху повітря у тунелі становитиме 1,5 - 2,0 м/с і більше. Розглянуто умови низької ефективності діючих аварійних вентиляційних режимів, що полягають у непогодженості роботи вентиляційних установок. Обгрунтовано принцип забезпечення безпеки людей у разі гасіння пожеж у метрополітені, що базується на комплексному використанні параметрів ЗУП, аварійних вентиляційних режимів, технічних засобів регулювання вентиляційної системи, засобів захисту органів дихання, а також технічних рішень, спрямованих на зменшення зони ураження пожежею.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О81н68
Шифр НБУВ: РА320504 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
10.

Ліньков В.В. 
Удосконалення технології обслуговування і діагностування обладнання вагонів метрополітену: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.В. Ліньков ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 1999. — 15 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню технології обслуговування і діагностування вагонів метрополітену. Розроблені математичні моделі кількісної оцінки надійності, діагностичного та матеріально-технічного забезпечення. Експериментальне дослідження присвячено віброакустичному діагностуванню підшипників тягових двигунів. Наведені приклади практичної реалізації результатів досліджень з діагностування та застосування переносних діагностичних приладів; наводяться дані про економічну ефективність практичного впровадження результатів роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О812-08

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського