Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (237)Книжкові видання та компакт-диски (386)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>U=П.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Іщенко Т.Д. 
Педагогічні умови організації фахового навчання в системі безперервної освіти агропромислового комплексу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.Д. Іщенко ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2000. — 21 с. — укp.

Визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови організації навчання фахівців у системі безперервної освіти агропромислового комплексу (АПК) та екпериментально досліджено підходи щодо їх реалізації. Запропоновано навчально-методичний комплекс для фахового навчання за дуальною системою. Експериментально перевірено педагогічну ефективність реалізації педагогічних умов фахового навчання в системі безперервної освіти АПК на прикладі підготовки фермерів і трактористів-машиністів. Розроблено експериментальний навчально-тематичний план та програму навчання трактористів-машиністів категорій А, С за дуальною формою навчання та методичні рекомендації застосування дуальної системи професійного навчання в навчальних закладах АПК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2,022
Шифр НБУВ: РА311730 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Амеліна С.М. 
Теоретико-методичні основи формування культури професійного спілкування студентів вищих аграрних навчальних закладів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / С.М. Амеліна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 40 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні основи формування культури професійного спілкування студентів аграрних ВНЗ. З використанням системного, культурологічного, гуманістичного, особистісно-орієнтованого, діяльнісного підходів розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено теоретико-методичну концепцію та модель даного формування. Конкретизовано теоретичні уявлення щодо суті та структури феномену культури професійного спілкування, охарактеризовано критерії та рівні її сформованості. Доведено, що необхідними та достатніми умовами даного формування є здійснення цілеспрямованої теоретико-методичної підготовки викладачів і студентів до формування культури професійного спілкування, організація професійної підготовки студентів на діалогічних засадах, забезпечення взаємодії викладачів і студентів у процесі навчального спілкування, поступове набуття досвіду вирішення проблемних питань, пов'язаних з майбутньою професійною діяльністю, створення позитивної емоційної насиченості навчального спілкування, залучення студентів до професійної самореалізації у процесі навчального діалогу, розширення сфери активного професійного спілкування майбутніх аграріїв у навчально-виховному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)31-2 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА361529

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Білан Л.Л. 
Становлення та розвиток вищої аграрної освіти в Україні (XIX - початок ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.Л. Білан ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз становлення та розвитку вищої аграрної освіти в Україні в XIX - на початку XX ст. Висвітлено процес створення мережі аграрних ВНЗ України, з'ясовано їх місце та роль в освітянському процесі, забезпеченні кадрами вищої кваліфікації. Визначено та науково обгрунтовано етапи розвитку вищої аграрної освіти. Досліджено професорсько-викладацький склад, його професійний рівень. Показано основні шляхи вирішення кадрової проблеми в аграрних ВНЗ України. Охарактеризовано динаміку студентського контингенту, зокрема, джерела та тенденції його поповнення, рівень підготовки та соціальний статус. На підставі аналізу навчальних планів і програм визначено особливості змісту вищої аграрної освіти та розглянуто напрями його розвитку. Систематизовано й узагальнено принципи, організаційні засади, форми та методи освітньої діяльності аграрних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р (4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА349213

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Барановська Л.В. 
Теоретико-методичні основи навчання професійного спілкування студентів вищого аграрного навчального закладу: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Барановська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 43 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми навчання професійного спілкування студентів вищого аграрного навчального закладу, розглянутого як засіб удосконалення фахової підготовки. Обгрунтовано зміст навчання професійного спілкування майбутніх працівників аграрної сфери, визначено педагогічні умови та створено навчальну модель його формування. Встановлено основні етапи розвитку фахового спілкування. Обгрунтовано модель готовності педагогічних працівників до навчання студентів професійної взаємодії. Вперше сформульовано зміст таких базових понять, як "психолого-комунікативний, вербально-професійний, фахово-комунікативний етапи навчання професійного спілкування", "педагогічні здібності з формування вербальних професійно-комунікативних умінь і навичок студентів", "комунікативні уміння вербально-професійної імпровізації", а також критерії загальномовної теоретико-практичної та загальнофахової практичної вербальної компетентності". Уточнено поняття мовленнєвої діяльності (як різновиду педагогічної) та професійно-комунікативної, а також суть професійного контакту й інформаційний зміст професії аграрника. Експериментально встановлено суттєвий вплив системи навчання професійного спілкування на рівень загальної успішності й активності студентів. Відзначено, що вербальні, комунікативні та фахові можливості лінгвістичної та психолого-педагогічних дисциплін і навчальних курсів спеціальної спрямованості є навчальними ресурсами, що сприяють розкриттю потенціалу професійної підготовки у вищому аграрному навчальному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА335214

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Бондаренко В.Ф. 
Тенденції розвитку вищої аграрної освіти у США (ІІ половина ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01] / В.Ф. Бондаренко ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2009. — 20 с. — укp.

Проведено комплексний історико-педагогічний аналіз тенденцій розвитку вищої аграрної освіти (ВАО) США у ІІ половині ХХ ст., визначено передумови, прогресивні ідеї та положення, які склали концептуальні засади розвитку аграрних коледжів США. Виокремлено головні періоди розвитку ВАО США. Виявлено та проаналізовано тенденції, проблеми та суперечності у функціонуванні ВАО США у ІІ половині ХХ ст. Досліджено організацію діяльності аграрних ВНЗ США на прикладі Каліфорнійського університету. Визначено провідні сучасні тенденції розвитку, особливості інноваційних технологій, прогресивні ідеї та перспективи вдосконалення ВАО США. Визначено основні відмінності та спільні риси систем ВАО США й Україні. Встановлено, що система ВАО США має відмінні особливості щодо рівня демократизації, релевантності та підходів у навчанні. Розглянуто перспективи творчого застосування позитивних ідей американського досвіду підготовки фахівців-аграріїв в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(7СПО)3 +
Шифр НБУВ: РА368933

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Вікторова 
Формування професійно-термінологічної компетентності студентів вищих аграрних навчальних закладів у фаховій підготовці: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Леся Вікторівна Вікторова ; Чернігівський держ. педагогічний ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ш141.14-913.34
Шифр НБУВ: РА366159

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Галєєва А.П. 
Організаційно-педагогічні умови виховної діяльності у вищому аграрному навчальному закладі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.П. Галєєва ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2009. — 19 с. — укp.

Висвітлено проблему удосконалення виховного процесу у аграрному ВНЗ. Уточнено зміст поняття "виховна діяльність викладача-аграрія". Проаналізовано стан і з'ясовано особливості організації виховної діяльності у ВНЗ аграрного спрямування. Розроблено модель виховного процесу, а також критерії та показники якості виховної діяльності. Обгрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови вдосконалення виховної діяльності викладачів аграрного ВНЗ і підтверджено результативність їх реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3 + П.р(4УКР)3-21 +
Шифр НБУВ: РА367619

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Глазунова О.Г. 
Методика навчання майбутніх фахівців аграрного профілю засобами комп'ютерної графіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.Г. Глазунова ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто комп'ютерну графіку як елемент нових інформаційних технологій навчання, висвітлено теоретичні та методичні аспекти її застосування на всіх етапах процесу навчання та розроблено методику навчання студентів аграрних освітніх закладів засобами комп'ютерної графіки. Відзначено, що у процесі підготовки майбутніх фахівців аграрного профілю велика кількість навчальних дисциплін потребує наочних посібників (природничих, технічних, тощо), які необхідно поновлювати відповідно до вимог сучасного розвитку науки та техніки. Запропонована методика дає змогу демонструвати візуальний матеріал, виготовлений у вигляді послідовності комп'ютерних слайдів, за допомогою проекційної техніки під час лекції, використовувати для повторення та самостійного опрацювання теми в інформаційно-пошукових програмних засобах, в тренувальних та контролюючих програмах. Наведено методичні рекомендації щодо використання комп'ютерної інформації на всіх етапах процесу навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-366 +
Шифр НБУВ: РА324178

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Гловин Н.М. 
Формування дослідницьких умінь з дисциплін природничо-математичного циклу в студентів агротехнічного інституту в процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Гловин ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування дослідницьких умінь студентів агротехнічних інститутів у процесі вивчення дисциплін природничо-математичного циклу, якими є: впровадження модульно-рейтингової технології навчання, використання дослідницьких завдань професійного спрямування, організація самостійної роботи студентів. Розроблено й апробовано модель формування дослідницьких умінь студентів агротехнічних інститутів з дисциплін природничо-математичного циклу. Виявлено й охарактеризовано чотири типи дослідницьких умінь: визначення проблеми, виконання простих дослідницьких й експериментальних задач, формування змісту нових завдань. Встановлено чотири рівні сформованості умінь розв'язувати дослідницькі задачі: низький, середній, достатній і високий; запропоновано критерії та показники їх визначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА355041

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Головко Л.Л. 
Формування досвіду самостійної діяльності студентів вищої сільськогосподарської школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Л. Головко ; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Визначено сутність досвіду самостійної діяльності студентів у новій ситуації розвитку вищої сільськогосподарської школи, її структурні компоненти: афективний, когнітивний, аксеологічний, праксеологічний, які є педагогічними умовами його формування. Експериментально доведено, що рівень сформованості досвіду самостійної роботи студентів зумовлений формою і методами навчальної, наукової та практичної їх діяльності в аудиторний та позааудиторний час. Проведено класифікацію видів самостійної роботи студентів. Розроблено та використано в процесі дослідження критерії визначення рівня сформованості досвіду самостійної роботи студента.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + П.р(4УКР)3-34,022
Шифр НБУВ: РА308786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Жалдак Л.М. 
Педагогічні умови гуртування студентської групи вищого аграрного закладу освіти (теоретико-методичний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.М. Жалдак ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено стан проблеми гуртування студентської групи вищого аграрного закладу освіти на підставі аналізу психолого-педагогічної літератури та практичної діяльності. Виявлено та теоретично обгрунтовано основні педагогічні умови й етапи гуртування, причини спаду згуртованості та основні напрямки їх нейтралізації. Уточнено зміст понять "гуртування студентської групи", "згуртованість студентської групи", "фактор гуртування" та "педагогічна умова гуртування". Розкрито можливості використання інституту наставників студентських груп, колективу викладачів і студентського самоврядування в системі виховної роботи на основі оновлення змісту та форм їх діяльності. Показано можливості спільної діяльності, проведення занять міжособистісного спілкування у гуртуванні студентської групи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА315971 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Колосок І.О. 
Методика практичної підготовки майбутніх агрономів з механізації сільськогосподарського виробництва в умовах вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.О. Колосок ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Вперше визначено та обгрунтовано дидактичні умови практичної підготовки, що сприяють активізації пізнавальної діяльності майбутніх агрономів під час вивчення об'єктів сільськогосподарської техніки у натуральному вигляді. На підставі аналізу освітньо-класифікаційної характеристики та програми з дисципліни "Механізація, електрифікація та автоматизація сільськогосподарського виробництва" розроблено структурну модель формуванння у майбутніх агрономів професійних умінь з механізації сільськогосподарського виробництва. З урахуванням сутності структури навчання як тристороннього процесу запропоновано методику практичної підготовки майбутніх агрономів з механізації сільськогосподарського виробництва, яка передбачає науково обгрунтовану послідовність засвоєння й удосконалення знань студентів для формування професійних умінь. Досліджено ефективність розробленої системи практичної підготовки щодо якості засвоєння майбутніми агрономами спеціальних знань та розвитку їх професійних умінь з механізації сільськогосподарського виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА333318

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Костенко О.О. 
Становлення і розвиток сільськогосподарської науки та освіти в Імператорському університеті святого Володимира (1834 - 1917): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.07 / О.О. Костенко ; Держ. вищ. навч. закл. "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди". — Переяслав-Хмельниц., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено історію створення та діяльності сільськогосподарської кафедри при університеті святого Володимира. Проаналізовано діяльність інших кафедр аграрного спрямування. Розглянуто проблеми становлення спеціальних фахових сільськогосподарських дисциплін. Охарактеризовано основні етапи становлення та розвитку сільськогосподарської освіти при Київському університеті. Визначено особливості діяльності відповідної кафедри на кожному з етапів. Доведено виняткове значення університетів імерської доби у становленні сільськогосподарської науки та освіти на території сучасної України. Висвітлено внесок видатних учених-аграріїв (професорів, викладачів і випускників Імператорського університету святого Володимира XIX - початку XX ст.) у становлення та розвиток агрономічної науки, зокрема, дослідної справи. Проаналізовано просвітницьку діяльність аграрного спрямування, що проводилась ученими університету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)5 г +
Шифр НБУВ: РА346615

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Костюк М.В. 
Становлення та розвиток сільськогосподарських освітніх закладів та дослідної справи Черкащини (друга половина XIX - початок ХХ ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.07 / М.В. Костюк ; Держ. вищ. навч. закл. "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди". — Переяслав-Хмельниц., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено історію становлення та розвитку аграрної освіти та галузевої дослідної справи на Черкащині у другій половині XIX - на початку XX ст. Проаналізовано нормативні законодавчі акти, урядові розпорядження та постанови державних органів про формування сільськогосподарських освітніх закладів. Виділено основні тенденції становлення сільськогосподарської освіти у досліджуваний період. Розкрито роль Уманського училища садівництва у розвитку науково-дослідної та освітньої діяльності регіону. Висвітлено внесок окремих учених-викладачів сільськогосподарських навчальних закладів у розвиток аграрної науки. Розглянуто різні способи поширення сільськогосподарських знань позашкільним шляхом. Проаналізовано науково-дослідну діяльність Умансько-Липовецького сільськогосподарського товариства, визначено напрямки його наукових досліджень. Розроблено періодизацію розвитку сільськогосподарської дослідної справи та освіти Черкащини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР-4ЧЕР)3 г +
Шифр НБУВ: РА351147

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Кручек В.А. 
Формування комунікативних умінь студентів вищих аграрних закладів освіти в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.А. Кручек ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 19 с.: табл. — укp.

Обгрунтовано доцільність проведення системної роботи з формування комунікативних умінь студентів вищих аграрних закладів освіти. Системно проаналізовано основні психолого-педагогічні фактори та умови, що сприяють розвитку даних умінь студентів, оцінено міру їх впливовості. Базуючись на критеріальному підході до визначення рівня сформованості комунікативних умінь, виявлено особливості їх розвитку у студентів-аграрників. Розвинуто положення щодо етапів формування комунікативних умінь, а також розроблено та обгрунтовано теоретичну модель педагогічної технології цього формування у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Розкрито суть понять "спілкування", "комунікативна діяльність", "комунікативні вміння" та їх зв'язок, розширено та поглиблено наукові знання про комплекс комунікативних умінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ч481.22 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА334895

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
16.

Літвінчук С.Б. 
Професійна підготовка майбутніх техніків-механіків у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін в аграрних навчальних закладах I - II рівнів акредитації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Б. Літвінчук ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с.: табл. — укp.

Розкрито зміст та запропоновано форми і методи професійної підготовки майбутніх техніків-механіків до виробничої діяльності (на прикладі вивчення загальнотехнічних дисциплін). Проаналізовано педагогічні умови її здійснення. Зауважено, що впровадження розробленої моделі професійної підготовки даних студентів у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін детерміновано комплексом внутрішніх і зовнішніх факторів, реалізація яких відбувається за умов: орієнтації студентів на розв'язання найближчих та перспективних завдань розвитку агропромислового комплексу України; здійснення системного підходу до різних видів навчальної діяльності; формування у студентів знань, умінь і навичок для забезпечення ефективної підготовки майбутніх спеціалістів, а також їх реалізації. Відзначено, що впроваджена модель професійної підготовки майбутніх техніків-механіків є загальнодидактичною і може бути використана у процесі професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів під час вивчення інших дисциплін з урахуванням їх специфіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА335985

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Лозовецька В.Т. 
Теоретико-методологічні основи професійного навчання молодшого спеціаліста сільськогосподарського профілю: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.Т. Лозовецька ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 34 с. — укp.

На підставі аналізу виробничої діяльності визначено концептуальні підходи у професійному навчанні майбутнього молодшого спеціаліста за умов ринку, описано загальну модель його підготовки. Розроблено систему професійних умінь та її змістове забезпечення. Створено систему навчально-виробничих задач, як засіб реалізації змісту навчання, обгрунтовано вимоги щодо їх складання, розглянуто методику їх розв'язання. Проведено системні дослідження змістового забезпечення системи професійних умінь. Запропоновано узагальнюючі задачі діяльності майбутнього молодшого спеціаліста стосовно посад на виробництві, побудовано моделі професійної компетентності. Висвітлено методики професійного навчання на теоретичному і практичному етапах підготовки за умови інтеграції навчання і виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-33
Шифр НБУВ: РА319920 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Ляшенко І.В. 
Формування готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Ляшенко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Вивчено процес формування готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм. Визначено основні структурні компоненти готовності, характеристики, чинники, види діяльності, умови, на підставі яких можна з'ясувати суть цього феномену, а також розробити систему його формування та розвитку цього творення у майбутніх фахівців аграрного профілю. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови (врахування особливостей формування професійної готовності, набуття соціокультурних знань і змін, формування громадянської позиції, покращання психологічної адаптації в іншомовному середовищі), що забезпечує ефективність процесу формування готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм як складової успішної фахової діяльності. Розроблено й апробовано методику формування даної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА353166

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Мельніченко В.В. 
Організаційно-педагогічні умови управління професійно-технічним училищем сільськогосподарського профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Мельніченко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Наведено результати дослідження, які дають підстави визначити основні особливості управління сільськогосподарською професійно-технічною освітою на різних етапах соціально-економічного становлення України. Визначено особливості структури та змісту управління системою підготовки кваліфікованих робітників сільськогосподарських професій на різних історичних етапах. Досліджено організаційно-педагогічні умови управління ПТУ сільськогосподарського профілю в період реформування аграрного сектора економіки. Запропоновано технологію управління сільськогосподарським професійно-технічним училищем. Встановлено основні принципи, які складають наукову основу ефективної управлінської діяльності директора ПТУ: визначення мети, системність, інтеграцію, диференціацію, індивідуалізацію, модульність, проблемність, комунікативність, інтенсивність. Широкого використання у навчальних закладах можуть набути застосовані у праці організаційно-педагогічні умови, показники, критерії, впливові фактори, компоненти, функції, весь комплекс науково-методичного забезпечення методики управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) к + П.р(4УКР)2 к
Шифр НБУВ: РА313695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Ніколаєнко Ю.О. 
Підготовка студентів аграрних спеціальностей до професійного спілкування в іншомовному середовищі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.О. Ніколаєнко ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки студентів аграрних спеціальностей до професійного спілкування в іншомовному середовищі. Обгрунтовано суть і структуру даного спілкування. Визначено зміст, критерії та рівні готовності майбутніх фахівців до професійного спілкування в іншомовному середовищі, обгрунтовано педагогічні умови її формування. Розроблено модель підготовки студентів аграрних спеціальностей до професійного спілкування в іншомовному середовищі. Експериментально доведено її ефективність і доцільність застосування у начальному процесі аграрних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ш12-913.33 +
Шифр НБУВ: РА364015

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського