Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (237)Книжкові видання та компакт-диски (386)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>U=П.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Іщенко Т.Д. 
Педагогічні умови організації фахового навчання в системі безперервної освіти агропромислового комплексу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.Д. Іщенко ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2000. — 21 с. — укp.

Визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови організації навчання фахівців у системі безперервної освіти агропромислового комплексу (АПК) та екпериментально досліджено підходи щодо їх реалізації. Запропоновано навчально-методичний комплекс для фахового навчання за дуальною системою. Експериментально перевірено педагогічну ефективність реалізації педагогічних умов фахового навчання в системі безперервної освіти АПК на прикладі підготовки фермерів і трактористів-машиністів. Розроблено експериментальний навчально-тематичний план та програму навчання трактористів-машиністів категорій А, С за дуальною формою навчання та методичні рекомендації застосування дуальної системи професійного навчання в навчальних закладах АПК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2,022
Шифр НБУВ: РА311730 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Головко Л.Л. 
Формування досвіду самостійної діяльності студентів вищої сільськогосподарської школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Л. Головко ; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Визначено сутність досвіду самостійної діяльності студентів у новій ситуації розвитку вищої сільськогосподарської школи, її структурні компоненти: афективний, когнітивний, аксеологічний, праксеологічний, які є педагогічними умовами його формування. Експериментально доведено, що рівень сформованості досвіду самостійної роботи студентів зумовлений формою і методами навчальної, наукової та практичної їх діяльності в аудиторний та позааудиторний час. Проведено класифікацію видів самостійної роботи студентів. Розроблено та використано в процесі дослідження критерії визначення рівня сформованості досвіду самостійної роботи студента.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + П.р(4УКР)3-34,022
Шифр НБУВ: РА308786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Жалдак Л.М. 
Педагогічні умови гуртування студентської групи вищого аграрного закладу освіти (теоретико-методичний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.М. Жалдак ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено стан проблеми гуртування студентської групи вищого аграрного закладу освіти на підставі аналізу психолого-педагогічної літератури та практичної діяльності. Виявлено та теоретично обгрунтовано основні педагогічні умови й етапи гуртування, причини спаду згуртованості та основні напрямки їх нейтралізації. Уточнено зміст понять "гуртування студентської групи", "згуртованість студентської групи", "фактор гуртування" та "педагогічна умова гуртування". Розкрито можливості використання інституту наставників студентських груп, колективу викладачів і студентського самоврядування в системі виховної роботи на основі оновлення змісту та форм їх діяльності. Показано можливості спільної діяльності, проведення занять міжособистісного спілкування у гуртуванні студентської групи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА315971 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Мельніченко В.В. 
Організаційно-педагогічні умови управління професійно-технічним училищем сільськогосподарського профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Мельніченко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Наведено результати дослідження, які дають підстави визначити основні особливості управління сільськогосподарською професійно-технічною освітою на різних етапах соціально-економічного становлення України. Визначено особливості структури та змісту управління системою підготовки кваліфікованих робітників сільськогосподарських професій на різних історичних етапах. Досліджено організаційно-педагогічні умови управління ПТУ сільськогосподарського профілю в період реформування аграрного сектора економіки. Запропоновано технологію управління сільськогосподарським професійно-технічним училищем. Встановлено основні принципи, які складають наукову основу ефективної управлінської діяльності директора ПТУ: визначення мети, системність, інтеграцію, диференціацію, індивідуалізацію, модульність, проблемність, комунікативність, інтенсивність. Широкого використання у навчальних закладах можуть набути застосовані у праці організаційно-педагогічні умови, показники, критерії, впливові фактори, компоненти, функції, весь комплекс науково-методичного забезпечення методики управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) к + П.р(4УКР)2 к
Шифр НБУВ: РА313695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Сподін Л.А. 
Педагогічні умови формування професійної спрямованості особистості студентів вищих аграрних закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.А. Сподін ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Проаналізовано основні складові професійної спрямованості особистості, які включають процесуальний та особистісний аспекти та мають мотиваційний, емоційний, оцінно-вольовий, когнітивний, дієво-практичний, орієнтаційний компоненти. Визначено рівні сформованості професійної спрямованості особистості на сільськогосподарські професії, критерії їх визначення, узагальнено провідні ознаки професійної особистості студентів вищих аграрних закладів освіти. Обгрунтовано й апробовано сутність зовнішних й внутрішніх педагогічних умов підвищення ефективності формування професійної спрямованості особистості на прикладі студентів вищих аграрних закладів освіти, запропоновано шляхи реалізації визначених педагогічних умов на відповідних етапах і фазах її формування, експериментально доведено доцільність їх застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА315290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Угринюк І.М. 
Проблемне навчання на основі домінантно-інтегруючого підходу в агротехнічному коледжі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.М. Угринюк ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання формування професійно-пошукового мислення студентів у процесі проблемного навчання. Вперше теоретично обгрунтовано концептуальні підходи до проведення проблемних занять з використанням домінантно-інтегруючого поняття (ДІП) і зорового підсилювача. Досліджено вплив застосування низки проблемних ситуацій протягом усього періоду занять на формування професійного пошукового мислення студентів. Розроблено методику проведення проблемних занять з використанням ДІП та зорового підсилювача і впроваджено до навчального процесу аграрного навчального закладу освіти I - II рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-3
Шифр НБУВ: РА313608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Лозовецька В.Т. 
Теоретико-методологічні основи професійного навчання молодшого спеціаліста сільськогосподарського профілю: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.Т. Лозовецька ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 34 с. — укp.

На підставі аналізу виробничої діяльності визначено концептуальні підходи у професійному навчанні майбутнього молодшого спеціаліста за умов ринку, описано загальну модель його підготовки. Розроблено систему професійних умінь та її змістове забезпечення. Створено систему навчально-виробничих задач, як засіб реалізації змісту навчання, обгрунтовано вимоги щодо їх складання, розглянуто методику їх розв'язання. Проведено системні дослідження змістового забезпечення системи професійних умінь. Запропоновано узагальнюючі задачі діяльності майбутнього молодшого спеціаліста стосовно посад на виробництві, побудовано моделі професійної компетентності. Висвітлено методики професійного навчання на теоретичному і практичному етапах підготовки за умови інтеграції навчання і виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-33
Шифр НБУВ: РА319920 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Глазунова О.Г. 
Методика навчання майбутніх фахівців аграрного профілю засобами комп'ютерної графіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.Г. Глазунова ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто комп'ютерну графіку як елемент нових інформаційних технологій навчання, висвітлено теоретичні та методичні аспекти її застосування на всіх етапах процесу навчання та розроблено методику навчання студентів аграрних освітніх закладів засобами комп'ютерної графіки. Відзначено, що у процесі підготовки майбутніх фахівців аграрного профілю велика кількість навчальних дисциплін потребує наочних посібників (природничих, технічних, тощо), які необхідно поновлювати відповідно до вимог сучасного розвитку науки та техніки. Запропонована методика дає змогу демонструвати візуальний матеріал, виготовлений у вигляді послідовності комп'ютерних слайдів, за допомогою проекційної техніки під час лекції, використовувати для повторення та самостійного опрацювання теми в інформаційно-пошукових програмних засобах, в тренувальних та контролюючих програмах. Наведено методичні рекомендації щодо використання комп'ютерної інформації на всіх етапах процесу навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-366 +
Шифр НБУВ: РА324178

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Педченко Г.П. 
Адаптація аграрних ВНЗ до підготовки спеціалістів сільського господарства у ринкових умовах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.П. Педченко ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено поняття та розкрито сутність адаптації як пошук способів рішення визначених цілей та задач розвитку, особливостей та принципів адаптації вищих навчальних закладів (ВНЗ) до ринкових умов, включаючи заповзятливість, мобільність, економічну самостійність, конкурентоспроможність, економічну, юридичну та моральну відповідальність. Вперше запропоновано методику визначення рівня адаптації ВНЗ до ринкового середовища за допомогою комплексної порівняльної рейтингової оцінки, критеріями якої є матеріально-технічний та науково-педагогічний потенціал ВНЗ, затребуваність підготовлюваних їм спеціалістів, джерела надходження фінансових коштів, диверсифікованість освітніх послуг ВНЗ. Наведено методику розрахунку цін на освітні послуги, нижня межа яких формується на основі визначення вартості підготовки студента відповідно до спеціальністі, форми навчання, курсу, навчального плану, а верхня - установлюється виходячи зі стратегії "асортиментного ціноутворення". Розроблено методику визначення ризику кадрового бізнесу за допомогою імітаційного моделювання, що враховує джерела фінансових надходжень, обсяги реалізації та ціни на освітні послуги. Удосконалено методичні підходи щодо оцінки ефективності інвестицій у людський капітал, а саме у підготовку спеціалістів з різним рівнем освіти та визначення окупності даних вкладень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-640-963 + П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА325137

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Полозенко 
Організаційно-методичні умови удосконалення педагогічної діяльності викладача вищого аграрного навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Оксана Василівна Полозенко ; Тернопільський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. — Тернопіль, 2003. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)30
Шифр НБУВ: РА327158

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Колосок І.О. 
Методика практичної підготовки майбутніх агрономів з механізації сільськогосподарського виробництва в умовах вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.О. Колосок ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Вперше визначено та обгрунтовано дидактичні умови практичної підготовки, що сприяють активізації пізнавальної діяльності майбутніх агрономів під час вивчення об'єктів сільськогосподарської техніки у натуральному вигляді. На підставі аналізу освітньо-класифікаційної характеристики та програми з дисципліни "Механізація, електрифікація та автоматизація сільськогосподарського виробництва" розроблено структурну модель формуванння у майбутніх агрономів професійних умінь з механізації сільськогосподарського виробництва. З урахуванням сутності структури навчання як тристороннього процесу запропоновано методику практичної підготовки майбутніх агрономів з механізації сільськогосподарського виробництва, яка передбачає науково обгрунтовану послідовність засвоєння й удосконалення знань студентів для формування професійних умінь. Досліджено ефективність розробленої системи практичної підготовки щодо якості засвоєння майбутніми агрономами спеціальних знань та розвитку їх професійних умінь з механізації сільськогосподарського виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА333318

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Кручек В.А. 
Формування комунікативних умінь студентів вищих аграрних закладів освіти в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.А. Кручек ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 19 с.: табл. — укp.

Обгрунтовано доцільність проведення системної роботи з формування комунікативних умінь студентів вищих аграрних закладів освіти. Системно проаналізовано основні психолого-педагогічні фактори та умови, що сприяють розвитку даних умінь студентів, оцінено міру їх впливовості. Базуючись на критеріальному підході до визначення рівня сформованості комунікативних умінь, виявлено особливості їх розвитку у студентів-аграрників. Розвинуто положення щодо етапів формування комунікативних умінь, а також розроблено та обгрунтовано теоретичну модель педагогічної технології цього формування у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Розкрито суть понять "спілкування", "комунікативна діяльність", "комунікативні вміння" та їх зв'язок, розширено та поглиблено наукові знання про комплекс комунікативних умінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ч481.22 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА334895

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Літвінчук С.Б. 
Професійна підготовка майбутніх техніків-механіків у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін в аграрних навчальних закладах I - II рівнів акредитації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Б. Літвінчук ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с.: табл. — укp.

Розкрито зміст та запропоновано форми і методи професійної підготовки майбутніх техніків-механіків до виробничої діяльності (на прикладі вивчення загальнотехнічних дисциплін). Проаналізовано педагогічні умови її здійснення. Зауважено, що впровадження розробленої моделі професійної підготовки даних студентів у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін детерміновано комплексом внутрішніх і зовнішніх факторів, реалізація яких відбувається за умов: орієнтації студентів на розв'язання найближчих та перспективних завдань розвитку агропромислового комплексу України; здійснення системного підходу до різних видів навчальної діяльності; формування у студентів знань, умінь і навичок для забезпечення ефективної підготовки майбутніх спеціалістів, а також їх реалізації. Відзначено, що впроваджена модель професійної підготовки майбутніх техніків-механіків є загальнодидактичною і може бути використана у процесі професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів під час вивчення інших дисциплін з урахуванням їх специфіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА335985

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Барановська Л.В. 
Теоретико-методичні основи навчання професійного спілкування студентів вищого аграрного навчального закладу: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Барановська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 43 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми навчання професійного спілкування студентів вищого аграрного навчального закладу, розглянутого як засіб удосконалення фахової підготовки. Обгрунтовано зміст навчання професійного спілкування майбутніх працівників аграрної сфери, визначено педагогічні умови та створено навчальну модель його формування. Встановлено основні етапи розвитку фахового спілкування. Обгрунтовано модель готовності педагогічних працівників до навчання студентів професійної взаємодії. Вперше сформульовано зміст таких базових понять, як "психолого-комунікативний, вербально-професійний, фахово-комунікативний етапи навчання професійного спілкування", "педагогічні здібності з формування вербальних професійно-комунікативних умінь і навичок студентів", "комунікативні уміння вербально-професійної імпровізації", а також критерії загальномовної теоретико-практичної та загальнофахової практичної вербальної компетентності". Уточнено поняття мовленнєвої діяльності (як різновиду педагогічної) та професійно-комунікативної, а також суть професійного контакту й інформаційний зміст професії аграрника. Експериментально встановлено суттєвий вплив системи навчання професійного спілкування на рівень загальної успішності й активності студентів. Відзначено, що вербальні, комунікативні та фахові можливості лінгвістичної та психолого-педагогічних дисциплін і навчальних курсів спеціальної спрямованості є навчальними ресурсами, що сприяють розкриттю потенціалу професійної підготовки у вищому аграрному навчальному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА335214

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Пащенко Т.М. 
Методика самостійної роботи студентів аграрного коледжу в процесі вивчення спеціальних дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.М. Пащенко ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Досліджено дидактичні умови організації самостійної навчальної роботи студентів у вищих аграрних навчальних закладах, а саме: диференційоване використання видів завдань з урахуванням рівня підготовки студентів; розвиток мотивації навчальної діяльності студентів; забезпечення розвитку ініціативності, самостійності та творчості студентів. Запропоновано структурну модель циклу самостійної роботи зі спеціальної дисципліни. Теоретично обгрунтовано дану роботу студентів як форму їх навчальної діяльності. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему формування вмінь і навичок у майбутніх фахівців засобами активізації самостійної діяльності. З'ясовано основні напрямки методики самостійної роботи студентів в аграрних коледжах, зокрема: вровадження нових педагогічних технологій, ефективне використання сучасних дидактичних засобів; цілеспрямоване, системне формування вмінь самостійно працювати. На підставі результатів формувального експерименту з'ясовано, що застосування методів активізації самостійної діяльності студентів позитивно впливає на підвищення пізнавального інтересу студентів до процесу навчання, навчальної мотивації, ефективності навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА341060

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Щербань М.П. 
Формування правової культури студентів вищих аграрних навчальних закладів I - II рівнів акредитації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.П. Щербань ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано організаційні засади та педагогічні умови формування правової культури студентів аграрних коледжів і технікумів та ефективні методи їх підготовки до майбутньої професійно-правової діяльності. Розглянуто структуру правової культури, її компоненти та завдання. Досліджено особливості становлення духовно-національного та професійно-правового світогляду майбутніх фахівців. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано технологію формування правової культури та правосвідомості студентів вищих аграрних навчальних закладів. Розроблено навчальний спецкурс "Формування правової культури студентів аграрних коледжів і технікумів". Обгрунтовано критерії та рівні сформованості правової культури майбутніх фермерів-технологів, менеджерів, фінансистів, юристів. Експериментально підтверджено поліпшення ефективності формування правової культури студентів аграрних вищих навчальних закладів в результаті впровадження запропонованої системи педагогічно доцільних форм і методів навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.432 + П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА336672

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Фенчак Л.М. 
Формування екологічної культури студентів вищих аграрних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Фенчак ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено проблеми формування екологічної культури студентів-аграрників. Вперше на підставі використання системного підходу визначено педагогічні складові та умови формування екологічної культури молодших спеціалістів аграрного профілю. Розроблено й експериментально перевірено методику реалізації педагогічних умов, що сприяють формуванню екологічної культури студентів-аграрників. Уточнено зміст понять "екологічний світогляд", "екологічне мислення", "екологічна культура". Визначено критерії, показники та рівні сформованості екологічної культури майбутніх молодших спеціалістів-аграрників, обгрунтовано модель її розвитку, розроблено відповідні методичні рекомендації для викладачів і керівників вищих аграрних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2 + Ч481.352.27 +
Шифр НБУВ: РА346530

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Костенко О.О. 
Становлення і розвиток сільськогосподарської науки та освіти в Імператорському університеті святого Володимира (1834 - 1917): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.07 / О.О. Костенко ; Держ. вищ. навч. закл. "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди". — Переяслав-Хмельниц., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено історію створення та діяльності сільськогосподарської кафедри при університеті святого Володимира. Проаналізовано діяльність інших кафедр аграрного спрямування. Розглянуто проблеми становлення спеціальних фахових сільськогосподарських дисциплін. Охарактеризовано основні етапи становлення та розвитку сільськогосподарської освіти при Київському університеті. Визначено особливості діяльності відповідної кафедри на кожному з етапів. Доведено виняткове значення університетів імерської доби у становленні сільськогосподарської науки та освіти на території сучасної України. Висвітлено внесок видатних учених-аграріїв (професорів, викладачів і випускників Імператорського університету святого Володимира XIX - початку XX ст.) у становлення та розвиток агрономічної науки, зокрема, дослідної справи. Проаналізовано просвітницьку діяльність аграрного спрямування, що проводилась ученими університету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)5 г +
Шифр НБУВ: РА346615

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Якубовська С.С. 
Педагогічні умови застосування модульно-рейтингової технології навчання в технікумі аграрного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.С. Якубовська ; Ін-т педагогіки і психології профес. освіти АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Представлено технологію модульно-рейтингового навчання як інноваційного варіанта за умов вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації. Визначено педагогічні умови її застосування за умов технікуму, зокрема, принципи відбору та структурування змісту навчального процесу, комплекси методичного забезпечення дисциплін, модульні програми та організацію самостійної роботи студентів. Проаналізовано результати наукових досліджень ефективності застосування даної технології, її вплив на ефективність засвоєння знань, використання навчального часу та міру змістовної самостійності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА342945

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Гловин Н.М. 
Формування дослідницьких умінь з дисциплін природничо-математичного циклу в студентів агротехнічного інституту в процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Гловин ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування дослідницьких умінь студентів агротехнічних інститутів у процесі вивчення дисциплін природничо-математичного циклу, якими є: впровадження модульно-рейтингової технології навчання, використання дослідницьких завдань професійного спрямування, організація самостійної роботи студентів. Розроблено й апробовано модель формування дослідницьких умінь студентів агротехнічних інститутів з дисциплін природничо-математичного циклу. Виявлено й охарактеризовано чотири типи дослідницьких умінь: визначення проблеми, виконання простих дослідницьких й експериментальних задач, формування змісту нових завдань. Встановлено чотири рівні сформованості умінь розв'язувати дослідницькі задачі: низький, середній, достатній і високий; запропоновано критерії та показники їх визначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА355041

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського