Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (31)Книжкові видання та компакт-диски (58)
Пошуковий запит: (<.>U=П.р(4УКР)2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Мельніченко В.В. 
Організаційно-педагогічні умови управління професійно-технічним училищем сільськогосподарського профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Мельніченко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Наведено результати дослідження, які дають підстави визначити основні особливості управління сільськогосподарською професійно-технічною освітою на різних етапах соціально-економічного становлення України. Визначено особливості структури та змісту управління системою підготовки кваліфікованих робітників сільськогосподарських професій на різних історичних етапах. Досліджено організаційно-педагогічні умови управління ПТУ сільськогосподарського профілю в період реформування аграрного сектора економіки. Запропоновано технологію управління сільськогосподарським професійно-технічним училищем. Встановлено основні принципи, які складають наукову основу ефективної управлінської діяльності директора ПТУ: визначення мети, системність, інтеграцію, диференціацію, індивідуалізацію, модульність, проблемність, комунікативність, інтенсивність. Широкого використання у навчальних закладах можуть набути застосовані у праці організаційно-педагогічні умови, показники, критерії, впливові фактори, компоненти, функції, весь комплекс науково-методичного забезпечення методики управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) к + П.р(4УКР)2 к
Шифр НБУВ: РА313695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Якубовська С.С. 
Педагогічні умови застосування модульно-рейтингової технології навчання в технікумі аграрного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.С. Якубовська ; Ін-т педагогіки і психології профес. освіти АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Представлено технологію модульно-рейтингового навчання як інноваційного варіанта за умов вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації. Визначено педагогічні умови її застосування за умов технікуму, зокрема, принципи відбору та структурування змісту навчального процесу, комплекси методичного забезпечення дисциплін, модульні програми та організацію самостійної роботи студентів. Проаналізовано результати наукових досліджень ефективності застосування даної технології, її вплив на ефективність засвоєння знань, використання навчального часу та міру змістовної самостійності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА342945

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Іщенко Т.Д. 
Педагогічні умови організації фахового навчання в системі безперервної освіти агропромислового комплексу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.Д. Іщенко ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2000. — 21 с. — укp.

Визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови організації навчання фахівців у системі безперервної освіти агропромислового комплексу (АПК) та екпериментально досліджено підходи щодо їх реалізації. Запропоновано навчально-методичний комплекс для фахового навчання за дуальною системою. Експериментально перевірено педагогічну ефективність реалізації педагогічних умов фахового навчання в системі безперервної освіти АПК на прикладі підготовки фермерів і трактористів-машиністів. Розроблено експериментальний навчально-тематичний план та програму навчання трактористів-машиністів категорій А, С за дуальною формою навчання та методичні рекомендації застосування дуальної системи професійного навчання в навчальних закладах АПК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2,022
Шифр НБУВ: РА311730 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Угринюк І.М. 
Проблемне навчання на основі домінантно-інтегруючого підходу в агротехнічному коледжі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.М. Угринюк ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання формування професійно-пошукового мислення студентів у процесі проблемного навчання. Вперше теоретично обгрунтовано концептуальні підходи до проведення проблемних занять з використанням домінантно-інтегруючого поняття (ДІП) і зорового підсилювача. Досліджено вплив застосування низки проблемних ситуацій протягом усього періоду занять на формування професійного пошукового мислення студентів. Розроблено методику проведення проблемних занять з використанням ДІП та зорового підсилювача і впроваджено до навчального процесу аграрного навчального закладу освіти I - II рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-3
Шифр НБУВ: РА313608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Літвінчук С.Б. 
Професійна підготовка майбутніх техніків-механіків у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін в аграрних навчальних закладах I - II рівнів акредитації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Б. Літвінчук ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с.: табл. — укp.

Розкрито зміст та запропоновано форми і методи професійної підготовки майбутніх техніків-механіків до виробничої діяльності (на прикладі вивчення загальнотехнічних дисциплін). Проаналізовано педагогічні умови її здійснення. Зауважено, що впровадження розробленої моделі професійної підготовки даних студентів у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін детерміновано комплексом внутрішніх і зовнішніх факторів, реалізація яких відбувається за умов: орієнтації студентів на розв'язання найближчих та перспективних завдань розвитку агропромислового комплексу України; здійснення системного підходу до різних видів навчальної діяльності; формування у студентів знань, умінь і навичок для забезпечення ефективної підготовки майбутніх спеціалістів, а також їх реалізації. Відзначено, що впроваджена модель професійної підготовки майбутніх техніків-механіків є загальнодидактичною і може бути використана у процесі професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів під час вивчення інших дисциплін з урахуванням їх специфіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА335985

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Лозовецька В.Т. 
Теоретико-методологічні основи професійного навчання молодшого спеціаліста сільськогосподарського профілю: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.Т. Лозовецька ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 34 с. — укp.

На підставі аналізу виробничої діяльності визначено концептуальні підходи у професійному навчанні майбутнього молодшого спеціаліста за умов ринку, описано загальну модель його підготовки. Розроблено систему професійних умінь та її змістове забезпечення. Створено систему навчально-виробничих задач, як засіб реалізації змісту навчання, обгрунтовано вимоги щодо їх складання, розглянуто методику їх розв'язання. Проведено системні дослідження змістового забезпечення системи професійних умінь. Запропоновано узагальнюючі задачі діяльності майбутнього молодшого спеціаліста стосовно посад на виробництві, побудовано моделі професійної компетентності. Висвітлено методики професійного навчання на теоретичному і практичному етапах підготовки за умови інтеграції навчання і виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-33
Шифр НБУВ: РА319920 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Фенчак Л.М. 
Формування екологічної культури студентів вищих аграрних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Фенчак ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено проблеми формування екологічної культури студентів-аграрників. Вперше на підставі використання системного підходу визначено педагогічні складові та умови формування екологічної культури молодших спеціалістів аграрного профілю. Розроблено й експериментально перевірено методику реалізації педагогічних умов, що сприяють формуванню екологічної культури студентів-аграрників. Уточнено зміст понять "екологічний світогляд", "екологічне мислення", "екологічна культура". Визначено критерії, показники та рівні сформованості екологічної культури майбутніх молодших спеціалістів-аграрників, обгрунтовано модель її розвитку, розроблено відповідні методичні рекомендації для викладачів і керівників вищих аграрних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2 + Ч481.352.27 +
Шифр НБУВ: РА346530

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського