Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (11)Реферативна база даних (548)Книжкові видання та компакт-диски (550)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Фурдичко Л.Є. 
Маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності та його ефективність: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Л.Є. Фурдичко ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 1998. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням підвищення ефективності маркетингу у зовнішньоекономічній діяльності (ЗЕД) у процесі трансформування економічних відносин в Україні. На основі аналізу основних тенденцій еволюції та функціонування сучасного маркетингу, а також визначення особливостей маркетингового управління, у дисертації розроблений комплекс методів і рекомендацій з використанням міжнародного маркетингу у процесі формування управлінської стратегії господарських комплексів у сфері ЗЕД, визначені шляхи нарощування експортного потенціалу. Запропонована методика ефективної організації функціонування маркетингових служб на підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Близнюк В.П. 
Міжнародний стратегічний маркетинг в системі управління зовнішньоторговельною діяльністю підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.П. Близнюк ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості розвитку світової торгівлі та проблеми адаптування до них національних експортерів. Розроблені методики аналізу міжнародного маркетингового середовища, оцінки експортного потенціалу підприємства та визначення регіональних ринків, на яких цей потенціал міг би реалізовуватися максимально. Визначені методичні особливості розробки міжнародних маркетингових стратегій, планування комплексу міжнародного стратегічного маркетингу підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)8

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Решетнікова І.Л. 
Формування маркетингової стратегії підприємства: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / І.Л. Решетнікова ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 1999. — 34 с. — укp.

Науково обгрунтовано і розроблено концептуальні засади формування маркетингової стратегії підприємства. Розкрито зміст маркетингу виробничо-господарської організації як цілісної системи, в якій відбуваються процеси управління; уточнено суттєвість стратегічного маркетингу і визначено його місце в системі управління підприємством. Розроблено методологію здійснення маркетингового прогнозу можливостей підприємства на ринку, основою якого є оцінка конкурентних переваг. Обгрунтовано доцільність і сфери застосування математичних методів і моделей при виборі маркетингової стратегії за умов нестабільності. Розроблено і апробовано методичні рекомендації щодо створення організаційних структур маркетингу на промислових підприємствах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Скибінський О.С. 
Маркетингові способи оптимізації діяльності підприємств (на прикладі звірогосподарств): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.С. Скибінський ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена розробці маркетингових способів оптимізації діяльності звірогосподарств України, які полягають у застосуванні методу прогнозування продажу хутра та хутряних виробів та методики дослідження основних характеристик гардеробу хутряних виробів як основи моделі визначення видової та функціональної структури поголів'я хутрових звірів в Україні з огляду на запити ринку; використанні елементів диверсифікації з метою забезпечення розвитку звірогосподарств в умовах, що склалися. Розглядаються умови ефективного застосування концепції маркетингу. Проаналізовано діяльність звірогосподарств з урахуванням підкомплексів, характерних для АПК. Основні результати праці відображено в розробці ключових напрямів розвитку звірогосподарств на засадах маркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Степаненко О.А. 
Діагностика в управлінні маркетинговою діяльностю підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.А. Степаненко ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено теоретичним та прикладним питанням проведення діагностики маркетингової діяльності підприємств. Визначені зміст, основні характеристики та склад задач діагностики маркетингової діяльності. Обгрунтована доцільність використання методів імітаційного моделювання та експертних систем в ході проведення діагностичного аналізу. Розроблена методика здійснення діагностики в галузі формування комерційних стратегій підприємств та оцінки доцільності запуску у виробництво нових виробів з використанням методу імітаційного моделювання. Розроблена методика проведення якісної діагностики на базі експертної системи. Вирішено комплекс питань, пов'язаних з прикладними аспектами реалізації методик: розроблено програмне забезпечення імітаційних експериментів; наведено технології проведення експериментів на моделях, а також експертних консультацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Савченко В.І. 
Підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.І. Савченко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено питання розробки теоретичних основ і практичних рекомендацій щодо вдосконалювання механізму оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств за умов перехідної економіки. Розроблено методику оцінки конкурентних позицій підприємств-виробників вапна та крейди; набула подальшого розвитку маркетингова стратегія в сфері ціноутворення. Запропоновано класифікацію ринків збуту для підприємств будівельних матеріалів, необхідну під час проведення маркетингових досліджень з метою підвищення ефективності маркетингової діяльності. Надано рекомендації та висвітлено систему показників, алгоритм оцінки ефективності окремих заходів і маркетингової діяльності підприємств у цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1
Шифр НБУВ: РА312203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Зозульов О.В. 
Методичні основи сегментації ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Зозульов ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 15 с. — укp.

Досліджено методичні основи сегментації споживчого ринку. Введено власне визначення поняття "ринковий сегмент", "сегментація ринку" на основі аналізу місця та ролі сегментації у процесі управління підприємством. Визначено теоретичні засади дослідження споживчих мотивацій. Запропоновано методи дослідження споживчих мотивацій на основі первинної та вторинної маркетингової інформації, модель і метод сегментації ринку та процедуру відбору ринкових сегментів. Методи та процедури, розроблені у дослідженні, апробовано на українських підприємствах. Основні положення дослідження розглянуто на міжнародних науково-практичних конференціях та застосовано у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 + У9(4УКР)290-592 + У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА310854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Сілецька О.Е. 
Методично-організаційні засади використання маркетингових досліджень виробничими підприємствами: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.Е. Сілецька ; Укр.акад.зовн.торгівлі. — К., 2000. — 22 с. — укp.

Проаналізовано досвід промислово розвинутих країн у галузі організації маркетингових досліджень, визначено фактори, що впливають на їх організацію та проведення підприємствами за умов українського маркетингового середовища. Доведено, що одним з дієвих напрямів підвищення ефективності маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах є створення адаптованого до ринкових реалій механізму організації досліджень і втілення їх результатів. Наведено методичні рекомендації щодо організації комплексного маркетингового дослідження, завдяки якому можна розробити постійно діючу систему інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано модель організації маркетингових досліджень на підприємстві та розроблено систему критеріальних оцінок для її вибору, що найбільше відповідають особливостям конкретного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1
Шифр НБУВ: РА311737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Курочкін К.С. 
Стратегічний маркетинг і інноваційна діяльність підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / К.С. Курочкін ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2000. — 17 с. — укp.

Розроблено принципові положення та методичні підходи до вдосконалення маркетингової теорії для сучасних виробничих підприємств України та забезпечення максимального використання потенціалу інноваційної діяльності для перспективного розвитку підприємств. Запропоновано комплексну систему стратегічного маркетингу та інноваційної діяльності. Виявлено характер і систему взаємодії маркетингової та інноваційної діяльності. Викладено методичні рекомендації щодо організації маркетингової та інноваційної діяльності на підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55 + У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР-4ХАР)290-55 + У9(4УКР-4ХАР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА309945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Бевзенко В.Ф. 
Стратегія змішаного маркетингу акціонерного товариства (на прикладі видобувних галузей промисловості): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.Ф. Бевзенко ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2000. — 24 с. — укp.

Розроблено новий методичний підхід щодо формування стратегії маркетингу, який базується на використанні змішаного (внутрішнього та міжнародного) маркетингу, урахуванні існуючих умов економіки України та її особливостей перехідного періоду. Методичний підхід щодо реалізації стратегії змішаного маркетингу повинен включати: формування та реалізацію маркетингової програми, активізацію міжнародного маркетингу, особливості видобувної галузі промисловості, а також результати аналізу внутрішнього та зарубіжного ринків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)305.0
Шифр НБУВ: РА308571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Степанова О.М. 
Організація маркетингового управління діяльністю підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.М. Степанова ; Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2000. — 26 с. — укp.

Досліджено особливості еволюції та проаналізовано ефективність маркетингової діяльності на прикладі підприємств харчової промисловості. Наведено систематизацію чинників, що впливають на маркетингову активність підприємств, а також проведено кількісний та якісний аналіз ступеня їх впливу. Визначено розрізи та рівні організації маркетингового управління діяльністю підприємства. Розроблено методику ієрархічного аналізу маркетингової активності підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА311378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Зайчук Т.О. 
Маркетингова інноваційна діяльність (на базі Асоціації консультаційних фірм України "Укрконсалтінг"): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Т.О. Зайчук ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано доцільність застосування принципів маркетингової інноваційної діяльності на вітчизняних консультаційних фірмах, що дозволяє підвищити їх ефективність та конкурентоспроможність. Розглянуто авторське тлумачення категорії "маркетингова інноваційна діяльність", а також визначено її особливості та значення стосовно розвитку консультаційних послуг. Поглиблено методологічні основи розрахунку сумарного економічного ефекту від консультаційних проектів, що дає змогу враховувати розвиток кон'юнктури галузі клієнта. Досліджено критерії вибору системи кількісних показників та параметрів оцінки якості консультаційних послуг. Поглиблено методологічні засади використання маркетингового інструментарію програм маркетингової інноваційної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА310445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Солодов О.О. 
Моделювання процесів маркетингових досліджень на підприємстві: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / О.О. Солодов ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2001. — 18 с. — укp.

Досліджено основні тенденції та закономірності управління підприємством за умов переходу до ринкової економіки. Обгрунтовано необхідність широкого використання маркетингових досліджень в управлінні промисловим підприємством для підвищення якості управлінських рішень. В якості основних інструментів, які використовуються в процесі маркетингових досліджень промислових підприємств, розглянуто економіко-математичні моделі та методи. Основними ринковими чинниками, що впливають на якість управлінських рішень на підприємстві, є ринковий попит на продукцію та поведінка конкурентів на ринку. Розроблено й апробовано ряд стохастичних оптимізаційних моделей планування підприємством виробництва продукції та визначення прибутку з урахуванням ринкового попиту (детермінованого або випадкового), випадкової пропозиції продукції конкурентами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1в611
Шифр НБУВ: РА312735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Гончаренко В.Д. 
Розвиток інформаційного забезпечення маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.Д. Гончаренко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Наведено методичні рекомендації щодо визначення напрямків удосконалення інформаційного забезпечення маркетингу за умов переходу підприємств до управління бізнес-процесами. Визначено особливості розвитку маркетингу та його інформаційного забезпечення за умов ускладнення зовнішнього середовища діяльності підприємств. Зроблено оцінку впливу інформаційного забезпечення маркетингу на досягнення цілей підприємствами. Проаналізовано можливості використання сучасних інформаційних технологій для реінжинірингу інформаційного забезпечення маркетингу. Висвітлено способи та напрямки ефективного використання інформаційних ресурсів у системі маркетингу підприємств. Обгрунтовано методичні рекомендації для аналізу резервів розвитку інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1Ф
Шифр НБУВ: РА313063 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Болотна О.В. 
Маркетингова концепція підприємства в умовах ринкових трансформацій: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Болотна ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення та нове рішення науково-практичного завдання обгрунтування найважливіших положень концепцій маркетингу для умов ринкових трансформацій. Типологізовано й описано адаптовані до ситуацій маркетингові рішення. Виділено мотиви та порядок прийняття найбільш актуальної для періоду ринкових трансформацій інвестиційно-маркетингової концепції. Наведено характеристики трьох типів економічного розвитку. Розглянуто категорію "ринок", складові ринкового середовища, типові маркетингові концепції. Обгрунтовано структуру реальних джерел фінансування українських підприємств і застосування інвестиційно-маркетингової концепції у перехідний період. Розроблено моделі поведінки підприємства, що приймає концепцію маркетингу за умов обмежених інвестиційних можливостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4Укр)290-211.1
Шифр НБУВ: РА316070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Коршунов В.І. 
Стратегічне планування маркетингової діяльності на підприємстві: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / В.І. Коршунов ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2002. — 36 с. — укp.

Теоретично узагальнено та розкрито об'єктивний характер зміни та суті поняття маркетингу. Проаналізовано сучасний стан маркетингу та принципи планування маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах. Визначено особливості створення державою інституціональних передумов для впровадження та розвитку стратегічного маркетингу на всіх рівнях господарювання. Запропоновано концептуальні засади стратегічного державного управління впровадженням у економічну практику господарювання філософії маркетингу та розвитком маркетингової діяльності. Досліджено існуючі методологічні підходи, що використовуються для стратегічного планування маркетингової діяльності, та розроблено нові з урахуванням державних, галузевих, регіональних інтересів. Теоретично обгрунтовано механізм стратегічного планування маркетингової діяльності, що поєднує організаційне забезпечення, принципи, компоненти, методи, моделі, предпланові маркетингові дослідження та оцінку планів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1-23
Шифр НБУВ: РА318956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Наумова В.С. 
Оцінка ефективності стратегії міжнародного маркетингу підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.С. Наумова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні особливості та сучасні тенденції розвитку маркетингу в світі за умов глобалізованого ринку. Визначено поняття ефективності стратегії міжнародного маркетингу, виявлено найтиповіші показники та фактори ефективності стратегії даного маркетингу. Узагальнено теоретико-методологічні підходи стосовно оцінки ефективності зазначеної стратегії. Досліджено вплив сукупності визначальних факторів на ефективність стратегії міжнародного маркетингу. Розроблено методологічні рекомендації щодо комплексної системи оцінки ефективності стратегії міжнародного маркетингу. Охарактеризовано специфіку українського ринку та її вплив на стратегію маркетингу вітчизняних і зарубіжних підприємств. Розкрито особливості оцінки ефективності маркетингової стратегії зазначених підприємств, що працюють на українському ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1
Шифр НБУВ: РА317705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Діброва Т.Г. 
Формування рекламного звернення у маркетинговій діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.Г. Діброва ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 16 с.: рис. — укp.

Розкрито особливості українського рекламного ринку взагалі та з огляду на специфіку розробки й створення рекламного звернення. Розроблено методику конкурентної позиції товару у рекламному зверненні. Опрацьовано підходи до визначення змісту та форми подання рекламного звернення, оцінки його ефективності, а також запропоновано поетапну процедуру формування концепції рекламного звернення у процесі розробки та створення рекламного продукту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА324388

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Гетьман О.О. 
Підвищення ефективності функціонування підприємств на засадах упровадження маркетингового механізму управління їх діяльністю: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.О. Гетьман ; Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто проблему підвищення ефективності функціонування підприємств за рахунок розробки та впровадження ефективного організаційно-функціонального маркетингового механізму управління їх діяльністю як цілісної функціональної динамічної системи з дискретним станом. Запропоновано та науково обгрунтовано методику оцінки ефективності впровадження маркетингового механізму та його складових підсистем (дослідницької, виробничої, комунікаційно-збутової, контролінгової). Розроблено схему ефективного прийняття конструктивних управлінських рішень підприємством на засадах розробленої комплексної управлінської багатоваріантної логістичної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА324617

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Павленко І.М. 
Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.М. Павленко ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2003. — 20 с.: рис — укp.

Розглянуто теоретико-методологічні засади формування організаційної структури управління (ОСУ) маркетингової діяльності на підприємстві. Запропоновано підходи до визначення характеристик маркетингу як об'єкту організаційного проектування. Проаналізовано організацію маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах та її вплив на ефективність роботи підприємства. Визначено закономірності здійснення розподілу та інтеграції праці. Обгрунтовано концепцію формування ОСУ, вплив чинників макро- та мікросередовища на обсяги та тривалість здійснення маркетингової діяльності. Розроблено функціональну модель маркетингу та алгоритм визначення кількісних показників ОСУ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА324211

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського