Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (358)Книжкові видання та компакт-диски (178)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-59$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
1.

Савченко О.П. 
Вибір цільового ринку підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.П. Савченко ; Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2001. — 24 с.: рис. — укp.

Висвітлено питання, пов'язані з вибором цільового ринку підприємства. Визначено етапи стратегії цільового маркетингу. Охарактеризовано сутність цільового ринку та визначено його основні категорії, зовнішнє оточення. Запропоновано класифікацію видів сегментування, що враховує його характер, тип споживачів, параметри продукції та конкурентне становище підприємства на ринку. Систематизовано методи оцінки конкурентного становища підприємств на цільовому ринку й обгрунтовано доцільність їх застосування вітчизняними підприємствами. Введено поняття маркетингової конкурентної переваги, що визначає особливості діяльності підприємств на ринку з урахуванням комплексу елементів маркетингу. Наведено концептуальну схему сегментування, оцінки та вибору цільового ринку підприємства. Проаналізовано кон'юнктуру ринку підприємств легкої промисловості. Створено методику розрахунку ємності цільового ринку як багаторівневої системи. За допомогою запропонованих показників і змінних досліджено та проаналізовано маркетингові конкурентні переваги підприємств легкої промисловості. Розроблено профілі регіональних споживчих сегментів взуттєвої продукції, визначено на основі стратегій вибору цільового ринку та критеріїв ефективного сегментування цільові сегменти для АТЗТ "Лугань". Обгрунтовано необхідність і запропоновано алгоритм і основні параметри щодо побудови карт позиціонування підприємств на цільовому ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-592
Шифр НБУВ: РА315287 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Кірієнко О.Е. 
Використання біржового механізму в комерційній діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.Е. Кірієнко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 18 с.: табл. — укp.

Вивчено стан біржової торгівлі в Україні, розглянуто еволюцію розвитку товарних бірж у країні, проаналізовано особливості кожного її етапу та їх вплив на комерційну діяльність підприємств. Виявлено причини низької ефективності біржової торгівлі, однією з яких є недосконалість біржового механізму. Визначено поняття біржового механізму, його структуру та взаємозв'язок елементів. Особливу увагу приділено центральному елементу біржового механізму - механізму біржових операцій, результатом яких є біржові угоди. Розглянуто поняття біржової угоди та запропоновано розширену класифікацію угод з реальним товаром. Проведено аналіз державного регулювання діяльності товарних бірж в Україні. Досліджено організацію біржової торгівлі та організацію участі в ній підприємств. На підставі вивчення різноманіття біржових ризиків та джерел їх виникнення, з доповненням ознак удосконалено класифікацію ризиків. Розраховано коефіцієнт рівня втрат до суми угоди, що характеризує інтенсивність впливу кожного виду виявлених ризиків на результати угоди. Визначено принципові напрями удосконалення біржового механізму. Запропоновано комплексний спосіб оцінки ризику під час підготовки біржової угоди. Наведено комлекс програм "Автоматизація розрахункових операцій на біржі", що дозволяє здійснювати розрахунки за біржовими угодами та контролювати своєчасність виконання зобов'язань учасниками угоди.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592 + У9(4УКР)421.30-212.13 +
Шифр НБУВ: РА330392

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Захарченко Р.М. 
Методи прийняття рішень в системах управління запасами на підприємствах в умовах обмеженого часу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.13 / Р.М. Захарченко ; Херсон. нац. техн. ун-т. — Херсон, 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано методи та моделі вирішення оптимізаційних задач у системах управління запасами, що забезпечують безперебійну, ритмічну роботу та підвищення ефективності функціонування підприємства. Впроваджено й адаптовано методи управління запасами для багатопродуктової моделі з обмеженим часом зберігання продукції. Розроблено програмний комплекс для автоматичної побудови матриці оптимальних маршрутів до постачальників, який мінімізує витрати у процесі надходження сировини. Запропоновано модель управління запасами продукції з коротким терміном зберігання за обмежених нормативних фондів підприємства, одержано математичне, алгоритмічне та програмне забезпечення. Розроблено новий спосіб автоматичного встановлення вагових коефіцієнтів для з'ясування відносного значення кожного постачальника за заданими критеріями для машинної реаліазції за методом аналітичної ієрархічної процедури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-591-210.301 +
Шифр НБУВ: РА336341

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Зозульов О.В. 
Методичні основи сегментації ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Зозульов ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 15 с. — укp.

Досліджено методичні основи сегментації споживчого ринку. Введено власне визначення поняття "ринковий сегмент", "сегментація ринку" на основі аналізу місця та ролі сегментації у процесі управління підприємством. Визначено теоретичні засади дослідження споживчих мотивацій. Запропоновано методи дослідження споживчих мотивацій на основі первинної та вторинної маркетингової інформації, модель і метод сегментації ринку та процедуру відбору ринкових сегментів. Методи та процедури, розроблені у дослідженні, апробовано на українських підприємствах. Основні положення дослідження розглянуто на міжнародних науково-практичних конференціях та застосовано у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 + У9(4УКР)290-592 + У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА310854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Хаустова В.Є. 
Моделі аналізу та прогнозування збуту продукції підприємств в умовах ринкової економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / В.Є. Хаустова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено проблему прогнозування збуту продукції підприємства та моделювання на даній основі ефективної маркетингової стратегії підприємства. Запропоновано механізм аналізу та прогнозування збуту продукції підприємства на базі економетричних моделей збуту, заснованих на аналізі часового ряду продажів і багатофакторному аналізі зовнішніх умов, комплексу моделей оцінки та вибору цільового сегмента ринку збуту продукції, моделей формування та вибору маркетингової стратегії підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592 + У9(4УКР)301-592
Шифр НБУВ: РА311786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Федосова І.В. 
Моделі управління запасами у логістичних системах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / І.В. Федосова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано концепцію оптимального управління запасами в логістичних системах, яка базується на принципах системності та інтеграції різнорідних процесів життєдіяльності підприємства в єдину систему та дає змогу підвищити якість управління. Розроблено модель впливу рівня запасів на процес оподаткування, яка враховує рівень податків та витрати, що дає змогу регулювати виробничі процеси. Створено моделі маркетингових каналів розподілу, зважаючи на структуру дистриб'ютерного ланцюга постачань, використання яких сприяє підвищенню ефективності постачань продукції. Удосконалено моделі вирівнювання запасів, які враховують динамічність логістичних процесів, що дає змогу підвищити якість управління, зменшити загальний рівень запасів у системі, а також синхронізувати в часовому аспекті процеси виробництва та попиту, враховувати інфляційний фактор. Наведено адаптивний підхід до моделювання управління запасами, який враховує особливості статистичних процесів, що уможливлює наближення до реальної ситуації в логістичному ланцюгу та забезпечення якості управління. Розвинуто механізми управління запасами в системі маркетингових комунікацій, які враховують їх інтенсивність та ефект синергії, що впливає на економічні показники роботи підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-591-210.3 +
Шифр НБУВ: РА330450

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Мельничук Д.О. 
Моделювання динаміки логістичної системи підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.11 / Д.О. Мельничук ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні аспекти управління логістичною системою, зокрема, термінологічний апарат теорії логістики, принципи, методи, інструменти та критерії ефективності управління логістичними процесами, а також організаційну та функціональну структуру логістичної системи на підприємствах різних видів економічної діяльності. Розроблено концепцію моделювання динаміки логістичної системи підприємства, а також моделі динаміки даної системи, а саме: імітаційну модель управління функціонуванням логістичної системи підприємства, дискретно-подійну модель функціонування складського комплексу підприємства, динамічну модель функціонування роздрібного торговельного підприємства, моделі об'ємно-календарного планування логістичних операцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 в611 + У9(4Укр)290-591 в611 +
Шифр НБУВ: РА364904

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Маяков О.В. 
Моделювання закупівельних процесів у логістичному ланцюгу постачань: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / О.В. Маяков ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2010. — 20 с. — укp.

Вдосконалено методи оцінки критеріїв у задачі багатокритеріального вибору постачальників ресурсів, запропоновано метод обчислення коефіцієнтів їх відносної важливості, що дозволяє більш обгрунтовано здійснювати вибір контрагентів-постачальників і тим самим зменшувати ризики невиконання постачань і запобігання невиробничим витратам. Розроблено економіко-математичну модель організації системи конкурентних закупівель товарів і послуг, що враховує терміни, вартість й ефективність проведення закупівель. Наведено метод об'ємного важеля під час формування обсягів закупівель, що враховує значущій вплив вартості сировини та компонентів на прибутковість підприємства, а це дозволяє стабілізувати позиції підприємства перед сильними конкурентами-постачальниками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-591-21 в611
Шифр НБУВ: РА372353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Косенко О. С. 
Моделювання системи управління виробничими запасами на основі нечітких множин: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / О. С. Косенко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено концепцію моделювання системи управління виробничими запасами підприємства на основі нечітких множин, яку побудовано з використанням комбінації модифікованого принципу узагальнення і композиційного правила нечіткого логічного виводу, яка дозволяє вирішувати проблеми підвищення ефективності управління запасами сучасних підприємств. Модель оптимізації нечітко поставленої задачі управління виробничими запасами, яку побудовано на основі модифікованого принципу узагальнення з використанням формули Уїлсона, дозволяє підвищити надійність системи управління виробничими запасами за рахунок збільшення обсягів важливої інформації в процесі прийняття рішень. Результати впроваджено в практику управління запасами ВАТ "Авдіївський коксохімічний завод". Доведено ефективність і спроможність розроблених методів щодо покращання показників оборотності та надійності в управлінні запасами, а також підвищення рентабельності операційної діяльності підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-596-210.301
Шифр НБУВ: РА382800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Бубенко С.П. 
Організаційно-економічний механізм експортної діяльності підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.П. Бубенко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено теоретичні підходи стосовно розвитку експорту. Наведено методичні рекомендації щодо формування організаційно-економічного механізму експортної діяльності підприємства, які дають можливість комплексно вирішити завдання забезпечення її ефективності. Обгрунтовано систему моделей оптимізації асортименту й обсягів збуту експортної продукції підприємства; ціноутворення на експортну продукцію; вибору цільових ринків збуту продукції; оцінки ефективності механізму експортної діяльності підприємств. Запропоновано комплекс організаційних заходів з метою забезпечення експортною діяльності. Розроблено схему організаційної структури управління експортом, інвестиційного забезпечення розвитку експорту, а також оптимізовано схему здійснення експортної операції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843.0-804.3 + У9(4УКР)290-592 +
Шифр НБУВ: РА323905

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Прокопенко В.Л. 
Прогнозування підприємствами обсягів збуту споживчих товарів і послуг на регіональних ринках: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.Л. Прокопенко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

Проаналізовано залежність обсягів збуту споживчих товарів і послуг на регіональних ринках країни від розвитку відносин власності на засоби виробництва і територіального поділу праці. Описано багаторівневу модель агрегації ринків споживчих товарів і послуг, розкрито послідовність процесу їх прогнозування. Викладено методичний підхід до довгострокового прогнозування регіональних ринків споживчих товарів і послуг, який враховує регіональні відхилення від обсягів середнього споживання на душу населенням товарів і послуг. Наведено методичні рекомендації щодо створення на регіональному рівні асоціацій підприємств споживчого ринку за участі органів державної та місцевої влади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592-230.38 +
Шифр НБУВ: РА328052

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Полянська А.С. 
Регулювання виробничо-збутової діяльності господарюючих суб'єктів в умовах формування ринкової економіки в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / А.С. Полянська ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання регулювання виробничо-збутової діяльності вітчизняних підприємств за умов формування ринкової економіки. Обгрунтовано необхідність розроблення і застосування механізму регулювання виробничо-збутової діяльності. Зокрема, досліджено чинники даного механізму, здійснено їх аналіз та оцінку, що дозволяє визначити необхідність і напрямки застосування регулятивного впливу. Виділено основні стратегії розвитку підприємств відповідно до забезпечення регулятивного впливу, визначено інструменти регулювання на мікро- та макрорівнях, які дозволяють практично реалізувати наведені стратегії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592
Шифр НБУВ: РА310769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Аксьонова І.В. 
Розвиток методів організації виробництва і реалізації продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.В. Аксьонова ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 1998. — 16 с. — укp.

Дисертація містить теоретичні положення та практичні рекомендації щодо розвитку методів організації виробництва і реалізації продукції. На основі вивчення теоретичного матеріалу та узагальнення особливостей функціонування промислових підприємств зроблено висновок про необхідність розгляду організації виробництва і реалізації в єдиній системі. Запропоновано підхід до планування виробництва і реалізації продукції на основі гармонізації інтересів виробника і споживача. Показано роль логістики в створенні цілісної системи організації виробництва і реалізації продукції. Удосконалено організаційну структуру управління досліджуваною системою і виділено управління товарорухом у цій системі. Розроблено методичний підхід до проведення позиціонування продукції на основі побудови матриці "якість-ціна".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-59

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Мелешенко С.Ю. 
Системні моделі та метод вибору політик управління матеріальними потоками організації виробництва і збуту продукції підприємства: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / С.Ю. Мелешенко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Створено системні моделі управління матеріальними потоками промислово-збутових систем (МП ПЗС) - графові системні моделі, які формально описують процеси, що мають місце у ПЗС у разі проведення політики допущення-недопущення дефіциту, а також політики "з втратою клієнтів". Запропоновано метод вибору політик управління МП ПЗС, який формалізує процес прийняття рішень, дає змогу визначати галузь застосування конкретної політики управління й оцінювати ефективність її використання. Удосконалено класифікацію існуючих моделей, яка в достатньому й необхідному обсязі враховує елементи моделей і виявляє взаємозв'язок між ними. Наведено метод вибору політики управління МП у ПЗС. Розроблено моделі теорії управління запасами, зокрема детерміновану модель Уілсона - Харриса, яку можна застосовувати у разі випадкового попиту. Запропоновано дворівневий метод управління запасами, що дало змогу застосувати його під час проведення дворівневих стратегій управління МП ПЗС підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-59-210.301 +
Шифр НБУВ: РА326231

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Митрохіна Ю.П. 
Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ю.П. Митрохіна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2008. — 19 с. — укp.

Розглянуто актуальні проблеми теоретичних, методичних і практичних аспектів стратегічного маркетингового управління збутом торговельних підприємств, розроблено його концепцію. Розкрито значення інтеграції стратегічного менджменту та стратегічного маркетингу як концептуальної основи стратегічного маркетингового управління збутом підприємств. Проведено дослідження цільового ринку підприємств на підставі концепції STP-маркетингу. Зроблено діагностику, оцінено ефективність, розроблено комплексну систему процесу стратегічного маркетингового управління збутом, наведено рекомендації щодо її впровадження. Запропоновано систему маркетингових стратегій управління збутом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592-211.1 +
Шифр НБУВ: РА362139

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Кривешко О.В. 
Управління збутовою діяльністю підприємств в умовах ринкової трансформації економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / О.В. Кривешко ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2006. — 19 с. — укp.

Розглянуто поняття збуту у взаємозв'язку з іншими системами підприємства. Розвинуто теоретико-методологічні положення щодо змісту збутової діяльності. Обгрунтовано необхідність інтеграції маркетингових комунікацій у дистрибуційні системи підприємств. Здійснено аналіз взаємозв'язку та взаємодії збутової діяльності та зазначених комунікацій підприємства. Запропоновано методику оцінки ефективності даних комунікацій на підставі вивчення результатів реалізації продукції та маркетингових досліджень. Розроблено модель управління збутовою діяльністю, що грунтується на застосуванні інтегрованих маркетингових комунікацій. Удосконалено класифікацію чинників, що впливають на збутову діяльність. Обгрунтовано доцільність застосування даних комунікацій для підвищення ефективності діяльності підприємств, а також шляхи оптимізації створення й управління каналами розподілу. Наголошено на необхідності розробки стратегії стимулювання збуту дистрибуційними підрозділами підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592 +
Шифр НБУВ: РА343355

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського