Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (32)Книжкові видання та компакт-диски (37)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)301-592$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Танасійчук О. М. 
Маркетингове управління збутовою діяльністю підприємства (за матеріалами переробних підприємств Вінницької області): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О. М. Танасійчук ; Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана. — К., 2006. — 21 с.: рис. — укp.

Викладено фактори, що впливають на розвиток маркетингового управління збутовою діяльністю підприємств. Досліджено стан та визначено тенденції використання маркетингової концепції. Окреслено проблеми та виявлено шляхи вдосконалення господарської діяльності. Запропоновано способи зменшення та запобігання ризикам, пов'язаним зі збутом продуктів переробки овочів та плодів. Визначено низку заходів з поліпшення фінансово-економічного стану та господарської діяльності переробних підприємств, зокрема, створення конгломератів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592-211.1 + У9(4УКР-4ВІН)305,0-592-21 +
Шифр НБУВ: РА342839

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Хаустова В.Є. 
Моделі аналізу та прогнозування збуту продукції підприємств в умовах ринкової економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / В.Є. Хаустова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено проблему прогнозування збуту продукції підприємства та моделювання на даній основі ефективної маркетингової стратегії підприємства. Запропоновано механізм аналізу та прогнозування збуту продукції підприємства на базі економетричних моделей збуту, заснованих на аналізі часового ряду продажів і багатофакторному аналізі зовнішніх умов, комплексу моделей оцінки та вибору цільового сегмента ринку збуту продукції, моделей формування та вибору маркетингової стратегії підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592 + У9(4УКР)301-592
Шифр НБУВ: РА311786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Рожко В.І. 
Обгрунтування обсягів збуту та політики розподілу споживчих товарів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.І. Рожко ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та науково-методичні засади збуту та розподілу споживчих товарів. Розглянуто роль і значення збуту товарів, організаційну структуру формування системи збуту та розподілу даних товарів. Проведено аналіз оптової та роздрібної торгівлі споживчими товарами, практики формування, становлення та розвитку системи збуту. Висвітлено основні тендеції та проблеми формування та функціонування системи управління збутом на закордонних і вітчизняних підприємствах. Розроблено методичний підхід щодо управління асортиментом зазначених товарів. Запропоновано схему формування конкурентоздатної асортиментної моделі підприємства. Обгрунтовано доцільність визначення показника (коефіцієнта ланковості, що визначає, скільки разів продавався товар за звітного періоду) в аналітичній оцінці ефективності системи збуту, що має важливе значення для підприємств-виробників споживчих товарів і підприємств торгівлі та для народного господарства у цілому. Зазначено, що зниження ланковості товароруху прискорює просування товарів і продукції до споживачів, скорочуючи час обігу товарів, знижуючи витрати виробництва й обігу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592 +
Шифр НБУВ: РА341957

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Протопопенко Г.О. 
Організаційні форми і механізм управління збутовою діяльністю промислового підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.О. Протопопенко ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено комплекс теоретичних, концептуальних, методичних і практичних рішень щодо удосконалення організаційних форм і механізму управління збутовою діяльністю підприємств машинобудівної та металообробної галузей. Обгрунтовано й апробовано системний підхід до розвитку системи управління збутовою діяльністю та побудови організаційної структури збутового підрозділу промислового підприємства. Удосконалено класифікації економічних об'єктів сфери збуту, цілей збутової діяльності та системи управління нею. Уточнено управлінські функції, створено методики контролю операцій збутової сфери. Запропоновано економічний механізм управління та систему його інформаційного забезпечення, наведено рекомендації щодо комплексної автоматизації роботи збутового підрозділу. Розроблено методику оцінювання ефективності системи управління збутом підприємств. Зроблено апробацію запропонованих засобів удосконалення організаційних форм і механізму управління збутовою діяльністю на підприємствах Одещини та підтверджено доцільність викладених теоретичних положень і пропозицій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592-21 +
Шифр НБУВ: РА361164

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Єгоров В.П. 
Організаційно-економічний механізм управління системою дистрибуції підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.П. Єгоров ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти розробки організаційно-економічного механізму управління системою дистрибуції промислового підприємства, розроблено концепцію його синтезу та визначено основні складові, до яких відносяться нові механізми синтезу структури системи дистрибуції промислового підприємства, управлінська технологія адаптивної взаємодії систем виробництва та дистрибуції, інструменти підтримки прийняття рішень в управлінні системою дистрибуції. Запропоновано комплекс методів оцінювання ефективності системи дистрибуції, що враховує її зв'язок з системою виробництва маркетингу, логістики, фінансів і контролінгу. Відзначено, що запропонований організаційно-економічний механізм спрямований на забезпечення розвитку системи дистрибуції за рахунок застосування інструментів організаційного управління та підвищення ефективності розподільно-збутових процесів у дистрибутивній мережі за допомогою технологій прийняття управлінських рішень. Адекватність науково-практичних розробок підтверджено їх практичною апробацією на ВАТ "Артемівський завод з обробки кольорових металів".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592-21 +
Шифр НБУВ: РА361246

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Рожко 
Синтез моделей прийняття рішень на підприємстві при освоєнні нових ринків збуту продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Ігор Володимирович Рожко ; Донецький національний ун-т. — Донецьк, 2005. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592-210.11
Шифр НБУВ: РА338854

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Скрипніченко О.П. 
Управління експортом промислового підприємства на засадах маркетингу (на матеріалах українських товаровиробників-експортерів): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / О.П. Скрипніченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено стан управління експортом на українських підприємствах і розроблено заходи стосовно впровадження маркетингового управління виробництвом та збутом товарів. Виділено управлінські функції, які мають бути передані маркетинговим підрозділам, виявлено взаємозв'язки між підрозділом експортного маркетингу та іншими відділами підприємства. Розроблено практичні заходи щодо перебудови управління експортом для українських підприємств на засадах маркетингу - найефективнішій філософії та практики управління за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843 + У9(4УКР)301-592
Шифр НБУВ: РА314397 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Кривещенко В.В. 
Управління комерційною діяльністю підприємств по збуту продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.В. Кривещенко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 17 с.: рис. — укp.

Систематизовано чинники, які впливають на розвиток комерційної діяльності стосовно збуту продукції. Обгрунтовано та досліджено територіальну диференціацію попиту. Розроблено механізм інтеграційної моделі сегментування ринку кондитерських виробів. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення керування комерційною діяльністю підприємств зі збуту продукції. Обгрунтовано критерії вибору стратегічної зони господарювання та збутових стратегій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592 + У9(4УКР)306.751.7-592 +
Шифр НБУВ: РА326424

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Шевцова М.Ю. 
Управління розподілом ресурсів і продукції промислового підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / М.Ю. Шевцова ; Нац. гірн. ун-т. — Д., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено процеси управління розподілом ресурсів і продукції промислового підприємства за сучасних умов. Визначено роль і місце організації та планування розподілу ресурсів і продукції у ринковому перетворенні виробничо-збутової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні аспекти формування витрат на виробництво та реалізацію продукції, запропоновано класифікацію витрат на збут продукції, що реалізується на певних ринках щодо визначення її собівартості. На підставі вивчення особливостей розподілу ресурсів і продукції підприємства й організаційно-економічних факторів удосконалення управління даним процесом обгрунтовано концептуальні засади взаємодії підприємства з іншими підприємствами у виробничій і збутовій сферах. Розроблено механізм взаємодії підприємства з іншими підприємствами у процесі кооперування, наведено методичні рекомендації щодо організації та планування процесів розподілу й оцінювання її ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592 +
Шифр НБУВ: РА356627

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Дроб О.М. 
Формування раціональної товарної стратегії промислового підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.М. Дроб ; Нац. металург. акад. України. — Д., 2001. — 16 с. — укp.

Проаналізовано раціональну товарну стратегію промислового підприємства за ринкових умов діяльності. Розроблено цілісну методику формування товарної стратегії промислового підприємства, до основи якої покладено системно-аналітичний підхід. Даний підхід дозволяє формувати концептуальну та детерміновану частини товарної стратегії, а також забезпечує поєднання стратегічних напрямів розвитку товарного асортименту з конкретними виробничими завданнями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-82 + У9(4УКР)301-592
Шифр НБУВ: РА314536 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського