Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (55)Книжкові видання та компакт-диски (68)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)305.51-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Халковська А. М. 
Маркетингове забезпечення емісійної діяльності металургійних підприємств України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. М. Халковська ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено питання маркетингового забезпечення емісійної діяльності підприємств металургійної галузі для досягнення конкурентних переваг у здійсненні емісійної діяльності на ринку цінних паперів. Шляхом виокремлення концепції маркетингу, орієнтованої на емісійну діяльність, визначено сутність та обгрунтовано необхідність формування концепції маркетингу підприємств, що здійснюють таку діяльність. Узагальнено теоретичні засади маркетингового забезпечення емісійної діяльності вітчизняних підприємств на ринку цінних паперів та виявлено характерні особливості управління маркетингом даних підприємств. Сформульовано пропозиції щодо напрямів удосконалення маркетингового забезпечення емісійної діяльності підприємств металургійної галузі та розроблено рекомендації щодо комунікаційного забезпечення даної діяльності з урахуванням основних тенденцій ринку та за залученням капіталу на підприємство шляхом встановлення партнерських стосунків з інвесторами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-211.1
Шифр НБУВ: РА380618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Сизоненко О.А. 
Механізм забезпечення сталого розвитку в системі управління металургійним підприємством: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.А. Сизоненко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Вирішено актуальне завдання щодо вдосконалення механізму забезпечення сталого розвитку в системі управління металургійним підприємством. Запропоновано поняття "сталий розвиток". Наголошено на доцільності з'ясування особливостей реалізації сталого розвитку на рівні підприємств. Розглянуто методичні підходи до формування механізму його забезпечення в системі управління промисловим підприємством. Досліджено тенденції та особливості розвитку металургійних підприємств України та встановлено, що єдиною моюливістю забезпечення довгострокових перспектив галузі є реалізація моделі її сталого розвитку. На підставі аналізу економічних і моніторингу екологічних показників стану механізму забезпечення сталого розвитку визначено стійкість функціонування виробничої, техніко-технологічної, фінансової та екологічної підсистем металургійного підприємства. Проведено системне еколого-економічне оцінювання індикаторів сталого розвитку й обгрунтовано альтернативні стратегії управління даним підприємством. Удосконалено систему інформаційного забезпечення сталого розвитку та запропоновано послідовність реалізації заходів, спрямованих на його забезпечення на металургійному підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-21 +
Шифр НБУВ: РА364007

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Самофалов В.В. 
Механізми управління інформаційним забезпеченням бізнес-процесів металургійного підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В.В. Самофалов ; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2010. — 19 с. — укp.

Розроблено механізми структуризації бізнес-процесів і моніторингу збалансованої системи показників (ЗСП), визначення яких проводиться на основі інформації, що вводиться у бізнес-процесах. Розроблено механізми структуризації бізнес-процесів і моніторингу ЗСП, в основі яких використовуються економіко-математичні методи та моделі. Зазначено, що реалізація бізнес-процесів, які грунтуються на ЗСП, здійснюється у єдиному інформаційному просторі, побудованому за допомогою інформаційної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-210.302
Шифр НБУВ: РА371679 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Мордвінцева Т.В. 
Розвиток маркетингової діяльності в системі управління металургійних підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.В. Мордвінцева ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Уточнено теоретичні засади маркетингової діяльності підприємств для обгрунтування об'єктивних тенденцій у їх сучасному розвитку. Обгрунтовано концепції інтеграції маркетингу та стратегічного менеджменту підприємств за ринкових умов. Досліджено процес розробки програми управління маркетинговою діяльністю. Проаналізовано господарську діяльність металургійних підприємств. Удосконалено систему оцінки потенціалу маркетингу металургійних підприємств. Удосконалено систему оцінки потенціалу маркетингу металургійних підприємств. Розраховано показники оцінки ефективності маркетингової діяльності металургійних підприємств. Розроблено варіанти стратегій розвитку маркетингової діяльності металургійних підприємств. Обгрунтовано методичні підходи до системи управління металургійним підприємством з урахуванням маркетингової складової. Розвинуто методичні підходи до оцінки управлінських рішень на підставі аналізу ефективності маркетингової діяльності та ділової активності металургійних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-211.1-21 +
Шифр НБУВ: РА367739

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ращупкіна В. М. 
Розвиток методології управління процесами реорганізації промислових підприємств: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / В. М. Ращупкіна ; НАН України, Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2010. — 32 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано головні функціональні складові форм реорганізації, економічні передумови й особливості реорганізаційних процесів у кризовій ситуації, організаційно-економічні та нормативно-правові механізми їх упровадження. Розроблено концепцію стратегії реорганізації економічного розвитку на підставі інноваційного оновлення галузі. Запропоновано концепцію розвитку внутрішнього ринку споживання металопрокату. Розроблено напрями антикризового управління, які забезпечують раціональну координацію всіх елементів, взаємозв'язаних на мікрорівні у єдиний регульований правовими нормами механізм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-21
Шифр НБУВ: РА377525 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Нагорянська 
Управління ефективною адаптацією промислового підприємства до змін ринкового середовища: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Наталія Валеріївна Нагорянська ; Приазовський держ. технічний ун-т. — Маріуполь, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-21
Шифр НБУВ: РА365662

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Зеніна І.Б. 
Управління маркетинговою діяльністю підприємств металургійної промисловості: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І.Б. Зеніна ; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2010. — 20 с. — укp.

Розширено поняття "маркетингова діяльність" як інтегрований системний процес, який реалізується в межах комплексу маркетингу та спрямований на сприяння задоволенню потреб клієнтів, підприємства та суспільства. Встановлено, що використання в управлінні міжфункціональних команд є прогресивною технологією організації маркетингової діяльності металургійних підприємств. Визначено механізм управління маркетинговою діяльністю металургійних підприємств на основі теорії управління за "слабкими сигналами" та запропоновано методичний підхід до визначення ефективності маркетингової діяльності металургійних підприємств через оцінку позиції підприємства на певних ринках або в її сегментах, що надає можливість з'ясувати поточний стан і з використанням системного моніторингу визначених показників маркетингової діяльності контролювати зміни в позиції підприємства на певних ринках або в її сегментах, що надає можливість з'ясувати поточний стан і з використанням системного моніторингу визначених показників маркетингової діяльності контролювати зміни в позиції підприємства та реагувати за допомогою відповідних маркетингових заходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-211.1
Шифр НБУВ: РА371931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Фоміченко І.П. 
Управління процесами інформаційного забезпечення гірничорудних підприємств корпоративної структури: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.П. Фоміченко ; Криворіз. техн. ун-т. — Кривий Ріг, 2009. — 20 с. — укp.

На підставі вивчення основних тенденцій розвитку гірнорудничої корпорації (ГМК) України визначено, що одним з головних резервів даного розвитку є підвищення організаційно-управлінської ефективності діяльності корпоративних структур, які є її складовими. Проаналізовано існуючі підходи до управління процесами інформаційного забезпечення гірнорудними підприємствами корпоративної структури та визначено, що ефективність управління підприємствами у межах інтегрованих корпоративних структур значним чином залежить від характеру й організації взаємодії матеріальних, фінансових та інформаційних потоків у їх середовищі та потоків, які забезпечують функціонування корпоративної структури у межах її мікро- та макрооточення. На підставі результатів реалізації розробленого організаційно-економічного механізму управління процесами інформаційного забезпечення гірнорудних підприємств корпоративної структури можна за рахунок оптимізації інформаційного забезпечення знайти оптимальний рівень відповідності інформаційних і матеріально-фінансових потоків. З використанням цього критерію якості функціонування системи управління процесами інформаційного забезпечення гірничорудних підприємств корпоративної структури повинне бути оптимальне запізнення інформаційного потоку, яке дозволяє визначати резерв зниження витрат від мінімізації інформаційного запізнення щодо невідповідності оптимальних показників фінансово-матеріальних потоків фактичним.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.41-210.302 + У9(4УКР)305.51-210.302 +
Шифр НБУВ: РА363176

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Крамчанінова М.Д. 
Формування системи управління промисловим підприємством в умовах стратегічного партнерства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М.Д. Крамчанінова ; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено актуальні проблеми формування системи управління промисловим підприємством за умов стратегічного партнерства. Узагальнено основні підходи до визначення системи управління. Виявлено проблеми та фактори впливу світового та національного ринків на створення стратегічних альянсів, розвинуто модель стратегічних альянсів та удосконалено життєвий цикл інтеграції у межах даних альянсів. Проведено моніторинг передумов активізації їх створення, визначено необхідність застосування процесно-орієнтованого підходу. Проаналізовано практику формування систем управління металургійними підприємствами. Розроблено модель такої системи та запропоновано її інформаційне забезпечення. Наведено методику застосування процесно-орієнтованого підходу до системи управління. Запропоновано систему збалансованих показників оцінки її ефективності за умов стратегічного партнерства на базі удосконаленої моделі стратегічних альянсів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-21 +
Шифр НБУВ: РА340517

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського