Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (35)Книжкові видання та компакт-диски (35)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)306.752.8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Пєтухова О. М. 
Ефективність інвестицій підприємств пивобезалкогольної промисловості: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О. М. Пєтухова ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено питання підвищення ефективності інвестицій та удосконалення підходів до оцінки ефективності інвестицій підприємств пивобезалкогольної промисловості в період ринкової трансформації економіки. Узагальнено теоретико-методологічні засади інвестування та удосконалено методичні підходи до оцінки ефективності інвестицій. Проаналізовано інвестиційну діяльність підприємств пивобезалкогольної промисловості, визначено її галузеві та системні особливості. Обгрунтовано пріоритетні напрями інвестування та шляхи підвищення ефективності інвестицій підприємств галузі. Основні результати дослідження використано підприємствами пивобезалкогольної промисловості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8-56 + У9(4УКР)306.752.6-56
Шифр НБУВ: РА312746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ушаков Г.Г. 
Методи та моделі управління якістю і конкурентоспроможністю продукції (за матеріалами підприємств галузі безалкогольних напоїв): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.Г. Ушаков ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2008. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади комплексного підходу до вирішення проблемних питань сучасного управління якістю та конкурентоспроможністю продукції, який базується на концепції гармонічного розвитку конкуруючих елементів і положеннях еволюційної економіки. Уточнено понятійно-категоріальний апарат досліджуваної проблематики. Сформульовано визначення якості та конкурентоспроможності продукції виробничої системи. До наукового обігу введено поняття ціннісної продуктивності. Досліджено зв'язок між категоріями конкурентоспроможності та ціннісної продуктивності. На підставі концепції ціннісної продуктивності розроблено та запропоновано використовувати як програмний продукт адаптивну модель управління поточною та потенційною конкурентоспроможністю. Показано, що впровадження даної моделі сприяє активізації надходження необхідних ресурсів, підвищенню ефективності їх використання, що забезпечує конкурентоспроможність без посилення суперництва за ресурси споживача.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8-823.2-21 +
Шифр НБУВ: РА361177

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Капінус Л.В. 
Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л.В. Капінус ; Нац. ун-т харч. технол. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено процес підвищення ефективності управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. Конкретизовано сутність понять "управління поведінкою споживачів" і "реклама". Доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами, зокрема, такі, як тип рекламного часу (активний і пасивний часові періоди), спосіб сприйняття споживачем (звукова, візуальна, на дотик, аромореклама), тип візуалізації (динамічна та статична). Удосконалено модель поведінки споживачів, в якій враховано споживчий ризик під час процесу прийняття рішення про покупку, а також фактор часу. Досліджено споживчі переваги з метою сегментування ринку, акцентовано увагу на відповідності стилю рекламного звернення кожному сегменту. Оцінено ставлення споживачів до рекламного звернення й інших атрибутів торговельної марки за допомогою різних методичних підходів: методики "SERVQUAL", моделі Фішбейна, методів ідеальної позначки та Богомаз - Зозульова. Запропоновано удосконалену модель Фішбейна, яка допоможе підприємствам виявити споживче ставлення до повторних покупок з метою підвищення ефективності управління поведінкою споживачів. Із викорстанням методу розрахунку й алгоритму підвищення продуктивності реклами, матриці "продуктивність реклами - ставлення споживачів" розроблено методичні рекомендації щодо проведення заходів, спрямованих на зростання продуктивності підприємства. Розроблено процес управління поведінкою споживачів через рекламне звернення, в якому виділено такі етапи: планування поведінки споживачів, організація й управління поведінкою споживачів через рекламне звернення, контроль за їх поведінкою, ставленням до товару та рекламною діяльністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8 + У9(4УКР)421.0-803.81
Шифр НБУВ: РА372786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Жовковська Т.Т. 
Розвиток підприємств з виробництва продовольчих товарів на основі формування споживчого попиту (на прикладі підприємств пивобезалкогольної галузі): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т.Т. Жовковська ; Київ. нац. ун-т харч. технологій. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні засади розвитку підприємств харчової промисловості на основі формування споживчого попиту. Проаналізовано сучасні методичні підходи щодо оцінювання факторів впливу на формування споживчого попиту й індивідульне споживання. Визначено класифікаційні ознаки та запропоновано класифікацію чинників впливу на формування потреб і споживчого попиту. Досліджено вплив споживчого попиту на розвиток підприємств. Проаналізовано існуючі тенденції та проблеми розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту. Запропоновано методичний підхід щодо побудови маркетингової стратегії розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту. Визначено основні етапи прогнозування розвитку ринку продовольчих товарів. Розроблено й апробовано оптимізаційну економіко-математичну модель вибору варіантів розвитку підприємств з урахуванням прогнозу попиту на продукцію й інвестиційних обмежень на зростання активів підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8
Шифр НБУВ: РА370379 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Мартинов І.Ю. 
Стратегія підприємства на ринку безалкогольної продукції: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.Ю. Мартинов ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методологічні та практичні питання формування та реалізації стратегії підприємства на ринку безалкогольної продукції. Вдосконалено концептуальний підхід до стратегічного управління підприємством на підставі розгляду підприємства як системи, який дозволяє персоніфікувати процес реалізації стратегічних рішень. Запропоновано методичний підхід до формування та позиціонування унікального асортименту, який дозволяє враховувати особливості споживчої поведінки та можливості її зміни за умов здійснення продажу продукції. Наведено методичний підхід до вибору стратегій продажу підприємства на ринку безалкогольної продукції, який передбачає врахування цілей здійснення покупки відповідно до класів споживачів. Розвинуто визначення поняття внутрішнього потенціалу підприємства. Досліджено даний ринок, виявлено особливості та тенденції ринкового розвитку. З'ясовано класифікаційні ознаки споживачів, а саме: тривалість присутності бренда на ринку; представленість конкретних брендів у роздрібній мережі; вигляд і об'єм упаковки, що дозволило встановити очікування споживачів за умов споживання безалкогольної продукції. Розвинуто систему збалансованих показників оцінювання ефективності стратегічного управління підприємством за рахунок введення блоків "Маркетинг" і "Торговельно-технологічні процеси."

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8 + У9(4УКР)421.512.7 +
Шифр НБУВ: РА364716

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Міцкевич Н. В. 
Управління соціальним розвитком трудових колективів підприємств з виробництва харчових продуктів та напоїв: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. В. Міцкевич ; Міжнар. ун-т бізнесу і права. — Херсон, 2010. — 19 с. — укp.

Розглянуто теоретичні засади управління соціальним розвитком, функціонування системи управління соціальним розвитком на підприємствах, систему соціальних показників. Встановлено, що процес формування системи управління соціальним розвитком трудового колективу слід розглядати як один з управлінських інстументів, які підвищують соціально-економічну та фінансово-господарську ефективнсіть діяльності підприємства. Виявлено вплив системи управління соціальним розвитком трудових колективів на економічну ефективність підприємств з виробництва харчових продуктів і нопоїв та особливостей стратегій соціально-економічного розвитку регіону. Запропоновано модель управління соціальним розвитком трудових колективів. Розроблено механізм вирішення соціальних проблем працівників підприємств з виробництва харчових продуктів та напоїв на підставі поєднання державної допомоги й адресних виплат підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-640-21 + У9(4УКР)306.752.8-640-21
Шифр НБУВ: РА380541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського