Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (362)Книжкові видання та компакт-диски (276)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)373.31$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Блага В.В. 
Оцінка ефективності інвестиційних проектів як складова процесу прийняття інвестиційного рішення на підприємствах автомобільного пасажирського транспорту: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.В. Блага ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено методичне забезпечення прийняття рішення про доцільність інвестування на підприємствах автомобільного пасажирського транспорту з позиції підприємства, споживачів і держави. Обгрунтовано методичні положення оцінювання екологічного ефекту інвестиційного проекту на підприємствах автомобільного пасажирського транспорту. Запропононовано комплексний показник оцінювання рейтингу інвестування, що включає визначення впливу транспортного процесу на навколишнє природне середовище. Доповнено перелік ефектів від реалізації екологічно доцільних інвестиційних проектів. Встановлено порядок розподілу екологічних витрат між суб'єктами економіки. Обгрунтовано методичні основи вибору об'єкта інвестування та підприємства з метою інвестування на рівні держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-56 +
Шифр НБУВ: РА362746

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Бондаренко Г.С. 
Управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Г.С. Бондаренко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Розроблено систему управління конкурентоспроможністю підприємства у вигляді проблемно-орієнтованого контуру. Розвинуто поняття конкурентоспроможності підприємства як об'єкта управління на основі системного підходу. З'ясовано ознаки сегментації ринку вантажних транспортних послуг, які враховують потреби клієнтів, тобто вид перевезеного вантажу та тип рухомого складу, необхідного для здійснення перевезення. Удосконалено методику встановлення пріоритетних конкурентів з використанням поля конкуренції, а також методику оцінки конкурентоспроможності транспортних послуг на основі врахування якості пропозиції транспортних послуг, виконання перевезення та задоволеності клієнта наданою послугою. Розвинуто методику визначення конкурентоспроможності автотранспортних підприємств за показниками ринкової частки, конкурентоспроможності транспортних послуг і фінансового стану підприємства за допомогою побудови комплексно-графічної моделі конкурентного простору. Наведено методичні рекомендації щодо розробки та реалізації стратегії конкуренції з використанням теорії шкіл позиціювання та ситуаційного аналізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)373.31-21
Шифр НБУВ: РА315878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
  

Географічні рубрики:

      
3.

Бубела А. В. 
Вдосконалення логістичного сервісу в проектах перевезень вантажів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / А. В. Бубела ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку транспортної галузі України, проведено аналіз структури вантажопотоків, визначено основні напрямки розвитку потенціалу систем логістичного сервісу в Україні. Розглянуто структурну схему логістичного сервісу в проектах перевезень вантажів, на базі якої ідентифіковано проблеми управління проектами логістичного сервісу та перевезень вантажів. Визначено внутрішні та зовнішні фактори впливу на умови розробки та реалізації проектів логістичного сервісу, запропоновано вдосконалення логістичного сервісу на базі розробленої системної моделі управління проектами перевезень. Розроблено методологічні аспекти оптимізації управління проектами перевезень вантажів з метою забезпечення необхідного рівня логістичного сервісу. Наведено математичну модель раціонального управління парками АТЗ, розроблено модель управління раціональним використанням матеріальних ресурсів у проектах перевезень. Запропоновано критерії вибору проектів логістичного сервісу, критерії оцінювання ефективності проектів перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-81
Шифр НБУВ: РА382246 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Вакарчук І.М. 
Управління проектами та програмами побудови приміських автобусних систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / І.М. Вакарчук ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено моделі, методи й алгоритми управління проектами побудови приміських автобусних систем протягом життєвого циклу проекту. Запропоновано інтегральну математичну модель процесу прийняття управлінських рішень, що містить процедури інформаційно-логістичної послідовності задач проектного менеджменту; алгоритми аналізу параметрів даної моделі; методи розрахунків і принципи визначення оптимального управлінського рішення. Розроблено ієрархічний підхід щодо процесу прийняття рішень з управління проектами приміських автобусних систем. Запропоновано методи розрахунку оптимального рішення обчислення адитивних критеріїв якості альтернатив для модифікованих моделей однокритеріального вибору за умов невизначеності. Розроблено й апробовано комплексну інформаційну технологію управління масштабними проектами, що відповідає сучасним вимогам щодо розробки комп'ютерних технологій управління проектами та програмами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-55-21 + О385.3 +
Шифр НБУВ: РА344973

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Василенко Т.Є. 
Управління якістю послуг пасажирських підприємств автомобільного транспорту: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Т.Є. Василенко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади та методичні рекомендації щодо удосконалення процесу управління якістю послуг пасажирського автомобільного транспорту (ПАТП). Визначено склад і зміст об'єкта та суб'єкта процесу управління якістю на ПАТП. Запропоновано новий методичний підхід щодо оцінювання рівня якості транспортних послуг (ЯТП) ПАТП. Показано доцільність використання показників ЯТП, процесів її надання та задоволеності пасажирів як основних критеріїв оцінки. Удосконалено структуру та зміст процесу контролю якості на ПАТП за рівнями та об'єктами управління. Запропоновано новий підхід щодо регулювання процесів і результатів формування ЯТП, який складається з алгоритму та типових коригувальних дій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-814 +
Шифр НБУВ: РА346583

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Вашків О.П. 
Ефективність використання основних виробничих фондів вантажних автотранспортних підприємств в умовах трансформації суспільно-економічних відносин: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.П. Вашків ; Терноп. акад. нар. госп-ва. — Т., 1998. — 16 с. — укp.

В роботі аналізуються величина і структура основних виробничих фондів вантажних автотранспортих підприємств та особливості їх відтворення в умовах трансформації суспільно-економічних відносин. На базі статистичного матеріалу вантажних АТП Івано-Франківської, Львівської та Тернопільської областей з'ясовується вплив виробничих факторів на рівень фондовіддачі основних фондів, виявляються резерви її підвищення. Вмотивована необхідність адаптивних якісних змін в управлінні і реалізації виробничого потенціалу та активізації інновацій у сфері вантажних автоперевезень, подано науково обгрунтовані рекомендації щодо підвищення ефективності використання основних виробничих фондів вантажних автогосподарств в сучасних економічних умовах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-571.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Вербицька В.І. 
Планування бюджетної підтримки підприємств міського пасажирського транспорту (на прикладі автобусного транспорту м.Харкова): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.І. Вербицька ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2002. — 21 с.: рис. — укp.

Розглянуто теоретичні аспекти транспортної пасажирької діяльності за ринкових відносин та обгрунтовано необхідність державного втручання у економічний механізм діяльності міського громадського пасажирського транспорту. Розроблено методику урахування соціальної складової у ході визначення тарифів на перевезення. Встановлено фактори, що сприяють беззбитковій діяльності муніципального пасажирського транспорту. Зроблено аналіз бюджетної підтримки міських пасажирообслуговуючих систем. Акцентовано увагу на необхідності комплексного підходу до реалізації державної підтримки підприємств громадського транспорту. Запропоновано концепцію державної підтримки, реалізація якої дозволить створити необхідні умови для розвитку міського пасажирського транспорту та забезпечити належний рівень пасажирських послуг населенню, розроблено методику її планування та впровадження. Визначено причини та наслідки кризового стану громадських пасажирських підприємств державної аба частково державної форми власності, пов'язані зі зміною економічного середовища, повільним відновленням основних фондів, відсутністю інвестиційних ресурсів, ігноруванням ролі громадського транспорту як важливої сфери національної економіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.532.373.3 + У9(4УКР)373.31-93-23 + У9(4УКР-4ХАР)261.532.373.3 + У9(4УКР-4ХАР)373.31-93-23 +
Шифр НБУВ: РА322054

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Вербицька Г.Л. 
Методичні основи оцінки економічного ризику в діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.Л. Вербицька ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Розроблено комбінований метод якісно-кількісної оцінки економічного ризику, який передбачає: ідентифікацію можливих видів ризику шляхом відбору найбільш значимих; розрахунок його ступеня та області, а також величини максимальних втрат; проведення пофакторного аналізу параметрів, які впливають на ризик; виявлення можливих способів зниження його ступеня на підставі експертних оцінок та математичних залежностей. Запропоновано модифікований розпливчастий метод аналізу ієрархій для прийняття рішення з множини альтернативних рішень у разі багатокритеріального вибору на базі оперування різного роду вербальними (лінгвістичними) даними. Удосконалено механізм управління ризиком, який полягає у детальному розкритті етапів, у межах яких обгрунтовано вибір заходів зниження економічного ризику залежно від фінансової стійкості підприємства, а також використання внутрішніх способів обмеження ризику, а саме: забезпечення якості виготовленої продукції, перевірку партнерів за бізнесом; бізнес-планування; правильний підбір кадрів; організацію захисту комерційної таємниці підприємства. Здійснено класифікацію критеріїв прийняття рішення за новою ознакою - схильністю підприємства до ризику, що дає змогу ранжувати його на мінімальний, оптимальний та максимальний. Визначено суть категорії "ризик", що розкриває його зміст як імовірність небезпеки або невдачі, зняття суб'єктом господарювання невизначеності з конкретних обставин, подолання непевності та конфлікту у ситуації неминучого вибору, а також поєднання можливості досягнення небажаних і особливо сприятливих відхилень від запланованих результатів. Побудовано статично-ігрові моделі для оцінки ризику у разі прийняття управлінських рішень за умов конфлікту у випадку однозначності цілей. Обгрунтовано певну схему, що встановлює найбільш доцільну послідовність і зміст дій під час розв'язання завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-99 +
Шифр НБУВ: РА334938

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Власенко Д.О. 
Формування стратегій диверсифікації діяльності підприємств автомобільного транспорту: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Д.О. Власенко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Проаналізовано теорію розвитку виробничих систем і визначено загальнотеоретичні, організаційно-економічні, правові умови, що впливають на ефективність впровадження стратегій розвитку. Запропоновано функціональні стратегії диверсифікаційного розвитку автотранспортних підприємств. Розроблено економіко-математичну модель для вдосконалення діяльності такого підприємства, яка задана на множині задач і дозволяє прогнозувати основні показники його функціонування. Запропоновано модель оптимального управління розвитком автотранспортного підприємства на основі диверсифікації його діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-43 +
Шифр НБУВ: РА361372

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Гарачук 
Методичні, основи оцінки динамічної конкурентоспроможності підприємств автосервісу: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Юлія Олександрівна Гарачук ; Національний транспортний ун-т. — К., 2009. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-13
Шифр НБУВ: РА366049

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Горбенко О.В. 
Забезпечення ефективності функціонування підприємств в умовах невизначеності: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Горбенко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання забезпечення ефективності функціонування підприємств автомобільного транспорту за умов невизначеності ринкового середовища. Проаналізовано сучасний стан і визначено макро- та мікроекономічні чинники, що найбільш суттєво впливають на ефективність функціонування даних підприємств за сучасних умов господарювання. Запропоновано схему вибору інструментарію для формування управлінського впливу, на підставі якої обгрунтовано доцільність використання апарату теорії статистичних рішень для розв'язання основних завдань підприємства. Розроблено модель вибору оптимального сценарію поведінки підприємства, яка передбачає прогнозування фінансового результату (прибутку або збитку) його діяльності за умов невизначеності шляхом обгрунтування альтернативних варіантів поведінки і станів ринкового середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-07 +
Шифр НБУВ: РА342620

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Грисюк Ю.С. 
Системні аспекти забезпечення ефективності функціонування автотранспортних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ю.С. Грисюк ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

На підставі вивчення особливостей функціонування автотранспортних підприємств визначено загальнотеоретичні, організаційно-методичні, управлінські та виробничі умови, що впливають на ефективність даного процесу. Розроблено методику опису діяльності автотранспортних підприємств на базі використання структурних схем, моделей та алгоритмів, що дає змогу реалізувати основні принципи системного підходу. Розроблено системну економіко-математичну модель для дослідження та оптимізації процесів функціонування автотранспортних підприємств. Методи управління даної моделі задано на множині задач, системне вирішення яких на єдиній науково-методичній основі дозволяє оптимізувати показники ефективності функціонування підприємства. Результати наукового дослідження доведено до рівня організаційних та обчислювальних процедур та впроваджено у виробництво, експериментально підтверджено їх актуальність і практичну значимість.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-07 +
Шифр НБУВ: РА340463

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Дейнега І.О. 
Інформаційне забезпечення оцінювання та планування споживання основних засобів на підприємствах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.О. Дейнега ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2005. — 22 с. — укp.

Розвинуто теоретичні та методичні засади інформаційного забезпечення оцінки споживання основних засобів за умов наростаючої ринкової невизначеності. Розкрито суть категорій "основні засоби" та "споживання основих засобів". Удосконалено методичні підходи до оцінки рівня їх зношення. Установлено взаємозв'язок між корисністю основного засобу та попитом на продукт, що створюється за його участю. Проаналізовано теоретичні положення щодо визначення потреб в інформаційному забезпеченні споживання основних засобів й обгрунтовано його значення для оцінки даного процесу. Структуровано інформаційні потоки, що виникають у межах відтворення та споживання засобів праці. Обгрунтовано методичні підходи до оцінювання корисності й якості інформації, інформаційного забезпечення підприємства. Розроблено методику оцінювання споживання основних засобів, що передбачає врахування визначеності ринкового середовища підприємства. На прикладі автотранспортних підрозділів Рівнинщини, які здійснюють вантажні перевезення, обгрунтовано доцільність розвитку інформаційних систем на підприємствах як основного фактора впливу на ринкову негентропію суб'єктів господарювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-571.1 +
Шифр НБУВ: РА339542

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Дорошкевич Д.В. 
Формування системи управління ресурсами автотранспортного підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Д.В. Дорошкевич ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Досліджено питання управління процесами розроблення, впровадження та функціонування ERP-систем автотранспортних підприємств (АТП) через створення і практичну реалізацію методичних основ та інформаційно-методичного забезпечення управлінської діяльності відділу експлуатації, які дозволяють здійснювати ефективне керування визначеними процесами з використанням методу поетапного розроблення власними силами. Для реалізації модуля ERP-системи з керування матеріальними та трудовими ресурсами на прикладі задачі формування змінно-добового завдання водіїв описано організаційну структуру відділу експлуатації. Розроблено інформаційну та функціональну моделі, а також алгоритм розв'язання здачі на основі системи керування ресурсами. Застосовано метод направленого перебору та принцип багатокритеріального відбору, що дозволило створити програмний продукт, який відповідає бізнес-процесам і цілям АТП. Розроблено методичні підстави керування розробленням і впровадженням ERP-системи доведено до рівня процедур, які можуть бути реалізовані в кожному АТП незалежно від форми власності. Зазначено, що розроблене інформаційно-методичне забезпечення управлінської діяльності відділу експлуатації доведено до рівня обчислювальних і організаційних процедур, на підставі якого створено програмне забезпечення модуля ERP-системи, яке може бути використано тими вантажними АТП, які відповідають установленим обмеженням.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-571.1-21 +
Шифр НБУВ: РА369175

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Дубровська Є. В. 
Управління дебіторською заборгованістю підприємств вантажного автотранспорту: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Є. В. Дубровська ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Визначено економічну сутність поняття "дебіторська заборгованість" та удосконалено класифікацію даного виду заборгованості. Встановлено характер взаємозв'язку понять "управління дебіторською заборгованістю" та "керованість дебіторської заборгованості". Систематизовано методи управління дебіторською заборгованістю, обгрунтовано їх пріоритетність на підприємствах вантажного автотранспорту. Розроблено багатокритеріальну систему оцінювання керованості дебіторської заборгованості. Сформовано механізм формування диференційованої політики на засадах керованості дебіторської заборгованості. Удосконалено методичні основи оцінювання кредиспроможності замовників послуг з транспортування вантажів. Розроблено методичний підхід до інкасації дебіторської заборгованості підприємств вантажного автотранспорту на підставі розробленого алгоритму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.310.23-93-21
Шифр НБУВ: РА378134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Дулеба Н.В. 
Методичні основи визначення рівня економічної безпеки автотранспортного підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н.В. Дулеба ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи забезпечення економічної безпеки автотранспортних підприємств на прикладі підприємств ВАТ "Київбудтрансу", удосконалено методичні засади визначення її рівня. Досліджено трансформацію поняття "економічна безпека підприємства", наведено загальну характеристику факторів, що впливають на її формування на автотранспортному підприємстві. Запропоновано визначення поняття "економічна безпека" для підприємств автомобільного транспорту. Розроблено концепцію досягнення рівня економічної безпеки автотранспортного підприємства. Проаналізовано сучасний стан забезпечення економічної безпеки підприємств автомобільного транспорту. Обгрунтовано необхідність обчислення нормативних значень коефіцієнтів розрахунку рівня економічної безпеки й удосконалення методики комплексного оцінювання стану господарської діяльності автотранспортного підприємства, що враховує вплив визначальних факторів на його економічну безпеку. Розроблено методику визначення рівня економічної безпеки автотранспортного підприємства, яка включає три етапи: оцінка поточного стану господарської діяльності, вибір факторів впливу та визначення рівня економічної безпеки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-995
Шифр НБУВ: РА371775 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Карпенко О.А. 
Моделі та стратегії функціонування автотранспортних підприємств за умов циклічності: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.А. Карпенко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано можливість забезпечення системної ефективності функціонування автотранспортних підприємств (АТП) за умов зміни фаз економічного циклу шляхом розробки та практичної реалізації моделей, стратегій і механізму, які дозволяють встановити наявність прямих і зворотних зв'зків між рівнями досліджуваної соціально-економічної системи, доведено необхідність їх урахування в процесі формування альтернативних варіантів поведінки АТП. Проаналізовано діючу соціально-економічну систему та виявлено цикли на державному, галузевому рівнях, а також на рівні підприємства. Для дослідження циклів застосовано системний підхід, на базі якого сформовано ефективний механізм прийняття рішення за умов циклічності, розкрито його сутність. Розроблено моделі й алгоритми вибору оптимальних альтернатив поведінки АТП за умов циклічності, які доведено до рівня обчилювальних та організаційних процедур, обгрунтовано можливість їх реалізації у кожному АТП незалежно від форми власності та відомчої належності. На підставі результатів наукового дослідження обгрунтовано альтернативи поведінки підприємства; визначено основні чинники впливу циклічності на його функціонування; здійснено моделювання результатів діяльності за певних альтернатив поведінки та з урахуванням чинників впливу циклічності; визначено оптимальний альтернативний варіант поведінки підприємства за умов циклічності економіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31 в611 +
Шифр НБУВ: РА357628

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Криворучко О.М. 
Менеджмент якості на підприємствах автомобільного транспорту: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / О.М. Криворучко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2007. — 36 с. — укp.

Розроблено теоретичні, методологічні та методичні засади менеджменту якості на підприємствах автомобільного транспорту, а також цілісну наукову концепцію та системно-кібернетичні засади формування системи й об'єктів менеджменту якості на підприємстві. Обгрунтовано методологію оцінки якості та теоретико-методологічні засади партисипативного менеджменту взаємовідносин зі споживачами послуг шляхом конструктивного створення системи споживач - підприємство, що припускає застосування адаптивних методів реалізації управлінських процесів. Обгрунтовано доцільність використання апарата сценарного підходу для моделювання процесу мотивації якості в організації шляхом складання сценаріїв його реалізації на абстрактному (узагальненому) та структурному (деталізованому з визначенням змісту кожної операції) рівнях. Розроблено методичний інструментарій матеріальної мотивації якості працівників підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-823.2-212.1 +
Шифр НБУВ: РА352734

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Кудрицька Н.В. 
Економіко-математичне моделювання ризиків при прийнятті рішень в інвестиційній діяльності на автотранспорті: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Н.В. Кудрицька ; НАН України. Міжнар. наук.-навч. центр інформац. технологій та систем. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Розглянуто основні тенденції та перспективи розвитку автотранспорту за сучасних умов, окреслено проблеми функціонування автотранспортних організацій у сфері міжнародних перевезень. Для закріплення позицій на ринку транспортних послуг необхідно підвищувати ефективність його функціонування, що неможливо без залучення значних сум інвестицій. Зазначено, що більшість управлінських рішень приймаються за умов ризику, що спричинює невпевненість в одержанні очікуваного результату, підвищується ймовірність додаткових витрат. Для вирішення проблеми розроблено методичні та методологічні підходи до економіко-математичного моделювання прийняття рішень в інвестиційній діяльності автотранспортних підприємств. Формалізовано економіко-математичні моделі щодо вибору оптимальних інвестиційних проектів з урахуванням факторів, які впливають на їх прибутковість (ризику, норми дисконту, темпу інфляції, рентабельності, податків); модель дискретно-неперервного типу за допомогою нелінійного програмування; модель лінійного програмування для випадку, коли задано терміни початку фінансування проектів; модель дискретних змінних за допомогою методу послідовного аналізу варіантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-56-99 в611 + У9(4УКР)373.31-56-99 в611
Шифр НБУВ: РА346659

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Левченко О.П. 
Формування стратегії розвитку автотранспортних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.П. Левченко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2005. — 18 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні засади формування стратегії розвитку автотранспортних підприємств. Визначено суть понять "стратегія розвитку АТП", "господарський портфель АТП", "стратегічна зона господарювання АТП" з урахуванням специфіки розвитку автотранспортних підприємств за ринкових умов. Обгрунтовано склад, назву та сутність стратегій за рівнями прийняття стратегічних рішень АТП. Розроблено процес формування та моделювання стратегії розвитку, що передбачає послідовний вибір оптимальних стратегій і проведення стратегічного аналізу на рівнях підприємства та підрозділу. Запропоновано методичний підхід щодо формування господарського портфеля, виділення стратегічної зони господарювання та стратегічних одиниць бізнесу (СОБ) АТП. Обгрунтовано шляхи розробки та відбору напрямків розвитку АТП за умов ризику. Удосконалено організаційну структуру АТП за рахунок реорганізації служби експлуатації та виділення СОБ АТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-93 +
Шифр НБУВ: РА336990

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського