Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (273)Книжкові видання та компакт-диски (235)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)375.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Аль Шаханба Ібрагім А.-Х. К. 
Ефективність сталого розвитку авіапідприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Аль Шаханба Ібрагім А.-Х. К. ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 18 с. — укp.

Здійснено наукове узагальнення поняття сталого розвитку економіки та його особливостей за сучасних умов. Уперше визначено та досліджено суть сталого розвитку авіапідприємства. У контексті забезпечення ефективності сталого розвитку авіапідприємства запропоновано складові його економічного механізму. Запропоновано методичні рекомендації щодо прогнозування сталого розвитку аеропорту Амман і його практичної реалізації на основі реального інвестиційного проекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-96 +
Шифр НБУВ: РА345165

Географічні рубрики:

      
2.

Апарова О.В. 
Забезпечення економічної ефективності сталого розвитку авіатранспортних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О.В. Апарова ; Нац. авіац. ін-т. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано визначення поняття "ефективність сталого розвитку авіапідприємства" та сформульовано основні її ознаки, удосконалено поняття "гнучкість підприємства". Розроблено організаційно-економічний механізм забезпечення сталого розвитку авіакомпанії, розкрито основні вимоги до його функціонування. Визначено напрями й особливості впровадження механізму забезпечення сталого розвитку діяльності авіакомпаній України. Запропоновано модель забезпечення зростання доходів авіакомпанії, яка спрямована на визначення обсягів доходів через забезпечення залучення пасажиропотоку як основної передумови подолання кризових явищ на авіапідприємстві з наступним його виходом з кризового стану. Здійснено прогноз економічних показників діяльності ДАП "Західні авіалінії" до 2014 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1
Шифр НБУВ: РА372483 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Астапова Г.В. 
Функціонально-цільовий механізм перерозподілу пайових фондів працівників у корпоративному управлінні авіапідприємствами: автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Г.В. Астапова ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 36 с. — укp.

Розроблено концептуальні положення формування "ефективного власника" та практичні рекомендації щодо підвищення ефективності корпоративного управління для їх впровадження в практику діяльності авіакорпорацій і органів державного регулювання корпоративних відносин. Розкрито суть і сформульовано закономірності формування функціонально-цільового механізму перерозподілу індвідуальних пайових фондів працівників авікопорацій та розроблено напрямки забезпечення ефективності його дії. Запропоновано методи активізації систем економічного та матеріального стимулювання в авіакорпораціях на підставі розподілу індивідуальних пайових фондів працівників, методи оцінювання якості праці та якості керівництва. Розроблено методичне забезпечення оцінювання інвестиційної привабливості авіакорпорацій. Обгрунтовано напрямки подолання неефективної діяльності авіакорпорацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)375.1-21 +
Шифр НБУВ: РА364880

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Бастєєв Д.А. 
Знанняорієнтовані методи та інформаційна технологія підтримки прийняття рішень на підприємствах авіаційного профілю: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Д.А. Бастєєв ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено комбінований метод логічного виводу, який базується на поочерговому використанні спадного та висхідного виводів у середовищі концептуальної моделі знань, що дозволило усунути неповноту та суперечливість знань. Удосконалено дедуктивний метод логічного виводу з використанням концептуальної моделі знань у частині послідовності формування ланцюга виводу, що дозволило врахувати дочірні зв'язки між концептами предметної галузі та забезпечити коректність знань. Розвинуто інформаційну технологію створення виробничих експертних систем шляхом застосування як ядра концептуальної системи знань, що дозволяє здійснювати ефективне формування рішень для управлінського персоналу на підприємствах авіаційного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-210.11 ф121 +
Шифр НБУВ: РА357163

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Бондаренко О.М. 
Оцінка економічної безпеки авіакомпанії: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / О.М. Бондаренко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 19 с.: рис. — укp.

З використанням показників економічної безпеки авіакомпаній розроблено модель, яка дає змогу обгрунтувати прийняття управлінського рішення з питань підвищення рівня безпечного функціонування авіапідприємств. Розкрито суть поняття "економічна безпека авіакомпанії" з урахуванням специфіки авіатранспортної діяльності. Визначено фактори та джерела загроз економічної безпеки авіакомпаній, зокрема: безпека польотів, сезонність перевезення, дальність та швидкість переміщення пасажирів та вантажу на повітряному просторі, рівень сервісу на борту літака, а також у разі затримки, відміни та переносу рейсів. Запропоновано поняття зовнішніх і внутрішніх функціональних складових економічної безпеки, які мають вплив на рівень економічної безпеки авіакомпаній України. Наведено методичні підходи до оцінки рівня економічної безпеки авіакомпаній, що базуються на удосконаленій системі зовнішніх і внутрішніх функціональних складових, а також концепцію та механізм забезпечення цієї безпеки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-99
Шифр НБУВ: РА330936

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Борисенко О.С. 
Рекламне забезпечення результативності авіаційних перевезень: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.С. Борисенко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Удосконалено теоретичні положення та визначення форм з забезпечення результативності авіаперевезень. Обгрунтовано теоретичні підходи до управління рекламою транспортних послуг як фактор забезпечення взаємодії "виробник - провайдер - споживач". Запропоновано механізм забезпечення результативності надання авіатранспортної послуги, який являє собою інтеграцію процесів, стратегій та тактики взаємодії господарських суб'єктів - "виробник - рекламіст - споживач", що дає можливість забезпечити взаємні вигоди, врахувати потреби споживача та швидко реагувати на коливання ринкової кон'юнктури. Здійснено моделювання процесу взаємодії виробничо-господарських суб'єктів щодо досягнення результативності авіатранспортної послуги під впливом реклами. Запропоновано форми ефективної взаємодії щодо забезпечення економічних інтересів учасників авіаперевезення, а саме ефективні форми всіх економічно відособлених структур, які забезпечують ефективність послуг транспортних підприємств. Зауважено, що схематизоване визначення взаємовигоди всіх учасників забезпечення авіаперевезень призведуть до максимізації споживчої цінності авіатранспортних послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-803.81 +
Шифр НБУВ: РА367382

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Ванг Бо 
Організація взаємодії авіакомпанії з постачальниками авіаційного палива: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ванг Бо ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Наведено результати досліджень проблем забезпечення авіакомпаній паливом за умов нестабільності цін на нього, нестійкості попиту на авіаперевезення та жорсткої конкурентної боротьби поміж авіакомпаніями. Досліджено перспективи розвитку ринку авіаперевезень та ринку авіаційного палива. Висвітлено проблеми цих ринків і запропоновано систему напрямків взаємодії авіакомпанії. Показано, що за цих умов успіх авіакомпанії пов'язаний з вірно сформованою системою стратегічних напрямків взаємодії з постачальниками авіапалива та багатьма іншими суб'єктами ринку авіапалива та структурами, що впливають на цей ринок. Розроблено економіко-математичні моделі, які дозволяють планувати та керувати процесом придбання та використання авіапалива з метою мінімізації видатків на паливо та стійкого функціонування авіакомпанії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-554.1 + У9(4УКР)421.524.5 +
Шифр НБУВ: РА362237

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Висоцька І.І. 
Управління витратами авіакомпаній при здійсненні регулярних внутрішніх пасажирських перевезень: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.І. Висоцька ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

У ході дослідження виявлено, що попит на внутрішні регулярні перевезення України має яскраво виражену радіальну структуру з центром у Києві. Розроблено метод прогнозування розподілу попиту на внутрішні пасажирські перевезення України - метод hub-системи. Розроблено та реалізовано методичні положення щодо управління витратами авіакампанії за умови здійснення регулярних внутрішніх пасажирських перевезень, які забезпечують системну організацію оптимального управління витратами, безперервний аналіз попиту на авіалініях і рейсах, раціональний рівень рентабельності, формування пакетів методичних матеріалів і вихідних даних для усіх авіаліній та типів повітряних суден, своєчасне прийняття обгрунтованих рішень, стимулювання попиту шляхом встановлення цільових тарифів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-814-862-21 +
Шифр НБУВ: РА367200

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Висоцька М.П. 
Стратегія формування кадрової політики авіапідприємств України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / М.П. Висоцька ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Установлено, що на процес формування кадрової політики авіапідприємств найбільший вплив здійснюють складові: система планування потреби в кадрах з урахуванням реальних технічних, технологічних, економічних умов діяльності та їх перспективних змін; системи навчання, перенавчання та перекваліфікації персоналу. Запропоновано методичні підходи та розрахункові моделі, за результатами реалізації яких дані підприємства можуть розробити власну стратегію кадрової політики. Створено концепцію формування професійно-кваліфікаційної структури фахівців відповідно до напрямків науково-технічного прогресу та комплексний методичний підхід щодо визначення перспективної потреби в підготовці та перепідготовці фахівців, а також підхід до розробки стратегії формування кадрової політики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-64 +
Шифр НБУВ: РА330279

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Вовк О.М. 
Управління інвестиційними ресурсами авіаційно-ремонтних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.М. Вовк ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання розробки методичного забезпечення та прикладних положень управління інвестиційними ресурсами (ІР) авіаційно-ремонтних підприємств (АРП). Визначено управління ІР як сукупність процесів формування і нарощування інвестиційного потенціалу (ІП), що забезпечує активізацію і ефективність інвестиційної діяльності (ІД) підприємств. Проаналізовано ІП як організовану сукупність внутрішніх і зовнішніх економічних ресурсів, які створюють умови для розвитку підприємств і забезпечують реалізацію стратегічних і тактичних цілей підприємств у сфері ІД. Розроблено методичний підхід до економічної оцінки ІП на основі оцінки акумульованих ІР. Удосконалено методи оцінки інвестиційної привабливості для застосування на АРП. Описано систему управління ІР для АРП за результатами досліджень системного підходу до управління ресурсами та теорії системного аналізу. Зазначено, що розроблений механізм забезпечення ефективності управління ІР допомагає формувати ІП для активізації ІД. Визначено взаємозалежність між ефективністю управління ІР та його розвитком на основі моделювання змін в ІП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-801.82-56 +
Шифр НБУВ: РА370315 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Герасимчук Ю. С. 
Формування стратегії економічної безпеки авіакомпаній: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. С. Герасимчук ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 21 с. — укp.

Висвітлено наукові проблеми формування стратегії економічної безпеки авіакомпаній за умов впливу чинників зовнішнього середовища, серед яких найпотужнішими є процеси регіональної економічної інтеграції, зокрема, інтеграції авіатранспортних систем України й Євросоюзу, а також тенденції глобалізації, інформатизації, поширення інновацій і впровадження екологічно свідомого типу мислення. Досліджено передумови, зміст і наслідки процесів економічної інтеграції, що відбуваються у світовій авіації, з позицій забезпечення економічної безпеки авіакомпаній України. Визначено основні фактори зовнішнього середовища та напрямки стратегічної взаємодії авіакомпаній з суб'єктами зовнішнього середовища в контексті економічної інтеграції. Доведено доцільність застосування концепції самоорганізації щодо стратегічного планування економічної безпеки авіакомпанії, розроблено й обгрунтовано основні принципи формування стратегії економічної безпеки авіакомпанії. Наведено рекомендації щодо практичного впровадження основних положень стратегії економічної безпеки авіакомпанії, зокрема, у разі взаємодії двох конкретних груп авіакомпаній за умов інтеграції ринків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-995
Шифр НБУВ: РА379788 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Гнаток В.М. 
Використання інформаційного ресурсу для розвитку підприємств та установ (на прикладі цивільної авіації України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.02 / В.М. Гнаток ; НАН України. Центр дослідж. наук.-техн. потенціалу та історії науки України ім. Г.М.Доброва. — К., 2006. — 23 с. — укp.

Обгрунтовано нові підходи щодо побудови та організації ефективного функціонування системи науково-технічної та економічної інформації (НТЕІ) як основного засобу системного використання інформаційного ресурсу для інноваційного розвитку та інформаційного забезпечення підприємств та установ. Вперше досліджено теоретичні засади та здійснено ретроспективний аналіз системного використання інформаційних ресурсів, виконано узагальнену оцінку структурно-інформаційного потенціалу (на прикладі підприємств та установ цивільної авіації (ЦА) України) та визначено шляхи його підвищення. Адаптовано до потреб управління підприємствами та установами (на прикладі об'єктів ЦА) концепцію управління у просторі межових ресурсів і станів об'єктів розвитку (КУРСОР), а також збалансовану систему показників (ЗСП), яка дозволяє консолідувати стратегічне, тактичне й оперативне управління об'єктами. На підставі адаптованих КУРСОР та ЗСП розроблено проблемно-діагностичну модель підтримки управлінських рішень, яка відрізняється від існуючих системно-утворюючими інваріантами: процесу розвитку підприємств і установ та межових ресурсів його розвитку. Удосконалено змістовну інтерпретацію моделі універсуму знань і спосіб її побудови, що спрощує якісну оцінку невизначеності та ризику у процесі прийняття цільових рішень щодо діяльності підприємств і установах об'єктів розвитку. Запропоновано моделі антикризового управління об'єктами розвитку за рахунок кількісних оцінок показників внутрішніх бізнес-процесів, рівня обслуговування клієнтів, фінансової діяльності, навчання персоналу та інноваційного розвитку. Обгрунтовано систему критеріїв визначення небезпеки та досконалості щодо функціонування підприємств та установ ЦА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1ф121 +
Шифр НБУВ: РА347887

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Говсєєва 
Механізм організації впливу на контрагентів авіатранспортних підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Алла Іванівна Говсєєва ; Національний авіаційний ун-т. — К., 2009. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1
Шифр НБУВ: РА368852

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Гречко О. В. 
Механізми стратегічного управління конкурентоспроможністю авіакомпаній: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Гречко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2011. — 20 с. — укp.

Запропоновано концепцію синтезу механізмів стратегічною управління конкурентоспроможністю авіакомпанії, впровадження якої забезпечує розвиток конкурентного потенціалу авіакомпанії, що підвищує доходність авіакомпанії за рахунок збільшення її ринкової частки. Концепція базується на системному підході та інтеграції класичної моделі стратегічного планування та системи збалансованих показників. У межах концепції розроблено механізм стратегічного планування конкурентоспроможності авіакомпанії на основі сценарного підходу, механізм стратегічного управління конкурентоспроможністю авіакомпанії, механізм моніторингу системи ключових показників досягнення конкурентних переваг авіакомпанії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-13-21
Шифр НБУВ: РА383992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Гуріна Г.С. 
Формування логістичної стратегії авіакомпанії: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.С. Гуріна ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Запропоновано визначення поняття логістичних ризиків авіакомпанії, які впливають на вибір і формування її логістичної стратегії, наведено їх класифікацію. Розроблено конфігурацію внутрішніх і зовнішніх логістичних ланцюгів авіакомпанії, які забезпечують можливість досягнення системного потокового ефекту та варіативність форм логістичних ланцюгів та механізмів їх створення, що дозволяє генерувати альтернативи логістичних стратегій і вибирати оптимальні щодо мінімізації сумарних потокових витрат або максимізації сумарної потокової вигоди за заданого рівня прийнятного логістичного ризику. Удосконалено концепцію варіативності інтегрованої логістики на повітряному транспорті, яка дозволяє оптимізувати перевізний процес як систему суб'єктів ринку авіаційних перевезень і об'єктів логістичної інфраструктури. Уточнено методичні положення стратегічного управління логістичною системою авіакомпанії, орієнтованої на досягнення сумарного потокового ефекту обслуговування авіаційної клієнтури. Створено математичні моделі генерування варіантів логістичної стратегії авіакомпанії за заданих рівнів прийнятного логістичного ризику за критеріями максимуму сумарної потокової вигоди та мінімуму загальних потокових витрат. Удосконалено організаційно-економічний механізм взаємодії матеріальних, інформаційних, фінансових і сервісних потоків у процесі авіатранспортної діяльності, уточнено структуру цілей та критеріїв розвитку логістичної системи авіакомпанії, форми та методи її логістичної взаємодії з суб'єктами ринку авіатранспортних послуг з використанням інструментів диверсифікації, інтеграції, аутсорсингу та франчайзингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-21 +
Шифр НБУВ: РА331882

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Гурнак М.В. 
Організаційно-економічний механізм диверсифікації діяльності авіапідприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / М.В. Гурнак ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Проаналізовано особливості аеропортів цивільної авіації (ЦА) в контексті наявності мотиваційних чинників для проведення заходів диверсифікації діяльності аеропортів, літако-ремонтних та авіапідприємств ЦА України. Висвітлено та адаптовано концепції реінжинірингу до умов авіатранспорту (АТ) та вдосконалено принципи хендлінгового обслуговування, що диверсифікує авіатранспортний бізнес. Проведено класифікацію послуг АТ, описано модель організаційно-економічного механізму диверсифікації їх діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-43
Шифр НБУВ: РА371256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Гуртовий Г.А. 
Організація процесів управління власністю авіакомпанії: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Г.А. Гуртовий ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Аналітично розглянуто зарубіжні та вітчизняні дослідження з проблем визначення власності, формування прав власності, трансакційних витрат, систем управління власністю. Проаналізовано діяльність авіакомпаній як суб'єкта авіаційного транспорту промислово розвинених країн світу, що дало змогу виявити загальносвітові тенденції формування наборів об'єктів та прав власності, використання об'єктів власності, способів спільного використання авіакомпаніями специфічних ресурсів. Визначено особливості встановлення прав власності на специфічні ресурси авіатранспортної галузі. Запропоновано визначення поняття "масив власності" авіакомпанії, що дозволяє більш якісно провести аналіз набору комбінацій "об'єкт власності - право власності", що використовуються у господарській діяльності авіакомпанії. Запропоновано модель процесу управління власністю, що передбачає поєднання стратегії розвитку авіакомпанії з процесом формування масиву власності та процесами ситуаційного управління ним. Розроблено методичні підходи до визначення організаційно-правових меж авіакомпанії, ефективності формування даного масиву та ефективності управління власністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-141-21 +
Шифр НБУВ: РА330443

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Дегтяр Н. В. 
Формування системи контролінгу персоналу авіатранспортних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. В. Дегтяр ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Узагальнено теоретичні основи формування системи контролінгу персоналу авіатранспортних підприємств та розроблено науково-методичні та практичні рекомендації щодо її впровадження. Проаналізовано науково-теоретичні основи розвитку концепцій контролінгу й управління персоналом. Визначено сучасні практичні проблеми та особливості управління людськими ресурсами авіапідприємств, узагальнено міжнародний досвід управління персоналом в авіації. Досліджено стан і тенденції змін обсягів витрат на управління персоналом з позицій контролінгу, проаналізовано використання інструментів контролінгу, в т.ч. в управлінні персоналом, структуровано проблеми впровадження та практичного використання контролінгу. Розроблено стратегію розвитку персоналу авіатранспортних підприємств як людського капіталу. Розроблено методичні підходи до формування системи контролінгу персоналу авіатранспортного підприємства на основі моделі, що відображає послідовність формування та вдосконалення ключових елементів системи під впливом зовнішніх і внутрішніх факторів середовища, а також процес прийняття управлінських рішень в системі контролінгу персоналу. Побудовано економіко-математичну модель визначення вартості прийняття рішення в системі контролінгу персоналу на засадах теорії вартості делегування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-640-218
Шифр НБУВ: РА381675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Демінський С.А. 
Формування стратегії економічної безпеки підприємства авіаційного транспорту: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.А. Демінський ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Розвинуто теоретичні та методичні підходи до розробки стратегії економічної безпеки підприємств авіаційного транспорту з використанням принципів, методів, способів і механізмів страхування як важливого економічного інструменту забезпечення їх стабільного й ефективного функціонування. Обгрунтовано методологічні підходи до зменшення витрат на страхування авіаційних ризиків шляхом оптимізації перестрахової та інвестиційної політик страховика. Розроблено модель співпраці страхових компаній і транспортних підприємств, яка передбачає участь страхувальника у прибутках страховика. Розроблено методичний підхід до забезпечення економічної базпеки підприємств авіаційного транспорту на базі страхування авіаційних ризиків. Відзначено, що використання запропонованих підходів до формування стратегії економічної безпеки та рекомендацій щодо оптимізації стратегії страхування уможливлює приняття обгрунтованих управлінських рішень щодо господарської діяльності даних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-995 +
Шифр НБУВ: РА362226

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Кабаніхіна К.В. 
Оцінка ефективності лізингу повітряних суден: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / К.В. Кабаніхіна ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Проаналізовано економічну сутність лізингу, закордонний та вітчизняний досвід лізингових операцій на повітряному транспорті та сформульовано існуючі проблеми у даному напрямку. Досліджено найбільш відомі методи оцінки економічної ефективності лізингу. Розроблено методологію оцінки економічної ефективності лізингу повітряних суден (ПС) із застосуванням системного підходу. Наведено метод комплексної оцінки ефективності лізингу ПС. Проведено числові експерименти за даним методом оцінки економічної ефективності лізингу ПС. Встановлено, що зазначені методи дозволяють авіакомпанії під час планування парка ПС вибрати найбільш оптимальну форму фінансування та найкращі параметри лізингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)375.1-562.31-07
Шифр НБУВ: РА319612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського