Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (273)Книжкові видання та компакт-диски (235)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)375.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Кабаніхіна К.В. 
Оцінка ефективності лізингу повітряних суден: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / К.В. Кабаніхіна ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Проаналізовано економічну сутність лізингу, закордонний та вітчизняний досвід лізингових операцій на повітряному транспорті та сформульовано існуючі проблеми у даному напрямку. Досліджено найбільш відомі методи оцінки економічної ефективності лізингу. Розроблено методологію оцінки економічної ефективності лізингу повітряних суден (ПС) із застосуванням системного підходу. Наведено метод комплексної оцінки ефективності лізингу ПС. Проведено числові експерименти за даним методом оцінки економічної ефективності лізингу ПС. Встановлено, що зазначені методи дозволяють авіакомпанії під час планування парка ПС вибрати найбільш оптимальну форму фінансування та найкращі параметри лізингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)375.1-562.31-07
Шифр НБУВ: РА319612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Коваленко О.В. 
Підвищення конкурентоспроможності підприємств авіаційної інфраструктури: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / О.В. Коваленко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2002. — 16 с. — укp.

Запропоновано оцінювати рейтинг авіакомпаній з метою підвищення їх конкурентоспроможності. Набули подальшого розвитку методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності агенцій повітряних сполучень та вдосконалено існуючі методики. На підставі багатофакторного аналізу визначено перспективні напрямки підвищення конкурентоспроможності даних агенцій. Розвинуто організаційно-економічні підходи до вирішення проблеми формування ефективного портфелю послуг, що пропонуються агенціями повітряних сполучень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)375.1-13
Шифр НБУВ: РА319768 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кононова Л.М. 
Оцінка конкурентоздатності авіакомпаній на авіатранспортному ринку України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Л.М. Кононова ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2002. — 17 с. — укp.

За результатами дослідження чинників конкурентоздатності авіакомпаній з'ясовано, що ринок авіатранспортних послуг має складну структуру та формується під впливом різноманітних чинників, які впливають на виникнення та розвиток ринкового процесу. З'ясовано необхідність класифікації чинників для визначення ринкової частки авіакомпанії у наданні ними послуг. Обгрунтовано, що запропоновані показники стали основою єдиного інтегрального показника оцінки конкурентоздатності, що дає змогу оцінити статус авіакомпанії в будь-який момент. Відзначено, що розроблена конкурентна карта авіатранспортного ринку України відображає особливості розвитку конкретної ситуації на авіаційному ринку країни, висвітлює рівень домінування авіакомпаній на авіаринку, виділяє конкурентів і показує позицію авіакомпанії серед учасників ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)375.1-13
Шифр НБУВ: РА317472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Мерхеж Р.Е. 
Удосконалення механізму управління авіакомпанією в умовах конкуренції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Р.Е. Мерхеж ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 17 с.: рис. — укp.

В контексті удосконалення системи зв'язків авіакомпанії розглянуто питання засад конкуренції та керування конкурентоспроможністю. Визначено головну мету розробки та застосування стратегій - необхідність укріплення авіакомпанією своїх ринкових позицій. Обгрунтовано зміст і систему понять, механізм розробки та реалізації стратегій. Визначено основні чинники конкурентоспроможності та з'ясовано характер їх взаємовпливу. Запропоновано підхід до їх оцінки та методику розрахунків. Планування розглянуто як систему активних дій авіакомпанії, спрямованих на досягнення тактичних цілей. На підставі результатів застосування розробленого підходу встановлено закономірності раціонального поводження авіакомпанії на ринку. Виявлено залежності між результатами господарчої діяльності та рівнем розробки стратегій, ринковими позиціями авіакомпаній.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.10-21 +
Шифр НБУВ: РА324402

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Переверзева С.О. 
Механізм регулювання комерційної діяльності авіакомпаній України: Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.07.04 / С.О. Переверзева ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Досліджено ефективність комерційної діяльності авіакомпаній України в умовах комерціалізації міжнародних повітряних перевезень за наявності обмежень, встановлених органами державного регулювання з метою забезпечення необхідного рівня безпеки польотів, авіаційної безпеки та екологічної чистоти навколишнього середовища. На основі аналізу тенденцій зміни авіаційних перевезень в Україні за останні роки та нормативно-правового забезпечення діяльності авіакомпаній в умовах переходу на ринкові відносини виявлено недосконалість існуючої нормативно-правової бази, обгрунтовано необхідність надання їй рівня міжнародних стандартів. Наведено пропозиції щодо удосконалення нормативно-правової бази та державної підтримки цивільної авіації України на сучасному етапі економічного розвитку. На базі принципів системного аналізу створено концепцію організації комерційної діяльності авіакомпаній в нових економічних умовах, розроблено методичні рекомендації щодо адаптації до вимог ІКАО системи розрахунків основних показників комерційної діяльності авіакомпанії, запропоновано уніфіковану методику визначення тарифів для авіамаршрутів будь-якої складності. Розроблено метод автоматизованого оперативного контролю комерційної діяльності авіакомпанії та удосконалено модель оцінки економічної ефективності її діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1 +
Шифр НБУВ: РА327965

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Коба О.В. 
Формування та напрями реалізації стратегії оновлення парку повітряних суден: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / О.В. Коба ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Комплексно досліджено організаційно-економічні та фінансові аспекти оновлення повітряних суден з урахуванням специфіки авіатранспортного процесу. Доведено, що стратегією подальшого розвитку цивільної авіації в цілому та ведучих авіакомпаній країни є прискорення процесів оновлення застарілих повітряних суден. За цього необхідно враховувати стан інвестиційного клімату в Україні, рівень безпеки та екологічні наслідки польотів літаків. Розроблено методичні положення та методи розрахунку прогнозу пасажирських авіаперевезень і потреби в оновленні парку літаків на період до 2015 р. Розвинуто методичні підходи до розв'язання задачі вибору перспективного типу літака авіакомпанією на базі діючої та перспективної мережі обслуговуємих авіаліній і попиту на авіаперевезення. Розв'язано задачу вибору форм фінансування оновлення парку літаків авіакомпаній залежно від їх фінансового стану та стратегії розвитку. Розроблено рекомендації з підвищення прибутковості роботи українських авіаперевізників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1 +
Шифр НБУВ: РА327491

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Гуртовий Г.А. 
Організація процесів управління власністю авіакомпанії: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Г.А. Гуртовий ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Аналітично розглянуто зарубіжні та вітчизняні дослідження з проблем визначення власності, формування прав власності, трансакційних витрат, систем управління власністю. Проаналізовано діяльність авіакомпаній як суб'єкта авіаційного транспорту промислово розвинених країн світу, що дало змогу виявити загальносвітові тенденції формування наборів об'єктів та прав власності, використання об'єктів власності, способів спільного використання авіакомпаніями специфічних ресурсів. Визначено особливості встановлення прав власності на специфічні ресурси авіатранспортної галузі. Запропоновано визначення поняття "масив власності" авіакомпанії, що дозволяє більш якісно провести аналіз набору комбінацій "об'єкт власності - право власності", що використовуються у господарській діяльності авіакомпанії. Запропоновано модель процесу управління власністю, що передбачає поєднання стратегії розвитку авіакомпанії з процесом формування масиву власності та процесами ситуаційного управління ним. Розроблено методичні підходи до визначення організаційно-правових меж авіакомпанії, ефективності формування даного масиву та ефективності управління власністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-141-21 +
Шифр НБУВ: РА330443

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Садловська І.П. 
Формування стратегії економічного розвитку авіатранспортних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / І.П. Садловська ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Розроблено універсальний механізм формування стратегії авіатранспортних підприємств, який розкриває структуру та взаємозв'язки всіх етапів стратегічного процесу. Удосконалено методичні підходи щодо визначеня сутності та принципів формування стратегічного потенціалу авіатранспортних підприємств. Розроблено систему цілей, вимоги та характеристики їх економічного розвитку. Обгрунтовано необхідність врахування взаємодії стратегій розвитку авіакомпаній та аеропортів у процесі формування стратегії розвитку авіатранспортних підприємств. Розроблено комплекс заходів щодо ліквідації загрози та відставання від конкурентів, визначено стратегічні напрями діяльності конкретного авіатранспортного підприємства, запропоновано виробничу, маркетингову та фінансові стратегії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-96 +
Шифр НБУВ: РА331681

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Гуріна Г.С. 
Формування логістичної стратегії авіакомпанії: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.С. Гуріна ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Запропоновано визначення поняття логістичних ризиків авіакомпанії, які впливають на вибір і формування її логістичної стратегії, наведено їх класифікацію. Розроблено конфігурацію внутрішніх і зовнішніх логістичних ланцюгів авіакомпанії, які забезпечують можливість досягнення системного потокового ефекту та варіативність форм логістичних ланцюгів та механізмів їх створення, що дозволяє генерувати альтернативи логістичних стратегій і вибирати оптимальні щодо мінімізації сумарних потокових витрат або максимізації сумарної потокової вигоди за заданого рівня прийнятного логістичного ризику. Удосконалено концепцію варіативності інтегрованої логістики на повітряному транспорті, яка дозволяє оптимізувати перевізний процес як систему суб'єктів ринку авіаційних перевезень і об'єктів логістичної інфраструктури. Уточнено методичні положення стратегічного управління логістичною системою авіакомпанії, орієнтованої на досягнення сумарного потокового ефекту обслуговування авіаційної клієнтури. Створено математичні моделі генерування варіантів логістичної стратегії авіакомпанії за заданих рівнів прийнятного логістичного ризику за критеріями максимуму сумарної потокової вигоди та мінімуму загальних потокових витрат. Удосконалено організаційно-економічний механізм взаємодії матеріальних, інформаційних, фінансових і сервісних потоків у процесі авіатранспортної діяльності, уточнено структуру цілей та критеріїв розвитку логістичної системи авіакомпанії, форми та методи її логістичної взаємодії з суб'єктами ринку авіатранспортних послуг з використанням інструментів диверсифікації, інтеграції, аутсорсингу та франчайзингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-21 +
Шифр НБУВ: РА331882

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Бондаренко О.М. 
Оцінка економічної безпеки авіакомпанії: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / О.М. Бондаренко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 19 с.: рис. — укp.

З використанням показників економічної безпеки авіакомпаній розроблено модель, яка дає змогу обгрунтувати прийняття управлінського рішення з питань підвищення рівня безпечного функціонування авіапідприємств. Розкрито суть поняття "економічна безпека авіакомпанії" з урахуванням специфіки авіатранспортної діяльності. Визначено фактори та джерела загроз економічної безпеки авіакомпаній, зокрема: безпека польотів, сезонність перевезення, дальність та швидкість переміщення пасажирів та вантажу на повітряному просторі, рівень сервісу на борту літака, а також у разі затримки, відміни та переносу рейсів. Запропоновано поняття зовнішніх і внутрішніх функціональних складових економічної безпеки, які мають вплив на рівень економічної безпеки авіакомпаній України. Наведено методичні підходи до оцінки рівня економічної безпеки авіакомпаній, що базуються на удосконаленій системі зовнішніх і внутрішніх функціональних складових, а також концепцію та механізм забезпечення цієї безпеки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-99
Шифр НБУВ: РА330936

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Висоцька М.П. 
Стратегія формування кадрової політики авіапідприємств України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / М.П. Висоцька ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Установлено, що на процес формування кадрової політики авіапідприємств найбільший вплив здійснюють складові: система планування потреби в кадрах з урахуванням реальних технічних, технологічних, економічних умов діяльності та їх перспективних змін; системи навчання, перенавчання та перекваліфікації персоналу. Запропоновано методичні підходи та розрахункові моделі, за результатами реалізації яких дані підприємства можуть розробити власну стратегію кадрової політики. Створено концепцію формування професійно-кваліфікаційної структури фахівців відповідно до напрямків науково-технічного прогресу та комплексний методичний підхід щодо визначення перспективної потреби в підготовці та перепідготовці фахівців, а також підхід до розробки стратегії формування кадрової політики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-64 +
Шифр НБУВ: РА330279

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Сівашенко Т.В. 
Відтворення основних фондів авіапідприємств з використанням лізингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Т.В. Сівашенко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2005 — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні положення використання лізингу для відтворення основних фондів авіакомпанії. Запропоновано алгоритм відтворення цих фондів авіакомпанії-лізингодавця, який базується на методі "Облік витрат - визначення виручки". Для визначення витрат на утримання повітряного судна (ПС) як майна запропоновано використання поняття "сухої льотної години", що набула поширення у міжнародній авіаційній практиці як ACMI (Aircraft - ПС, Crew - екіпаж, Maintenance - технічне обслуговування, Insurance - страхування). Розроблено модель грошових потоків авіакомпанії-лізингодавця за зазначеним методом, згідно якому середньою нормою прибутку за лізингом є відсоток рентабельності від здійснення лізингової діяльності. На базі запропонованих методичних підходів до відтворення основних фондів авіакомпанії-лізингодавця сформовано загальну стратегію цього оновлення у процесі розширеного відтворення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-571.1 +
Шифр НБУВ: РА338869

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Колесник М.В. 
Стратегії реструктуризації потенціалу авіакомпаній: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / М.В. Колесник ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2005. — 17 с.: рис. — укp.

Проведено дослідження наукових підходів до визначення сутності підприємства та його потенціалу. Розглянуто особливості конкуренції на ринку літаків середнього та дальномагістрального призначення. Виявлено, що у разі застосування лізингу як каналу збуту одночасно здійснюється "захоплення" авіакомпанії (АК). Розроблено інституційно-маркетингову модель потенціалу в лізингових відносинах та модель динаміки потенціалу з зонами морального ризику. Запропоновано комплекс стратегій АК у лізингових відносинах з урахуванням загальної стратегії АК та стану потенціалу відносин між сторонами угоди.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-31 +
Шифр НБУВ: РА339246

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Карпунь О.В. 
Організаційно-економічний механізм логістичного управління системою пасажирського сервісу авіакомпанії: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Карпунь ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Удосконалено теоретичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо логістичного управління системою пасажирського сервісу авіакомпанії. Запропоновано організаційно-економічний механізм зазначеного управління, суттю якого є цілеспрямований вплив на просторово-часову синхронізацію та координацію процесів обслуговування пасажирів, а також узгодження економічних інтересів безпосередніх і опосередкованих учасників ринку авіатранспортних послуг шляхом оптимізації логістичних потоків для забезпечення найбільш повного задоволення потреб пасажирів упродовж всього обслуговування "від дверей до дверей" й економічної ефективності авіакомпанії. Використання запропонованого організаційно-економічного механізму надало можливість удосконалити процес управління пасажирським сервісом авіакомпанії шляхом формування логістичних ланцюгів обслуговування та визначення оптимальних рівнів сервісу для різних категорій пасажирів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-591-21 +
Шифр НБУВ: РА346798

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Шкода Т.Н. 
Формування стратегій підвищення конкурентоспроможності авіапідприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.Н. Шкода ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено наукові підходи щодо визначення потенціалу підприємства та його конкурентоспроможності, обгрунтовано взаємозв'язок різних класифікацій потенціалів. Запропоновано нові поняття, які характеризують потенціал підприємства. Досліджено питання щодо розвитку процесу формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства й основні положення, яким має відповідати така стратегія. Досліджено передумови підвищення конкурентоспроможності підприємства за сучасних умов. Розвинуто основні напрями дослідження проблем підвищення конкурентоспроможності українських авіапідприємств. Розроблено метод розрахунку факторів, які впливають на формування стратегії цього підвищення. Запропоновано нову матрицю стратегій підвищення конкурентоспроможності для авіапідприємств. Авіакомпанії АероСвіт рекомендовано впровадження системи роботи з малими авіакомпаніями за умов лібералізації ринку, яка економічно виражатиметься через модифіковану Збалансовану Систему Показників, для практичного застосування перехресної стратегії підвищення конкурентоспроможності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-13 +
Шифр НБУВ: РА348304

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Парій В.М. 
Формування економічного механізму оперативного управління аеропортом: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / В.М. Парій ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано роль економічного механізму оперативного управління в системі забезпечення економічної безпеки аеропорту з метою прискорення процесу адекватної адаптації підприємства до впливів навколишнього середовища. Розроблено методичні рекомендації щодо формування та використання систем бюджетів аеропорту як інструменту економічного механізму оперативного управління, що враховує специфіку діяльності підприємства та включає його особливі операційні та функціональні бюджети. Сформульовано підходи щодо вибору критеріїв раціонального бюджету на підставі дослідження стану фінансової стійкості аеропорту, що дозволяє розраховувати більшість фінансових змінних, забезпечує користувачу вибір варіанта зміни витрат за визначеною схемою та надає змогу прийняти управлінське рішення залежно від показника запланованої фінансової стійкості підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-21 +
Шифр НБУВ: РА344154

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Сібрук В.Л. 
Оцінка ефективності інвестиційних проектів в аеронавігаційній системі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / В.Л. Сібрук ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено методику оцінки ефективності інвестиційних проектів в аеронавігаційній системі, яку опрацьовано на прикладі мережі збору, обробки та розповсюдження даних спостереження. За розробленими комп'ютерними програмами одержано оцінки параметрів ефективності варіантів інвестиційного проекту в нечіткій формі та зібрано необхідну інформацію для особи, що приймає рішення про інвестування. Запропоновано алгоритм оцінки ризику інвестиційного проекту на основі нечіткого опису чистого дисконтованого доходу. Удосконалено модель "затримка - попит" для прогнозування рівня затримок польоту в результаті недоліків у аеронавігаційному ослуговуванні як функції обсягу повітряного руху за рахунок нечіткого опису. Результати наукового дослідження впроваджено у Державній службі України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-56-07 +
Шифр НБУВ: РА343991

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Аль Шаханба Ібрагім А.-Х. К. 
Ефективність сталого розвитку авіапідприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Аль Шаханба Ібрагім А.-Х. К. ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 18 с. — укp.

Здійснено наукове узагальнення поняття сталого розвитку економіки та його особливостей за сучасних умов. Уперше визначено та досліджено суть сталого розвитку авіапідприємства. У контексті забезпечення ефективності сталого розвитку авіапідприємства запропоновано складові його економічного механізму. Запропоновано методичні рекомендації щодо прогнозування сталого розвитку аеропорту Амман і його практичної реалізації на основі реального інвестиційного проекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-96 +
Шифр НБУВ: РА345165

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Гнаток В.М. 
Використання інформаційного ресурсу для розвитку підприємств та установ (на прикладі цивільної авіації України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.02 / В.М. Гнаток ; НАН України. Центр дослідж. наук.-техн. потенціалу та історії науки України ім. Г.М.Доброва. — К., 2006. — 23 с. — укp.

Обгрунтовано нові підходи щодо побудови та організації ефективного функціонування системи науково-технічної та економічної інформації (НТЕІ) як основного засобу системного використання інформаційного ресурсу для інноваційного розвитку та інформаційного забезпечення підприємств та установ. Вперше досліджено теоретичні засади та здійснено ретроспективний аналіз системного використання інформаційних ресурсів, виконано узагальнену оцінку структурно-інформаційного потенціалу (на прикладі підприємств та установ цивільної авіації (ЦА) України) та визначено шляхи його підвищення. Адаптовано до потреб управління підприємствами та установами (на прикладі об'єктів ЦА) концепцію управління у просторі межових ресурсів і станів об'єктів розвитку (КУРСОР), а також збалансовану систему показників (ЗСП), яка дозволяє консолідувати стратегічне, тактичне й оперативне управління об'єктами. На підставі адаптованих КУРСОР та ЗСП розроблено проблемно-діагностичну модель підтримки управлінських рішень, яка відрізняється від існуючих системно-утворюючими інваріантами: процесу розвитку підприємств і установ та межових ресурсів його розвитку. Удосконалено змістовну інтерпретацію моделі універсуму знань і спосіб її побудови, що спрощує якісну оцінку невизначеності та ризику у процесі прийняття цільових рішень щодо діяльності підприємств і установах об'єктів розвитку. Запропоновано моделі антикризового управління об'єктами розвитку за рахунок кількісних оцінок показників внутрішніх бізнес-процесів, рівня обслуговування клієнтів, фінансової діяльності, навчання персоналу та інноваційного розвитку. Обгрунтовано систему критеріїв визначення небезпеки та досконалості щодо функціонування підприємств та установ ЦА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1ф121 +
Шифр НБУВ: РА347887

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Кам'янецька О.В. 
Механізм взаємодії суб'єктів інноваційної діяльності авіаційного транспорту: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Кам'янецька ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Виявлено основні проблеми інноваційного розвитку авіатранспортних підприємств України. Проаналізовано й узагальнено досвід інноваційного розвитку світових лідерів авіаційної індустрії. Визначено основні стратегічні напрями їх подальшого розвитку. Установлено й узагальнено фактори, що впливають на інвестиції в інноваційний розвиток авіаційних підприємств. З урахуванням формування ринкових відносин в Україні розроблено механізм взаємодії суб'єктів інноваційної діяльності авіаційного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-55 +
Шифр НБУВ: РА354722

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського