Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (444)Книжкові видання та компакт-диски (360)Журнали та продовжувані видання (5034)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єрьоміна Л.О. 
Управління закупівельною діяльністю на основі маркетингу в умовах формування ринкової економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Л.О. Єрьоміна ; Донец. держ. комерц. ін-т. — Донецьк, 1998. — 16 с. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.

Розглядаються питання вдосконалення управління закупівельною діяльністю торговельних підприємств України в умовах маркетингової орієнтації. В дисертаційній роботі розглянуті сутність, задачі та проблеми управління закупівельною діяльністю на етапі формування ринкових відносин. Проведено маркетингове дослідження існуючої практики управління закупівельною діяльністю в торговельних підприємствах України. Здійснено аналіз ризиків у менеджменті закупівельної діяльності. Розроблена та рекомендована блок-схема управління закупівельною діяльністю та рекомендовано алгоритм процесу управління закупівельними ризиками у торговельних підприємствах в умовах маркетингової орієнтації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.0-803.2

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Івченко А. В. 
Маркетингові та фармакоекономічні підходи до визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів: автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / А. В. Івченко ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано маркетингові та фармакоекономічні підходи щодо визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів на підставі результатів аналізу динаміки захворюваності на виразкову хворобу шлунку та дванадцятипалої кишки, моніторингу ринку противиразкових препаратів, особливостей позиціонування торговельних марок та їх виробників у конкурентному середовищі вітчизняного фармацевтичного ринку, відмінностей споживання противиразкових ліків в областях України. Запропоновано підхід щодо визначення стратегічної ринкової позиції торговельних марок лікарських препаратів. Розроблено модель формування конкурентного потенціалу торговельних марок аналізованої групи препаратів з урахуванням існуючого рівня розвитку та факторів впливу на формування перспективного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 к4 + У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА373369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Іскра О. О. 
Управління торговельною маркою роздрібних мереж: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. О. Іскра ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2010. — 19 с. — укp.

Вдосконалено понятійно-категоріальний апарат дослідження. Розроблено класифікацію торговельних марок роздрібних мереж. Надано методичний підхід щодо створення та впровадження торговельної марки ритейлера (ТМР) у діяльність торговельних мереж. Розвинуто систему управління ТМР на підставі теорії менеджменту. Запропоновано інформаційну систему управління торговельною маркою роздрібної мережі. Вдосконалено методичний підхід щодо дослідження розвитку ТМР. Запропоновано методичний підхід щодо визначення пріоритетів розвитку ТМР на базі графоаналітичної моделі управління ТМР. Встановлено методику оцінки ефективності управління ТМР на базі інтегрованого показника для визначення стану змін упровадження ТМР і методів управління маркою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА371243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Балеха Т.В. 
Управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.В. Балеха ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу численних літературних джерел розкрито суть рекламної діяльності торговельного підприємства та визначено особливості її управління. Запропоновано модель управління рекламною діяльністю у торговельному підприємстві з урахуванням наявності часового лага зворотньої реакції споживачів та поетапне впровадження сукупності рекламних заходів, що здійснюється торговельним підприємством. Розвинуто методичні підходи щодо змісту рекламних кампаній залежно від ринкових позицій роздрібного торговельного підприємства та постачальника. Визначено засади формування підсистеми управління рекламною діяльністю у маркетинговій інформаційній системі торговельного підприємства. З метою вдосконалення управління рекламною діяльністю за умов нестабільного зовнішнього середовища розроблено систему оцінки його ефективності з урахуванням агрегованих оцінних показників, що забезпечить досягнення маркетингових цілей та успішне функціонування підприємства на ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81-21 +
Шифр НБУВ: РА336283

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Бихова О. М. 
Управління торговими марками на підприємствах легкої промисловості: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. М. Бихова ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Обгрунтовано та вдосконалено методичні підходи до управління торговими марками (ТМ) підприємств легкої промисловості з урахуванням етапів життєвого циклу. Уточнено зміст понять "торгова марка" й "управління торговою маркою". Узагальнено та проаналізовано літературні джерела, систематизовано та розширено класифікацію ТМ, розширено перелік принципів управління ними. Запропоновано методичний підхід до оцінювання ТМ на основі розрахунку показників стану та сили домінування. Розроблено типові умови та шкалу результатів визначення етапу життєвого циклу ТМ підприємства за виокремленими складовими. Запропоновано методичне забезпечення для діагностування етапу життєвого циклу ТМ підприємств легкої промисловості. Синтезовано підхід до управління ТМ підприємств, який враховує теоретичні положення процесного, системного, ситуаційного та субстратного підходів і заснований на визначенні пріоритетності функцій управління та складових ТМ залежно від етапу життєвого циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА384739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Борячок В.М. 
Адаптивні моделі та методи організації поставок в системах електронної комерції: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.М. Борячок ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2007. — 19 с.: рис. — укp.

Запропоновано концептуальний підхід до опису систем електронної комерції. Розроблено модель потоків у цих системах, а також модель організації поставок у системах електронної комерції на базі інтеграції розфарбованих і предикатних мереж Петрі, яка може бути використана для автоматизованого керування електронними поставками. Створено метод адаптивного вибору ефективних варіантів виконання замовлень у системах електронних поставок, що дозволяє автоматизувати процес прийняття рішень стосовно пошуку постачальників, зменшити часові витрати та знизити ступінь ризику у процесі прийняття рішень за рахунок зменшення впливу суб'єктивних факторів. Удосконалено прогнозувальну модель з використанням нейромережевих технологій, що дозволяє прогнозувати динаміку змін економічних показників систем електронної комерції для малої вибірки. Удосконалено метод розробки систем електронної комерції на базі використання предикатних мереж Петрі, що дозволяє враховувати множину факторів, які обумовлюють ефективність створення цього класу систем. Наведено практичні рекомендації щодо розробки системи поставок у системах електронної комерції на базі інструментальних засобів CPN ML.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803 ф 121 +
Шифр НБУВ: РА350829

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Бук Л.М. 
Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.М. Бук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 21 с. — укp.

Вирішено задачу запровадження, оцінювання та розвитку брендингової діяльності підприємств споживчої кооперації. На засадах узагальнення літературних джерел систематизовано види та функції торгової марки. Розроблено складові визначення значущості марки для покупців і підприємств. На підставі аналізу поглядів науковців, дослідження діяльності підприємств споживчої кооперації сформовано комплекс показників для оцінювання товарного знаку даної кооперації та марок її підприємств. Запропоновано методичні положення щодо визначення результату комунікативного впливу марки на місці продажу на підставі коефіцієнтів, що одержують в результаті дослідження, та способи його посилення. Розроблено концептуальну модель запровадження та розвитку брендингової діяльності підприємств споживчої кооперації. Запропоновано методичні підходи до її оцінювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА346783

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Віннікова І.І. 
Рекламна діяльність фармацевтичних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.І. Віннікова ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 17 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні та прикладні проблемні питання підвищення ефективності рекламної діяльності фармацевтичних підприємств України. Узагальнено теоретичні засади рекламного менеджменту, визначено специфіку реалізації його принципів та інструментів на фармацевтичному ринку. Наведено оцінку сучасного стану та визначено перспективи розвитку рекламної діяльності фармацевтичних підприємств України. Проаналізовано вплив факторів маркетингового середовища на їх функціонування. Виявлено, що цільова аудиторія реклами лікарських засобів сегментується за віком і прибутками. Визначено найбільш ефективні способи рекламування лікарських засобів з урахуванням характеристик цільової аудиторії, а також специфічних властивостей основних груп препаратів. Обгрунтовано шляхи удосконалення планування рекламних кампаній на ринку лікарських засобів. Наведено рекомендації щодо підвищення ефективності рекламної діяльності фармацевтичних підприємств і розроблено відповідний інструментарій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952 + У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА346205

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Вітренко А.О. 
Ринок рекламних послуг у трансформаційній економіці: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / А.О. Вітренко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 23 с. — укp.

Досліджено еволюцію поглядів на рекламу та ринок рекламних послуг. Запропоновано критерії структурної класифікації та розглянуто функції реклами. Визначено суб'єкти та об'єкт відносин на ринку рекламних послуг. Узагальнено та систематизовано механізм взаємодії суб'єктів цього ринку, що враховує інфраструктурні елементи ринку. Висвітлено механізм формування вартості та споживної вартості специфічного товара-послуги. Узагальнено особливості регулювання економічних відносин на даному ринку. З'ясовано специфіку умов формування та еволюції ринку рекламних послуг в Україні. На підставі статистичних даних проаналізовано ефективність його функціонування. Досліджено особливості українського рекламного ринку. З використанням результатів вивчення інституційних особливостей його фукціонування надано рекомендації щодо поліпшення цього середовища. Визначено світові тенденції розвитку ринку рекламних послуг та їх вплив на національний ринок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА336983

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Велещук С.С. 
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.С. Велещук ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Розроблено науково-теоретичні положення та практичні рекомендації щодо впровадження бренд-менеджменту на підприємстві, який дає змогу сформувати нову ідеологію його стратегічного розвитку за умов трансформації відносин конкуренції, що має вирішальне значення для забезпечення довготривалого успіху. Розкрито зміст основних понять бренд-менедженту, визначено зміст складових елементів бренда. Побудовано модель управління брендом, до якої включено структурно-логічну схему управлінських дій з визначенням їх циклічності, що дає змогу диференціювати дані процеси. Обгрунтовано концептуальні підходи щодо впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємства, які дають змогу реалізувати дану систему залежно від ступеня розвитку бренда, специфіки виробництва та готовності до її використання в управлінській діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.51-212.1 + У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА357199

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Воробйова Н.П. 
Управління рекламною діяльністю підприємств ресторанного господарства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.П. Воробйова ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган- Барановського. — Донецьк, 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено методологічні та прикладні питання управління рекламною діяльністю підприємств ресторанного господарства. Розкрито сутність поняття реклами, визначено особливості та роль рекламної діяльності в концепції сучасного управління підприємством. Систематизовано задачі та функції реклами, удосконалено класифікацію її видів. Встановлено показники ефективності реклами у ресторанному господарстві, обгрунтовано теоретичні засади рекламної діяльності. Проаналізовано сучасний стан, тенденції та перспективи розвитку сфери ресторанного господарства. Розглянуто характеристики рекламно-комунікаційного ринку України й основних медіа каналів. Досліджено рекламну діяльність підприємств ресторанного господарства в сучасних медіа каналах. Запропоновано класифікацію підприємств ресторанного господарства за критерієм їх відношення до реклами. За результатами моніторингу реклами підприємств ресторанної сфери у медіа каналах визначено переваги, недоліки та можливості основних медіа, а також сформовано типові групи користувачів та оцінено їх рекламні уподобання. Розроблено пропорційний метод розрахунку рекламного бюджету підприємствами ресторанного господарства з урахуванням життєвого циклу й інтенсивності конкуренції. Визначено рівень витрат на рекламу для кожної з даних груп підприємств ресторанного бізнесу. Розроблено прикладну програму розрахунку й аналізу витрат на рекламу підприємств ресторанного господарства, встановлено ефективність їх рекламної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + У9(4УКР)424.14 +
Шифр НБУВ: РА359891

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Гевко О.Б. 
Формування стратегії брендингу машинобудівного підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Б. Гевко ; Терноп. держ. техн. ун-т ім. І.Пулюя. — Т., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено науково-методичні засади та практичні рекомендації щодо формування стратегії брендингу на прикладі машинобудівних підприємств. Удосконалено теоретичну та методичну базу аналізування брендингу, досліджено стан упровадження концепції брендингу на вітчизняних машинобудівних підприємствах. Систематизовано фактори, які визначають його стратегію. Запропоновано підхід до аналізування портфеля брендів, розроблений на основі моделі GE/cKinsey. За результатами дослідження стратегій успішних вітчизняних і зарубіжних брендів сформульовано принципи формування стратегії брендингу. Розроблено концептуальну модель її формування, вдосконалено модель споживчої корисності бренду. Запропоновано оцінювати стратегію брендингу на основі п'яти груп індикаторів і принципів нечіткої логіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1 + У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА364138

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Діброва Т.Г. 
Формування рекламного звернення у маркетинговій діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.Г. Діброва ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 16 с.: рис. — укp.

Розкрито особливості українського рекламного ринку взагалі та з огляду на специфіку розробки й створення рекламного звернення. Розроблено методику конкурентної позиції товару у рекламному зверненні. Опрацьовано підходи до визначення змісту та форми подання рекламного звернення, оцінки його ефективності, а також запропоновано поетапну процедуру формування концепції рекламного звернення у процесі розробки та створення рекламного продукту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА324388

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Динчев С.В. 
Моделювання ефективної рекламної політики підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / С.В. Динчев ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 16 с. — укp.

На підставі використання системного підходу і теорії багаторівневих ієрархічних систем розроблено концепцію синтезу ефективної рекламної політики підприємства. Зазначено, що її реалізація сприяє підвищенню ефективності збутової діяльності та забезпечує досягнення конкурентних переваг на ринку. На основі запропонованої концепції розроблено комплекс економіко-математичних моделей, що дозволяють вирішити такі складні проблеми управління рекламною політикою підприємства, як оптимізація процесу стратегічного планування рекламної діяльності, визначення оптимального обсягу рекламного бюджету, оптимізація процесів медіа-планування, оцінка ефективності реклами. Синтезовано метод розподілу коштів рекламного бюджету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-210.301 + У9(4УКР)421.0-803.81 в611 +
Шифр НБУВ: РА329876

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Добрянська О.А. 
Управління рекламною діяльністю як фактор підвищення ефективності господарювання: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.А. Добрянська ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2004. — 19 с. — укp.

Висвітлено теоретичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення процесу управління рекламною діяльністю для підвищення ефективності господарювання підприємств-рекламодавців. Викладено методику розрахунку ємності рекламного ринку, визначено показники відрахувань податку на рекламу, що сплачуються рекламними агентствами за фіксованими ставками у разі надання рекламних послуг. Проаналізовано вплив реклами на ефективність господарювання, роль рекламної діяльності у зміцненні взаємодії між ланками ринкового ланцюга "виробник - продавець - споживач", а також у реалізації стратегічних цілей підприємства. Розглянуто проведення рекламної кампанії як послідовність інструментів маркетингу (моніторинг перспектив розвитку галузі, підвищення якості товару, моніторинг частки ринку та позиції конкурентів, формування гнучкої цінової політики, розширення додаткових переваг для споживачів, проведення рекламної кампанії), який здатний реалізувати цілі маркетингу (розширення мережі розповсюдження продукції, роботу з постачальниками та розповсюджувачами, виведення на ринок нових продуктів, розвиток торгової марки), які впливають на досягнення стратегічних цілей підприємства. Наведено рекомендації з нормативного регулювання рекламної діяльності як необхідної умови сумлінної конкуренції, що сприяє підвищенню ефективності господарювання та поглиблення зовнішньоекономічних зв'язків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА329658

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Дубовик О. В. 
Управління Інтернет-рекламою в підприємствах торгівлі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Дубовик ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Запропоновано засади класифікації інтернет-реклами, які адаптовані до функціонування торговельних підприємств, що сприятиме оптимізації планування комунікаційних заходів у мережі Інтернет. Проведено класифікацію інтернет-магазинів з метою диференційованого підходу до цілеспрямованого впливу на діяльність підприємства зі створення та розповсюдження рекламної інформації. Запропоновано методичні підходи до формування комплексу заходів, інструментів інтернет-реклами, рекламних технологій та інтернет-мерчандайзингу з урахуванням еволюції застосування мережі Інтернет у діяльності торговельних підприємств і цільових сегментів споживачів. Визначено засади структурування маркетингової інформаційної системи торговельного підприємства шляхом виокремлення підсистеми управління інтернет-рекламою, що сприятиме створенню обгрунтованих рекламних кампаній у мережі Інтернет, оцінці результативності управління інтернет-рекламою в підприємствах торгівлі. Розроблено систему оцінювання результативності управління інтернет-реклами, яка передбачає агрегування оцінних (організаційних, економічних, комунікаційних і технічних) компонентів інтернет-реклами, яка допомагатиме формуванню та імплементації інтегрованих маркетингових комунікаційних програм підприємств торгівлі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 ф121
Шифр НБУВ: РА375951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Завгородня Т. В. 
Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Т. В. Завгородня ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Проведено комплексний аналіз маркетингових технологій створення та розвитку глобальних брендів. Обгрунтовано ключові напрями, пріоритетні моделі й інструменти їх побудови на корпоративному та державному рівнях. Розглянуто сутнісну характеристику бренда та визначено його місце в системі міжнародного маркетингу компанії. Проведено маркетингову типізацію брендів у міжнародній економічній діяльності. Досліджено вплив глобального бренда на життєвий цикл товару на світовому ринку. Визначено передумови виникнення, рушійні сили та сучасні тенденції розвитку глобального брендинга. Проведено порівняльний аналіз експлікативних моделей управління брендами та систематизовано методи визначення цінності та вартості брендів у міжнародній економічній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА370843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Капінус Л.В. 
Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л.В. Капінус ; Нац. ун-т харч. технол. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено процес підвищення ефективності управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. Конкретизовано сутність понять "управління поведінкою споживачів" і "реклама". Доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами, зокрема, такі, як тип рекламного часу (активний і пасивний часові періоди), спосіб сприйняття споживачем (звукова, візуальна, на дотик, аромореклама), тип візуалізації (динамічна та статична). Удосконалено модель поведінки споживачів, в якій враховано споживчий ризик під час процесу прийняття рішення про покупку, а також фактор часу. Досліджено споживчі переваги з метою сегментування ринку, акцентовано увагу на відповідності стилю рекламного звернення кожному сегменту. Оцінено ставлення споживачів до рекламного звернення й інших атрибутів торговельної марки за допомогою різних методичних підходів: методики "SERVQUAL", моделі Фішбейна, методів ідеальної позначки та Богомаз - Зозульова. Запропоновано удосконалену модель Фішбейна, яка допоможе підприємствам виявити споживче ставлення до повторних покупок з метою підвищення ефективності управління поведінкою споживачів. Із викорстанням методу розрахунку й алгоритму підвищення продуктивності реклами, матриці "продуктивність реклами - ставлення споживачів" розроблено методичні рекомендації щодо проведення заходів, спрямованих на зростання продуктивності підприємства. Розроблено процес управління поведінкою споживачів через рекламне звернення, в якому виділено такі етапи: планування поведінки споживачів, організація й управління поведінкою споживачів через рекламне звернення, контроль за їх поведінкою, ставленням до товару та рекламною діяльністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8 + У9(4УКР)421.0-803.81
Шифр НБУВ: РА372786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Кужилєва О.В. 
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Кужилєва ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2007. — 18 с. — укp.

Розроблено теоретико-методичні засади формування інноваційного потенціалу торгових марок підприємств ринку кондитерських виробів. Розкрито зміст понять "інновації", "інноваційний процес", "інноваційний потенціал торгової марки". Удосконалено методи сегментації, теорію архетипів та сформовано системний підхід щодо формування інноваційного потенціалу торгової марки підприємства на основі врахування тенденцій розвитку ринку, утворення його структури та ємності, визначення сприйняття та очікувань споживачів продукції. Розроблено методичний підхід щодо побудови консенсусних карт як теоретичної бази формування інноваційного потенціалу торгової марки. Удосконалено методи сегментації ринку інноваційних товарів. Запропоновано технологію побудови інноваційного потенціалу та методичний підхід щодо формування системи його інформаційного забезпечення. Розроблено механізм та показники комплексної оцінки інноваційного потенціалу торгової марки підприємств кондитерської галузі на підставі застосування психологічних прийомів та розрахункового індексного методу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)306.751.71-55 +
Шифр НБУВ: РА353968

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Лео М. В. 
Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. В. Лео ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено сутність та місце брендингу у системі маркетингу підприємств, концептуальні підходи до позиціювання брендів, суб'єктно-об'єктний підхід до структуризації ринку комерційної нерухомості. Сформовано методику дослідження кон'юнктури ринку комерційної нерухомості, визначено основні індикатори розвитку. Проведено детермінантний аналіз формування стратегій позиціювання брендів підприємств на ринку комерційної нерухомості та стратегічне оцінювання технологій брендингу об'єктів комерційної нерухомості. Обгрунтовано нові підходи до брендингу підприємств на ринку комерційної нерухомості, розроблено конкретні пропозиції щодо впровадження адміністрування брендингу інтегрованої маркетингової технології й організаційного механізму брендингу підприємств на ринку комерційної нерухомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)421.21
Шифр НБУВ: РА381353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського