Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (450)Книжкові видання та компакт-диски (361)Журнали та продовжувані видання (5034)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єрьоміна Л.О. 
Управління закупівельною діяльністю на основі маркетингу в умовах формування ринкової економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Л.О. Єрьоміна ; Донец. держ. комерц. ін-т. — Донецьк, 1998. — 16 с. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.

Розглядаються питання вдосконалення управління закупівельною діяльністю торговельних підприємств України в умовах маркетингової орієнтації. В дисертаційній роботі розглянуті сутність, задачі та проблеми управління закупівельною діяльністю на етапі формування ринкових відносин. Проведено маркетингове дослідження існуючої практики управління закупівельною діяльністю в торговельних підприємствах України. Здійснено аналіз ризиків у менеджменті закупівельної діяльності. Розроблена та рекомендована блок-схема управління закупівельною діяльністю та рекомендовано алгоритм процесу управління закупівельними ризиками у торговельних підприємствах в умовах маркетингової орієнтації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.0-803.2

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Халіабех Мохд Салім 
Маркетингові стратегії післяпродажного обслуговування: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Халіабех Мохд Салім ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Розроблено теоретичні принципи і методи організації післяпродажного обслуговування для комплексного вирішення всіх завдань маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано питання організації післяпродажного обслуговування в провідних компаніях світу і на підприємствах України. Розроблено схему реалізації товарів у процесі післяпродажного обслуговування. Сформовано систему потреб, які необхідно реалізувати, і досліджено питання прийняття рішень споживачем в умовах післяпродажного обслуговування. Запропоновано нову категорію - життєвий цикл споживача. Розглянуто питання формування стратегій післяпродажного обслуговування. Сформульовано сутність, мету і завдання маркетингу супроводу. Досліджено проблеми післяпродажного обслуговування в системі транспортного маркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803
Шифр НБУВ: РА310384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Діброва Т.Г. 
Формування рекламного звернення у маркетинговій діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.Г. Діброва ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 16 с.: рис. — укp.

Розкрито особливості українського рекламного ринку взагалі та з огляду на специфіку розробки й створення рекламного звернення. Розроблено методику конкурентної позиції товару у рекламному зверненні. Опрацьовано підходи до визначення змісту та форми подання рекламного звернення, оцінки його ефективності, а також запропоновано поетапну процедуру формування концепції рекламного звернення у процесі розробки та створення рекламного продукту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА324388

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Добрянська О.А. 
Управління рекламною діяльністю як фактор підвищення ефективності господарювання: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.А. Добрянська ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2004. — 19 с. — укp.

Висвітлено теоретичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення процесу управління рекламною діяльністю для підвищення ефективності господарювання підприємств-рекламодавців. Викладено методику розрахунку ємності рекламного ринку, визначено показники відрахувань податку на рекламу, що сплачуються рекламними агентствами за фіксованими ставками у разі надання рекламних послуг. Проаналізовано вплив реклами на ефективність господарювання, роль рекламної діяльності у зміцненні взаємодії між ланками ринкового ланцюга "виробник - продавець - споживач", а також у реалізації стратегічних цілей підприємства. Розглянуто проведення рекламної кампанії як послідовність інструментів маркетингу (моніторинг перспектив розвитку галузі, підвищення якості товару, моніторинг частки ринку та позиції конкурентів, формування гнучкої цінової політики, розширення додаткових переваг для споживачів, проведення рекламної кампанії), який здатний реалізувати цілі маркетингу (розширення мережі розповсюдження продукції, роботу з постачальниками та розповсюджувачами, виведення на ринок нових продуктів, розвиток торгової марки), які впливають на досягнення стратегічних цілей підприємства. Наведено рекомендації з нормативного регулювання рекламної діяльності як необхідної умови сумлінної конкуренції, що сприяє підвищенню ефективності господарювання та поглиблення зовнішньоекономічних зв'язків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА329658

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Полякова Я.О. 
Соціально-економічні аспекти управління рекламною діяльністю підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Я.О. Полякова ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2004. — 19 с. — укp.

Розроблено методику прогнозування приросту виручки підприємства від рекламної кампанії (РК) з урахуванням соціально-економічних закономірностей поведінки цільової аудиторії. Запропоновано методичний підхід до визначення резервів максимізації прибутку підприємства у процесі РК на підставі моделей параметричного аналізу взаємозв'язку показників обсягу попиту, загальної виручки від реалізації та загальних витрат на товар у до- та післярекламний період. Визначено оптимальну частотність рекламного звернення в управлінні рекламною діяльністю підприємства з використанням положень теорії граничної корисності в процесі проведення аналізу тенденцій взаємовпливу показників "виручка підприємства від РК" і "рекламні витрати". Удосконалено класифікацію зовнішніх і внутрішніх чинників рекламного процесу з урахуванням характеру участі рекламодавця в їх регулюванні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА328559

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Динчев С.В. 
Моделювання ефективної рекламної політики підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / С.В. Динчев ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 16 с. — укp.

На підставі використання системного підходу і теорії багаторівневих ієрархічних систем розроблено концепцію синтезу ефективної рекламної політики підприємства. Зазначено, що її реалізація сприяє підвищенню ефективності збутової діяльності та забезпечує досягнення конкурентних переваг на ринку. На основі запропонованої концепції розроблено комплекс економіко-математичних моделей, що дозволяють вирішити такі складні проблеми управління рекламною політикою підприємства, як оптимізація процесу стратегічного планування рекламної діяльності, визначення оптимального обсягу рекламного бюджету, оптимізація процесів медіа-планування, оцінка ефективності реклами. Синтезовано метод розподілу коштів рекламного бюджету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-210.301 + У9(4УКР)421.0-803.81 в611 +
Шифр НБУВ: РА329876

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Ромат Є.В. 
Державне управління рекламною діяльністю в Україні (теоретико-методологічний аспект): Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Є.В. Ромат ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2004. — 36 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади державного управління рекламною діяльністю. Запропоновано визначення понять "державне управління рекламною діяльністю", "державна політика в галузі реклами", "система громадського саморегулювання рекламної діяльності", "маркетинг державного управління". Проведено аналіз головних елементів, принципів, форм державного управління рекламною діяльністю. Досліджено генезис та сучасний стан української реклами. Запропоновано концептуальні моделі державного управління рекламною діяльністю, на базі яких розроблено підходи щодо вдосконалення його інституційної системи. Визначено основні напрями трансформації моделей даного типу. Виявлено центральне протиріччя державної політики в галузі реклами та запропоновано підходи щодо його розв'язання. Досліджено інституційні засади державного управління рекламною діяльністю в Україні, розглянуто комплекс проблем, пов'язаних з її нормативно-правовим забезпеченням, а також особливості системи органів центральної виконавчої та судової влади, регулювання реклами органами місцевого самоврядування та формування системи саморегулювання рекламної діяльності. Проведено комплексний аналіз її функціонування в Україні, виявлено основні напрями взаємодії органів державного управління з даною системою. Охарактеризовано систему рекламних комунікацій органів державної влади у взаємозв'язку з іншими засобами маркетингових комунікацій. Конкретизовано можливості застосування принципів маркетингу в державному управлінні. Обгрунтовано підходи щодо формування комунікаційних стратегій органів державного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81-21 +
Шифр НБУВ: РА329974

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Тонєва К.В. 
Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / К.В. Тонєва ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено механізм вибору рекламної кампанії, який базується на принципах адаптації підприємства до зміни зовнішніх і внутрішніх умов його функціонування та дає змогу підвищити обгрунтованість прийнятих управлінських рішень. Створено модель вибору рекламної кампанії підприємств з виділенням контурів внутрішньої та зовнішньої адаптації з метою здійснення адаптації моделі та об'єкта дослідження. Розвинуто модель вибору ефективного обсягу асигнувань на рекламу на базі переваг теоретико-ігрових і експертних моделей, яка дає змогу одержати обгрунтоване сімейство рішень витрат на рекламу. Наведено модель розподілу обсягу асигнувань на рекламу, що представлена у вигляді задачі лінійного програмування та дозволяє здійснити параметричну адаптацію механізму вибору рекламної кампанії підприємства. Удосконалено модель планування його рекламної діяльності, яка враховує ефекти рекламних комунікацій з контурами реакції ринку та споживача.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в611 + У9(4УКР)421.0-803.81 в611 +
Шифр НБУВ: РА332853

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Балеха Т.В. 
Управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.В. Балеха ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу численних літературних джерел розкрито суть рекламної діяльності торговельного підприємства та визначено особливості її управління. Запропоновано модель управління рекламною діяльністю у торговельному підприємстві з урахуванням наявності часового лага зворотньої реакції споживачів та поетапне впровадження сукупності рекламних заходів, що здійснюється торговельним підприємством. Розвинуто методичні підходи щодо змісту рекламних кампаній залежно від ринкових позицій роздрібного торговельного підприємства та постачальника. Визначено засади формування підсистеми управління рекламною діяльністю у маркетинговій інформаційній системі торговельного підприємства. З метою вдосконалення управління рекламною діяльністю за умов нестабільного зовнішнього середовища розроблено систему оцінки його ефективності з урахуванням агрегованих оцінних показників, що забезпечить досягнення маркетингових цілей та успішне функціонування підприємства на ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81-21 +
Шифр НБУВ: РА336283

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Вітренко А.О. 
Ринок рекламних послуг у трансформаційній економіці: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / А.О. Вітренко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 23 с. — укp.

Досліджено еволюцію поглядів на рекламу та ринок рекламних послуг. Запропоновано критерії структурної класифікації та розглянуто функції реклами. Визначено суб'єкти та об'єкт відносин на ринку рекламних послуг. Узагальнено та систематизовано механізм взаємодії суб'єктів цього ринку, що враховує інфраструктурні елементи ринку. Висвітлено механізм формування вартості та споживної вартості специфічного товара-послуги. Узагальнено особливості регулювання економічних відносин на даному ринку. З'ясовано специфіку умов формування та еволюції ринку рекламних послуг в Україні. На підставі статистичних даних проаналізовано ефективність його функціонування. Досліджено особливості українського рекламного ринку. З використанням результатів вивчення інституційних особливостей його фукціонування надано рекомендації щодо поліпшення цього середовища. Визначено світові тенденції розвитку ринку рекламних послуг та їх вплив на національний ринок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА336983

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Бук Л.М. 
Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.М. Бук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 21 с. — укp.

Вирішено задачу запровадження, оцінювання та розвитку брендингової діяльності підприємств споживчої кооперації. На засадах узагальнення літературних джерел систематизовано види та функції торгової марки. Розроблено складові визначення значущості марки для покупців і підприємств. На підставі аналізу поглядів науковців, дослідження діяльності підприємств споживчої кооперації сформовано комплекс показників для оцінювання товарного знаку даної кооперації та марок її підприємств. Запропоновано методичні положення щодо визначення результату комунікативного впливу марки на місці продажу на підставі коефіцієнтів, що одержують в результаті дослідження, та способи його посилення. Розроблено концептуальну модель запровадження та розвитку брендингової діяльності підприємств споживчої кооперації. Запропоновано методичні підходи до її оцінювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА346783

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Штовба О.В. 
Товарний брендинг підприємств та шляхи забезпечення його ефективності: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Штовба ; Хмельниц. нац. ун-т. — Хмельниц., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено соціоекономічну природу, закономірності та тенденції брендингу. Запропоновано систему класифікації товарних брендів. Обгрунтовано доцільність застосування нечіткої теорії прийняття рішень та методу парних порівнянь для багатокритеріального аналізу бренд-проектів. Наведено модель узгодження експертних парних порівнянь й економіко-математичну модель конкурентоспроможності марочного товару. Формалізовано постановки менеджерських задач зі збільшення ефективності експлуатації товарного бренда. Результати дослідження є науковою базою для вирішення практичних брендингових задач формування ефективних стратегій розвитку вітчизняних підприємств під час створення, виведення на ринок і експлуатації власних торгових марок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА345992

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Віннікова І.І. 
Рекламна діяльність фармацевтичних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.І. Віннікова ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 17 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні та прикладні проблемні питання підвищення ефективності рекламної діяльності фармацевтичних підприємств України. Узагальнено теоретичні засади рекламного менеджменту, визначено специфіку реалізації його принципів та інструментів на фармацевтичному ринку. Наведено оцінку сучасного стану та визначено перспективи розвитку рекламної діяльності фармацевтичних підприємств України. Проаналізовано вплив факторів маркетингового середовища на їх функціонування. Виявлено, що цільова аудиторія реклами лікарських засобів сегментується за віком і прибутками. Визначено найбільш ефективні способи рекламування лікарських засобів з урахуванням характеристик цільової аудиторії, а також специфічних властивостей основних груп препаратів. Обгрунтовано шляхи удосконалення планування рекламних кампаній на ринку лікарських засобів. Наведено рекомендації щодо підвищення ефективності рекламної діяльності фармацевтичних підприємств і розроблено відповідний інструментарій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952 + У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА346205

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Романишин С.Б. 
Формування рекламної стратегії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.Б. Романишин ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 22 с. — укp.

Висвітлено проблему розробки методичних і прикладних засад формування рекламної стратегії (РС) підприємства з урахуванням особливостей ринкових перетворень в Україні. На підставі узагальнення літературних джерел уточнено суть понять рекламної стратегії, стратегії маркетингу, творчої стратегії реклами, медіастратегії, ефекту рекламної діяльності. Запропоновано модель процесу формування РС підприємства, відмінною особливостю якого є системність і послідовність, грунтування РС на корпоративній, маркетинговій і комунікативній стратегіях, бізнес-стратегії підприємства, її узгодження зі стратегіями інших елементів комплексів комунікацій і маркетингу. Наведено методичні підходи щодо формування рекламного бюджету на засадах застосування системи основних (елементарних, розрахункових, експериментальних і математичних) методів визначення рекламних витрат. Описано метод формування рекламної медіастратегії, за яким реклама розглядається винятково як джерело інформації, оптимальний її обсяг для споживача досягається за умов рівності граничної корисності реклами для нього його граничним витратам на одержання рекламної інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА342429

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Борячок В.М. 
Адаптивні моделі та методи організації поставок в системах електронної комерції: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.М. Борячок ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2007. — 19 с.: рис. — укp.

Запропоновано концептуальний підхід до опису систем електронної комерції. Розроблено модель потоків у цих системах, а також модель організації поставок у системах електронної комерції на базі інтеграції розфарбованих і предикатних мереж Петрі, яка може бути використана для автоматизованого керування електронними поставками. Створено метод адаптивного вибору ефективних варіантів виконання замовлень у системах електронних поставок, що дозволяє автоматизувати процес прийняття рішень стосовно пошуку постачальників, зменшити часові витрати та знизити ступінь ризику у процесі прийняття рішень за рахунок зменшення впливу суб'єктивних факторів. Удосконалено прогнозувальну модель з використанням нейромережевих технологій, що дозволяє прогнозувати динаміку змін економічних показників систем електронної комерції для малої вибірки. Удосконалено метод розробки систем електронної комерції на базі використання предикатних мереж Петрі, що дозволяє враховувати множину факторів, які обумовлюють ефективність створення цього класу систем. Наведено практичні рекомендації щодо розробки системи поставок у системах електронної комерції на базі інструментальних засобів CPN ML.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803 ф 121 +
Шифр НБУВ: РА350829

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Решетнікова Г.С. 
Товарна стратегія підприємства на прикладі стратегії марки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.С. Решетнікова ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено методичні рекомендації щодо формування стратегії марки підприємства-виробника як складової частини його маркетингової товарної стратегії. Удосконалено понятійний апарат теорії управління марками. Визначено місце стратегії марки у маркетинговій стратегії підприємства та досліджено механізм її інтегрування в товарну стратегію. Проаналізовано тенденції розвитку ринку кондитерських виробів України на сучасному етапі й основні стратегічні рішення, які використовують підприємства-виробники щодо просування власних торговельних марок на ринку. Узагальнено існуючі підходи до пояснення процесу сприйняття торговельної марки підприємства-виробника споживачем. Визначено основні складові цього процесу та механізм їх взаємодії. Досліджено поведінку споживачів на вітчизняному ринку кондитерських виробів та визначено основні фактори, що впливають на їх прихильність до певної торговельної марки. Розроблено економіко-математичну модель процесу сприйняття торговельної марки споживачем з метою прогнозування реакції ринку та формування адекватної стратегії підприємства стосовно власної марки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА352266

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Кужилєва О.В. 
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Кужилєва ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2007. — 18 с. — укp.

Розроблено теоретико-методичні засади формування інноваційного потенціалу торгових марок підприємств ринку кондитерських виробів. Розкрито зміст понять "інновації", "інноваційний процес", "інноваційний потенціал торгової марки". Удосконалено методи сегментації, теорію архетипів та сформовано системний підхід щодо формування інноваційного потенціалу торгової марки підприємства на основі врахування тенденцій розвитку ринку, утворення його структури та ємності, визначення сприйняття та очікувань споживачів продукції. Розроблено методичний підхід щодо побудови консенсусних карт як теоретичної бази формування інноваційного потенціалу торгової марки. Удосконалено методи сегментації ринку інноваційних товарів. Запропоновано технологію побудови інноваційного потенціалу та методичний підхід щодо формування системи його інформаційного забезпечення. Розроблено механізм та показники комплексної оцінки інноваційного потенціалу торгової марки підприємств кондитерської галузі на підставі застосування психологічних прийомів та розрахункового індексного методу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)306.751.71-55 +
Шифр НБУВ: РА353968

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Мельник 
Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Інна Валеріївна Мельник ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в 05 + У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА349585

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Махнуша С.М. 
Управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.М. Махнуша ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2008. — 21 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні проблеми управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства (на прикладі галузі виробництва машин та устаткування). Розроблено концепцію, структуру й основні підсистеми організаційно-економічного управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства. Запропононо новий теоретико-методичний підхід щодо оцінювання потенціалу торговельної марки як інтелектуального активу промислового підриємства на підставі визначенння її параметрів, а також внутрішніх і зовнішніх факторів конкурентоспроможності. Результати наукового дослідження впроваджено на ВАТ ВЕК "Сумигазмаш", ТОВ ДВП "Варіант-Гермотехніка", ПП "Променергомаш" і навчальний процес Сумського державного університету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)301-21 +
Шифр НБУВ: РА355710

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Велещук С.С. 
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.С. Велещук ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Розроблено науково-теоретичні положення та практичні рекомендації щодо впровадження бренд-менеджменту на підприємстві, який дає змогу сформувати нову ідеологію його стратегічного розвитку за умов трансформації відносин конкуренції, що має вирішальне значення для забезпечення довготривалого успіху. Розкрито зміст основних понять бренд-менедженту, визначено зміст складових елементів бренда. Побудовано модель управління брендом, до якої включено структурно-логічну схему управлінських дій з визначенням їх циклічності, що дає змогу диференціювати дані процеси. Обгрунтовано концептуальні підходи щодо впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємства, які дають змогу реалізувати дану систему залежно від ступеня розвитку бренда, специфіки виробництва та готовності до її використання в управлінській діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.51-212.1 + У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА357199

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського