Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (896)Книжкові видання та компакт-диски (612)Журнали та продовжувані видання (145)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)372$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 118
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Воловельська І.В. 
Вибір оптимальної інноваційної стратегії підприємств залізничного транспорту: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.В. Воловельська ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств залізничного транспорту на підставі оцінки його інноваційного потенціалу. Розроблено рекомендації щодо вибору оптимальної інноваційної стратегії. Обгрунтовано, що основою розробки та впровадження будь-якого нововведення є безперервний інноваційний процес. Виявлено фактори, які впливають на інноваційну діяльність підприємства та запропоновано їх класифікацію, яка дозволяє проводити діагностування інноваційного процесу. Удосконалено методику оцінювання інноваційного потенціалу підприємств залізничного транспорту, що базується на факторах: конкурентоспроможності продукту на ринку транспортних послуг, якісному рівні інноваційних досліджень, технологічному та продуктовому оновленні та наукоємності продукту. Розроблено організаційно-економічний механізм процесу інноваційного реформування підприємств залізничного транспорту, що дозволяє одержати максимальний ефект від його діяльності. Запропоновано методичний підхід щодо вибору оптимальної інноваційної стратегії підприємства залізничного транспорту на основі системи показників оцінювання його інноваційного потенціалу. Розроблено систему оцінювання критерію часткових показників інноваційного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-55-13 +
Шифр НБУВ: РА360665

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Плєтникова І.Л. 
Визначення рівня і забезпечення економічної безпеки залізниці: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / І.Л. Плєтникова ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2001. — 15 с.: рис. — укp.

На основі проведеного дослідження в галузі забезпечення економічної безпеки підприємств запропоновано інтегральний показник - рівень економічної безпеки підприємства, який дозволяє визначити, проаналізувати і порівняти стан економічної безпеки підприємства в різні періоди часу, планувати забезпечення економічної безпеки підприємства, а також його виробничо-фінансову діяльність. Розроблено методичні підходи до визначення рівня економічної безпеки підприємства, методику визначення рівня економічної безпеки залізниці, схему її забезпечення, а також принципи створення служби економічної безпеки, які можуть бути застосовані на будь-якому підприємстві сфери матеріального виробництва та дозволять підвищити його конкурентоспроможність, рентабельність і рівень економічної безпеки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-99
Шифр НБУВ: РА314394 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Ткаченко С.Є. 
Використання лізингових технологій для оновлення основного капіталу підприємств (на прикладі залізничного транспорту): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.Є. Ткаченко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2003. — 17 с. — укp.

Подано визначення процесу оновлення основного капіталу підприємств з урахуванням специфіки ринкової економіки. Розвинуто теоретико-методичні засади щодо використання лізингових технологій на залізницях України, визначено суть цих технологій, об'єкти та суб'єкти лізингової діяльності у галузі залізничного транспорту. Розроблено організаційні підходи до впровадження найбільш доцільних фом лізингу на даних підприємствах. Доведено вагомість визначення оптимального розміру ставки комісійної винагороди для забезпечення ефективності лізингових угод для основних їх учасників. Розраховано залежності ефективності у взаємозв'язку з вартістю предмета лізингу та розміром ставки комісійної винагороди. На прикладі порівняльного аналізу банківського та лізингового фінансування придбання об'єкту рухомого складу доведено, що лізинг є ефективною формою фінансування оновлювальних процесів у галузі залізничного транспорту. Оптимізовано витрати з оновлення рухомого складу регіональної залізниці з використанням лізингових технологій та визначено, що застосування фінансового лізингу дозволить мінімізувати ці витрати.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-562.31 +
Шифр НБУВ: РА326273

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Шишкіна О.В. 
Вплив залізнично-автомобільних перевезень на ефективність формування містоутворюючих підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О.В. Шишкіна ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено транспортно-економічні умови та специфічні особливості формування містотвірних підприємств (МП), визначено вплив транспорту на їх формування та розвиток, виявлено принципи раціональної організації залізничо-автомобільного забезпечення вантажних перевезень, визначено основні напрямки формування транспортно-економічного потенціалу. Запропоновано ситуативно-регіональних підхід до визначення результативності залізничного й автомобільного обслуговування МП, застосування якого дозволило встановити систему організаційно-економічних показників оцінки ефективності транспортного забезпечення виробництва й оптимальні пропорції використання різних видів транспорту в забезпеченні регіональних процесів формування даних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813 + У9(4УКР)372.0-813
Шифр НБУВ: РА372014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Шевченко С. Ю. 
Державне регулювання інвестиційної діяльності на залізничному транспорті України в умовах його реформування: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / С. Ю. Шевченко ; НАН України, Рада по вивч. продукт. сил України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Вдосконалено зміст системоутворювальних компонентів організаційно-економічного механізму державного регулювання інвестиційної діяльності на залізничному транспорті, які адаптовано до організаційно-правових змін господарювання внаслідок реформування галузі. Розвинуто методичні підходи до формування тарифів на залізничні послуги, в яких, через поєднання ринкових інструментів з державним регулюванням, внесено зміни до механізму ціноутворення з урахуванням умов реформування галузі. Розроблено методичні підходи до обгрунтування вибору методів амортизації, в основу яких покладено залежність від економічного стану компанії-оператора, що здійснює свою діяльність на залізничному транспорті України. Визначено теоретичні підходи до обгрунтування економічної сутності ренти, що виникає під час транзитних перевезень на залізничному транспорті та запропоновано організаційно-економічний механізм вилучення та використання її як джерела інвестицій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-56-21,01
Шифр НБУВ: РА377583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Котик В.О. 
Державне регулювання підвищення ефективності функціонування пасажирських перевезень: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / В.О. Котик ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано роль функціонування пасажирських перевезень залізничного транспорту як складової економіки й управління національним господарством України з метою підвищення якості послуг, що надаються, розглянуто питання його ефективності. Розроблено модель державного регулювання підвищення ефективності функціонування даних перевезень. Визначено суть, доцільність, необхідність проведення реструктуризації підприємств пасажирського господарства залізничного транспорту України. Визначено умови, необхідні для реалізації програми реструктуризації. Розроблено механізм, який передбачає науково-економічне обгрунтування доцільності впровадження нових форм пасажирського швидкісного та високошвидкісного руху. За цього економічне обгрунтування має сприяти визначенню певного варіанта, який забезпечить прибутковість інноваційно-інвестиційного проекту. Побудовано багатоваріантну модель, на базі якої проведено розрахунок економічної доцільності впровадження найбільш ефективного пасажирського руху в Україні. Виконано розрахунок основних економічних показників. Впровадження результатів дослідження сприяє досягненню підвищеної ефективності функціонування пасажирських перевезень залізничного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814-21,01 +
Шифр НБУВ: РА356285

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Сущенко Р. В. 
Державне регулювання розвитку залізничного транспорту України: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Р. В. Сущенко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Узагальнено теоретичні основи становлення державного регулювання розвитку залізничного транспорту (ЗТ). Розглянуто світовий досвід державного регулювання розвитку ЗТ. З'ясовано необхідність системно-стратегічного підходу до державного регулювання розвитку ЗТ. Проаналізовано тенденції розвитку ЗТ України. Досліджено нормативно-правове забезпечення державного регулювання розвитку ЗТ України та визначено організаційні форми його забезпечення. Запропоновано розробку концептуальної моделі державного регулювання розвитку ЗТ України та пропозиції щодо створення стратегії реформування та розвитку ЗТ України. Вдосконалено механізм державного регулювання адаптації залізничної галузі до умов її розвитку. Надано концептуальну модель державного регулювання розвитку ЗТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-21,01 + Х819(4УКР)125.2
Шифр НБУВ: РА377920 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Міщенко М.І. 
Економічна ефективність реконструкції залізничних мостів України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / М.І. Міщенко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розкрито суть поняття "економіка мостового господарства" як складової частини економіки залізничного транспорту, що забезпечує ефективність функціонування основних фондів колійного господарства з стратегічним розвитком даного транспорту. Розроблено методологічні принципи оцінки соціально-економічної ефективності інвестиційних проектів стосовно відтворення залізничних мостів за сучасних умов господарювання, а також систему економічної оцінки зносу даних мостів. Запропоновано підходи щодо подальшого розвитку теоретичного обгрунтування взаємозв'язку розвитку залізничного транспорту й інших галузей економіки народного господарства України. Виконано комп'ютерне моделювання процесу зниження споживчої вартості залізничних мостів на двадцять років. Запропоновано методичний підхід до формування оптимальної стратегії відтворення залізничних мостів з використанням економічного критерію оптимальності. Розглянуто методи визначення основних складених елементів критерію оптимальності (капітальних вкладень, експлуатаційних витрат, ефектів), що залежать від реалізації оптимальної стратегії відтворення залізничних мостів, проведено комп'ютерне моделювання процесу реалізації цієї стратегії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)372.0
Шифр НБУВ: РА320692 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Тройнікова О.М. 
Економічний критерій підвищення ефективності технічних засобів транспортного обслуговування на залізничних переїздах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / О.М. Тройнікова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2006. — 17 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності застосування технічних засобів транспортного обслуговування на залізничних переїздах за економічним критерієм. Визначено фактори, які впливають на якість даного обслуговування. Сформульовано економічний критерій доцільності застосування технічних засобів, а також розроблено економіко-статистичну модель, яка реалізується за комп'ютерною технологією та вирішує цілу низку практичних завдань для економічного обгрунтування нових і поліпшення застосування існуючих технічних засобів транспортного обслуговування на переїздах Укрзалізниці. Розроблено порядок фінансування заходів забезпечення безпеки місць перетину транспортних потоків залежно від частки економічного ефекту на кожного учасника даного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-571.17-07 +
Шифр НБУВ: РА343714

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Олійник 
Економічний механізм структурної перебудови підприємств промислового залізничного транспорту: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Георгій Юрійович Олійник ; Київський ун-т економіки і технологій транспорту. — К., 2004. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.530-31
Шифр НБУВ: РА336550

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Олійник Г.Ю. 
Економічний механізм структурної перебудови підприємств промислового залізничного транспорту: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Г.Ю. Олійник ; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розкрито суть поняття "передкорпоратизаційна підготовка", обгрунтовано об'єктивну необхідність введення його в теорію та практику роботи транспорту. Визначено, що передкорпоратизаційна підготовка - це комплекс організаційних, фінансових економічних і технічних заходів, що необхідно проводити до прийняття рішення про корпоратизацію підприємства з метою створення сприятливих умов для реформування форм власності, адаптації їх до ринкових умов та підприємницької діяльності. Базуючись на комплексному підході, обгрунтовано шляхи структурної перебудови підприємств промислового залізничного транспорту (ППЗТ). Проаналізовано економічну суть процесу демонополізації ринку підприємств промислового залізничного транспорту та визначено сценарії його здійснення. Доведено доцільність введення нового Закону "Про особливості приватизації підприємств залізничного транспорту", визначено основні етапи та особливості цього процесу відповідно до рівня економічного розвитку країни. Розроблено рекомендації щодо побудови моделі організаційної структури ППЗТ з використанням відносного показника зміни коефіцієнтів ефективності витрат для економічної оцінки їх структурної перебудови. Обгрунтовано стратегію трансформації ППЗТ на базі впровадження економічного механізму його структурної перебудови з метою підвищення економічної ефективності діяльності цієї сфери господарювання. Удосконалено методологічні підходи до організації управління ППЗТ, функції управління діяльності у цій сфері виробництва. Розвинуто підходи щодо адаптації організаційної структури підприємств промислового транспорту до зовнішнього середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.530-31 +
Шифр НБУВ: РА336550

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Череватенко О.М. 
Економічний механізм трансформації відносин власності на залізничному транспорті в умовах реформування галузі: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.М. Череватенко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні засади та методичні підходи до процесу трансформації відносин власності на залізничному транспорті за умов становлення та розвитку системи компаній-операторів рухомого складу різних форм власності. Розкрито суть відносин власності як економічної категорії та проблеми ефективного розвитку цих відносин в економіці України та на залізничному транспорті. Виявлено тенденції їх трансформації у різних державах, які мають місце у процесі реформування залізничного транспорту. Проаналізовано сучасний економічний стан даної галузі в Україні. Здійснено прогностичне оцінювання економічної доцільності організаційно-інституційного відділення інфраструктури від перевізної діяльності. Виявлено економічні фактори, що впливають на ефективність діяльності компаній-операторів різних форм власності на українському транспортному ринку залізничих перевезень. Запропоновано заходи для забезпечення недискримінаційного доступу операторських компаній до інфраструктури залізничного транспорту. Систематизовано варіанти державно-приватного співробітництва. Розроблено підхід до визначення стратегії діяльності компаній-операторів різних форм власності на ринку транспортних послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-141 +
Шифр НБУВ: РА357691

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Семенцова О.В. 
Економічні аспекти адаптації приміського пасажирського залізничного транспорту до ринкових умов: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Семенцова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено вітчизняний і закордонний досвід функціонування приміських залізничних перевезень, визначено пріоритетні напрямки покращання економічного стану приміського залізничного транспорту. Розроблено пропозиції щодо доцільності меж дії приміських залізничних тарифів (організаційно-економічний аспект), обгрунтовано розширення соціальної бази платних перевезень (соціально-економічний аспект). Розроблено теоретичні та методичні підходи до визначення собівартості та тарифів приміського залізничного транспорту (фінансово-економічний аспект).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372 +
Шифр НБУВ: РА369670 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Кірдіна О.Г. 
Економічні аспекти управління витратами на підприємствах залізничного транспорту: Автореф.дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / О.Г. Кірдіна ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2001. — 15 с. — укp.

Наведено теоретичні узагальнення, нові методичні підходи до оцінки й управління витратами на підприємствах залізничного транспорту. Обгрунтовано необхідність проведення комплексної оцінки та аналізу витрат для контролю та прийняття рішень з урахуванням фінансово-економічних, технічних, географічних, трудових, організаційного аспектів, що сприяє підвищенню об'єктивності управлінського рішення. Розроблено класифікацію витрат підприємств залізничного транспорту. Проаналізовано моделі формування витрат на основі показників фінансової діяльності підприємств. Висвітлено заходи щодо вдосконалення планування витрат підприємств залізничного транспорту на основі економічного аналізу. Запропоновано напрямки удосконалення управління витратами підприємств залізничного транспорту в коротко- та довгостроковому періодах. Охарактеризовано моделі оптимізації витрат підприємств залізничного транспорту з використанням виробничої функції Кобба - Дугласа. Описано методику розподілу накладних витрат, що дозволяє здійснити ефективний контроль і регулювання витрат підприємств залізничного транспорту. Розроблено й апробовано методику визначення ефективності управління витратами на підприємстві з використанням персонального комп'ютера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-862-21
Шифр НБУВ: РА314476 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Кушнир І.Ю. 
Ефективність вантажних залізничних перевезень в Україні та її підвищення в умовах глобалізації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / І.Ю. Кушнир ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2004. — 18 с. — укp.

Розкрито суть понять "ефективність вантажних залізничних перевезень" і "ефективність вантажних міжнародних залізничних перевезень" з урахуванням специфіки розвитку транспорту за сучасних умов господарювання. Систематизовано структурні елементи комплексного підходу щодо підвищення ефективності даних перевезень. З урахуванням принципів логістики проаналізовано поняття "міжнародні транспортні коридори". Доведено доцільність оптимізації структури національної мережі міжнародних транспортних коридорів. Визначено критерії оцінки ефективності роботи транспортного підприємства з урахуванням втрат на утримання та оновлення рухомого складу. Обгрунтовано доцільність створення спеціалізованого оператора внутрішніх перевезень вантажів з метою активізації процесу залучення інвестицій для даного оновлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813,0-07 +
Шифр НБУВ: РА331211

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Зубенко В.О. 
Забезпечення ефективності інноваційної діяльності підприємств залізничного транспорту: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.О. Зубенко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено методичні підходи щодо комплексного забезпечення ефективності інноваційної діяльності підприємств залізничного транспорту. Доведено двоїстий характер спрямованості інноваційної діяльності: задовольняє потреби в інноваціях зовнішніх споживачів (на ринку) та підприємства. До наукового обігу введено нове поняття "внутрішня потреба підприємства в інноваціях", сутність якого полягає у необхідності створення, удосконалення або реорганізації виробничих, управлінських, маркетингових та інших внутрішніх процесів підприємства та його організаційних структур. Створено класифікацію внутішніх потреб підприємства залежно від впливу зовнішнього середовища. Розкрито сутність інновації як джерела одержання ефекту та задоволення нових або підвищених потреб споживачів, якими є зовнішні споживачі та підприємства-новатори. Розроблено класифікатор інновацій, що дозволяє згрупувати інновації за критерієм виникнення потреби відносно підприємства з урахуванням його виду. Обгрунтовано методологічні засади визначення внутрішніх потреб в інноваціях підприємств залізничного транспорту. Удосконалено принципи організації маркетингового забезпечення та модель інноваційного процесу на підприємствах залізничного транспорту. Запропоновано методику планування маркетингових витрат на реалізацію інноваційного проекту залежно від очікуваних результатів. Розроблено методику визначення пріоритетності впровадження інноваційних проектів на підприємствах залізничного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-55 +
Шифр НБУВ: РА357853

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Єрьоміна М.О. 
Забезпечення конкурентноспроможності залізничних пасажирських перевезень за рахунок швидкісного руху: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / М.О. Єрьоміна ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

Доведено необхідність й актуальність методичного підходу визначення доцільності й етапів організації швидкісного та високошвидкісного пасажирського руху, що сприяли прийняттю управлінських рішень щодо виявлення напрямків руху й умов експлуатації рухомого складу за організації швидкісного пасажирського руху, що є головною передумовою підвищення конкурентоспроможності залізничних перевезень. Доведено необхідність удосконалення методу розрахунку експлуатаційних витрат щодо пасажирських перевезень з урахуванням витрат палива й електроенергії на тягу поїздів за збільшених швидкостей руху та зміненої ваги рухомого складу, за яких традиційна оцінка економічного ефекту доповнюється розрахунком економічної ефективності визначення найбільш оптимальних пропозицій потягу та кількості вагонів у його складі, що дозволяє максимізувати ефективність впровадження швидкісного пасажирського руху та підвищити конкурентоспроможність пасажирських перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814 +
Шифр НБУВ: РА369668 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Панчишин Я. М. 
Забезпечення конкурентоспроможності залізничного транспорту в інноваційній логістичній системі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Я. М. Панчишин ; Українська державна академія залізничного транспорту. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-591-55
Шифр НБУВ: РА369876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Василюк С. В. 
Забезпечення соціально-економічного розвитку персоналу підприємств залізничного транспорту України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. В. Василюк ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2011. — 21 с. — укp.

Розглянуто процес соціалізації економічних систем за умов формування соціально-орієнтованої економіки. Розкрито сутність соціально-економічного розвитку персоналу підприємств залізничного транспорту в контексті забезпечення соціально-економічної ефективності діяльності галузі. Розглянуто зміст і значущість системи управління соціально-економічним розвитком персоналу підприємств, визначено суб'єкти, об'єкти та модель реалізації такого управління. Досліджено схожість та розрізненість механізму соціального партнерства на підприємствах залізничного транспорту Росії й України. Розглянуто можливості удосконалення планування соціально-економічного розвитку персоналу підприємств залізничного транспорту України. Сформульовано методичний підхід до розрахунку додаткової складової соціального пакету керівників середньої ланки управління підприємств залізничного транспорту за результатами діяльності структурної одиниці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-640
Шифр НБУВ: РА382460 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Мирошниченко Ю. В. 
Забезпечення соціально-економічної ефективності приміських пасажирських перевезень на залізничному транспорті України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Ю. В. Мирошниченко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2011. — 22 с. — укp.

Проведено теоретичні узагальнення та вироблено концептуальні підходи до визначення сутності поняття "соціально-економічна ефективність пасажирських перевезень" і визначено чинники, що впливають на її підвищення. Подано загальну характеристику та структурно-логічний зв'язок елементів, що визначають соціальну й економічну ефективність пасажирських перевезень, розкрито їх системну сутність і висвітлено особливості чинників, що визначають попит пасажирів на транспортні послуги. Проаналізовано досвід зарубіжних країн з організації пасажирських перевезень на залізничному транспорті, основні шляхи їх розвитку та розроблено теоретико-практичні основи створення муніципальних транспортних підприємств (компаній) у приміському сполученні за участю державних органів влади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814
Шифр НБУВ: РА384326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського