Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (118)Книжкові видання та компакт-диски (155)Журнали та продовжувані видання (324)
Пошуковий запит: (<.>U=Х819(4УКР)011.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
1.

Буткевич С.А. 
Адміністративно-правовий статус державного комітету фінансового моніторингу України: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / С.А. Буткевич ; Дніпропетр. держ. ун-т внутр. справ. — Д., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми визначення адміністративно-правового статусу Державного комітету фінансового моніторингу України, створення ефективної системи заходів для запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансування тероризму. Проведено історико-правове дослідження процесу становлення Державного комітету фінансового моніторингу України від департаменту у складі Міністерства фінансів України до самостійного органу виконавчої влади. Проведено порівняльно-правовий аналіз законодавства деяких країн, яке регулює діяльність підрозділів фінансових розвідок щодо запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванню тероризму. Наведено пропозиції щодо удосконалення адміністративно-правового статусу Державного комітету фінансового моніторингу України та системи заходів щодо запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванню тероризму. Обгрунтовано шляхи покращання взаємодії Державного комітету фінансового моніторингу з іншими державними та правоохоронними органами, а також міжнародними організаціями у даній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.18 + Х829(4УКР)0 + Х883.9(4УКР)711.176 +
Шифр НБУВ: РА362725

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Осауленко С. В. 
Адміністративно-правовий статус Кабінету Міністрів України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / С. В. Осауленко ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2010. — 19 с. — укp.

Проаналізовано загальнотеоретичні проблеми та нормативно-правові засади адміністративно-правового статусу Кабінету Міністрів України у сфері державного управління. Визначено критерії та здійснено класифікацію завдань, функцій, форм і методів діяльності Кабінету Міністрів України у сфері державного управління. Розглянуто стадії урядових контрольних повноважень, а також порядок розробки та прийняття правових актів для вдосконалення правотворчої діяльності. Висвітлено повноваження та компетенцію Уряду, обгрунтовано підстави їх реформування. Розроблено пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення чинного законодавства, яке регулює адміністративно-правовий статус Кабінету Міністрів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.15
Шифр НБУВ: РА374392 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Томкіна О.О. 
Акти Кабінету Міністрів України: теоретичні засади видання та реалізації: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / О.О. Томкіна ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Проаналізовано проблеми юридичної природи актів Кабінету Міністрів України, теоретичні засади їх видання та реалізації. Висвітлено ознаки, поняття та наведено класифікацію постанов, розпоряджень і декретів Кабінету Міністрів України. Проаналізовано їх місце у системі джерел адміністративного права та законодавства України, з'ясовано принципи та стадії видання, суть реалізації урядових актів. Вивчено стан правового регулювання видання актів Кабінету Міністрів України. Запропоновано шляхи його вдосконалення. Надано пропозиції щодо законодавчого регулювання порядку видання урядових актів. Досліджено механізм реалізації нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, компонентний склад механізму. З'ясовано значення його елементів для практичного втілення у життя норм права, установлених в урядових актах. Узагальнено основні причини їх невиконання чи неналежного виконання. Проаналізовано питання ефективності нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, критерії її оцінки й умови, що впливають на кінцевий результат дії актів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)03 + Х819(4УКР)011.15-328.2 +
Шифр НБУВ: РА341489

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Макаренко А.В. 
Державний комітет у системі органів виконавчої влади: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / А.В. Макаренко ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2002. — 16 с. — укp.

Надано загальну характеристику органів виконавчої влади, відзначено, що метою їх існування є здійснення державної діяльності особливого виду - державного управління. Зазначено, що державне управління, здійснюване державними комітетами, повинно мати міжгалузевий характер, забезпечувати єдине вирішення загальнодержавних проблем у будь якій сфері. Запропоновано перелік характерних ознак державного комітету, які визначають його роль в системі та дозволяють відмежувати від інших органів виконавчої влади. Проаналізовано стан правового регулювання діяльності державних комітетів, обгрунтовано відповідні пропозиції щодо теорії та практики діяльності державних комітетів та вдосконалення її правового регулювання. Розглянуто діючу систему державних комітетів, запропоновано шляхи її оптимізації. Особливу увагу приділено дослідженню існуючого правового статусу державних комітетів та наведено практичні рекомендації щодо його покращання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.18
Шифр НБУВ: РА321741

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Єрмолін В.П. 
Конституційні засади виконавчої влади в Україні (проблеми теорії і практики): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.02 / В.П. Єрмолін ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Наведено визначення поняття та розглянуто суть загального явща виконавчої влади в контексті теорії поділу влади. Доведено, що співвіднесеність законодавчої та виконавчої влади зумовлена насамперед прийнятою формою державного правління. Зазначено, що подоланню складностей, які виникають у процесі реалізації ідеї поділу влади, не сприяють деякі теоретичні концепції, зокрема, концепція президентської влади. Обгрунтовано важливе значення поняття державного управління для з'ясування поняття та суті виконавчої влади, досліджено історико-правові аспекти становлення її конституційних засад в Україні, розглянуто їх сучасну еволюцію. Наголошено, що за Основним Законом передбачено, так званий, дуалізм виконавчої влади. Тим самим, зокрема, Президент України поєднаний з виконавчою владою функціонально. Відзначено, що Президент України є ключовою складовою системи виконавчої влади. Характер його компетенційних зв'язків з Кабінетом Міністрів України унаочнює домінантність ролі Президента України за буквою чинного Основного Закону. Разом з тим, зміст конституційного статусу Кабінету Міністрів України засвідчує його потенційну значущість у сфері виконавчої влади, ймовірну роль уряду як центру з питань реалізації відповідної державної політики. Охарактеризовано пропозиції щодо реформування системи компетенційних зв'язків у своєрідному трикутнику "Верховна Рада України - Президент - Кабінет Міністрів України".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)63 + Х819(4УКР)011.15 +
Шифр НБУВ: РА323575

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Тарасенко К.В. 
Конституційно-правовий статус Ради національної безпеки і оборони України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук: 12.00.02 / К.В. Тарасенко ; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено виникнення та розвиток ідеї забезпечення національної безпеки й оборони в Україні та світі, генезу Ради національної безпеки й оборони України. Проаналізовано склад, структуру та порядок формування Ради націонашльної безпеки й оборони України, розроблено пропозиції щодо удосконалення організаційно-функціональної будови, запропоновано внесення змін у порядок її формування та склад. Розкрито елементи конституційно-правового статусу, принципи, компетенцію, форми та методи діяльності, відповідальність Ради національної безпеки й оборони України. Встановлено необхідність законодавчого закріплення форм і методів діяльності та відповідальності. Розглянуто систему забезпечення національної безпеки України як складової частини системи національної безпеки України, а також поняття системи забезпечення національної безпеки України, визначено органи, які є складовими даної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)4 + Х819(4УКР)011.1 +
Шифр НБУВ: РА370945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Серенок А. О. 
Механізми взаємодії органів влади з громадянами в системі електронного уряду: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / А. О. Серенок ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України ; Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено механізми взаємодії органів влади та громадян у системі електронного уряду, надання державно-управлінських послуг через Інтернет-представництва та портали органів влади. Розглянуто актуальні науково-теоретичні засади впровадження й організаційно-правові аспекти розвитку електронного уряду в Україні. З'ясовано сутність понять "електронний уряд" та "електронне урядування". Визначено основні види взаємодії влади та суспільства в електронному уряді. Запропоновано класифікацію механізмів взаємодії органів влади та громадян у електронному уряді на основі взаємопов'язаних механізмів електронної демократії та механізмів надання електронних державних послуг. Узагальнено світовий досвід та українську специфіку розвитку електронного уряду з використанням Інтернет-представництв і портальних технологій, визначено проблеми подальшого розвитку інформаційного простору України. Вдосконалено модель надання державно-управлінських послуг органами влади громадянам через єдиний портал державно-управлінських послуг. Надано науково-практичні рекомендації щодо вдосконалення Інтернет-представництв органів влади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.15-91 + З970.49
Шифр НБУВ: РА382132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Кикоть П.В. 
Міністерства в системі органів виконавчої влади України: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / П.В. Кикоть ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2002. — 16 с. — укp.

Комплексно досліджено правові засади діяльності міністерств у системі органів виконавчої влади України. Проаналізовано форми та методи правового регулювання діяльності міністерств. Розкрито зміст поняття та елементи системи, стуктури та правового статусу міністерств, розглянуто теоретичні та практичні проблеми, пов'язані з забезпеченням оптимальної будови та ефективного функціонування міністерств, досліджено організаційно-правові питання взаємодії міністерств з Верховною Радою України, іншими органами виконавчої влади, судовою гілкою влади. Сфомульовано концептуальні положення та обгрунтовано пропозиції щодо вдосконалення нормативно-правових актів, які визначають адміністративно-правовий статус міністерств у системі органів виконавчої влади України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.15 + Х809(4УКР)64 +
Шифр НБУВ: РА322187

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Лазнюк Н.В. 
Нормативно-правові акти Міністерства внутрішніх справ України (теоретичні питання): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / Н.В. Лазнюк ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Охарактеризовано нормативно-правові акти Міністерства внутрішніх справ (МВС) як специфічні засоби юридичного впливу на певну галузь суспільних відносин. З'ясовано їх юридичну природу, розкрито регулятивні особливості, основні функції. Обгрунтовано правовиконавчий характер нормативно-правових актів МВС як актів, які регулюють лише певну частину управлінських відносин організаційно-процедурного характеру, а не матеріального права, що встановлюють правовий статус суб'єктів, правовий режим об'єктів. Визначено поняття та ознаки законності нормативно-правових актів МВС, основні порушення законності та засоби забезпечення законності нормативно-правових актів МВС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4Укр)011.18-328
Шифр НБУВ: РА319584 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Шангіна Н. Г. 
Організаційно-економічний механізм реформування центральних органів виконавчої влади в Україні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Н. Г. Шангіна ; М-во економіки України, Н.-д. екон. ін-т. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Розроблено організаційно-економічний механізм реформування центральних органів виконавчої влади (ЦОВВ), який передбачає уточнення мети, завдань, принципів, виявлення проблемних питань й висвітлення напрямів реформування. Надано рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності центральних органів шляхом відновлення інституту державних секретарів і скорочення чисельності ЦОВВ зі спеціальним статусом, який сприяє посиленню керованості в системі ЦОВВ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21,01 + Х819(4УКР)011.10
Шифр НБУВ: РА373189 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Ширшикова Р.М. 
Організаційно-правове забезпечення реалізації нормативно-правових актів центральним органом виконавчої влади України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Р.М. Ширшикова ; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено суспільні відносини, що складаються під час підготовки, прийняття та реалізації нормативно-правових актів центральними органами виконавчої влади України. Розглянуто виникнення й еволюцію поняття нормативно-правового акту, визначено його сутність і види. Охарактеризовано правові акти центальних органів виконавчої влади як юридичне закріплення оптимального варіанта управлінського рішення. Запропоновано рекомендації та пропозиції щодо удосконалення підготовки та прийняття нормативно-правових актів центральними органами виконавчої влади України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.1-328
Шифр НБУВ: РА374011 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Зьолка В.Л. 
Повноваження Кабінету Міністрів України у сфері оборони: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / В.Л. Зьолка ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Комплексно досліджено питання юридичного змісту та суті найважливіших категорій, які відбивають значення оборони, роль виконавчої влади у розв'язанні завдань оборони, повноваження Кабінету Міністрів України (КМУ) у даній сфері. З'ясовано роль КМУ в системі органів законодавчої, виконавчої та судової влади з питань забезпечення оборони. Розглянуто закордонний та вітчизняний досвід правового вирішення проблеми оборони в історичному та сучасному контекстах. Надано класифікацію та визначено аспекти правових повноважень КМУ у зазначеній сфері. На підставі правових джерел цих повноважень, а також практики організаторської та виконавчої діяльності центральних органів виконавчої влади, військового управління та керівництва проаналізовано військово-політичні, військово-адміністративні та воєнні повноваження КМУ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)111 + Х819(4УКР)011.15 +
Шифр НБУВ: РА329686

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Цвєтков А.М. 
Порядок фінансування видатків на утримання центральних органів виконавчої влади України: Автореф. дис. канд. юрид. наук: 12.00.07 / А.М. Цвєтков ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2003. — 18 с. — укp.

Розкрито суть поняття та порядку кошторисно-бюджетного фінансування, детально проаналізовано казначейську систему касового виконання державного бюджету та статистичні матеріали щодо фінансування видатків на утримання органів державного управління. Досліджено теоретичні та практичні проблеми, пов'язані з порядком здійснення фінансового контролю за використанням коштів державного бюджету в центральних органах виконавчої влади. Поглиблено зміст поняття "видатки бюджету", визначено суть поняття "фінансування видатків державного бюджету та місцевих бюджетів" та принципи бюджетних видатків в Бюджетному кодексі України. Науково обгрунтовано, що фінансування витрат на функціонування центральних органів виконавчої влади має проводитись виключно з Державного бюджету України. Показано позитивність переходу до казначейської системи виконання бюджетів. Доведено необхідність створення державної фінансової інформаційної системи при Державному казначействі України, доцільність якої підтверджується досвідом багатьох зарубіжних країн (Австралії, Бразилії, Великобританії, Іспанії, США, Франції та Японії). Сформульовано концептуальні положення щодо прийняття нових законодавчих актів, які визначають адміністративно-правовий статус центральних органів виконавчої влади в системі органів виконавчої влади. Внесено пропозиції щодо вдосконалення нормативно-правових актів, що регулюють порядок касового виконання державного бюджету за видатками на зазначені органи влади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.1 + Х829(4УКР)3 + У9(4УКР)261.56 +
Шифр НБУВ: РА327933

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Окіс О.Я. 
Професійний розвиток державних службовців центральних органів виконавчої влади як фактор стабілізації державної служби України: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.03 / О.Я. Окіс ; Ін-т законодавства ВР України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено науковий аналіз професійного розвитку державних службовців центральних органів виконавчої влади як фактора стабілізації державної служби України та визначено його основні недоліки. Встановлено сучані основні елементи організації професійного розвитку державних службовців центральних органів виконавчої влади України та розкрито їх зміст. Визначено форми професійного розвитку державних службовців центральних органів виконавчої влади України з акцентом на кар'єрному розвитку. Вдосконалено наукові підходи щодо стану та специфіки професіоналізму державних службовців центральних органів виконавчої влади України. Систематезовано нормативно-правове забезпечення та принципи професійного розвитку державних службовців центральних органів виконавчої влади України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.1п + Х819(4УКР)012.1р +
Шифр НБУВ: РА366395

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Набока Л.В. 
Структурно-функціональне забезпечення реалізації державно-управлінських відносин на територіальному рівні: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.01 / Л.В. Набока ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та науково-методичні засади вдосконалення структурно-функціонального забезпечення реалізації державно-управлінських відносин на територіальному рівні. Проаналізовано роль і значення даних відносин у впорядкуванні розвитку суспільства. Виокремлено певні властивості та доповнено класифікацію їх видів і форм реалізацї. Визначено суттєві ознаки поняття "організаційне забезпечення реалізації державно-управлінських відносин". Сформовано концептуальний підхід до впорядкування структурно-функціонального забезпечення діяльності територіальних органів влади, який базується на раціоналізації технології реалізації зазначених відносин, удосконаленні форм здійснення зворотного зв'язку, оновленні змісту нормативно-правових актів, що регламентують дану діяльність. Уточнено періодизацію етапів розвитку України, що відображає зміст основних структурних перетворень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.1 + Х819(4УКР)011.20 +
Шифр НБУВ: РА357689

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Дуда А.В. 
Удосконалення функцій і структури Кабінету Міністрів України в період адміністративної реформи: Автореф. дис... канд. наук з державного управління: 25.00.01 / А.В. Дуда ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Розроблено наукові підходи до реформування структури та функцій Кабінету Міністрів України. Проаналізовано стан наукової розробки теми, досвід функціонування Кабінету Міністрів України після здобуття Україною незалежності, а також нормативно-правову базу та досвід діяльності урядів іноземних держав. Особливу увагу приділено понятійному апарату з даної проблематики. Висвітлено дефініцію мети діяльності, завдань, функцій Кабінету Міністрів України. Встановлено взаємозв'язок функцій Уряду України з його повноваженнями та компетенцією. Запропоновано власну класифікацію та аналіз функцій Кабінету Міністрів України. Наведено визначення структури Кабінету Міністрів України, охарактеризовано основні її елементи. Викладено принципи удосконалення структури та функцій Кабінету Міністрів. Розкрито критерії ефективності його діяльності. Вміщено низку рекомендацій щодо удосконалення структури та функцій Кабінету Міністрів України у період адміністративної реформи в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.15
Шифр НБУВ: РА313985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Кушнір М.О. 
Формування та розвиток організаційно-правової культури в діяльності центральних органів виконавчої влади в Україні: методологічний аспект: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.01 / М.О. Кушнір ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2007. — 16 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні аспекти формування та розвитку організаційно-правової культури у діяльності центральних органів виконавчої влади в Україні. Наведено визначення даної культури, яка є складовою частиною управлінської культури зазначених органів і грунтується на стабільному конституційному правовому полі, що має парадигмальне значення і взаємопов'язана з їх діялністю у сфері правоутворення, правореалізації, правозастосування та процесуальності. Виявлено, що дана культура будується на властивих їй принципах, функціях і методах практичної активності цих органів, їх спеціальних (юридичних) підрозділів щодо формування та реалізації управлінських цілей та функцій і зумовлена забезпеченням їх власної життєдіяльності у правовому полі. Зазначено щодо особливості організаційно-правової культури, зокрема, сфера її впливу має пров на рівні держави (державний рівень), галузі (галузевий рівень), окремо взятого центрального органу виконавчої влади (рівень установи) та його персоналу (особистісний рівень), тобто на всіх рівнях державного управління. За цього сутнісним елементом функціонування та розвитку даної культури є обов'язкова наявність в апараті центрального органу виконавчої влади юридичного підрозділу (департаменту, управління, відділу, сектора). Доведено парадигмальне значення Конституції України для формування та розвитку організаційно-правової культури центральних органів виконавчої влади в Україні. З'ясовано місце, роль та функції юридичних підрозділів у даних процесах. Визначено шляхи, зокрема, напрями, методи, заходи, вдосконалення організаційно-правової культури зазначених органів загалом, а також їх юридичних підрозділів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.1-9 в +
Шифр НБУВ: РА350013

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Кальниш Ю.Г. 
Формування теоретико-методологічних засад політичної аналітики в державному управлінні України: Автореф. дис... д-ра наук з держ. упр.: 25.00.01 / Ю.Г. Кальниш ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2007. — 36 с. — укp.

Досліджено актуальну наукову проблему формування теоретико-методологічних засад політичної аналітики у державному управлінні України. Розроблено науково-приладні технології та методи, які забезпечують теоретичне та практичне використання наукових результатів. Дослідження проведено завдяки імплементації широкого спектра теорії та методології сучасної політичної аналітики у системі науково-аналітичного супроводу державного управління України, зокрема у виробленні універсальної технології, з застосуванням якої державні службовці можуть використовувати у своїй професійній діяльності доступні, економічні та прості методи аналітичної роботи. Особливої актуальності це набуває у процесі переходу системи державного управління України до стандартів демократичного урядування та розробки публічної політики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.1 в641.6 + Ф02 +
Шифр НБУВ: РА350311

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського