2. |
Самохвал О.О. Формування професійних якостей майбутніх менеджерів митної служби у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. біол. наук: 13.00.04 / О.О. Самохвал ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.Проаналізовано сучасні наукові підходи щодо тлумачення понять "професійна компетентність" і "професійні якості", запропоновано визначення поняття "професійно важливі якості". Уперше розроблено модель, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх менеджерів митної служби у процесі фахової підготовки. Встановлено критерії, показники та рівні сформованості професійних якостей майбутніх менеджерів митної служби. Розглянуто основні завдання професійної діяльності працівників митної служби України. Розроблено методичні рекомендації та навчальні матеріали для викладчів і студентів ВНЗ щодо формування професійних якостей майбутніх спеціалістів митної служби у процесі професійної підготовки. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038 р + Шифр НБУВ: РА369010
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
3. |
Тимченко Н.С. Формування професійно-етичних якостей майбутніх службовців-митників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.С. Тимченко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с.: табл. — укp.Обгрунтовано правомірність виділення професійної етики службових осіб митних органів у відносно самостійний розділ етики як науки, що вивчає загальні й професійні норми моралі, властиві даній професійній групі. Виявлено й систематизовано професійно-етичні якості службовців-митників, виокремлено найвагоміші для цієї професії: громадянськість, толерантність, відповідальність, вимогливість до себе й інших, людяність, сумлінність та інші. Досліджено виховні можливості відповідних вищих навчальних закладів щодо формування професійно-етичних якостей курсантів. Розроблено й експериментально апробовано методику формування цих якостей, яка містить інформаційно-змістовний та організаційно-діяльнісний компонент та грунтується на структурі моральної якості, основними складовими якої є моральна свідомість і моральна поведінка, на механізмі переведення моральних норм і принципів у внутрішнє надбання особистості курсанта, виховних можливостях навчального процесу; використанні комплексу активних методів навчання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038 р + Ю751.3 + Шифр НБУВ: РА326014
Рубрики:
Географічні рубрики:
|