Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (309)Книжкові видання та компакт-диски (168)Журнали та продовжувані видання (35)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Аносов І.П. 
Антропологізм як чинник гуманізації освіти (теоретико-концептуальні основи): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / І.П. Аносов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 46 с. — укp.

Досліджено теоретико-концептуальні засади антропологізму як чинника гуманізації освіти. На підставі аналізу характерних ознак антропологізму в контексті генези загальної педагогіки та її історії конкретизовано його місце у педагогічних принципах. Встановлено вплив даного чинника на цілеспрямованість педагогічного процесу, вибір його змісту, засобів і форм навчання та виховання у конкретній педагогічній системі, шляхів реалізації диференційованого й індивідуального підходів у педагогічному процесі. Визначено особливості сучасного антропологізму, висвітлено його культурологічні та соціально-психологічні аспекти, проаналізовано педагогічний досвід застосування антропологічного підходу в гуманістично орієнтованих інноваціях, встановлено принципи та критерії реалізації педагогічного антропологізму в процесі підготовки майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч311.210 +
Шифр НБУВ: РА332104

Рубрики:

      
2.

Гризун Л.Е. 
Дидактичні основи створення сучасного комп'ютерного підручника: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.Е. Гризун ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

На базі функціонального підходу обгрунтовано та розроблено структурно-функціональну модель комп'ютерного підручника, висвітлено його суть та особливості, проаналізовано засоби реалізації його дидактичних функцій. Визначено провідні функції комп'ютерного підручника, виділено критерії його оцінювання як засобу навчання. Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що застосування даного підручника сприяє підвищенню якості знань майбутніх спеціалістів, формуванню їх пізнавальної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215
Шифр НБУВ: РА319002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Петренко Н.В. 
Проблема змісту освіти в педагогічній спадщині вчених-істориків Слобожанщини другої половини XIX - початку XX століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Петренко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу історико-педагогічної літератури, архівних документів розглянуто й узагальнено внесок учених-істориків Слобожанщини (Д. Багалія, В. Бузескула, А. Лебедєва, М. Максименка, М. Петрова, Є. Рєдіна, О. Єфименка) другої половини XIX - початку XX ст. у розвитку проблеми змісту освіти. Визначено особливості їх теоретичних ідей щодо його формування. Охарактеризовано культурологічну парадигму змісту освіти, вимоги до його відбору й умови практичної реалізації. Висвітлено питання щодо розроблених ученими-істориками Слобожанщини дослідженого періоду національно-регіонального "місцевого елемента" естетичного та релігійного спекиів змісту освіти. Доведено, що особливе місце у творчій спадщині вчених-істориків посідала проблема формування змісту вищої та середньої історичної освіти. Установлено й охарактеризовано основні напрями реалізації теоретичних ідей істориків-науковців Слобожанщини щодо формування змісту освіти у досліджений період, а саме: науково-методичний і просвітницький. Визначено етапи та тенденції розвитку зазначеної проблеми у творчій спадщині вчених-істориків. Розглянуто перспективи впровадження прогресивних ідей учених-істориків Слобожанщини в практику сучасних вищих і середніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21 + Ч33(4УКР)5/6 +
Шифр НБУВ: РА364065

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Рибіна Н.В. 
Просодичні засоби актуалізації ритмічної структури навчального тексту (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі підручників з англійської мови): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Н.В. Рибіна ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості функціонування просодичних засобів в актуалізації ритмічної структури навчального тексту. Розроблено модель актуалізації тексту (АкТ), яка розглядається як результат мислиннєвої діяльності людини. Виявлено, що АкТ відбувається внаслідок вибору відповідної моделі та її звукового оформлення. Модель актуалізації містить певну сукупність мовних засобів, які зумовлені позамовними причинами. За результатами виконаного аналізу існуючих наукових концепцій здійснено класифікацію текстів підручника з іноземної мови залежно від їх комунікативно-прагматичної спрямованності. Встановлено номенклатуру просодичних засобів та основні закономірності й специфіку їх взаємодії з мовними засобами інших рівнів у забезпеченні цілісності навчального тексту. Розкрито основні та периферійні компоненти просодів, які зумовлюють специфіку інтонування структурних елементів текстів англійських підручників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-1 + Ч311.215 +
Шифр НБУВ: РА335679

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського