Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (39)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч312Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Бондаренко З.П. 
Організація волонтерської роботи майбутніх соціальних педагогів в умовах вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / З.П. Бондаренко ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні та практичні питання організації волонтерської роботи майбутніх соціальних педагогів за умов ВНЗ. Розкрито сутність базових понять дослідження: "волонтерська робота" в контексті соціально-педагогічної діяльності та "готовність до волонтерської роботи". Визначено професійні функції соціального педагога, які реалізуються у волонтерській роботі. Обгрунтовано зміст навчально-виховного процесу підготовки майбутніх соціальних педагогів до виконання професійних функцій, описано форми та методи волонтерської роботи, які реалізуються за умов ВНЗ. Розроблено та впроваджено модель організації даного процесу, спрямовану на підвищення рівня підготовки майбутніх соціальних педагогів до виконання професійних функцій шляхом залучення їх до доброчинної діяльності, підтримки та розвитку соціальних ініціатив. Доведено позитивний вплив участі майбутніх соціальних педагогів у волонтерські діяльності на їх професійне становлення й особистісний розвиток.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР)3 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА358842

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Федоренко О.І. 
Підготовка майбутніх працівників органів внутрішніх справ до соціальної та виховної роботи з підлітками: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.І. Федоренко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 44 с. — укp.

Визначено теоретичні, методологічні та правові засади підготовки майбутніх працівників органів внутрішніх справ (ОВС) до соціальної та виховної роботи з підлітками. Проаналізовано закордонний досвід підготовки поліцейських і особливості їх роботи щодо профілактики правопорушень підлітків. Розроблено критерії, показники та рівні готовності майбутніх працівників міліції до зазначеної роботи. Проаналізовано проблему правопорушень підлітків. Обгрунтовано та створено класифікацію категорій підлітків, що потребують соціальної та виховної роботи працівників правоохоронних органів, обгрунтовано її модель. Розроблено й експериментально перевірено модель підготовки майбутніх працівників ОВС до соціальної та виховної роботи з підлітками. Визначено зміст підготовки, етапи здійснення, методи, форми й умови її ефективної реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р + Ю983.620.2-81 + Х819(4УКР)112.01р + Х883.9(4УКР)73 +
Шифр НБУВ: РА360944

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Кулікова А.Є. 
Підготовка соціальних працівників до роботи з дітьми та молоддю у вищих навчальних закладах Швеції: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / А.Є. Кулікова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто історичні аспекти становлення соціальної роботи та системи підготовки фахівців для цієї галузі у Швеції. Запропоновано нові підходи до періодизації історії соціальної роботи. Виявлено й узагальнено чинники впливу на систему вищої освіти Швеції. Визначено тенденції розвитку системи підготовки соціальних працівників. Проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку соціальної роботи з дітьми та молоддю. На підставі порівняльного аналізу навчальних програм підготовки фахівців соціальної роботи з дітьми та молоддю різних рівнів виявлено структуру й особливості організації теоретичного та практичного навчання соціальних працівників у Швеції. Досліджено й охарактеризовано зміст, форми та провідні методи системи різнорівневої теоретичної та практичної підготовки соціальних працівників до роботи з дітьми та молоддю у ВНЗ Швеції. Розроблено рекомендації щодо використання шведського досвіду даної підготовки у системі ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4ШВЕ)3 + С40(4УКР) + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА366525

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Дєдов 
Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до менеджменту в соціальній роботі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Євген Геннадійович Дєдов ; Луганський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р + С5*148:Ч30
Шифр НБУВ: РА365951

Рубрики:

      
5.

Павлішак О.Р. 
Професійна підготовка соціальних педагогів в Австрії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Р. Павлішак ; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано професійну підготовку соціальних педагогів в Австрії. Розглянуто питання виникнення, організації та функціонування системи професійної підготовки соціального педагога. Досліджено історичні аспекти становлення соціально-педагогічної теорії та фахової компетентності соціальних педагогів, типи навчальних заходів, які займаються підготовкою даних фахівців. Висвітлено завдання та зміст професійної підготовки соціальних педагогів, зокрема, метод проектів, реалізацію біографічних розвідок, супервірзії та тренерства, метод театральної педагогіки у навчальному процесі. Обгрунтовано роль практики у формуванні професійної компетенції фахівців соціально-педагогічної сфери. У порівняльному аспекті проаналізовано системи підготовки соціальних педагогів в Україні й Австрії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4АВС) + С4р(4АВС) +
Шифр НБУВ: РА361412

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Лесіна Т.М. 
Соціально-педагогічні умови стимулювання майбутніх соціальних педагогів до анімаційної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Т.М. Лесіна ; Луганськ. Нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено комплексне дослідження процесу стимулювання майбутніх соціальних педагогів до анімаційної діяльності. Визначено та обгрунтовано соціально-педагогічні умови стимулювання майбутніх соціальних педагогів до означеної діяльності на етапі їх професійного становлення у вищій школі: розвиток у студентів особистісно-професійних якостей, необхідних для успішного здійснення колективних творчих справ як інтерактивної форми анімаційної діяльності; підтримка майбутніх соціальних педагогів у розробці та реалізації анімаційних проектів регіонального, національного та міжнародного рівнів. Розроблено модель стимулювання майбутніх соціальних педагогів до анімаційної діяльності, експериментальним шляхом доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА364626

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Локарєва Г.В. 
Теоретичні та методичні засади застосування художньо-естетичної інформації у підготовці соціального педагога до професійного спілкування: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Г.В. Локарєва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 44 с. — укp.

Розглянуто проблему застосування художньо-естетичної інформації у підготовці соціального педагога до професійного спілкування. Розроблено типологію художньо-естетичної інформації та розкрито її зміст і функціональні особливості. Проаналізовано психолого-фізіологічні чинники та нормативно-регулятивні механізми сприйняття художньо-естетичної інформації твору мистецтва. Висвітлено провідні аспекти, принципи та наведено критерії сформованості професійного спілкування соціального педагога. Розглянуто питання програмно-методичного забезпечення процесу формування вмінь та якостей професійного спілкування майбутнього фахівця. Представлено методичні рекомендації для викладачів з використання художньо-естетичної інформації у формуванні основних якостей професійного спілкування соціального педагога: інтелектуальних, емоційно-вольових, комунікативних, емпатичних. Доведено правомірність та ефективність застосування художньо-естетичної інформації у підготовці соціального педагога до професійного спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р30 +
Шифр НБУВ: РА336414

      
8.

Козич І.В. 
Формування конфліктологічної компетентності соціального педагога в умовах магістратури: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / І.В. Козич ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 24 с. — укp.

Вперше визначено й експериментально перевірено педагогічні умови, що забезпечують ефективність процесу формування конфліктологічної компетентності соціального педагога як необхідної професійної якості, встановлено критерії та показники сформованості її компонентів і рівнів. Розкрито генезис і зміст базових понять дослідження: "конфлікт", "компетентність", "конфліктологічна компетентність". Визначено структуру та функції конфліктологічної компетентності соціального педагога, розроблено модель її формування за умов ВНЗ, ефективність якої експериментально підтверджено. Удосконалено діагностичні методики визначення рівнів сформованості конфліктологічної компетентності (інтуїтивного, репродуктивного, творчо-репродуктивного, творчого) майбутніх соціальних педагогів-магістрів. Розроблено спецкурс "Основи конфліктологічної компетентості", основні результати наукового дослідження впроваджено у практику діяльності ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР)3 + Ю954.04 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА358434

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Смеречак Л.І. 
Формування професійних інтересів майбутніх соціальних педагогів у позааудиторній роботі педагогічного університету: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л.І. Смеречак ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено дефініції понять "інтерес", "професійний інтерес", "професійно-педагогічний інтерес". Визначено, що професійні інтереси соціального педагога - це позитивна емоційна спрямованість особистості на інтегровану сукупність професійних видів соціально-педагогічної діяльності (її об'єкти, зміст і технологію, теоретико-методичні та практичні аспекти), для яких характерна тісна взаємодія мотиваційної, інтелектуально-пізнавальної та діяльнісно-вольової сфер особистості. Розроблено критерії та рівні сформованості професійних інтересів соціального педагога, методику визначення рівня сформованості професійних інтересів. Визначено фактори, що впливають на процес формування професійних інтересів студентів. Виявлено педагогічні умови формування їх професійних інтересів. Розроблено модель формування професійних інтересів майбутніх соціальних педагогів як необхідної основи навчально-виховного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР)3 + Ч489.9.511.38
Шифр НБУВ: РА375200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського