Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (43)Книжкові видання та компакт-диски (35)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.223.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Малихіна О.В. 
Дидактичні та методичні засади формування у молодших школярів мотивації вивчення російської мови: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / О.В. Малихіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 42 с. — укp.

Розглянуто актуальну проблему пошуку засобів підвищення мотивації навчання молодших школярів (для шкіл з російською мовою навчання) у контексті філософії освіти, втіленої в особистісно орієнтованій моделі. Обгрунтовано доцільність вирішення зазначеної проблеми засобами навчально-методичного комплексу, в якому провідною є мотиваційна функція, з дидактико-методичною системою вивчання російської мови. Побудовано загальну модель цього комплексу і конкретизовано її щодо навчання російської мови у початковій школі. Розроблено дидактико-методичну систему навчання російської мови дітей молодшого шкільного віку, в якій змістовий і процесуальний компоненти підпорядковані мотиваційному.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-911 + Ч421.223.4 +
Шифр НБУВ: РА335445

Рубрики:

      
2.

Бондаренко Н.Б. 
Мотиви опанування учнями 7 - 9 класів іноземної мови як засобу самовираження особистості: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.Б. Бондаренко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Уточнено суть понять "мотив" та "мотив опанування іноземної мови". Визначено педагогічні передумови формування в учнів 7 - 9 класів мотивів опанування як засобу самовираження особистості. Розроблено зміст, форми та методи формування в учнів мотивів опанування іноземної мови як засобу самовираження особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ч421.223.4
Шифр НБУВ: РА319116 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Ковшар О.В. 
Формування відповідального ставлення молодших школярів до навчання: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О.В. Ковшар ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. : рис. — укp.

Досліджено процес формування відповідального ставлення молодших школярів у процесі навчання у початковій ланці. Здійснено аналіз філософських, психологічних і педагогічних праць стосовно дослідженої проблеми. Обгрунтовано суть поняття "відповідальне ставлення до навчання". Розроблено критерії та рівні сформованості такого ставлення до навчання. Визначено й експериментально перевірено зміст, форми, методи та педагогічні умови його формування в учнів під час навчання у початковій школі. Науково обгрунтовано модель формування відповідального ставлення до навчання у молодших школярів. Наголошено на доцільності досліджень мотивів навчання за умов різноманітних форм навчання у позакласній та позашкільній роботі, у закладах нового типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.223.4
Шифр НБУВ: РА358961

Рубрики:

      
4.

Паламар О.М. 
Формування у молодших школярів мотивів учіння (на матеріалі природознавства): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.01.07 / О.М. Паламар ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано історічний розвиток поглядів щодо проблеми формування мотивів учіння у молодших школярів та узагальнено концепції та підходи до вивчення суті, ролі, структури й вікових особливостей формування мотивів учіння дітей даного віку. Виявлено, що специфіку мотивів учіння (на матеріалі природознавства) відображають пізнавальні мотиви, взаємопов'язані зі змістом даного навчального предмета, а також з процесуальними аспектами учіння. Досліджено рівні розвитку мотивів учіння молодших школярів у процесі навчання природознавства. Доведено, що формування мотивів даного учіння у молодших школярів відбувається більш ефективно у разі комплексної психолого-педагогічних впливів з метою розвитку особистісного ставлення до природи, цілеспрямованого опанування дітьми системою відповідних навчальному матеріалу розумових операцій, реалізацію діяльнісно-проблемного підходу у засвоєнні знань про природу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72 + Ч421.223.4 + Б.р(4УКР)21-36,022 +
Шифр НБУВ: РА336012

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського