Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (16)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.223.8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Упатова І.П. 
Диференційований контроль навчальних досягнень учнів основної школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.П. Упатова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто дифренційований контроль як складову загальнодидактичної системи навчального процесу, яка забезпечує його ефективність для різних груп учнів шляхом організації пізнавальної діяльності школярів за умови врахування їх індивідуальних відмінностей, прийомів і методів навчання відповідно до особливостей учнів, шляхом розробки спеціальних навчальних завдань, для кожної з визначених типологічних груп. Доведено, що ці завдання дають змогу формувати найбільш раціональні прийоми розумових дій, узагальнювати та систематизувати знання; здійснювати школярами самодіагностику складності навчального матеріалу; діагностувати вчителем рівен навченості учнів; проводити корекцію їх знань; стимулювати інтерес до матеріалу, який вивчається, організувати само- та взаємоперевірку, само- та взаємооцінку, самоускладнення завдань, що взаємопов'язано з рівнем сформованості адекватної самооцінки. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію використання різнорівневих завдань робочих зошитів з друкованою основою та під час організації контрольно-узагальнювальних уроків-ігор. Виявлено, що умовами успішного використання різнорівневих завдань у таких робочих зошитах та на контрольно-узагальнювальних уроках-іграх є: дотримання вчителем педагогічного такту; раціональна організація роботи учня на заняттях; підвищення працездатності за рахунок усунення прогалин у знаннях учнів і виховання впевненості у своїх силах; самостійний вибір учнями завдань репродуктивного, реконструктивного, творчого рівнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.8 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА355883

Рубрики:

      
2.

Толмачова І.М. 
Формування навчальної дії контролю у молодших школярів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.М. Толмачова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2008. — 23 с. — укp.

Доведено необхідність формування навчальної дії контролю у молодших школярів за умов розвивального навчання. Обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичну систему формування даної дії. Описано специфіку організації навчального процесу під час реалізації запропонованої дидактичної системи. З'ясовано особливості організації роботи з формування навчальної дії контролю з шестирічними школярами. З урахуванням кількісних і якісних результатів експериментальної роботи показано ефективність розробленої дидактичної системи. Розроблено науково-методичні рекомендації для вчителів початкової школи з питання формування навчальної дії контролю у молодших школярів під час розвивального навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.223.8 + Ю952.2-734 +
Шифр НБУВ: РА359500

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського