Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (24)Книжкові видання та компакт-диски (37)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.351.64$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Вострікова В.В. 
Педагогічні засади професійної орієнтації старшокласників у навчально-виховному процесі профільного ліцею: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Вострікова ; Нац. пед. ун-т ім.М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Вперше визначено й обгрунтовано науково-теоретичні засади професійної орієнтації старшоркласників профільного ліцею на вибір професії вчителя іноземної мови. Розроблено модель поетапної професійно орієнтованої роботи із старшокласниками профільного ліцею. Обгрунтовано ціннісно-гуманістичну спрямованість як педагогічну засаду та умову успішної профорієнтаційної роботи. Описано модель професійної орієнтації старшокласників та етапи її реалізації (адаптаційний, мотиваційно-ціннісний, пізнавально-операційний, оцінювально-рефлексивний, програмувальний). Розкрито поняття "професійна орієнтація" та "інтегрована компетентність" у контексті професійної орієнтації старшокласників на професію вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64 +
Шифр НБУВ: РА365068

Рубрики:

      
2.

Огнистий А.В. 
Підготовка старшокласників і відбір до навчання на факультеті фізичного виховання: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / А.В. Огнистий ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 1999. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі підготовки і відбору молоді до навчання на факультеті фізичного виховання. В ній розроблено програму довузівської підготовки та систему вступних випробувань для відбору абітурієнтів факультету фізичного виховання. Висновки підтверджено даними тестових випробувань, анкетування та результатами впровадження в практику підготовки і відбору молоді до навчання на факультеті фізичного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64

Рубрики:

      
3.

Лук'янченко О.Г. 
Реалізація принципу неперервності у профорієнтаційній роботі зі старшокласниками та фаховій підготовці студентів - майбутніх словесників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Г. Лук'янченко ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Уперше обгрунтовано принцип неперервності у профорієнтованій роботі зі старшокласниками та фаховій підготовці студентів - майбутніх словесників через систему відбору та використання краєзнавчого матеріалу. Запропоновано систему навчальної та дослідницької роботи з розвитку мовлення старшокласників і студентів на підставі засад лінгвоукраїнознавства з урахуванням наступності у науковому пошуку, що підвищує рівень підготовки майбутнього вчителя-словесника. Доведено, що взаємодія форм і методів неперервності лінгвістичної освіти старшокласників і студентів як засобу ранньої профорієнтації підвищує рівень підготовки майбутнього вчителя-словесника, а доцільність активного залучення засобів краєзнавства до навчально-виховного процесу сприяє національно-патріотичному вихованню майбутніх педагогів, орієнтує молодь на самопізнання, а також формує культурну пам'ять молодого покоління. Виявлено, обгрунтовано та експериментально перевірено психолого-педагогічні умови реалізації принципу неперервності у профрієнтаційній роботі зі старшокласниками та фаховій підготовці даних студентів. Розвинуто лінгвоукраїнознавчий підхід до використання явищ національної культури у навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64 + Ч421.207 + Ш141.4-913.1 +
Шифр НБУВ: РА327707

Рубрики:

      
4.

Добровольська Л.П. 
Фаховий відбір абітурієнтів педагогічного вузу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.П. Добровольська ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — Запоріжжя, 2001. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено можливість організації професійного відбору абітурієнтів до педагогічного вищого навчального закладу (ВНЗ) на філологічний факультет (українська мова та література). Проведено системно-рівневий та психолого-педагогічний аналіз діяльності вчителя. Виділено професійно важливі якості вчителя української мови та літератури. Визначено критерії професійного відбору, для чого було розроблено маршрутний листок абітурієнта та карту професійного відбору. Апробовано наявні та оригінальні методики дослідження спрямованості особистості абітурієнта, його загальнопедагогічних і спеціальних здібностей. Виявлено, що у студентів, рекомендованих для зарахування до ВНЗ, у порівнянні з нерекомендованими, значно вищою є самооцінка педагогічних і спеціальних здібностей, краще сформовані педагогічні вміння, вища академічна успішність; для них є характерним високий рівень ставлення до процесу навчання у ВНЗ, професійна спрямованість, емоційна стійкість. Доведено, що загальнопедагогічні та спеціальні здібності пов'язані між собою професійною спрямованістю та особистісними компонентами спеціальних здібностей, що забезпечує ефективність діяльності вчителя української мови та літератури на різних етапах його професійного становлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.351.64
Шифр НБУВ: РА313369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського