Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (198)Книжкові видання та компакт-диски (232)Журнали та продовжувані видання (13)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч432$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Бабій І.М. 
Корекція рухової сфери глухих підлітків швидкісно-силовими вправами: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / І.М. Бабій ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2002. — 17 с. — укp.

Визначено рівень фізичного розвитку та функціональні особливості організму глухих підлітків. Визначено рівні розвитку швидкісно-силових якостей глухих та глухих підлітків на етапі попередньої базової підготовки. Встановлено модельні характеристики швидкісно-силових вправ та обгрунтовано методику корекції рухової сфери глухих підлітів засобами швидкісно-силових вправ на етапі попередньої базової підготовки. Розроблено методичні рекомендації для проведення занять з легкої атлетики з даними підлітками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6
Шифр НБУВ: РА319161 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Випасняк І.П. 
Соціальна інтеграція глухих дітей на основі рухової активності: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / І.П. Випасняк ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2007. — 18 с. — укp.

Досліджено формування оптимального рухового режиму дітей з розладами слуху за умов спеціалізованої школи. Розроблено та науково обгрунтовано методику корекції психосоматичного здоров'я та рухової сфери глухих дітей віком 14 - 17 років у позаурочний час з застосуванням засобів нетрадиційних засобів фізичної культури, а також методику забезпечення їх занять фізичними вправами адаптаційної спрямованості. Розкрито суть поняття психологічних здібностей у сфері адаптивного фізичного виховання та визначено їх корекційне значення у контексті розвитку дітей з розладами слуху. Досліджено рівень адаптаційної поведінки глухих дітей віком 14 - 17 років. Реалізовано педагогічні умови корекції рухових порушень глухих дітей у процесі застосування нетрадиційних засобів фізичної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6 +
Шифр НБУВ: РА348535

Рубрики:

      
3.

Гарнюк 
Застосування програмно-технічного комплексу "Видима мова" в корекційній роботі з глухими дітьми: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Лариса Григорівна Гарнюк ; Інститут спеціальної педагогіки АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.270
Шифр НБУВ: РА350024

Рубрики:

      
4.

Гренюк Л. С. 
Мотиваційна готовність студентів-сурдопедагогів до професійної діяльності (на матеріалі звуковимови): автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Л. С. Гренюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше проведено психологічне вивчення рівня сформованості мотиваційної готовності студентів-сурдопедагогів до професійної діяльності. Сконструйовано й апробовано діагностичні методики та розроблено психологічні підходи ефективного впливу на розвиток мотиваційної готовності студентів-сурдопедагогів до професійної діяльності у період навчання в університеті. Виявлено структуру та встановлено критерії та рівні мотиваційної готовності студентів-сурдопедагогів до професійної діяльності. Визначено домінантні мотиви та характер їх впливу на діяльність і виявлено "модифіковані ознаки критеріїв", які визначають процес і результат мотиваційної готовності. Вдосконалено знання сутності феномену мотиваційної готовності студента-сурдопедагога до здійснення професійної діяльності та конкретизовано положення про взаємозв'язок мотиваційної сфери та діяльності у формуванні особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.22 + Ч432 р(4УКР)3 + Ю940.3-723
Шифр НБУВ: РА379662 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Гурінович Х.Є. 
Фізичний стан глухих дітей молодшого шкільного віку та його корекція засобами фізичного виховання: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Х.Є. Гурінович ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено й апробовано програму корекції фізичного стану глухих дітей молодшого шкільного віку засобами фізичного виховання. Обгрунтовано доцільність застосування рухливих ігор у комплексі засобів фізичного виховання для корекції фізичного стану глухих дітей молодшого шкільного віку. Доповнено наукові дані щодо особливостей їх фізичного та морфофункціонального розвитку, а також фізичної працездатності. Охарактеризовано стан симпато-адреналової системи глухих дітей молодшого шкільного віку у процесі фізичного виховання. Уточнено уявлення про фізіологічний механізм дії фізичних вправ на організм глухих дітей молодшого шкільного віку у процесі фізичного виховання. Встановлено кореляційні зв'язки між показниками, що характеризують фізичний розвиток, фізичну працездатність, стан дихальної, серцево-судинної та симпато-адреналової систем глухих дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ч432.241.6 +
Шифр НБУВ: РА345405

Рубрики:

      
6.

Зіяд Хмаїді Ахмад Насраллах 
Корекція порушень постави слабкочуючих школярів засобами фізичного виховання: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Зіяд Хмаїді Ахмад Насраллах ; Національний ун-т фізичного виховання і спорту України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6 + Ч511.491
Шифр НБУВ: РА359265

Рубрики:

      
7.

Карабанов А.Г. 
Корекція фізичних недоліків глухих школярів у процесі фізичного виховання: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / А.Г. Карабанов ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 1999. — 16 с. — укp.

Розроблено дозування фізичних вправ для глухих школярів 11-15 років. Оптимальна кількість повторень вправ на гнучкість хребта становить 25-35 разів, кульшового суглоба - 20-30 разів, плечового суглоба - 15-25 разів, вправ на швидкість - 4-5 разів, силу - 2-3 рази і швидкісно-силових якостей - 6-8 разів. Запропоновано програму з фізичного виховання для глухих школярів 5-9 класів, яка містить гігієнічно обгрунтований фізкультурно-оздоровчий режим школи, що передбачає вирішення оздоровчих, корекційних, освітніх і виховних завдань. Розділи навчальної програми включають гімнастику, легку атлетику, лижну підготовку, плавання, рухливі ігри, баскетбол, ковзани, кросову підготовку і марш-кидок. Кожен розділ має теоретичні відомості, практичний матеріал, словник, фразеологію і нормативні вимоги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6

Рубрики:

      
8.

Колишкін О.В. 
Корекція рухових порушень дітей старшого шкільного віку з розладами слуху засобами адаптивного фізичного виховання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / О.В. Колишкін ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м.Одеса). — О., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему корекції рухової сфери слабочуючих юнаків з застосуванням засобів адаптивного фізичного виховання, а також формування оптимального рухового режиму юнаків з розладами слуху за умов спеціальної школи. Розроблено та науково обгрунтовано методику корекції рухових порушень юнаків означеної нозології у позаурочний час засобами адаптивного фізичного виховання, а також методику мовленнєвого забезпечення занять фізичними вправами адаптаційної спрямованості. Розкрито суть поняття "адаптивне фізичне виховання" та з'ясовано його значення для розвитку даних дітей. Досліджено рівень адаптаційної поведінки слабочуючих юнаків віком 15 - 16-ти років.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6
Шифр НБУВ: РА330510

Рубрики:

      
9.

Крет Я.В. 
Корекція психофізичного розвитку глухих дітей старшого дошкільного віку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / Я.В. Крет ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Узагальнено теоретичні положення з проблем діагностики та корекції психофізичного розвитку глухих дітей старшого шкільного віку. Встановлено особливості та потенційні можливості фізичного розвитку, психомоторних функцій та пізнавальної діяльності глухих дітей та дітей із нормальним слухом старшого шкільного віку. Розроблено методику корекції психофізичного розвитку глухих дошкільників засобами артикуляційної та пальцевої гімнастики у поєднанні з мовленнєвими та рухливими іграми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.91 + Р733.683.024.2-57 + Ю948.22-734-82
Шифр НБУВ: РА310425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Круглик О.П. 
Особливості розуміння художніх оповідань слабочуючими учнями 5-7 класів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / О.П. Круглик ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Вперше виявлено резервні педагогічні можливості з підвищення у слабочуючих дітей рівня розуміння художніх оповідань. Виявлено педагогічні чинники, що безпосередньо визначають рівень розуміння слабочуючими учнями 5 - 7 класів художніх оповідань, які полягають у двох взаємозалежних структурних складових, зокрема: конструкції та художньої складової тексту художнього оповідання та рівня адекватності його відтворення. Одержано нові дані про особливості розуміння слабочуючими учнями 5 - 7 класів художніх оповідань. Виокремлено шість рівнів розуміння. Експериментально доведено пряму залежність рівня розуміння художнього оповідання від його структури, яка відображена у встановленій типології творів. З'ясовано, що у структурі художнього оповідання доцільно враховувати додаткову "основну" (або "перехідну") структуру тексту. Запропоновано навчальні технології підвищення рівня розуміння слабочуючими учнями 5 - 7 класів художніх оповідань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.3 +
Шифр НБУВ: РА353112

Рубрики:

      
11.

Кульбіда С. В. 
Теоретико-методичні засади використання жестової мови у навчанні нечуючих: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / С. В. Кульбіда ; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 44 с. — укp.

Розкрито феномен глухоти в контексті технократичного та гуманістичного підходів. Розроблено, змістово забезпечено й апробовано систему організаційно-змістових моделей формування жестової комунікативної компетенції та становлення та розвитку особистості глухої дитини. Доведено, що українська жестова мова - відкрита мовна система взаємопов'язаних елементів різного характеру. Обгрунтовано теоретико-методичні засади вивчення мови жестів як навчальної дисципліни, використання її як засобу навчання нєчуючих за умов двомовного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.2 + Ш189.9-917
Шифр НБУВ: РА375673 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Кучеренко 
Розвиток силових якостей глухих підлітків у процесі фізичного виховання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Геннадій Васильович Кучеренко ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6
Шифр НБУВ: РА352627

Рубрики:

      
13.

Лещій Н.П. 
Розвиток координації рухів у глухих підлітків на уроках фізичної культури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Н.П. Лещій ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше експериментальним шляхом виявлено вікові закономірності розвитку різних видів координаційних здатностей глухих школярів та сенситивні періоди їх формування. Уточнено сутність понять "координація рухів" та "координаційні здатності". Розроблено методику комплексного тестування та диференційованої оцінки рівнів розвитку базових координаційних здатностей для глухих школярів віком 7 - 17-ти років. Встановлено, що рівень розвитку координації рухів, визначений за шістьма видами координаційних здатностей, у глухих учнів значно нижчий, ніж у їх фізично здорових однолітків. Розроблено та апробовано експериментальну корекційну програму з розвитку координації рухів глухих підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6
Шифр НБУВ: РА331120

Рубрики:

      
14.

Литовченко С.В. 
Особливості навчання осіб з порушеннями слуху у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / С.В. Литовченко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Досліджено становлення та розвиток системи навчання студентів з порушенням слуху у вищих навчальних закладах (НЗ). Розглянуто передумови підвищення освітнього рівня осіб цієї категорії. Представлено загальну характеристку і розкрито специфіку процесу навчання глухих студентів і студентів зі зниженим слухом. Розкрито зміст і структуру психолого-педагогічного супроводу студентів з порушеннями слуху, метою якого є надання їм відповідних послуг, формування спеціальних освітніх умов. Науково-теоретично обгрунтовано та визначено організаційно-педагогічні умови, що забезпечують підвищення ефективності навчання юнаків і дівчат з порушеннями слуху у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.94 +
Шифр НБУВ: РА344772

Рубрики:

      
15.

Лобода В. В. 
Навчальне Інтернет-середовище як засіб мотивації мовлення старшокласників з вадами слуху: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / В. В. Лобода ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 24 с. — укp.

Вперше науково обгрунтовано теоретичні засади формування навчально-виховного Інтернет-середовища старшокласників із вадами слуху. Розроблено педагогічну технологію організації такого середовища як засобу підвищення мотивації учнів до застосування та розвитку словесного мовлення для навчання та комунікації. Удосконалено модель корекційного впливу на розвиток в учнів із вадами слуху мотивації мовленням шляхом створення природного комунікативного середовища, що характеризується сприятливим для навчання та комунікації кліматом, відповідним навчальним дизайном і забезпеченням мережевого характеру навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.253
Шифр НБУВ: РА376459 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Ляхова І.М. 
Теоретико-методичні основи корекції рухової сфери дітей зі зниженим слухом засобами фізичного виховання: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.03 / І.М. Ляхова ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2006. — 42 с. — укp.

Уперше з використанням системного підходу здійснено цілісний аналіз проблеми корекції рухової активності дітей зі зниженим слухом. Науково обгрунтовано дані про специфічні особливості рухової діяльності даної типологічної групи дітей як важливої складової корекційно-педагогічного процесу у спеціальній школі. За результатами експериментального дослідження обгрунтовано модель, методику та педагогічну технологію корекції рухової сфери школярів зі зниженим слухом шляхом фізичного виховання. Установлено потенційні й актуальні можливості рухового розвитку дітей з недорозвиненням слухової функції та його відмінності між учнями спеціальної та масової шкіл. Доведено ефективність комплексного застосування засобів фізичного виховання у процесі корекції рухової активності дітей зі зниженим слухом. Розвинуто наукові уявлення про рухову діяльність таких дітей віком 7 - 16 років.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6 +
Шифр НБУВ: РА341675

Рубрики:

      
17.

Маланчук Г.Г. 
Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах фізичного виховання і спорту до практичної діяльності з глухими дітьми: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Г.Г. Маланчук ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Вперше рзороблено складові системи організаційно-методичного забезпечення підготовки студентів вищих навчальних закладів фізичного виховання та спорту для роботи з глухими дітьми. Визначено рівень готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до роботи у загальноосвітніх школах, де навчаються глухі діти. Виявлено передумови формування готовності студентів вищих навчальних закладів фізичного виховання та спорту до професійної діяльності з глухими дітьми. Уточнено зміст діяльності фахівців фізичного виховання, які працюють у загальноосвітніх школах, де навчаються глухі діти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ч432.241.6 +
Шифр НБУВ: РА350290

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Михайлова О.Ю. 
Психологічні особливості морального виховання глухих і слабочуючих дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / О.Ю. Михайлова ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Уточнено особливості формування та розвитку взаємин дітей із вадами слуху, які полягають у способах невербальної діагностики зовнішніх інформативно обмежених проявів на основі зорового сприймання та тлумачення ситуації, а також симтоматичних проявів поведінки людини. Розроблено компенсаторні засоби формування гуманістичних взаємин через гру шляхом включення дитини у рольові функцію та перспективу. Виявлено динаміку становлення гуманістичних відносин глухих, туговухих дітей, а також виділено критерії, рівні розвитку та типи взаємин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.1 + Ю948.22-734-3
Шифр НБУВ: РА310340 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Савченко О.О. 
Оптимізація розвитку слухового сприймання у дітей з порушенням слуху: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / О.О. Савченко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Розкрито роль слухового сприймання у формуванні пізнавальної та мовленнєвої діяльності дітей з порушенням слуху. Проаналізовано існуючий підхід до розвитку слухового сприймання у спеціальних школах для цих дітей. Визначено, що основною причиною його малої ефективності є недостатня наукова обгрунтованість змісту та технологій розвитку й використання залишків слуху, врахування філогенетичних й онтогенетичних закономірностей формування механізму слухання й говоріння в дітей. На підставі аналізу цих даних та визначення теоретичних засад науково обгрунтовано, розроблено та апробовано акустико-лінгвістичний підхід, що здійснюється на початковому етапі навчання дітей з порушенням слуху, який передбачає оволодіння механізмом слухового сприймання образів слухових одиниць мовлення з одночасним і послідовним формуванням артикуляційних образів фонем як еквівалентних до слухових. Розглянуто механізм слухового сприймання як здатність людини диференційовано сприймати акустичні ознаки, їх функціональні зв'язки, властиві немовленнєвим звуковим подразникам та одиницям мовлення різних рівнів. Зазначено, що акустико-лінгвістичний підхід реалізує "прямий шлях" розвитку й використання наявних у дитини залишків слуху з обов'язковим забезпеченням комфортного звукопідсилення. Визначено зміст, технології, засоби впровадження акустико-лінгвістичного підходу до практики оптимізації слухового сприйняття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241 +
Шифр НБУВ: РА330934

Рубрики:

      
20.

Таранченко О.М. 
Становлення та розвиток системи спеціального навчання дітей зі зниженим слухом в Україні (ХІХ - початок ХХІ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / О.М. Таранченко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Вперше на підставі системного аналізу теорії та практики навчання дітей зі зниженим слухом відтворено генезис та визначено тенденції й особливості розвитку системи спеціального навчання даної категорії дітей в Україні. На піставі детермінованого вивчення конкретно-історичних обставин науково обгрунтовано основні періоди становлення вітчизняної системи спеціального навчання дітей зі зниженим слухом. Визначено соціально-економічні, політичні, культурні, національні та інші чинники, що впливали на процес її формування на різних етапах. Здійснено науковий аналіз структури та змісту навчальної, виховної та корекційної роботи з особами, які мають зниження функції слухового аналізатора у кожний з періодів. Визначено особливості формування вітчизняної системи навчання дітей зі зниженим слухом на сучасному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА345579

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського