Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (161)Книжкові видання та компакт-диски (125)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч484(4УКР) к94$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Старовойт О.В. 
Економіка знань у стратегії інноваційного розвитку освіти: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / О.В. Старовойт ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Проаналізовано проблеми економіки знань, розкрито її місце та роль в інноваційному розвитку суспільства й освіти. Висвітлено еволюцію поглядів на природу, зміст і сутність даного феномену. Виявлено й охарактеризовано загальносвітові тенденції становлення економіки знань за умов розгортання глобалізації та інформаційної революції. На підставі дослідження ролі знання як суспільного блага й аналізу структури та факторів накопичення людського капіталу уточнено поняття "економіка знань", висвітлено позитивні та негативні наслідки становлення такої економіки, розкрито завдання та можливості держави у регулюванні цього процесу. Проаналізовано вітчизняні особливості розгортання економіки знань і визначено основні напрями інновацій, яких потребує освітня галузь України. Розглянуто проблеми правового та морального регулювання функціонування економіки знань у системі соціальних інновацій, обгрунтовано шляхи та засоби їх подолання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 + Ч30 в2:З81 + У9(4УКР)49:Ч30/49
Шифр НБУВ: РА372508 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Кочарян І.С. 
Економічна стратегія вищого навчального закладу за умов демографічної кризи: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / І.С. Кочарян ; Держ. установа "Ін-т економіки та прогнозування НАН України". — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено економічну стратегію діяльності вищих навчальних закладів (ВНЗ) держави за сучасних умов. Розроблено механізми планування діяльності ВНЗ різних форм власності. Обгрунтовано стратегії розвитку ВНЗ за умови демографічної кризи. Проаналізовано вплив макроекономічних факторів на галузь вищої освіти, складено прогнози її розвитку та виявлено кризові тенденції. Запропоновано метод оцінювання якості освіти, який базується на зіставленні одержаних випускником знань і умінь з необхідними для виконання функцій у відповідній галузі після закінчення ВНЗ. Розроблено метод планування основної діяльності ВНЗ з використанням цільової функції максимізації доходів. Розроблено економетричну модель попиту на освітні послуги, трендові моделі прогнозів розвитку вищої освіти, метод вивчення впливу соціально-економічних та демографічних факторів на розвиток вищої школи. Сформульовано практичні рекомендації щодо підвищення ефективності та конкурентоспроможності ВНЗ за ринкових умов та регулювання його функціонування та розвитку. Теоретично й експериментально визначено стратегічний напрям управління попитом - підвищення рейтингу ВНЗ, що набуває особливої актуальності за умов демографічної кризи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА345691

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Гончаренко М.Л. 
Економічні відносини в сфері освітніх послуг у період ринкової трансформації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / М.Л. Гончаренко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2004. — 16 с. — укp.

Доведено, що в інституціональному формоутворенні освітньої системи важливу роль відіграє розвиток протиріччя між загальнокультурним призначенням освіти як сфери духовного виробництва та її функціонально-економічним призначенням як сфери виробництва послуг ринкового та неринкового типу. Обгрунтовано актуалізацію функцій освіти: професійно-економічної, соціокультурної стабілізаційної, забезпечення національної безпеки, неогуманістичної, інформаційної, інноваційної з урахуванням ускладнення та збагачення структури освітньої системи за умов інтенсивних змін глобального, технологічного, економічного та соціально-інституціонального середовища. Розкрито доцільність взаємопов'язаного використання неокласичного та інституціонального підходів щодо освітніх послуг. Визначено роль освіти в інформаційному суспільстві як іманентного засобу зменшення невизначеності та соціальної ентропії, сприяння збереженню національних і загальнолюдських пріоритетів і духовних цінностей, механізму узгодження між виробничою, культурною та соціальною сферою за умов поглиблення кризових і перехідних явищ глобального характеру. Розроблено шляхи формування власної конкурентної стратегії вищого навчального закладу. Доведено необхідність застосування різних варіантів оцінки зовнішньої та внутрішньої ефективності вищої освіти шляхом урахування безпосереднього внеску результатів даного інституту до національного доходу країни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА329571

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Чередніченко О.Ю. 
Моделі, алгоритми та інформаційні технології управління розвитком соціально-економічних систем (на прикладі вищої освіти України): Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.13.06 / О.Ю. Чередніченко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Вирішено актуальну наукову проблему розробки моделей, алгоритмів та інформаційної технології управління розвитком розподіленої ієрархічної соціально-економічної системи на прикладі вищої освіти України. Сформульовано цілі та критерії функціонування системи вищої освіти України, а також комплекс задач, вирішення яких забезпечує досягнення поставлених цілей на етапах поточного та середньострокового планування. У вигляді управляючих впливів використовуються два типи змінних: для визначення кількості бюджетних місць за роками планового періоду в межах окремих напрямків і спеціальностей, для визначення динаміки зміни пропускної спроможності вищих навчальних закладів за напрямками підготовки фахівців. Встановлено, що критеріями вирішення задачі є: інтегральна функція відхилення необхідної кількості фахівців, що прогнозується від тієї, що планується. Приведено витрати на функціонування і розвиток системи. Розроблено алгоритм побудови опорної траєкторії розвитку системи. Побудовано модель та алгоритм координації розподілу бюджетного фінансування між вищими навчальними закладами. Створено інформаційну технологію системи підтримки прийняття рішень для вирішення задачі управління розвитком вищої освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА328004

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Огаренко Т. Ю. 
Моделювання динаміки попиту на послуги вищих навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / Т. Ю. Огаренко ; Класичний приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено концепцію моделювання динаміки попиту на послуги ВНЗ, яка може бути застосована для прогнозування та прийняття рішення про застосування управлінського впливу для підвищення рівня попиту. Концепція базується на сучасних методах і підходах, зокрема системному підході, методах нелінійної динаміки та методах теорії графів. Побудовано комплекс економіко-математичних моделей, який включає: модель динаміки попиту на основі узагальненого логістичного відображення, нелінійну модель динаміки попиту з урахування якості освітніх послуг, модель рефлексивного управління (РУ) попитом на послуги ВНЗ. Удосконалено методи управління попитом на послуги ВНЗ, в тому числі на основі РУ. Проведено процедуру формування впливів РУ, спрямованих на зближення образів ВНЗ та абітурієнта з метою забезпечення успішної взаємодії агентів, за альтернативними сценаріями залежно від варіанта розташування образів на шкалі узагальненої оцінки відстаней між образами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 + У9(4УКР)49:Ч30/49 в611
Шифр НБУВ: РА379889 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Палкін І.Г. 
Моделювання системи управління економічним об'єктом в структурі вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / І.Г. Палкін ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2005. — 16 с. — укp.

Розроблено концепцію організації системи управління економічним об'єктом у структурі вищого навчального закладу (ВНЗ) з використанням принципів системного підходу, реінжинірингу та теорії багатомірних систем, що дає змогу підвищити стійкість економічного об'єкта за ринкових умов. Створено комплекс моделей управління економічним об'єктом, зокрема, управління фінансовими ресурсами, рейтингової оцінки персоналу, оцінки економічної ефективності інформаційно-аналітичної системи управління економічним об'єктом. Запропоновано систему підтримки прийняття рішень, побудовану на базі комплексу моделей нейронних мереж, застосування яких дозволяє здійснювати прогнозування економічних показників та вибір керуючих дій з урахуванням критеріїв ефективності та програми розвитку ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:430/49 + Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА335454

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Жигоцька Н.В. 
Моделювання, оцінка та менеджмент якості освітніх послуг: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Н.В. Жигоцька ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано концепцію та систему моделей рейтингового оцінювання та управління якістю освітніх послуг вищого навчального закладу (ВНЗ), за допомогою якої можна за умов раціонального розподілення та використання ресурсів (трудових, фінансових) досягти підвищення рейтингової оцінки, а отже і рейтингу ВНЗ. Доведено доцільність визначення інтегрованого показника рейтингової оцінки якості освітніх послуг ВНЗ з застосуванням мультиплікативного підходу. Запропоновано використання комбінованого методу експертного оцінювання з метою зниження ризику суб'єктивізму в процесі визначення вагових коефіцієнтів набору показників. Розглянуто питання підвищення надійності прийняття вірного рішення щодо ліцензування чи акредитації ВНЗ шляхом застосування граничних значень показників зовнішнього оцінювання. Розроблено програмний комплекс, який дозволяє в діалоговому режимі обчислювати рейтингову оцінку якості освітніх послуг ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА322218

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Бакуліна Г.М. 
Удосконалення нормативної бази оцінювання ефективності та конкурентоздатності освітніх послуг вищих навчальних закладів України: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.02 / Г.М. Бакуліна ; Севастоп. нац. ун-т ядер. енергії та пром-сті. — Севастополь, 2009. — 22 с. — укp.

Удосконалено нормативну базу стосовно оцінювання ефективності та конкурентоспроможності освітніх послуг (ОП) ВНЗ України. Проаналізовано відповідну вітчизняну та зарубіжну літературу. Класифіковано форми ефективності ОП. Розроблено методи оцінювання ефективності ОП ВНЗ з використанням математичного апарату кластерного аналізу, експертних оцінок, теорії вірогідності та математичної статистики, прикладних програмних пакетів "MathCAD", "MatLab" і "Statistica". Розроблено метод оцінювання конкурентоспроможності ОП ВНЗ. Запропоновано процедуру вибору показників конкурентоспроможності ОП. Побудовано щільність розподілу для кожного показника з використанням статистичних методів управління якістю, теорії вірогідності та математичної статистики, а також принципів бенчмаркінгового дослідження. Удосконалено систему підготовки шляхом розробки та впровадження нормативних документів щодо організації та проведення навчання керівників вищої та середньої ланки з питань менеджменту й аудиту якості підприємств. Розроблено проекти стандартів ВНЗ "Освітні послуги ВНЗ. Метод оцінювання ефективності" і "Освітні послуги ВНЗ. Метод оцінювання конкурентоздатності".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА362203

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Радченко В.М. 
Управління якістю професійної діяльності викладачів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.М. Радченко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Розроблено й обгрунтовано модель управління якістю професійної діяльності викладачів вищих навчальних закладів (ВНЗ) I - II рівнів акредитації на засадах менеджменту та мотивації праці. Розглянуто структуру та розкрито зміст мотивації професійної діяльності викладачів, складовими якої є їх професійні потреби (особисті, економічні, духовні) й інтереси (економічні, духовні), що застосовуються як механізм впливу на якість їх професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні, економічні й організаційні умови управління закладом освіти за сучасних ринкових умов з метою підвищення якості професійної діяльності викладачів та рівня задоволення їх професійних потреб та інтересів. Розроблено технологію оцінювання якості професійної діяльності викладачів за її основними компонентами (навчальною, виховною, організаційно-управлінською, громадсько-педагогічною: навчально-методичною) на кваліметричних засадах, матеріального та морального стимулювання викладачів за рівнями якості їх професійної діяльності та рівнями управління (державним, обласним, внутрішнім). Зазначено щодо доцільності визначення рівнів управління якістю педагогічної діяльності викладачів за умов задоволення їх професійних потреб та інтересів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА350006

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського