Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.223.7$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Усата О.Ю. Підготовка майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Ю. Усата ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.Проаналізовано суть і взаємозв'язок базових понять дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Розглянуто наукові підходи до гуманізації навчально-виховного процесу у контексті зазначеної проблеми. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність моделі та технології підготовки майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Визначено критеріальні характеристики готовності студентів до реалізації досліджених технологій. Основні результати експериментальної роботи впроваджено в навчальний процес ВНЗ. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7 + Ч489.511.223.7 + Ч489.511.223.7 Шифр НБУВ: РА363632
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Хлєбнікова Т.М. Організація особистісно орієнтованого навчання слухачів у системі післядипломної педагогічної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.М. Хлєбнікова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 22 с. — укp.Визначено суть, принципи й особливості організації особистісно орієнтованого навчання слухачів післядипломної освіти. З метою визначення об'єктивної динаміки встановлено критерії та рівні якості післядипломної освіти слухачів з управлінських спеціальностей. Розроблено й експериментально перевірено технологію організації особистісно орієнтованого навчання в системі післядипломної педагогічної освіти за етапам: діагностування соціально-педагогічного досвіду слухачів, диференціації навчання на підставі індивідуальних освітніх програм, аналітико-корекційним етапом. З'ясовано вплив даної технології на якість післядипломної освіти слухачів зі спеціальності "Менеджмент організації (освіти)", "Управління навчальним закладом" засобами кваліметрії. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність підготовки у системі післядипломної освіти у впровадженні етапів її організації, які забезпечують здійснення особистісно орієнтованого навчання за умов врахування соціально-педагогічного досвіду слухачів, а також побудові на цій основі індивідуальних освітніх програм і розробки кваліметричної моделі з метою вивчення результатів підготовки та її корекції. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.511.223.7 + Шифр НБУВ: РА361964
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
3. |
Шаров С. В. Дидактичні умови організації диференційованої самостійної навчальної діяльності студентів педагогічного університету: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / С. В. Шаров ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.Розкрито основні дефініції даної проблеми, поняття "диференційована самостійна навчальна діяльність студентів педагогічного університету" як вид навчальної діяльності, визначено критерії та показники ефективності її організації. Обгрунтовано дидактичні умови: забезпечення готовності студентів до самостійної навчальної діяльності, забезпечення зворотного зв'язку під час самостійної навчальної діяльності на підставі проведення контролю навчальних досягнень студентів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.511.223.7 Шифр НБУВ: РА376301 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|