2. |
Солодка Л.І. Лексико-семантичні особливості газетних заголовків: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.04 / Л.І. Солодка ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2008. — 18 с. — укp.Комплексно досліджено газетні заголовки періодичних видань кінця XX - початку XXI ст. у лексико-семантичному аспекті. Проаналізовано заголовки з використанням засадничих положень літературознавства, стилістики, журналістики. Обгрунтовано класифікацію заголовків, здійснену різними науковцями. Досліджено роль та призначення газетних заголовків. З'ясовано виідображення у заголовках теми тексту газетної статті. Проаналізовано структуру, семантику, комунікативне й інформативне наповнення газетних назв. Визначено лексико-семантичні групи медіа-заголовків. Запропоновано тематичну модель лексики газетних заголовків видань кінця XX - початку XXI ст. Висвітлено способи та засоби увиразнення даних заголовків, уживання трансформованих фразеологічних одиниць у газетних назвах. На підставі аналізу масиву сучасних публіцистичних текстів виявлено специфіку медіазаголовків до журналістських матеріалів різних жанрів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.174.31 + Ш141.4-715 + Шифр НБУВ: РА359699
Рубрики:
|