Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (62)Книжкові видання та компакт-диски (71)Журнали та продовжувані видання (16)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч632.4(4Укр)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
1.

Шоріна А.Ю. 
Авторське телебачення: жанрові форми та різновиди: автореф. дис... канд. із соц. комунікацій / А.Ю. Шоріна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2008. — 17 с. — укp.

Досліджено авторське телебачення як один з напрямків національного телемовлення, становлення якого відбулося у другій половині 1990-х рр., коли вітчизняні телекомпанії запропонували своїй аудиторії найяскравіші зразки авторських програм. Подальший розвиток українських комерційних телекомпаній позначився посиленням конкурентної боротьби, що зумовила модернізацію технологій підготовки телевізійних програм і загострила проблему нестачі талановитих і харизматичних особистостей в ефірі ТБ. Сучасні авторські програми, залишаючи формальні ознаки перших авторських продуктів, які сформували у глядача стереотипи щодо якості інформаційного продукту, переважно змінилися і являють не стільки авторське, скільки персоніфіковане ТБ. Водночас принцип персоніфікації інформації, який має значний потенціал для подальшого комерційного успіху телекомпаній, не використовується максимально.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.4(4УКР)7
Шифр НБУВ: РА361379

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Кулик В.М. 
Дискурс українських медій: ідентичності, ідеології, владні стосунки: автореф. дис. ... д-ра політ. наук : 23.00.02 / В.М. Кулик ; Ін-т політич. і етнонаціон. дослідж. ім. І.Ф.Кураса . — К., 2010. — 28 с. — укp.

Проаналізовано український медійний дискурс 2000-х років з погляду творених і підтримуваних у ньому індентичностей, ідеологій і владних стосунків. Проведено оглад жанрово-тематичної структури й ідеологічних ефектів дискурсу популярних газет і телеканалів. Розглянуто окремі тематично окреслені дискурсивні практики. Проаналізовано дискурсивну нормалізацію різноманітних суспільних явищ, що є наслідком відсутності проблематизації даних подій. Акцентовано на медійному зображенні етнокультурних та етнополітичних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4УКР)711.7 + Ч632.4(4УКР)7 + Ф018
Шифр НБУВ: РА373905 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Шмига Ю.І. 
Ефективність телереклами в Україні (комунікативний аспект): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Ю.І. Шмига ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено фактори комунікативної ефективності реклами (КЕР) на матеріалі сучасної телереклами в Україні. Розкрито теоретико-прикладні засади та сутність КЕР, розроблено її робочу концепцію. Розглянуто рекламу як форму масової комунікації, що включає складний комплекс когнітивно-комунікативних, емоційно-чуттєвих, ціннісно-нормативних компонентів, об'єднаних в ієрархічну структуру та спрямованих на формування попиту, реалізацію товарів і послуг, а також ідей і певних концепцій життя. Проаналізовано вплив факторів КЕР країни на споживача, на підставі формули Г.Лассвелля описано елементи комунікативного процесу як фактори КЕР. На підставі використання близько 400-т відеороликів уперше здійснено довгостроковий моніторинг сучасної комерційної телереклами, що демонструвалась на загальноукраїнських телеканалах з 2002 до 2005 рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.162.5 + Ч632.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА342778

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Шальман Т.М. 
Жанрові діалогічні форми сучасного українського телебачення: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Т.М. Шальман ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено технологію створення телевізійних програм жанрової діалогічної форми у контексті українського телебачення. Визначено рольові функції ведучого діалогічної форми програми і специфіку роботи на різних етапах. Проаналізовано особливості жанрових характеристик "діалогічної" телепрограми. Розглянуто питання встановлення, провадження та відмови від діалогу як реакцію глядачів на телепрограму та зворотній зв'язок в елементарному прояві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА350928

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Головчук О.В. 
Регіональне телебачення України в контексті політичних трансформацій суспільства: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / О.В. Головчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Комплексно досліджено вплив політичної складової на систему функціонування регіонального мовлення. Узагальнено специфічні риси державного та недержавного телебачення як феномена політичної комунікації. Проаналізовано прояви політичного тиску на діяльність телеорганізацій протягом усього періоду становлення українського регіонального телебачення, а також історичний досвід і моделі світового мовлення. Визначено принципи становлення відносин між медіа та суб'єктами політичної діяльності, які базуються на прозорості та дотриманні законодавства. Проведено й узагальнено результати опитувань серед працівників регіональних телестудій щодо їх бачення взаємовідносин медіа, представників влади й аудиторії. Проаналізовано специфіку взаємовідносин телеорганізацій європейських держав з суб'єктами політики. З урахуванням зарубіжного досвіду розроблено рекомендації щодо правового й економічного реформування українського телебачення. Обгрунтовано можливості забезпечення фінансової незалежності регіональних телеорганізацій. Узагальнено характеристики регіонального медіаринку, що раніше не досліджувалися у даному аспекті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф018 + Ч632.4(4УКР)72 +
Шифр НБУВ: РА355794

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Бабенко 
Семіотичний інструментарій у комунікативній стратегії українського телебачення: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Вікторія Володимирівна Бабенко ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. — К., 2008. — 15 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.4(4УКР)
Шифр НБУВ: РА359106

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Усенко Ю.В. 
Становлення та розвиток українського телебачення як засобу масової комунікації: Автореф. дис... канд. іст. наук: 17.00.01 / Ю.В. Усенко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2006. — 20 с. — укp.

На підставі історико-порівняльного аналізу вперше здійснено комплексне дослідження становлення та розвитку українського телебачення як засобу масової комунікації, виділено етапи його розвитку. Розкрито суть понять "телебачення", "українське телебачення", "комунікація", "засоби комунікації", "масова комунікація". Виявлено особливості розвитку електронного телебачення в Україні як засобу масової інформації та комунікації. Проаналізовано сучасні тенденції у розвитку українського телебачення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА345075

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Андрющенко М.Ю. 
Творення іміджу телебачення України: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / М.Ю. Андрющенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 17 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження процесу формування іміджу сучасного українського телебачення на прикладі роботи основних національних телеканалів. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади телевізійного іміджмейкерства з урахуванням особливостей функціонування сучасного українського телебачення. Систематизовано теоретичний досвід зарубіжної телеіміджології. У контексті вивчення особливостей формування іміджу українського телебачення розглянуто філософські, психологічні, політико-економічні та дизайнерські проблеми його діяльності у сучасний період. Розроблено принципи оптимального поєднання культурологічних, естетичних і суто прагматичних завдань телевізійного іміджмейкерства. Запропоновано методи творення іміджу ведучого, телеканалу, телепрограми та телепередачі, які рекомендовано використовувати у практичній діяльності іміджмейкерів, теледизайнерів, режисерів і тележурналістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.1 + Ч632.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА336213

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Черемних 
Телевізійний маркетинг в Україні: тенденції та стратегії: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.01 / Інна Володимирівна Черемних ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. — К., 2009. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.4(4УКР)к94
Шифр НБУВ: РА366210

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Федорів Т.В. 
Телевізійні новини в політичній комунікації України: жанрова типологія, технологія виробництва, взаємодія з аудиторією: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Т.В. Федорів ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Проведено системне дослідження сучасної інформаційної політики загальнонаціональних телеканалів з урахуванням їх ідеологічної спрямованості, традиційних жанрово-стильових ознак і форми власності. Проаналізовано структурні компоненти програми теленовин як композиційно-змістової єдності, розглянуто її основні характеристики. Встановлено причинно-наслідкові зв'язки між існуючим типом комунікативного процесу в Україні та практикою функціонування теленовин. Відзначено, що найефективнішою моделлю комунікації є діалогічна, побудована на взаємодії рівноправних і рівноінтелектуальних партнерів у спілкуванні. З урахуванням сучасних потреб аудиторії запропоновано методи і прийоми, що сприяють продукуванню ефективних теленовин, створено ефективну концепцію їх пошуку та відбору. В науковий обіг введено значну кількість невідомого фактологічного матеріалу з практики функціонування теленовин в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА333726

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Кошак К.О. 
Українські телепрограми для дітей та юнацтва: концептуальні засади: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / К.О. Кошак ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено стан українського телебачення для дітей і юнацтва на прикладі роботи загальнонаціональних, міжрегіональних і місцевих каналів. Висвітлено концептуальні засади телепрограм для юної аудиторії з урахуванням особливостей сучасного українського телевізійного мовлення. Розглянуто ефірні традиції, принципи, функції, патогенні, психологічні, соціометричні аспекти вітчизняного мовлення для юнацтва. Розроблено типологічну характеристику та розкрито жанрові особливості існуючих програм, що вийшли в ефір на 43-х українських каналах. Запропоновано методику створення телевізійної продукції для дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.4(4УКР)44 +
Шифр НБУВ: РА352595

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського