Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (317)Книжкові видання та компакт-диски (681)Журнали та продовжувані видання (304)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-912$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Засименко В. В. 
Виховання в учнів 5 - 8 класів культури спілкування засобами мовного етикету: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. В. Засименко ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови виховання в учнів підліткового віку культури спілкування засобами мовного етикету. Визначено критерії та показники рівнів вихованості комунікативної культури. Розроблено організаційно-педагогічну модель виховання культури спілкування підлітків засобами мовного етикету. Встановлено й експериментально апробовано методику діагностики рівнів вихованості школярів. Розглянуто, що матеріали дослідження впроваджено в даному й апробованому факультативному курсі "Морально-духовні скарби українського й англійського мовного етикету", який запроваджено в межах організаційно-педагогічної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ш141.14-912.37
Шифр НБУВ: РА373433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Засименко В. В. 
Виховання в учнів 5-8 класів культури спілкування засобами мовного етикету: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. В. Засименко ; Миколаївський державний університет ім. В. О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с.: a-рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ш141.14-912.37
Шифр НБУВ: РА373433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Колова А.Г. 
Дидактичні засади формування вмінь ділового спілкування учнів у навчальному процесі старшої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / А.Г. Колова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 21 с. — укp.

Уточнено суть понять "ділове спілкування", "уміння ділового спілкування старшокласників". Обгрунтовано дидактичні засади формування вмінь ділового спілкування (ФВДС) учнів у навчальному процесі старшої школи, до яких віднесено мету ФВДС, вимоги до ФВДС, відбір змісту навчального матеріалу, методи навчання, організаційні форми навчання, моніторинг процесу ФВДС. Розроблено технологію забезпечення дидактичних засад ФВДС старшокласників у навчальному процесі, що передбачає установчо-підготовчий або пропедевтичний, інформаційно-когнітивний, процесуально-діяльнісний, оцінно-корекційний етапи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.37
Шифр НБУВ: РА373831 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Кратасюк Л. М. 
Інтерактивні методи в навчанні учнів 5 - 6 класів створювати тексти різних типів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. М. Кратасюк ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему інтерактивних методів у навчанні учнів V - VI класів створювати тексти різних типів. Розглянуто психолого-педагогічні, психолінгвістичні та лінгводидактичні засади формування в учнів V - VI класів умінь створювати тексти різних типів, стилів і жанрів. Проаналізовано основні категорії лінгвістики тексту, з'ясовано поняття "текстотворча діяльність", "текстотворча компетентність", "текстотворчі вміння". Охарактеризовано зміст понять "інтерактивне навчання в системі особистісно зорієнтованої освіти", "інтеріактивні методи, прийоми та форми навчання". Розкрито теоретичні основи формування вмінь створювати тексти за допомогою інтерактивних методів, прийомів і форм навчання на уроках української мови в V - VI класах. Визначено специфіку інтерактивних методів (когнітивних, креативних, релаксаційних, оргдіяльнісних) для формування в учнів V - VI класів умінь створювати тексти різних типів. Розроблено критерії та детерміновано рівні сформованості текстотворчих умінь в учнів V- VI класів. Теоретично обгрунтовано, створено й експериментально перевірено методику формування в учнів V- VI класів умінь створювати тексти різних типів за допомогою інтерактивних методів, прийомів і форм навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.370
Шифр НБУВ: РА384496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Солодюк Н.В. 
Лінгводидактичні засади функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах: автореф. дис...канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Солодюк ; Херсон. нац. ун-т. — Херсон, 2009. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано лінгводидактичні засади функціонування інтерактивних методів навчання на уроках української мови в старших класах з метою формування мовної, мовленнєвої, комунікативної, соціокультурної компетенцій старшокласників, визначено критерії їх відбору й ефективність функціонування інтерактивних методів навчання на уроках. Значну увагу приділено питанням реалізації комунікативно-діяльнісного, когнітивного, функціонально-стилістичного, соціокультурного підходів за допомогою інтерактивних методів навчання. Описано аспекти впровадження комунікативно-ситуативних вправ - важливих складових інтерактивних методів навчання - з метою формування комунікативної компетенції старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912 +
Шифр НБУВ: РА367269

Рубрики:

      
6.

Антончук О.М. 
Метод вправ у навчанні орфографії учнів 6 - 7 класів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.М. Антончук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему формування в учнів орфографічних умінь і навичок як умови досконалого оволодіння письмовою формою українського мовлення. Розглянуто основні етапи розвитку методики вивчення орфографії, розкрито її особливості. Проаналізовано теорію та практику застосування методу орфографічних вправ у VI - VII класах загальноосвітньої школи. Обгрунтовано й експериментально перевірено систему орфографічних вправ, побудовану за принципом поступового ускладнення навчального матеріалу. Доведено ефективність урахування у процесі навчання лінгвістичних принципів, що стосуються орфографії, її основних положень; психологічних умов, що функціонують у тісному взаємозв'язку мови та мовлення; вікових та індивідуальних особливостей учнів. Нову методику вивчення орфорграфії розроблено на базі використання загальнодидактичних і специфічних принципів навчання, логічних законів мислення школярів і чіткої системи орфографічних вправ. Встановлено, що використання запропонованої методики формування орфографічних умінь і навичок в учнів VI - XVII класів сприяє істотному підвищенню рівня грамотності школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.38 + Ш141.14-912.38
Шифр НБУВ: РА362986

Рубрики:

      
7.

Луценко В.І. 
Методика вивчення повнозначних частин мови на функціонально-стилістичних засадах в основній школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.І. Луценко ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2009. — 21 с. — укp.

У ході дослідження розкрито сутність вивчення повнозначних частин мови у функціонально-стилістичному аспекті та їх семантико-стилістичних функцій у текстах різних стилів, з'ясовано психолого-педагогічні умови формування комунікативної компетенції учнів V - VII класів стилістичними засобами повнозначних частин мови, визначено критерії та рівні сформованості граматико-стилістичних умінь і навичок учнів основної школи. Обгрунтовано й експериментально перевірено модель і методику формування в учнів основної школи комунікативної компетенції стилістичними засобами повнозначних частин мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.321 +
Шифр НБУВ: РА367182

Рубрики:

      
8.

Луценко В.І. 
Методика вивчення повнозначних частин мови на функціонально-стилістичних засадах в основній школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.І. Луценко ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2009. — 21 с. — укp.

У ході дослідження розкрито сутність вивчення повнозначних частин мови у функціонально-стилістичному аспекті та їх семантико-стилістичних функцій у текстах різних стилів, з'ясовано психолого-педагогічні умови формування комунікативної компетенції учнів V - VII класів стилістичними засобами повнозначних частин мови, визначено критерії та рівні сформованості граматико-стилістичних умінь і навичок учнів основної школи. Обгрунтовано й експериментально перевірено модель і методику формування в учнів основної школи комунікативної компетенції стилістичними засобами повнозначних частин мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.321 +
Шифр НБУВ: РА367182

Рубрики:

      
9.

Ясак Т. М. 
Методика навчання синтаксису із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій у 8 - 9 класах гімназій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. М. Ясак ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) на уроках української мови у 8 - 9 класах гімназій. Обгрунтовано сутнісні характеристики базових понять дослідження, психолого-дидактичні та санітарно-гігієнічні умови застосування ІКТ у навчально-виховному процесі гімназій. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику навчання синтаксису у 8 - 9 класах гімназій засобами ІКТ. Розкрито сучасні підходи до створення комп'ютерних програм дидактичного призначення, інтерпретовано у практичне русло доцільність використання запропонованих комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання у процесі поглибленого вивчення синтаксису. Висвітлено методичні аспекти використання технології SMART Board та Інтернет-ресурсу для оптимізації навчальної діяльності учнів 8 - 9 класів гімназій, створення сприятливих умов для саморозвитку та самореалізації здібних учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.322
Шифр НБУВ: РА382724 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Мунтян С. В. 
Методика розвитку діалогічного мовлення у процесі реалізації соціокультурної змістової лінії в 6 - 7 класах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Мунтян ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2011. — 23 с.: табл., рис. — укp.

З'ясовано філософсько-лінгвістичні, психологічні та лінгводидактичні передумови навчання. Уточнено терміни "діалог", "діалогічне мовлення", "соціокультура", "соціокультурна компетентність" у шкільній лінгводидактиці, зміст навчання діалогічного мовлення та розвитку соціокультурної компетентності. Визначено критерії та рівні сформованості діалогічного мовлення на соціокультурній основі учнів VI, VII класів. Розроблено систему вправ, спрямовану на формування та вдосконалення відповідних умінь і навичок у продуктивних видах мовленнєвої діяльності. Побудовано лінгводидактичну модель розвитку діалогічного мовлення учнів середніх класів у процесі реалізації соціокультурної змістової лінії на когнітивній, комунікативно-діяльнісній і функціонально-стилістичній основі, що охоплює принципи, методи, прийоми та засоби навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33
Шифр НБУВ: РА385084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Вітюк В. В. 
Методика удосконалення орфографічної грамотності учнів 5 - 7 класів у процесі роботи над зв'язними висловлюваннями: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. В. Вітюк ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше в українській лінгводидактиці обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність спеціально розробленої методики вдосконалення орфографічних умінь і навичок школярів під час роботи над зв'язними висловлюваннями з урахуванням комунікативно-діяльнісного й особистісно орієнтованого підходів до навчання української мови. Уточнено зміст поняття "зв'язні висловлювання". Висвітлено шляхи покращання вивчення орфографії у зв'язку з розвитком зв'язного мовлення школярів методом вправ. Окреслено шляхи використання методів і прийомів навчання орфографії у процесі роботи над зв'язними висловлюваннями в основній школі. Розвинуто методичні ідеї щодо підвищення правописної вправності учнів у зв'язку з розвитком зв'язного мовлення з урахуванням соціокультурного та функціонально-стилістичного підходів до навчання української мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.38
Шифр НБУВ: РА380192 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Чемоніна Л.В. 
Наступність і перспективність вивчення словотвору української мови в початкових і середніх класах загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.В. Чемоніна ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему реалізації у процесі навчання рідної мови загальнодидактичних принципів наступності та перспективності (на прикладі морфеміки та словотвору). На підставі аналізу теоретичних джерел визначено психолого-педагогічні та лінгводидактичні основи забезпечення наступності та перспективності в опрацюванні програмованого матеріалу з розділів "Будова слова" та "Словотвір" на різних етапах мовної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Теоретично обгрунтовано та створено методичну систему, спрямовану на вивчення морфеміки та словотвору та побудовану на засадах комунікативно-діяльнісного та функціонально-стилістичного підходів. Наведено критерії оцінювання навчальних досягнень школярів на базі компетентнісного підходу. Визначено умови успішності реалізації досліджених принципів у формуванні в учнів початкових V - VII класів мовних умінь і навичок з морфеміки та словотвору. Експериментально доведено, що вивчення розділів "Будова слова" та "Словотвір" з урахуванням принципів наступності та перспективності сприяє підвищенню рівня сформованості навчально-мовних умінь і навичок школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.32 + Ш141.14-912.32 +
Шифр НБУВ: РА362082

Рубрики:

      
13.

Палатна В.В. 
Проблеми шкільної мовної освіти в педагогічній спадщині С.Х. Чавдарова: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.В. Палатна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано становлення та динаміку розвитку педагогічних поглядів С.Х. Чавдарова, їх вплив на систему шкільної мовної освіти. На підставі вивчення широкого комплексу архівних, рукописних і опублікованих джерел проаналізовано педагогічні та соціокультурні умови формування науково-педагогічного світогляду С.Х. Чавдарова. Охарактеризовано головні напрями його педагогічної діяльності, а саме: організаційне та програмне реформування шкільної мовної освіти; створення української наукової методико-філологічної школи, написання посібників і підручників з методики мови; аналіз і систематизація дидактичних принципів, методична структуризація та розробка окремих розділів лінгводидактики. Встановлено, що С.Х. Чавдаров як системолог філологічної освіти зробив вагомий внесок у розробку шкільних навчальних планів і програм, створивши першу програму для української школи, яка базується на принципі свідомого та міцного засвоєння матеріалу та враховує вікові особливості учнів. Доведено, що за нових соціокультурних умов XXI ст. ідеї С.Х. Чавдарова доцільно використовувати. Відзначено, що праці вченого в галузі філологічної освіти збагачують фонд української педагогічної науки та мають наукове значення. Методичні ідеї можна використовувати для вдосконалення форм і методів навчання та виховання в загальноосвітніх школах, формування цілісної системи науково-методичного забезпечення середньої та спеціальної педагогічної освіти, створення підручників і посібників з методики викладання української мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1г(4УКР)6д Чавдаров С.Х.4 + Ш141.14-912 + Ч33(4УКР)6-8 Чавдаров, С.Х. +
Шифр НБУВ: РА363380

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Алєксєєва Л.О. 
Робота над уживанням учнями 5 - 7 класів виражальних мовних засобів у текстах різних стилів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.О. Алєксєєва ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні засади формування вмінь і навичок роботи над уживанням виражальних мовних засобів у тестах різних стилів на уроках української мови в учнів V - VII класів. З'ясовано шляхи та засоби їх реалізації. Науково обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено розосереджену методику формування вмінь і навичок сприймати, розуміти та відтворювати виражальні мовні засоби (з урахуванням сучасних підходів) на уроках української мови у зазначених класах. Удосконалено критерії визначення рівнів сформованості вмінь відтворювати виражальні одиниці у даних текстах. З'ясовано етапність роботи над цими засобами у текстах художнього, розмовного та публіцистичного стилів. Визначено місце розсередженої підготовчої роботи на уживанням виражальних мовних засобів у текстах різних стилів на уроках української мови в V - VII класах. Перевірено послідовність роботи над виражальними одиницями мови з урахуванням вікових особливостей учнів і вивчених стилів. Доведено, що розроблена методика сприяє вдосконаленню сучасного навчально-виховного процесу, розвитку зв'язного мовлення в учнів, їх комунікативних здібностей, підвищенню якості роботи над переказами, творами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33 +
Шифр НБУВ: РА362996

Рубрики:

      
15.

Яремчук Н.С. 
Система роботи з удосконалення навичок говоріння в учнів 5 - 6 класів на уроках української мови: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.С. Яремчук ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2009. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено систему роботи з удосконалення навичок говоріння в учнів V - VI класів, що сприяє засвоєнню знань щодо говоріння, свідомому створенню усних діалогічних і монологічних висловлювань у різних мовленнєвих ситуаціях. Визначено навички, які необхідно вдосконалити в учнів V - VI класів на уроках української мови. Виявлено педагогічні умови, за яких робота відбуватиметься ефективніше. Розроблено лінгводидактичну модель змісту роботи з удосконалення навичок говоріння. Дослідне навчання переконливо довело, що вдосконалення навичок говоріння буде ефективним, якщо здійснюватиметься системний підхід до роботи, відбуватиметься поступовий перехід від оволодіння спеціальним понятійним апаратом до продукування усних монологічних і діалогічних висловлювань різних стилів, типів і жанрів, добиратимуться оптимальні методи, прийоми та засоби навчання, застосовуватимуться інноваційні технології, ураховуватимуться індивідуальні та вікові особливості підлітків. Проаналізовано, що запропонована система вправ і завдань сприяє глибокому засвоєнню мовленнєвих понять, формуванню комунікативних умінь, вихованню моральних якостей, емоційному розвитку учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33 +
Шифр НБУВ: РА367146

Рубрики:

      
16.

Бакум З.П. 
Теоретико-методичні засади навчання фонетики української мови в гімназії: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / З.П. Бакум ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2009. — 36 с. — укp.

Запропоновано систему навчання, що забезпечує формування мовної особистості шляхом реалізації компетентнісного, особистісно орієнтованого, системного, проблемного, комунікативно-діяльнісного, етнокультурологічного та функційно-стилістичного підходів, а також підготовку учнів профільних класів до майбутньої професійної діяльності. Обгрунтовано сутнісні характеристики основних лінгвістичних понять з урахуванням досягнень сучасної мовознавчої науки. З'ясовано специфічні принципи навчання фонетики. Розроблено структуру лінгвістичної, мовленнєвої, комунікативної компетенції у навчанні фонетики, а також показано доцільність введення в процес навчання теорії про фонетичні одиниці, що сприяє формуванню комунікативної компетенції учнів. Експериментально доведено ефективність використання запропонованої технології навчання фонетики в гімназії на етапі узагальнення та систематизації знань старшокласників у взаємозв'язку з іншими розділами мовознавчої науки. Показано доцільність використання розробленої системи вправ і завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.31 +
Шифр НБУВ: РА365870

Рубрики:

      
17.

Волкова 
Формування і розвиток мовних компетентностій учнів 5-6 класів загальноосвітньої школи (на прикладі вивчення словотвору й орфографії): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ірина Вікторівна Волкова ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33
Шифр НБУВ: РА365958

Рубрики:

      
18.

Башманівський О.Л. 
Формування інтелектуальних умінь старшокласників у процесі навчання предметів мовно-літературного циклу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Л. Башманівський ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему формування інтелектуальних умінь старшокласників у процесі вивчення предметів мовно-літературного циклу. Досліджено історію дидактики щодо формування інтелектуальних умінь, розкрито сутність базових понять. Проведено науковий аналіз змісту предметів мовно-літературного циклу, висвітлено їх вплив на формування інтелектуальних умінь старшокласників. Визначено структуру, ознаки, рівні сформованості, критерії та показники оцінювання, дидактичні умови, створено й апробовано модель і діагностичну методику формування даних умінь у процесі вивчення предметів мовно-літературного циклу. Розроблено факультативний курс "Формування інтелектуальних умінь у процесі вивчення предметів мовно-літературного циклу", експериментально підтверджено його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ш141.14-912 + Ш5(4УКР) р20 +
Шифр НБУВ: РА362937

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Бабенко О.А. 
Формування інтонаційних умінь і навичок старшокласників як засіб творення усних висловлювань: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.А. Бабенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Наведено психолінгвістичні, лінгвістичні, текстологічні, лінгвостилістичні, дидактичні та методичні засади формування вмінь і навичок роботи над уживанням інтонаційних засобів у текстах різних стилів на уроках української мови в учнів 9 - 11 класів. Визначено шляхи та засоби їх реалізації. Обгрунтовано та перевірено методику формування інтонаційних умінь і навичок учнів з урахуванням комунікативно-діяльнісного та функціонально-стилістичного підходів, визначено підходи до оцінювання рівнів сформованості інтонаційно-стилістичних умінь старшокласників, удосконалено технологію вивчення відомостей зі стилістики. Доведено, що розроблена методика сприяє вдосконаленю сучасного навчально-виховного процесу, розвитку зв'язного мовлення старшокласників, їх комунікативних здібностей, формуванню мовленнєвої, комунікативної компетентностей учнів, підвищенню культури усного мовлення школярів у цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.31 + Ш141.14-912.33 +
Шифр НБУВ: РА369597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Подлевська Н. В. 
Формування культури спілкування в учнів 5 - 6 класів на уроках української мови: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Подлевська ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

З'ясовано методичні шляхи та засоби їх реалізації, розкрито поняття "культура спілкування". Визначено основні складові формування культури спілкування, ураховано вимоги програм, можливості чинних підручників, дані констатувальних зрізів, стан такої роботи на уроках української мови у ЗНЗ. Розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено зміст, методи, форми та засоби навчальної діяльності, які спрямовано на формування культури спілкування в учнів 5 - 6 класів на уроках української мови. Обгрунтовано та вдосконалено критерії добору вправ і завдань, створено систему вправ і завдань з культури спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.37
Шифр НБУВ: РА373569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського