Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (9)Реферативна база даних (713)Книжкові видання та компакт-диски (1640)Журнали та продовжувані видання (92)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ314$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 110
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Слєпцова О.В. 
Підготовка педагогів-вокалістів у творчій спадщині діячів Харківської національної музично-педагогічної школи (20-70 рр. ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Слєпцова ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1998. — 17 с. — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню теоретичних ідей та практичної діяльності засновників Харківської національної музично-педагогічної школи з питань підготовки педагогів-вокалістів. Розглянуто витоки цієї школи, етапи її становлення та розвитку. Проаналізовано мету, зміст, форми та методи підготовки педагогів-вокалістів у творчій спадщині П.В.Голубєва, Б.Р.Гмирі, М.Г.Михайлова-Сидорова, М.І.Литвиненко-Вольгемут, І.С.Паторжинського. Виявлено можливості подальшого використання їх досвіду в умовах розвитку національної освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-7р-3

Рубрики:

      
2.

Ле Ван Тоан 
Жанр Куанхо: традиції та сучасність: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Ле Ван Тоан ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 1998. — 27 с. — укp.

Робота присвячена проблемам генезису та сучасного буття жанру Куанхо - ліричної пісні В'єтнаму. Класична епоха - ХI - ХIV ст. - "змагальних пісень" співців - композиторів - поетів, які володіють виключним мелодичним багатством та трифазовою процесуальністю форми (Бі-Тхан-До), співвідносною з i:m:t Б.Асаф'єва. Сучасні корективи жанру Куанхо засвідчують про живу перспективу його перетворення та буття у новій якості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.043.4-03(5В'єт)4

Рубрики:

      
3.

Остапенко Л.В. 
Розвиток творчих якостей у студентів-хормейстерів засобами української духовної хорової музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.В. Остапенко ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему розвитку творчих якостей у майбутніх хормейстерів на основі продуктивного використання української духовної хорової музики. Здійснено теоретичний аналіз досліджуваної проблеми в науковій літературі, надано ретроспективний аналіз розвитку української духовної хорової музики й доведено її значущість для розвитку творчих якостей у студентів-хормейстерів, визначено комплекс творчих якостей особистості в структурі діяльності хормейстера. Розроблено та експериментально апробовано методику розвитку творчих якостей у майбутніх хормейстерів засобами української духовної хорової музики та визначено ефективність здійсненого дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-7р(4УКР)32-3

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Бєрдєнникова К.М. 
Гомілетичні традиції духовних кантат Йогана Себастіана Баха: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / К.М. Бєрдєнникова ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено зв'язку духовної творчості Йогана Себастіана Баха (на прикладі духовних кантат) з лютеранською проповідницькою традицією. Кантати досліджено шляхом герменевтичного аналізу з опорою на закони німецької протестантської гомілетики. Аналізу підлягали прояви музичного тлумачення. Об'єктом коментування та екзгези визнано не тільки словесний текст, який спирається на біблійний сюжет та розкриває його, а передусім - протестантський хорал, його мелодія та текст. Виявлено два головні типи кантат: кантати, в яких хорал виступає як узагальнення - конклюзивні, а також ті, в яких хорал підлягає цілісному послідовному коментуванню під час усього твору - пенетративні. Зазначені типи кантат відповідають у музиці двом типам лютеранської проповіді. Проаналізовано принципи організації матеріалу - форму, яка опирається на риторичні закономірності. Доведено, що риторико-ієрархічна система охоплює усі рівні твору - від мотивно-інтонаційного до композиційного. З'ясовано, що форма кантати є фактором донесення змісту твору; вона відбиває приховані рівні тлумачення релігійної ідеї. Встановлено, що духовну кантату трактовано композитором у дусі та за законами лютеранської проповіді. Головні висновки щодо духовної кантати було перевірено на спорідненому жанрі мотету та на "Пристрастях".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4НІМ)4-81 Бах + Щ314.043.1 + Щ318.9
Шифр НБУВ: РА308503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Гребенюк Н.Є. 
Вокально-виконавська творчість: Автореф. дис... д-ра мистецтвознав.: 17.00.03 / Н.Є. Гребенюк ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2000. — 39 с. — укp.

Розглянуто проблему вокально-виконавської творчості професійного співака з позицій психолого-педагогічного та мистецтвознавчого аспектів. На підставі загального дослідження творчої індивідуальності співака, його потенціалу та засобів формування за допомогою особистісно-орієнтованого підходу теоретично обгрунтовано та визначено її сутність й особливості виховання. Розкрито сутність та специфіку вокально-виконавської і вокально-педагогічної творчості, проаналізовано їх взаємозумовленість та взаємозалежність. Обгрунтовано та визначено зміст, структуру, специфіку вокально-педагогічної творчості, висвітлено особливості професійної підготовки викладача вокалу. Розроблено та експериментально перевірено модель творення вокально-виконавського образу як основу підготовки студента до вокально-виконавської творчості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-73(4УКР)
Шифр НБУВ: РА309184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Дудик Р.В. 
Хорова культура Прикарпаття кінця ХІХ - першої третини ХХ століття: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Р.В. Дудик ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Висвітлено специфіку етнорегіональних особливостей пісенно-хорової культури краю, у формуванні якої зробили свій внесок такі самобутні райони, як Гуцульщина, Покуття, Бойківщина та Опілля. Розмаїття пісенного фольклору розглянуто з урахуванням етнографічної та локальної специфіки. Проаналізовано діалективні особливості поетичного фольклору Прикарпаття в його етнорегіональному розмаїтті та відповідно з музично-інтонаційним рядом наспівів. З'ясовано вплив часовопросторового фактора на процеси формування жанрової системи фольклору регіону. Значну увагу приділено проблемам становлення фундаментальних професійних засад музично-театрального та хорового мистецтва, а також формування композиторської школи Прикарпатського регіону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-03(4УКР333)6
Шифр НБУВ: РА310325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Ботвінова І.В. 
Образний склад та музична інтонація у вокальних циклах Ф.Шуберта, Р.Шумана, Р.Вагнера, Г.Малера: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / І.В. Ботвінова ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2000. — 15 с. — укp.

Наведено результати інтонаційно-стилістичного та виконавського аналізу камерно-вокальних творів німецьких композиторів Ф.Шуберта, Р.Шумана, Р.Вагнера, Г.Малера, досліджено суттєвість їх романтичного грунту й органічного зв'язку з символізмом. Останній складає реалію мистецького буття на початку XIX ст. Ця обставина ігнорувалася світовим мистецтвознавством, переважно, з ідеологічних міркувань. Досліджено особливу роль символізму в розвитку німецького романтизму. Вивчено вагомість текстової символіки та мовно-інтонаційних побудов, пов'язаних із традиціями риторики та культового співу у змістовності зазначених композицій та у виконанні їх згідно з прийнятими положеннями щодо нерозривності розвитку романтизму та символізму, австро-німецької творчості на основі єдиної літературної мови. Запропоновано виконавські концепції творів названих авторів відповідно до розуміння перетину романтичних і символістських принципів творчості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-03(4АВС)5-2 + Щ314-03(4НІМ)5-2
Шифр НБУВ: РА313806 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Калуцка Н.Б. 
Мистецька діяльність Олександра Кошиця в контексті музики ХХ сторіччя: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Н.Б. Калуцка ; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Рильського. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Вперше простежено культуротворчу роль митця на різних етапах розвитку в фундаментальних галузях українського мистецтва, проаналізовано його ініціативну артистичну практику. Проаналізовано доробок О.Кошиця в галузі хорових аранжувань фольклору, проведено його зіставлення з творами сучасників. Висвітлено унікальність мистецьких концепцій та техніки Кошицевих літургійних композицій, що грунтувались на принципах давнього монодійного співу й корелювали з фольклорною стилістикою. Відзначено, що творча діяльність О.Кошиця піднесла імідж української культури, зміцніла її засади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4Укр)6-81Кошиць О. + Щ314.1-73(4Укр)6-83 Кошиць О.
Шифр НБУВ: РА316302 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Бутенко Л.М. 
Функція хору в драматургії сучасного оперного спектаклю: Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.03 / Л.М. Бутенко ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2001. — 16 с. — укp.

Розглянуто проблеми оперного синтезу, проведено комплексний аналіз опорно-драматургічної функції хорових сцен в оперному спектаклі та його органічного входження в контекст сучасної музично-театральної культури. Широкий спектр взамодії хору з іншими компонентами вистави, її актуальну змістову якість висвітлено з позицій феноменологічно спрямованого музикознавства через механізм темпо-ритму - об'єднувальний опорний стрижень художньої цілісності вистави. Це дозволяє осмислювати й узагальнювати проблеми оперного жанру в цілому та вузькопрофесійні питання специфіки оперно-хорового виконавства. Результати дослідження, його наукові положення втілено у практику оперних театрів і використано у теоретичних курсах хорознавства та музичної культурології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ317.410.416 + Щ314.1
Шифр НБУВ: РА312057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Мартинюк А.К. 
Диригентсько-хорова освіта в музичній культурі України другої половини XX століття: Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / А.К. Мартинюк ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2001. — 20 с. — укp.

Розглянуто диригентсько-хорову освіту в музичній культурі України другої половини XX ст. як системне явище в історико-педагогічному, музикознавчому та культурному аспектах. Проаналізовано функціонування регіональних диригентсько-хорових шкіл в Україні пострадянського періоду, а також наукову спадщину диригентсько-хорової школи М.Лисенка, яка є важливим джерелом формування сучасної диригентсько-хорової освіти. Застосовано ретроспективний аналіз для вивчення особливостей становлення та розвитку національних традицій у галузі хорової освіти. Запропоновано комплексний аналіз розвитку музикознавчої думки в галузі хорознавства та висвітлено методологічні засади проблеми. Наведено структурну модель концептуальних основ системи диригентсько-хорових дисциплін у сучасній хоровій освіті за умов нової соціокультурної ситуації в Україні. Розкрито методологічні принципи в системі функціонування диригентсько-хорових дисциплін у системі освіти студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-7р(4УКР)6
Шифр НБУВ: РА315488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Кулієва А.Я. 
Вокальні національні традиції та проблема перехідних тонів: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / А.Я. Кулієва ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему взаємодії національних вокальних шкіл щодо формування методу педагогічної та творчої діяльності вокалістів одеської школи. Підкреслено грунтовність російсько-українських, італійських і німецьких традицій в становленні концепції функціональної регістрової змінності вибудови виразних можливостей співацького голосу, яка склалася в педагогів і виконавців Одеської консерваторії. На матеріалі оперних партій досліджено зміст технологічної теорії перехідних тонів і психолого-педагогічного вчення про примарний тон. Охарактеризовано партії з кантат І.С.Баха, опер В.А.Моцарта, Р.Вагнера, Дж.Верді, М.Глінки, П.Чайковського, Б.Лятошинського, М.Лисенка, К.Данькевича, В.Губаренка, що дозволяє узагальнити певні думки стосовно виявлення вокальної драматургії функціональної змінності регістрів співацького голосу. Запропоновано результати дослідження механізму функціональної взаємодії регістрових показників співацького голосу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.71 + Щ314-73(4Укр-20де)6-2
Шифр НБУВ: РА315861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Ковалик П.А. 
Хорове виконавство як феномен творчої взаємодії (з досвіду Київської хорової школи): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / П.А. Ковалик ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Розглянуто хорову спадщину як складову регіонального функціонування виконавсько-хорової справи. Досліджено головні тенденції становлення та розвитку українського хорового виконавства у ХХ ст. Розкрито типологічні ознаки школи (усталені механізми спадкоємності та наступності, творчості та навчання, нормативності та новаторства) та їх уособлення у конкретному досвіді. Обговорено роль історичного досвіду у формуванні хорової освіти, механізми та фактори її переходу від аматорського до професійного статусу. Запропоновано двопланову методику вивчення даного музичного явища: історико-культурологічну, що включає соціально-політичні та музично-естетичні контексти формування школи та художньо-професійну, яка передбачає заглиблення у мікросвіт творчої спрямованості та взаємодії суб'єктів хорової діяльності. Визначено складові майстерності хорового виконавства представників Київської школи. Розглянуто засоби взаємодії дирегента з хоровим колективом, педагога з учнем у класі хорового дирегування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР-2К)5-2 +
Шифр НБУВ: РА321900

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Економова Е.К. 
Сумісна діяльність співака і концертмейстера у професійній підготовці студента-вокаліста: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Е.К. Економова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2002. — 20 с. — укp.

Розроблено модель професійної підготовки студентів-вокалістів до сумісної діяльность і з концертмейстером. Науково обгрунтовано суть і структуру понять "співтворчість" і "навчальна співтворчість". Запропоновано та апробовано методику діагностики рівнів розвитку ансамблевих якостей студентів-вокалістів у процесі сумісної професійної діяльності з концертметйстером. Впроваджено та апробовано методику формування співтворчості між студентом даного фаху і концертмейстером у ході їх педагогічної та виконавської взаємодії та модель професійної підготовки студентів-вокалістів до цієї діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р(4УКР)32-3
Шифр НБУВ: РА321692

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Заболотна Н.Г. 
Художні структури в духовних кантатах Й.С.Баха: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Н.Г. Заболотна ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2002. — 16 с. — укp.

Досліджено проблему музикознавчо-виконавської інтерпретації духовних кантат Йогана Себастьяна Баха в єдності ритуально-гімнічної та концертно-драматичної ліній смислового наповнення. Виконання-інтерпертація бахівських духовних творів, народжених релігійно-культовою традицією та складених антинонімічною єдністю наведених якостей, породжує множинність виконавських прочитань. Вперше запроваджено оригінальний музикознавчо-виконавський метод аналізу духовних творів Й.С.Баха в аспекті реактивності виконавської інтонації на драматичне (адраматичне), пасіонне та хорально-кантове в інтонаційно-драматургічних засновках композиторського тексту та поєднаних з ними індивідуально-стильових позиціях виконавців. Аналіз нотного тексту поєднується з "слуховим" аналізом творів. Наведено твердження про метафоричну місткість образів духовних кантат, що єднають сполучення-накладання показників лірико-епічного гімнічного співу та концертно-світської ліній виконання. Драматургічні властивості духовних творів Й.С.Баха за їх параметрами "хоральності-кантовості" та "пансіонності" створюють результативні щодо виконавського пошуку настанови на концепційність побудови цілого в єдиному виразному "ключі" історично виправданої художньої позиції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4НІМ)4-81 Бах Й.С. + Щ314.043 +
Шифр НБУВ: РА322933

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Релігія   
15.

Дорохіна Л.О. 
Богослужебний спів в музичній культурі Чернігівщини на початку ХХ століття: Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / Л.О. Дорохіна ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Класифіковано напрямки розвитку богослужебного співу (БС) в музичній культурі Чернігівщини: концертна діяльність, музична освіта, Братський хоровий рух та музично-просвітницька діяльність. Встановлено зв'язки між сприйняттям та усвідомленням БС представниками різних суспільних верств. Визначено місце і роль співу в загальнокультурному процесі. Охарактеризовано Братський хоровий рух Чернігівщини. Введено імена видатних регентів-організаторів та керівників провідних храмових хорів Чернігова й губернії: М.Ступницького, Г.Іванцова, П.Зеленецького, Л.Тополя та інш.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Э372.27-503.11 + Щ313(4УКР)3-44 + Щ314.1-03(4УКР-2ЧЕР)6-68 +
Шифр НБУВ: РА321270

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
16.

Чурікова-Кушнір О.Д. 
Виховання вокально-інтонаційної культури молодших школярів у процесі роботи над музичним образом: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Д. Чурікова-Кушнір ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 20 с. — укp.

Проаналізовано виховання вокально-інтонаційної культури молодших школярів як невід'ємну частину процесу виховання особистості. Визначено теоретичні засади виховання вокально-інтонаційної культури. Розглянуто потенційні можливості навчального процесу та навчального матеріалу. Розроблено модель вокально-інтонаційної культури, розкрито її зміст, структуру, основні компоненти. Висвітлено комплексну педагогічну систему, яка включає завдання, програму та методику виховання вокально-інтонаційної культури молодших школярів у процесі роботи над музичним образом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7р(4Укр)21-3 + Ч421.355.23
Шифр НБУВ: РА319446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Мостова Ю.В. 
Театралізація хорових творів як метод художньої інтерпретації: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / Ю.В. Мостова ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2003. — 20 с.: табл. — укp.

Вивчено процес театралізації хорових творів як одного з методів художньої інтерпретації. Запропоновано розглядати інтерпретацію в роботі як специфічну герменевтичну теорію пізнання, у практичній реалізації якої сформувалися певні комплексні творчі методи, зокрема, музикознавчий аналіз, виконавська транскрипція, аранжування, виконання, театралізація. Диференційовано композиторську та виконавську театралізацію, подано порівняльні характеристики, визначено загальні параметри адекватності інтерпретації авторському задумові художнього твору, параметри адекватності виконавської театралізації (візуального втілення) музичного твору його звуковому тексту, а також запропоновано загальну типологію засобів театралізації хорових творів залежно від стилю, жанру та типу змісту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1 +
Шифр НБУВ: РА327171

Рубрики:

      
18.

Жимолостнова В.В. 
Балада й специфіка її перетворення у західноєвропейському музичному романтизмі: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / В.В. Жимолостнова ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2003. — 15 с. — укp.

Уперше сформульовано цілісне універсальне поняття жанру балади поза залежністю від аспектів часу та простору. Визначено іманентні ознаки жанрової характеристики західноєвропейської вокальної романтичної балади у порівнянні з народною. Основними параметрами дослідження балад є побудова та розвиток сюжету, концепція часу та простору, характеристика образної сфери, форми, ладу, мелосу, гармонії та фактури. Проведено комплексний аналіз зразків фольклорних балад в аспекті музикознавства та літературознавства. Розглянуто особливості модифікації психології людської поведінки за умов формування баладних образів залежно від культурно-історичної епохи та у разі порівняння з сучасними соціально-моральними й етичними нормами. Висвітлено основні тенденції розвитку та модифікації жанру балади у XX ст. Обговорено основні жанрові прикмети, що характеризують баладу поза стилем та часом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.043-03(4)-224 +
Шифр НБУВ: РА325931

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Василенко Л.М. 
Взаємодія вокального і методичного компонентів у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.М. Василенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Грунтуючись на теоретичному узагальненні змісту вокального та методичного компонентів професійного становлення студентів, визначено сутність їх вокально-методичної підготовки та виявлено її компоненти: мотиваційно-цільовий, інформаційно-пізнавальний, операціонально-технологічний та рефлексивно-аналізуючий. Науково обгрунтовано та експериментально перевірено змістовно-структурну модель забезпечення взаємодії вокальної та методичної підготовки майбутніх спеціалістів, яка, реалізуючи сукупність педагогічних принципів, умов і технологічних засобів, концентрує пізнавальну та діяльнісно-творчу активність майбутніх учителів музики на вироблення особистісної зацікавленості процесом вокального навчання школярів, досягнення власної вокально-виконавської майстерності, засвоєння методичних концепцій вокального навчання та оволодіння практичними вміннями співацького розвитку учнів, розвиток здатності до адекватної самооцінки у вокально-методичній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7р(4УКР)32-34 +
Шифр НБУВ: РА323145

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Мороз Л.В. 
Диригентсько-хорове мистецтво Галичини другої половини XIX - першої третини XX століття: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / Л.В. Мороз ; Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Вперше в українському музикознавстві комплексно досліджено диригентсько-хорове мистецтво Галичини другої половини XIX - першої третини XX ст. на основі документальних архівних матеріалів. Висвітлено історичну динаміку формування диригентсько-хорового мистецтва Галичини від аматорських до професійний форм, визначено історичні умови, за яких відбувалася професіоналізація даної діяльності в контексті тих міжкультурних зв'язків, що детермінували загальну спрямованість культуротворчого процесу в Україні цього періоду: опанування західноєвропейського досвіду музичного просвітництва та його використання з метою забезпечення національних духовних потреб. Розглянуто роль просвітницьких закладів, освітньо-педагогічної та видавничої діяльності музичних товариств Галичини у вихованні професійного ставлення до диригентської та співацької професій. Досліджено особливості концертно-виконавського життя хорових колективів та розглянуто творчі здобутки особистостей, які сприяли поетапному поступу галицької диригентсько-хорової школи до професіонального самовизначення. Охарактеризовано систему підготовки хорових диригентів та виконавців, принципи організації навчального процесу в тогочасних музично-освітніх закладах. Введено до наукового обігу нові архівні матеріали, що дають змогу відтворити реальну картину розвитку диригентсько-хорового мистецтва Галичини другої половини XIX - першої третини XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР331)5 +
Шифр НБУВ: РА323795

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського