Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Щ373(0)5$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Пруденко Я.Д. Естетична природа постмодерністського "німого кіно": автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.08 / Я.Д. Пруденко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 16 с. — укp.Здійснено естетичне дослідження постмодерністського "німого кіно" як явища культури другої половини XX - XXI ст. у динаміці його появи, становлення та сучасного розвитку. Проаналізовано загальні естетичні інтенції постмоденізму з характерним для нього розвінчанням влади мовлення. Розглянуто зв'язок постмодерністської категорії "мовчання" з трансформаціями у почуттєвості людини сучасної доби. Доведено доцільність її застосування у дослідженні естетичної природи постмодерністського "німого кіно". Вивчено художню специфіку сучасної моделі невербального кіномистецтва та виділено його виражальні складові: руйнування та викорінення вербаліки, компенсаційне зростання візуальної виразності, а також іронію та цитатність - складові, що забезпечують постмодерністську інтертекстуальність. Проаналізовано естетичний потенціал українського поетичного кіномистецтва, його нон-вербальну естетичну домінанту. Розглянуто перспективи розвитку постмодерністського "німого кіно". Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.283.5 + Ю812.453.7 + Щ373(0)5 + Щ370.77 + Шифр НБУВ: РА361037
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Ткаченко М.К. Становлення світового інституту кінопродюсерів у системі кіновиробництва кінця ХIХ - початку ХХ століття: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / М.К. Ткаченко ; Держ. акад. керів. кадрів культури і мистецтв. — К., 2002. — 18 с. — укp.На підставі аналізу діяльності кінопродюсерів провідних кінопродукуючих країн світу, а також України, досліджено тенденції та головні етапи становлення професії кінопродюсера та кінопідприємництва (кінопродюсерства). Запропоновано науково обгрунтовані визначення вказаних понять, які дотепер не вживалися в науковій літературі. Простежено перехід складу кінопродюсерів від гомогенного (однорідного) до гетерогенного (різнорідного) стану в кіновиробництві. Становлення професії кінопродюсера та кінопідприємництва (кінопродюсерства), світового інституту кінопродюсерів розглянуто, зважаючи на взаємовплив внутрішніх і зовнішніх чинників у діяльності кінопродюсерів. Типові риси та стильові компоненти діяльності кінопродюсерів з'ясовано, базуючись на видах, функціях і категоральній системі розподілу їх праці. Роль і значущість кінопродюсерів визначено як складові частини культуротворчого процесу та форму соціально-культурного явища. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ373(0)5 + У549:Щ373 Шифр НБУВ: РА318910 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|