Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (7)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.113.91$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Фещук Ю.В. 
Методика розвитку просторового мислення майбутніх учителів технологій засобами комп'ютерної графіки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.В. Фещук ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано та перевірено методику розвитку просторового мислення майбутніх вчителів технологій засобами комп'ютерної графіки в процесі навчання графічних дисциплін. Проаналізовано психолого-педагогічні підходи та закономірності розвитку просторового мислення студентів. Розкрито особливості впливу нових інформаційних технологій, зокрема засобів комп'ютерної графіки, на підвищення ефективності рівня розвитку просторового мислення майбутніх учителів технологій. Впроваджено в навчальний процес методику розвитку просторового мислення майбутніх вчителів технологій засобами комп'ютерної графіки та доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113.91 + Ж6 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА368547

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Душка А.Л. 
Особливості зорово-просторового сприйняття в онтогенетичному розвитку суб'єкта в нормі та патології: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / А.Л. Душка ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2009. — 17 с. — укp.

Виявлено індивідуально-психологічні особливості зорово-просторового сприйняття у суб'єктів з патологією у процесі їх онтогенетичного розвитку (на прикладі аутизму). Диференційовано особливості такого сприйняття та прояви індивідуальних особових властивостей в осіб з зазначеною патологією. Розроблено методичні підходи до діагностування зорово-просторового сприйняття для осіб за норми й у разі наявності патології, на ранніх етапах онтогенезу. Розроблено принципи побудови системи психологічної корекції осіб з патологією. Уточнено трактування загальноприйнятих психологічних категорій "особистість", "індивідуальність" стосовно таких суб'єктів. Доповнено діагностичний апарат визначення психологічних особливостей зорово-просторового сприйняття суб'єктів з патологією, а також комплекс особливостей даного сприйняття у суб'єктів без патології у психічному розвитку на раніх стадіях онтогенезу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113.91 + Ю948.4-2 +
Шифр НБУВ: РА365128

Рубрики:

      
3.

Поляничко О.М. 
Особливості сприймання відкритого та замкненого простору в регуляції рухової дії: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.М. Поляничко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Розглянуто особливості сприймання відкритого та замкненого простору в регуляції рухової дії. Здійснено теоретичний аналіз і узагальнено наявний у психологічній літературі матеріал, представлений у працях інших науковців. Установлено, що сприймання відритого та замкненого простору відрізняється за змістом, а його вплив на регуляцію рухів може покращуватися за певних умов, а саме: наявності орієнтирів (зорової інформації); відсутності фобій відкритого та замкненого простору, а також висоти, травм, ілюзій (зорових, слухових, сенсорно-моторних). Сприймання відкритого простору змінюється залежно від атмосферного тиску, невизначеності орієнтирів, фобій відкритого простору та висоти. Сприймання замкненого простору змінюється залежно від глибини, вимушеного обмеження рухів, розрізнення орієнтирів, змінювання поз тіла під час пересування, наявності фобії травм. В результаті впровадження до навчального та тренувального процесів розроблених практичних рекомендацій щодо оволодіння та пропорційного розвитку сприймання простору, які передбачають застосування спеціалізованих вправ під час освоєння й удосконалення рухової дії, одержано позитивні зміни, що стосуються забезпечення адекватного сприймання відображеного простору в регуляції рухових дій, а також профілактики побутового травматизму, запобігання виникнення фобій та ілюзій, спричинених певним сприйманням простору, у цій регуляції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113.91 + Ю935.113.22 +
Шифр НБУВ: РА335294

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського