Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (11)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.13-223$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Скиба К.М. 
Психолого-педагогічні умови розвитку лінгвістичного мислення майбутніх перекладачів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / К.М. Скиба ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано загальні характеристики професійної діяльності перекладача та психологічні механізми її становлення та здійснення. Конкретизовано й уточнено зміст і структуру лінгвістичного мислення. На підставі результатів теоретичного дослідження його специфіки й особливостей розвитку розумових дій майбутніх перекладачів у процесі вивчення іноземної мови визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови розвитку лінгвістичного мислення майбутніх перекладачів. Розроблено практичні рекомендації викладачам іноземної мови ВНЗ щодо розвитку лінгвістичного мислення майбутніх перекладачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.13-223 + Ш12-913.377 +
Шифр НБУВ: РА356893

Рубрики:

      
2.

Паскевська Ю.А. 
Формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки: Автореф. дис... канд. психол. наук.: 19.00.07 / Ю.А. Паскевська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Здійснено теоретико-експериментальне дослідження процесу формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки. Визначено основні підходи до дослідження мовленнєвої компетентності у зарубіжній і вітчизняній психологічній науці. Розроблено структурно-функціональну модель мовленнєвої компетентності психологів. Обгрунтовано діалогічний підхід як метод організації психолого-педагогічного процесу з їх мовленнєвої підготовки. Експериментально доведено перспективність і доцільність використання професійного навчання як практикуму з основ мовленнєвої компетентності психолога. Обгрунтовано психологічні умови ефективності її формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2р(4УКР) + Ю935.13-223 +
Шифр НБУВ: РА345153

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського