![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.13-223$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Скиба К.М. Психолого-педагогічні умови розвитку лінгвістичного мислення майбутніх перекладачів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / К.М. Скиба ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2008. — 20 с. — укp.Проаналізовано загальні характеристики професійної діяльності перекладача та психологічні механізми її становлення та здійснення. Конкретизовано й уточнено зміст і структуру лінгвістичного мислення. На підставі результатів теоретичного дослідження його специфіки й особливостей розвитку розумових дій майбутніх перекладачів у процесі вивчення іноземної мови визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови розвитку лінгвістичного мислення майбутніх перекладачів. Розроблено практичні рекомендації викладачам іноземної мови ВНЗ щодо розвитку лінгвістичного мислення майбутніх перекладачів. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.13-223 + Ш12-913.377 + Шифр НБУВ: РА356893
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Паскевська Ю.А. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки: Автореф. дис... канд. психол. наук.: 19.00.07 / Ю.А. Паскевська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.Здійснено теоретико-експериментальне дослідження процесу формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки. Визначено основні підходи до дослідження мовленнєвої компетентності у зарубіжній і вітчизняній психологічній науці. Розроблено структурно-функціональну модель мовленнєвої компетентності психологів. Обгрунтовано діалогічний підхід як метод організації психолого-педагогічного процесу з їх мовленнєвої підготовки. Експериментально доведено перспективність і доцільність використання професійного навчання як практикуму з основ мовленнєвої компетентності психолога. Обгрунтовано психологічні умови ефективності її формування. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2р(4УКР) + Ю935.13-223 + Шифр НБУВ: РА345153
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|