Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (40)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>U=В1 р3-31$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Деркач Ю. В. 
Методика реалізації міжпредметних зв'язків математики та спеціальних дисциплін у навчанні студентів економічних спеціальностей: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ю. В. Деркач ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено один із шляхів покращання математичної підготовки майбутніх економістів, який полягає в урахуванні міжпредметних зв'язків математики та спеціальних дисциплін і професійній спрямованості навчання математичних дисциплін студентів економічних спеціальностей. Розроблено методику професійно спрямованого навчання математичних дисциплін майбутніх економістів на базі міжпредметних зв'язків. Обгрунтовано доцільність комплексної реалізації міжпредметних зв'язків дисципліни "математика для економістів" із поступовим наростанням рівня складності й обсягу міжпредметних зв'язків. Визначено, теоретично обгрунтовано та практично перевірено сукупність педагогічних умов, які забезпечують професійну спрямованість вивчення математичних дисциплін на базі міжпредметних зв'язків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-312
Шифр НБУВ: РА371186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Цецик С. П. 
Педагогічні умови забезпечення професійної спрямованості математичної підготовки студентів екологічних спеціальностей: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. П. Цецик ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Досліджено педагогічні умови забезпечення професійної спрямованості математичної підготовки студентів екологічних спеціальностей. Уточнено сутність дефініції "професійна спрямованість математичної підготовки". Розроблено критерії та показники рівнів сформованості основних компонентів математичної підготовки майбутніх екологів за умов забезпечення професійної спрямованості. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови: необхідну - введення до змісту математичних дисциплін професійно спрямованого матеріалу та достатні (активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів, навчання студентів умінню працювати самостійно, формування взаємовідносин викладач - студент на основі співпраці, доброзичливості та взаємоповаги).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-312
Шифр НБУВ: РА385048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Кирилащук С. А. 
Педагогічні умови формування інженерного мислення студентів технічних університетів у процесі навчання вищої математики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. А. Кирилащук ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено педагогічні умови формування у студентів технічних університетів інженерного мислення (ІМ) під час навчання вищої математики. Розроблено модель процесу формування ІМ студентів технічних університетів. Уточнено, з урахуванням сучасних вимог до підготовки інженерних фахівців, теоретичні уявлення стосовно формування ІМ у студентів ВТНЗ. Запропоновано науково обгрунтовану методику формування ІМ для студентів технічних університетів у процесі навчання вищої математики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-312 + Ю941.2-513.1
Шифр НБУВ: РА377343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Дутка Г.Я. 
Принцип фундаменталізації та його реалізація у математичній підготовці майбутніх економістів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Г.Я. Дутка ; АПН України ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2009. — 40 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та перевірено на практиці дію принципу фундаменталізації у математичній підготовці майбутніх економістів. Сформульовано методологічні та концептуальні основи фундаменталізації математичної підготовки економістів, визначено відповідні педагогічні умови. Побудовано концептуальну модель на основі компетентнісного підходу до математичної підготовки майбутнього економіста, яка базується на гуманістичному, системно-структурному, кібернетичному, синергетичному, інтеграційному, діяльнісному та акмеологічному підходах. Розроблено методику реалізації принципу фундаменталізації в професійній підготовці економістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-31 + У.р3(4УКР)
Шифр НБУВ: РА369339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Самарук Н.М. 
Професійна спрямованість навчання математичних дисциплін майбутніх економістів на основі міжпредметних зв'язків: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Самарук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 21 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан, особливості та проблеми математичної підготовки студентів економічних спеціальностей у ВНЗ і запропоновано шляхи її удосконалення. Розроблено модель професійно спрямованого навчання математичних дисциплін майбутніх економістів на підставі міжпредметних зв'язків, обгрунтовано педагогічні умови її реалізації. Визначено критерії, показники та рівні сформованості складових математичної підготовленості на підставі міжпредметних зв'язків (знаннєвої, операційної та професійної). Доведено необхідність впровадження принципу міжпредметності у змісті навчальних програм з математичних дисциплін, удосконалення методики проведення занять, забезпечення міжпредметної спрямованості самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів, інтеграції математичних й економічних дисциплін засобами інформаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-312 +
Шифр НБУВ: РА357052

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського