Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (35)Книжкові видання та компакт-диски (53)
Пошуковий запит: (<.>U=Ж11 р(4УКР)3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Голіяд І.С. 
Активізація навчальної діяльності студентів на заняттях з креслення засобами графічних завдань: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.С. Голіяд ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано методичні засади підвищення ефективності навчальної діяльності на заняттях з креслення у вищій школі на змістовно-процесуальному та особистісному (з урахуванням індивідуальних можливостей у процесі самостійної роботи) рівнях. Виконано дидактичний аналіз навчально-методичного забезпечення навчального курсу та визначено підходи щодо удосконалення методики його викладання. Теоретично обгрунтовано й апробовано концентрично-ланцюжковий метод, що забезпечує активне систематичне та послідовне залучення студентів до навчальної діяльності на заняттях з креслення. Розроблено комплекс графічних завдань, що сприяють реалізації основних дидактичних принципів навчання, активізації навчальної діяльності студентів на заняттях та враховують специфіку фахової підготовки. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості графічних знань та практичних умінь, просторової уяви та просторового мислення. На підставі проведеного дослідження встановлено вплив сформованих у студентів графічних знань і вмінь на професійну підготовку майбутніх учителів трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА336792

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Юсупова М. Ф. 
Методика інтерактивного навчання графічних дисциплін у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / М. Ф. Юсупова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2010. — 36 с. — укp.

Показано, що створення нових інформаційних технологій та їх впровадження в освітню сферу має стійку та необоротну тенденцію. Визначено психолого-педагогічні закономірності навчально-пізнавальної діяльності студентів за умов комп'ютерного навчання. Обгрунтовано доцільність застосування інформаційних комп'ютерних технологій у процесі навчання графічним дисциплінам. Впроваджено в навчальний процес інтерактивний навчальний курс "Нарисна геометрія", програмний комплекс автоматизованого контролю теоретичних знань та практичних навичок з нарисної геометрії. Розроблено критерії оцінювання знань студентів з графічних дисциплін за умов комп'ютерного навчання. Здійснено експериментальну перевірку методики графічної підготовки студентів, яка показує істотне підвищення рівня засвоєння навчального матеріалу, можливість систематичної оцінки результатів навчальної діяльності одночасно всіх студентів навчальної групи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА373468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Титова Н. М. 
Система оцінювання навчальних досягнень з креслення майбутніх вчителів трудового навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. М. Титова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 21 с. — укp.

Вперше розроблено й обгрунтовано систему оцінювання навчальних досягнень з креслення майбутніх вчителів трудового навчання із врахуванням дидактичних можливостей модульно-рейтингових і тестових методик, що сприяє підвищенню якості навчальної діяльності студентів. Розроблено навчально-контрольний програмний комплекс з курсу "Креслення", що містить теоретичний матеріал відповідного змісту, комплект тестових завдань і кросвордів, програмно-педагогічне забезпечення тощо. Розкрито підходи до оцінювання навчальних досягнень як важливої складової сучасної вищої освіти та специфіку оцінювання навчальних досягнень з креслення студентів педагогічних ВНЗ. Вдосконалено критерії та показники оцінювання навчальних досягнень майбутніх фахівців на заняттях з креслення. Набуло подальшого розвитку положення про оцінювання навчальних досягнень студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-38
Шифр НБУВ: РА383661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Гедзик А. М. 
Система підготовки майбутнього вчителя технологій до викладання курсу креслення в загальноосвітніх навчальних закладах: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / А. М. Гедзик ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 44 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано систему професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя технологій на основі діяльнісного підходу. Розроблено модель науково-педагогічної системи підготовки вчителя креслення, в якій відбувається професійне становлення фахівця. Розроблено змістово-методичну основу професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя до викладання креслення. Обгрунтовано й експериментально перевірено основні теоретичні та методичні положення системи професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя до викладання креслення. Удосконалено підходи до організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення графічних дисциплін. Подальшого розвитку набули положення щодо нерозривного зв'язку спеціальної та психолого-педагогічної підготовки майбутнього вчителя, що обумовлює інтеграцію методологічних і психолого-педагогічних знань для формування відповідного рівня професійної готовності до викладання креслення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА385955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Райковська Г. О. 
Теоретико-методичні засади графічної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інформаційних технологій: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Г. О. Райковська ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 40 с.: рис. — укp.

Вперше розроблено й обгрунтовано методику графічної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інформаційних технологій (ЗІТ), яка забезпечує ієрархічну послідовність накопичення інженерно-конструкторських знань, умінь і навичок, формування індивідуальних професійних рис майбутнього фахівця, реалізацію потреби студента в самореалізації; експериментально перевірено її ефективність та особливості функціонування. Розроблено модель графічної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей з застосуваням ЗІП, обгрунтовано організаційно-методичні підходи до проектування та створення цих засобів на базі сучасних систем автоматизованого проектування (САПР). Визначено теоретико-методичні засади графічної підготовки ЗІП, критерії, рівні та вимірники оцінювання результатів графічної підготовки майбутніх технічних фахівців цими засобами. Розкрито особливості інженерно-конструкторської підготовки даних майбутніх фахівців технічних спеціальностей та особистісно орієнтованого та діяльнісно диференційованого підходів у цій підготовці. Уточнено сутність, структуру та зміст понять графічної підготовки й інформативної технології, удосконалено форми, методи та засоби графічної підготовки з використанням інформативних технологій і комп'ютерно-орієнтовану методику цієї підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА383422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Джеджула О.М. 
Теорія і методика графічної підготовки студентів інженерних спеціальностей вищих навчальних закладів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.М. Джеджула ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 42 с. — укp.

Наведено результати досліджень теоретичних і методичних засад графічної підготовки студентів інженерних спеціальностей ВНЗ. Розроблено концепцію даної підготовки, за якою у системному, інформаційно-семіотичному, функціональному, особистісно-діяльнісному аспекті, розкрито суть змістового та процесуального блоків формування графічних знань і вмінь студентів. Розроблено модель графічної діяльності майбутнього інженера, яка виявляє перебіг психологічних процесів під час оперування графічними зображеннями. Розроблено й експериментально перевірено систему графічної підготовки студентів інженерних спеціальностей ВНЗ, а також педагогічні умови її реалізації, зокрема, урахування у змісті та процесі даної підготовки перспективних напрямів діяльності інженера, концентрично-інтегрального розвитку графічного знання, особливостей оперування графічними формами інформації, формування мотивації навчання шляхом використання комплексних професійно-орієнтованих завдань з елементами комп'ютерного інжинірингу, дизайну, ергономіки та методів імітації майбутньої інженерної діяльності з використанням сучасних видів графічної діяльності. Запропоновано методику графічної підготовки, спрямованої на формування професійно важливих видів графічної діяльності на базі інтерактивних технологій і передбачає використання професійно-орієнтованих завдань з елементами комп'ютерного інжинірингу, дизайну, ергономіки, методів імітації майбутньої виробничої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА353929

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Слободянюк О. В. 
Формування вмінь з інженерної і комп'ютерної графіки студентів в умовах дистанційного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Слободянюк ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано науково обгрунтовану методику формування вмінь з інженерної та комп'ютерної графіки (ІКГ), адаптовану до різних форм організації навчального процесу в технічному ВНЗ. Удосконалено структуру організації навчальних матеріалів дистанційних курсів з ІКТ. Запропоновано методику дистанційного проведення ділової гри з набуттям студентами знань і вмінь фахового спрямування, що дозволяє поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю, аналізувати та швидко приймати обгрунтовані правильні рішення за умов застосування технологій дистанційного навчання. Розроблено інформаційно-методичний матеріал, що містить методичні вимоги для організації дистанційного навчання ІКГ. Підтверджено ефективність використання дистанційної технології під час формування графічних знань і вмінь студентів технічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-8 + З970.631 р(4УКР)3-8
Шифр НБУВ: РА377871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Федорина Т. П. 
Формування конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей у процесі навчання нарисної геометрії та інженерної графіки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. П. Федорина ; НАПН України, Ін-т педагогіки. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Вперше виявлено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування конструкторських умінь студентів (високий рівень професійної компетентності викладача, цілеспрямоване застосування системи інформаційно-графічного забезпечення навчальної дисципліни, перманентне залучення студентів до різновидів навчальної діяльності, в якій репродуктивні методи навчання послідовно змінюються продуктивними, творчими способами оволодіння графічними завданнями та розвитком технічного мислення), що пов'язані з особливостями змісту навчального матеріалу та пізнавальними можливостями студентів. Сформульовано теоретико-методичні основи формування конструкторських умінь студентів з урахуванням комплексу конструктивно-технологічних завдань. Удосконалено комплекс критеріїв (мотиваційно-динамічний, змістово-результативний, операційний) і розроблено рівні сформованості досліджуваних умінь студентів під час вивчення нарисної геометрії та інженерної графіки (репродуктивний, перехідний, творчий).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3 + В181.19 р3-3
Шифр НБУВ: РА380358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського