Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (8)Тематичний інтернет-навігатор (2)Наукова електронна бібліотека (39)Реферативна база даних (3867)Книжкові видання та компакт-диски (2302)Журнали та продовжувані видання (2168)
Пошуковий запит: (<.>U=О2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 298
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Афанасов А.М. 
Автоматизація управління системою змащування гребенів коліс локомотивів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / А.М. Афанасов ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. — Д., 1999. — 16 с. — укp.

Розглянуто шляхи оптимізації управління режимами змащування гребенів колісних пар локомотивів бортовими лубрикаторами. Запропоновано раціональний алгоритм управління змащуючими приладами, що забезпечує значну економію змащувальних матеріалів, зниження ступеня забруднення мастилом екіпажної частини локомотива та ймовірності боксування колісних пар в режимі змащування при високому ступені зниження інтенсивності зношування гребенів. Розроблено систему автоматичного управління, що реалізує оптимальний алгоритм регулювання режимів змащування, а також методику вибору раціональних параметрів управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-082.056

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Коляда В.О. 
Автоматизована діагностика геометричних параметрів залізничних рейок за допомогою засобів технічного зору: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.10 / В.О. Коляда ; НАН України, Ін-т електрозварювання ім. Є.О.Патона. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено систему автоматизованої діагностики геометричних параметрів залізничних рейок, що базується на використанні засобів технічного зору. Проаналізовано актуальні проблеми застосування лазерно-телевізійних сенсорних систем для вимірювання геометричних параметрів залізничних рейок. Оптимізовано співвідношення сигнал - шум у процесі реєстрації відеосигналу, що містить початкові дані про геометричні параметри рейки. Розроблено швидкі алгоритми обробки зображень для виявлення контуру світлового сліду, що повторює рельєф поверхні рейок. Запропоновано методику ідентифікації парамтерів сенсорної системи, яка дозволяє виконувати калібрування оптичних блоків за умов організації, що експлуатує систему. Автоматизовано процес порівняння виміряних профілів рейок з еталоном за умов дії випадкових перешкод, які впливають на взаємне положення оптичних блоків і рейок. Розроблено апаратні та програмні засоби двоканальної лазерно-телевізійної сенсорної системи, призначеної для автоматичної реєстрації геометричних параметрів залізничних рейок. Досліджено характеристики точності та надійності сенсорної системи за умов магістральних залізниць.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.51
Шифр НБУВ: РА371098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Кузнецов В.Г. 
Автоматизована система обліку та контролю електроенергії дистанцій електропостачання залізниць: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / В.Г. Кузнецов ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. транспорту. — Д., 2002. — 20 с. — укp.

Розроблено нову систему АСКОЕ дистанцій електропостачання залізниць з новими функціями, що підвищують енергетичну ефективність електричної тяги, серед яких - раціональне переведення тягових підстанцій та диференційовані тарифи оплати за активну та реактивну електроенергію, контроль за раціональним електрообігрівом приміщень дистанцій електропостачання, прогнозування місячних витрат електроенергії тягових підстанцій, непрямий контроль за спрацьовуванням ресурсу тягових трансформаторів. Для реалізації цих функцій розроблено моделі раціонального переводу тягових підстанцій на диференційовані тарифи оплати за активну і реактивну електроенергію, а також раціонального електрообігріву приміщень. Теоретично обгрунтовано доцільність застосування методу "Гусениця" для прогнозування місячних витрат електроенергії дистанцій електропостачання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.007
Шифр НБУВ: РА317611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Олещук О.В. 
Аналітичні та інформаційні моделі і методи ідентифікації рухомих об'єктів для систем управління вантажопотоками: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.В. Олещук ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади та засоби побудови автоматизованої системи ідентифікації та реєстрації залізничних вагонів (АСІРЗВ). Показано економічну доцільність побудови АСІРЗВ на базі одержання й обробки візуальної інформації про транспортні засоби. Розроблено математичні моделі перетворення зображень, одержаних шляхом черезстрокового сканування, у зображення з прогресивним розгорненням. Удосконалено методи відстеження меж на базі використання виявлених ідентифікаційних елементів. Розроблено метод еталонно-залежної обробки для розпізнавання за високого рівня перешкод. Запропоновано моделі, методи та алгоритми для апаратно-програмної реалізації АСІРЗВ. Здійснено апробацію промислового зразка АСІРЗВ, показано її працездатність і перспективність впровадження для автоматизації обліку вантажопотоків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.02 +
Шифр НБУВ: РА352802

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Бухтіяров І.Ю. 
Асинхронний мотор-вентилятор з широким діапазоном робочого ковзання для тепловозів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / І.Ю. Бухтіяров ; Донец. держ. техн. ун-т. — Донецьк, 2000. — 19 с. — укp.

Створено асинхронний регулюємий мотор-вентилятор із широким діапазоном робочого ковзання для охолоджуючого пристрою дизеля тепловозу з метою зниження витрат енергії на привід вентиляторів охолоджуючого пристрою та підвищення надійності дизеля тепловоза. Існуючі системи плавного регулювання повітря: з поворотними лопатями, частотне регулювання мотор-вентиляторів, а також двошвидкісний електропривід вентиляторів не відповідають вимогам надійності, технологічності, вартісним показникам. Запропоновано плавний фазовий спосіб регулювання, який у 3,7 рази економічніший, ніж серійний релейний спосіб. Частота обертання мотор-вентилятора регулюється зміною напруги на обмотці статора фазовим способом за допомогою тиристорного перетворювача напруги. Встановлено, що обмотка ротора складається з мідних стрижнів та феромагнітних короткозамкнених кілець.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-01
Шифр НБУВ: РА309656 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Рябов Є. С. 
Безредукторний тяговий привод на основі реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком для швидкісного електрорухомого складу: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.09 / Є. С. Рябов ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2011. — 21 с.: рис. — укp.

Запропоновано створення безредукторного тягового приводу на основі реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком, розроблено математичну модель для визначення електромагнітного моменту даного двигуна. Розроблено узагальнену імітаційну модель тягового приводу, яка поєднує модель напівпровідникового перетворювача у сукупності з системою керування приводом і модель реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком. Розроблено модель крутильних коливань в механічній частині приводу та методику оцінювання енергетичних показників тягового приводу. Усі запропоновані моделі стали складовими програмно-алгоритмічного комплексу проектування тягового безредукторного приводу на основі реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком. Розроблено концептуальний проект швидкісного електропоїзду, тяговий привід якого синтезований за допомогою вищезазначеного алгоритмічного комплексу та визначено його робочі властивості й показники.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2
Шифр НБУВ: РА380640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Артеменко В.В. 
Вдосконалення ефективності контролю при ремонті тягових електричних машин в умовах депо: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.В. Артеменко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

Охарактеризовано метод комплексної оцінки факторів, що впливають на скорочення технічного стану тягових електричних машин у разі подовження їх терміну служби. Наведено модель визначення межових значень параметрів енергетичної установки тепловоза, які впливають на стан тягових електричних машин і лімітують їх термін служби. Розроблено комплексну модель вдосконалення системи контролю технічного стану тягових електричних машин, яка базується на принципі самонавчання та запропоновано шляхи її практичної реалізації. Проаналізовано метод вібромоніторингу вузлів тягових електричних машин на принципово новій апаратній основі із використанням ПЕОМ, а також створенням віповідної бази даних за браковочними параметрами. Розроблено методику теплового контролю вузлів тягових електричних машин із застосуванням нових засобів на базі інфрачервоних пірометричних приладів. Висвітлено питання створення теоретичних і практичних передумов щодо організації проведення вихідного контролю, які дозволяють на більш якісному рівні визначати технічний стан тягових електричних машин і забезпечувати їх надійність у разі подовження терміну служби.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-083.1/9-7 +
Шифр НБУВ: РА342730

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Карпенко Н.П. 
Вдосконалення колекторних тягових двигунів для рухомого складу при пульсуючій та імпульсній напрузі живлення: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Н.П. Карпенко ; Укр. держ. акад. залізн. транспорту. — Х., 2002. — 19 с. — укp.

Висвітлено питання вдосконалення колекторних двигунів шляхом поліпшення їх комутаційних властивостей. Науково обгрунтовано нові активні методи підвищення експлуатаційної надійності тягових двигунів. Розроблено математичну модель магнітного кола додаткових полюсів, за допомогою якої проаналізовано фізичні процеси у тяговому двигуні за пульсуючої та імпульсної напруги живлення. На підставі проведеного аналізу удосконалено методику розрахунку магнітного кола додаткових полюсів з урахуванням реакції вихрових струмів. Запропоновано новий схемно-конструкційний метод компенсації реакції вихрових струмів. Одержано нові рішення для підвищення надійності двигунів, які базуються на методі форсування збудження додаткових полюсів. Спрогнозовано надійність нових і модернізованих тягових двигунів для рухомого складу залізниць.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2-016
Шифр НБУВ: РА318995 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Матяш В.О. 
Вдосконалення методики організації та визначення дислокації пунктів комплексного діагностування магістральних тепловозів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.О. Матяш ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням підвищення ефективності експлуатації магістральних тепловозів шляхом вдосконалення технології їх обслуговування та ремонту з діагностуванням. Виконано розробки типових сполучень додаткових робіт на ділянках технічного обслуговування (ТО-3) та поточного ремонту (ПР-1) магістральних тепловозів із діагностуванням. Проведено моделювання раціональної організації робіт на ділянках ТО і ПР тепловозів та отримано залежності програми обслуговувань і ремонтів від впливу експлуатаційних факторів. Розроблено методику та проведено розрахунки щодо визначення дислокації пунктів комплексного діагностування (ПКД), а також технічні вимоги з метою створення й оснащення ПКД магістральних тепловозів. Визначено основні параметри функціонування ПКД. Наведено приклади практичної реалізації результатів досліджень щодо організації роботи ПКД і оснащення його стаціонарними і пересувними засобами. Запропоновано методику оцінки економічної ефективності з визначенням прогнозованих термінів окупності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-08-6
Шифр НБУВ: РА308480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Арбузов М.А. 
Вдосконалення системи контролю за поздовжніми напруженнями в рейкових плітях безстикової колії: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.06 / М.А. Арбузов ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2010. — 21 с. — укp.

Розглянуто питання вдосконалення системи контролю за температурно-напруженим станом рейкових плітей (РП) безстикової колії (БК) на основі впровадження магнітного методу вимірювання поздовжніх механічних напружень (МН). Проаналізовано методи вимірювання МН та проведено комплексну оцінку щодо їх застосування у вимірюванні сумарних напружень РП БК. Встановлено, що магнітний метод - перспективний метод контролю. Визначено вплив МН, температури металу, його загартованості, хімічного складу та напруженості магнітного поля на магнітні властивості рейкової сталі (РС). Зпрогнозовано коефіцієнт пропорційності між відносною магнітною проникністю РС та напруженням. Описано математичну просторову модель роботи БК, яка допомагає встановити раціональні місця вимірювання сумарних поздовжніх напружень, розробити методику вимірювання нейтральної температури в РП БК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211.6-045.01
Шифр НБУВ: РА372694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Боровик М.В. 
Вдосконалення технології виробництва маслотних виливків поршневих кілець з високоміцного чавуну для дизельних двигунів тепловозів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.16.04 / М.В. Боровик ; НАН України. Фіз.-технол. ін-т металів та сплавів. — К., 2006. — 16 с. — укp.

Досліджено проблему покращення техніко-економічних показників і стабілізації якості чавуну з кулястим графітом у литих заготівках (маслотах) поршневих кілець за відцентрового лиття у кокіль шляхом, насамперед, використання раціональних режимів модифікування, оптимізації хімічного складу металу та скорочення термічної обробки виливків. Досліджено ефективність використання сфероїдизувальних модифікаторів у вигляді лігатур (сплавів на основі кремнію, заліза, міді, нікелю) та брикетів (запресованих сумішей матеріалів дрібних фракцій). Випробовано спосіб графітизувальної обробки розплаву чавуну в ливарній формі у процесі її обертання. Вивчено фізико-механічні властивості комплексно легованого чавуну та рекомендовано його оптимальний хімічний склад для поршневих кілець. Проведено виробничі випробування розроблених технологічних рішень і зроблено оцінку їх ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-061/-069 +
Шифр НБУВ: РА345599

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Батюшин І.Є. 
Вдосконалення технології і організації заводського ремонту тепловозів з урахуванням зменшення витрат некапітального характеру: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / І.Є. Батюшин ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Установлено статистичну залежність динаміки відновлення вузлів і деталей тепловозів. Доопрацьовано метод вибору маршрутів, який визначає основні напрямки формування технологічних процесів відновлення, дефектації та утилізації вузлів і деталей тепловозів за умов заводського ремонту, розроблено модель, яка використовує формалізацію визначення якісних властивостей стосовно їх придатності до використання на підставі стохастичних зв'язків між виявленими дефектами. Науково обгрунтовано маршрутну технологію відновлення на підставі визначення "узагальненої деталі" за альтернативними ознаками. Запропоновано раціональні маршрути відновлення деталей на підставі виявлення сполучених дефектів у вузлах і деталях тепловозів у разі проведення заводського ремонту. Досліджено динаміку виключення тепловозів з інвентарю та визначено характерні пошкодження у вузлах тягових електричних машин, за якими розроблено методику, що дає змогу кількісно оцінити втрати кольорових і чорних металів у вузлах тепловозів, які розробляються на металобрухт. Запропоновано механізм оцінки витрат некапітального характеру, зумовлені вдосконаленням технології та організації заводського ремонту тепловозів і визначено шляхи його впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-083-6 +
Шифр НБУВ: РА324766

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Черниш Н.Ю. 
Вибір раціональних параметрів каналів вантажопотоків при удосконаленні маршрутних способів перевезення масових вантажів залізничним транспортом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Н.Ю. Черниш ; Харк. держ. акад. залізн.трансп. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Висвітлено питання вдосконалення системи організації вагонопотоків шляхом вибору раціональних параметрів каналів вантажопотоків у процесі удосконалення маршрутних способів перевезення масових вантажів залізничним транспортом. Розроблено загальну математичну модель функціонування виробничо-транспортного ланцюга перевезення масових вантажів маршрутами. Розглянуто методику визначення економічного ефекту для магістрального залізничного транспорту і виробництва. Запропоновано практичні рекомендації щодо вдосконалення й оптимізації експлуатаційної роботи залізничного транспорту, створення єдиного технологічного процесу функціонування всього виробничо-транспортного ланцюга, розробки графіків взаємодіє виробництва, транспорту та споживання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021
Шифр НБУВ: РА315916 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Харлан В.І. 
Вибір раціональних швидкостей руху пасажирських поїздів на ділянках міжнародних транспортних коридорів: автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.06 / В.І. Харлан ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В.Лазаряна. — Д., 2010. — 21 с. — укp.

Встановлено раціональні швидкості руху (РШР) пасажирських поїздів на міжнародних транспортних коридорах за рахунок впровадження системного підходу, що враховує наявний стан колійної інфраструктури, тип і характеристики існуючого і перспективного рухомого складу (РС). Визначено умови і сфери застосування РС з примусовим нахилом кузовів вагонів. Проаналізовано нормативну базу для реконструкції плану швидкісних залізниць. Удосконалено існуючий метод визначення РШР поїздів, розроблено і впроваджено оптимальну стратегію перебудови існуючих ділянок залізниць, яка базується на математичних моделях, що враховує сучасне фінансове положення, обмежене інвестування проектів і життєвий цикл роботи залізничної колії. Доведено, що застосування методу векторної оптимізації визначає РШР на різних об'єктах та ділянках за неадитивним критерієм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.033.323
Шифр НБУВ: РА370276 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
15.

Сергієнко М.І. 
Вибір та наукове обгрунтування техніко-економічних показників тепловозних дизелів для локомотивного парку України: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / М.І. Сергієнко ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2000. — 16 с. — укp.

Висвітлено теорію математичного моделювання характеристик теплових чотиритактних двигунів типу Д80 з оптимізацією їх конструктивних і регулювальних параметрів. Розроблено методику розрахунку та оцінено економічний ефект від модернізації тепловозного парку Укрзалізниці одним типорядом дизелів Д80. Наведено результати стендових та експлуатаційних випробувань дизелів 1Д80Б і 4Д80Б. Запропоновано усереднену гістограму режимів завантаження дизеля маневрового тепловоза, одногодинний експлуатаційний цикл з метою проведення реостатних випробувань. Вперше експериментальним методом визначено значення коефіцієнта, який враховує вплив перехідних процесів на середньоексплуатаційні витрати палива дизеля маневрового тепловоза.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4
Шифр НБУВ: РА310619 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Курган Д.М. 
Визначення впливу стану кривих залізничної колії на допустимі швидкості руху поїздів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.06 / Д.М. Курган ; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Комплексно оцінено вплив параметрів плану колії на величину припустимої швидкості, розроблено методику визначення даних параметрів під час виміру за методом стріл від хорди з нерівними плечима, яку можна використовувати під час розшифровки колієвимірювальної стрічки. Розглянуто критерії визначення припустимих швидкостей руху в кривих і запропоновано доповнення, що дозволяють враховувати реальний стан плану колії. Досліджено рух екіпажів на сполученнях кругових кривих, встановлено припустимі норми зміни кривизни в місцях сполучення залежно від рівня максимальної швидкості, що забезпечують плавність і комфортабельність їзди. Отримано формули для розрахунку середніх і максимальних імовірних величин непогашених прискорень і швидкості їх зміни за часом, з використанням яких розроблено методику для визначення припустимої швидкості руху поїзда за кривою реального стану. Експериментально оцінено вплив на екіпаж горизонтальних і вертикальних сил і прискорень під час руху за кривою з різними швидкостями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-011.3
Шифр НБУВ: РА316771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Чигирик Н.Д. 
Визначення показників надійності дизель-поїздів на етапі проектування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Н.Д. Чигирик ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2005. — 20 с — укp.

Вперше запропоновано моделі визначення надійності дизель-поїзда з-під кузовним розміщенням енергетичної установки та передачею змінного струму на етапі проектування методом блок-схем. Створено модель визначення надійності дизель-поїзда з використанням напівмарківських процесів. Удосконалено модель для формування раціональної системи обслуговування та ремонту дизель-поїзда. Запропоновано моделі розрахунку економічного ефекту від застосування нових методів прогнозування на етапі проектування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-021.1 +
Шифр НБУВ: РА335751

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Арпуль С. В. 
Визначення раціонального ряду потужностей пасажирських електровозів для залізниць України: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.09 / С. В. Арпуль ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. — Д., 2010. — 21 с. — укp.

Встановлено взаємозв'язок параметрів номінального режиму пасажирських електровозів з параметрами перевізного процесу. Розроблено методику визначення керувальних параметрів у рівнянні руху пасажирського поїзда, причому маса електровоза в дане рівняння не входять. Розроблено методику визначення раціональної градації ряду потужностей пасажирських електровозів для випадку, коли на зоні обслуговування використовуються електровози різних швидкісних категорій. Використання розроблених методик дозволяє визначити раціональний ряд потужностей пасажирських електровозів для залізниць України. Запропонований ряд потужностей за попередніми оцінками забезпечить економію коштів на відновлення й утримання локомотивного парку до 8 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.105-011
Шифр НБУВ: РА380512 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Візняк Р.І. 
Визначення характеристик міцності кузова піввагона при вивантаженні сипучих вантажів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Р.І. Візняк ; Укр. держ. акад. залізнич. трансп. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Проаналізовано існуючі технології та технічні засоби розвантаження сипучих вантажів з піввагонів з урахуванням нанесення пошкоджень, що взагалі негативно впливає на міцність елементів конструкції кузовів і збільшує відрахування та відновлення пошкоджених деталей та вузлів. З метою підвищення рівня збереження піввагонів під час виконання розвантажувальних робіт, а також - їх експлуатаційної надійності запропоновано використання принципово нових вагоноперекидачів підвісного типу. Доцільність та ефективність застосування методу вивантаження з піввагонів сипучих вантажів за допомогою цих технічних засобів замість грейферних захватів обгрунтовано результатами теоретичних і експериментальних досліджень, а також підтверджено економічними розрахунками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-021.1 + О284.04
Шифр НБУВ: РА326986

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Білоцерківський О.Б. 
Випадкові коливання та прогнозування безвідмовності рам візків вагонів електропоїздів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.09 / О.Б. Білоцерківський ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Розвинуто підходи до вирішення задач коливань і надійності для рам візків вагонів електропоїздів за зовнішнього впливу, спричиненого нерівностями шляху та іншими чинниками. Удосконалено математичні моделі та розвинуто розрахункові схеми, що адекватно описують конструктивні, технічні й експлуатаційні особливості єдиної динамічної системи "візок - шлях". Уперше розроблено методи вирішення задач випадкових вимушених коливань рам візків на базі методу скінченних елементів з урахуванням запізнювання кінематичного випадкового зовнішнього навантаження на колісні пари візків вагонів електропоїздів. Наведено методи вирішення задач прогнозування безвідмовності рам візків вагонів електропоїздів за одночасного врахування випадковості зовнішнього навантаження та характеристик опору втомі конструкції. Розроблено методи прогнозування безвідмовності рам візків за даними про відмови прототипу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О24-046.52 +
Шифр НБУВ: РА341356

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського