Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (109)Книжкові видання та компакт-диски (61)
Пошуковий запит: (<.>U=О211-04$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія: Транспорт   
1.

Твердомед В.М. 
Вплив поперечних та повздовжніх горизонтальних сил на роботу безпідкладкової та підкладкової конструкції рейкової колії: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.06 / В.М. Твердомед ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Доведено, що стійкість рейко-шпальної решітки та рейкових ниток і експлуатаційна надійність за безпідкладкової конструкції рейкової колії залишається забезпеченою за довготривалої експлуатації. Проведено теоретичні розрахунки та розроблено методику з визначення горизонтальних поперечних сил взаємодії між колесами рухомого екіпажу та конструкцією колії на залізобетонних шпалах з урахуванням дії поздовжніх стискувальних сил у поїзді, схем вписування та конструктивних особливостей автозчепних приладів. Розроблено графіки-паспорти для рухомого складу, який тривалий час експлуатується, та для сучасних моделей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-04
Шифр НБУВ: РА372433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Баль О.М. 
Підвищення ефективності ведення рейкового господарства за показниками надійності: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.06 / О.М. Баль ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2008. — 21 с. — укp.

На базі моделі відмов рейок за дефектами контактно-втомленого та втомленого характеру для дослідження оціночних критеріїв міцності рейок, на підставі результатів проведених експериментів і теоретичних досліджень комплексно оцінено вплив експлуатаційних факторів на інтенсивність відмов рейок у колії. Розроблено методику визначення зазначеної величини. Одержано кореляційні залежності їх відмов від пропущеного тоннажу, вантажонапруженості, осьового навантаження, плану лінії. Розроблено загальну модель експлуатації рейок і математичну модель життєвого циклу рейок у колії, які базуються на методах теорії масового обслуговування та теорії надійності, що дозволяють з використанням необхідних експериментальних даних вирішувати питання стосовно забезпечення надійності роботи рейок і прогнозувати зміни показників надійності залежно від пропущеного тоннажу, умов експлуатації, характеристик рухомого складу та їх стану, напружено-деформованого стану рейок та їх нормативних значень. Базуючись на вдосконаленій методиці визначення оціночних критеріїв міцності рейок, запропоновано допустимі значення в рейках, що враховують інтенсивність нагромадження деформацій рейок залізничної колії, забезпечують необхідний рівень її надійності у процесі експлуатації та підвищують ефективність ведення рейкового господарства, враховуючи диференційовані умови експлуатації. За цього оціночні критерії міцності рейок визначено на базі допустимого рівня відмов рейок, розроблено методику її визначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-045.01-021.1 +
Шифр НБУВ: РА356330

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Шавловський М.М. 
Теоретичні і практичні питання впровадження і експлуатації стрілочних переводів на залізобетонній основі на залізницях України: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.06 / М.М. Шавловський ; Київ. ін-т залізн. трансп., Харк. держ. акад. залізн. трансп. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Наведено результати теоретичних розрахунків дослідження пружно-динамічних параметрів колії на стрілочних переводах Р65 1/9 та Р65 1/11 із залізобетонними брусами. Проведено експериментальні динаміко-міцнісні дослідження роботи даних стрілочних переводів під дією рухомого складу. Проаналізовано та порівняно результати досліджень сил, напружень і деформацій, що з'являються під час дії рухомого складу на переводи на залізобетонних і дерев'яних брусах. На підставі результатів досліджень динамічної силової взаємодії колії та рухомого складу встановлено допустимі швидкості руху поїздів на стрілочних переводах. Зроблено техніко-економічне обгрунтування впровадження та експлуатації на залізницях України стрілочних переводів на залізобетонних брусах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-045.081
Шифр НБУВ: РА316032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Бойнік А.Б. 
Теоретичні основи ефективної експлуатації систем керування загороджувальними пристроями: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.20 / А.Б. Бойнік ; Укр. держ. акад. залізнич. трансп. — Х., 2003. — 35 с.: рис., табл. — укp.

Установлено кореляційні залежності взаємозв'язку між виникненням дорожньо-транспортних пригод (ДТП), затримками транспортних засобів та інтенсивністю їх руху й небезпечними помилками водіїв, чергових щодо переїзду, небезпечних відмов елементів систем керування (СК) загороджувальними пристроями (ЗП). Розроблено моделі функціонування переїздів за критеріями безпеки руху та пропускної спроможності, які дають змогу достовірно оцінювати їх ефективність за різних параметрів руху транспорту та виникнення дестабілізуючих чинників. Наведено модель небезпечного впливу КД на процес функціонування СК ЗП. Запропоновано імітаційну модель функціонування переїздів з різними СК ЗП для машинного (комп'ютерного) експерименту з метою дослідження транспортних затримок за умов стаціонарного та нестаціонарного режимів руху транспорту. Науково обгрунтовано концепцію удосконалення СК ЗК небезпечних об'єктів залізничного транспорту. Розвинуто метод оцінки безпеки залізничних переїздів різних категорій з урахуванням їх завантажування, який дає змогу комплексно визначити фактичні та межові показники безпеки. Вдосконалено модель прогнозування стану з використанням приватного алгоритму екстраполяції, використання якої сприяє переходу технологічного обслуговування на раціональний принцип - залежно від технічного стану. Розвинуто принципи ефективного керування ЗП залізничних переїздів, станційних технологічних колій навантаження-вивантаження та пунктів технічного обслуговування рухомого складу, а також виробничих приміщень з в'їздом-виїздом маневрових поїздів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-048.173 +
Шифр НБУВ: РА326132

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського