Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=О22-011$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Курган Д.М. Визначення впливу стану кривих залізничної колії на допустимі швидкості руху поїздів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.06 / Д.М. Курган ; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. — К., 2001. — 21 с. — укp.Комплексно оцінено вплив параметрів плану колії на величину припустимої швидкості, розроблено методику визначення даних параметрів під час виміру за методом стріл від хорди з нерівними плечима, яку можна використовувати під час розшифровки колієвимірювальної стрічки. Розглянуто критерії визначення припустимих швидкостей руху в кривих і запропоновано доповнення, що дозволяють враховувати реальний стан плану колії. Досліджено рух екіпажів на сполученнях кругових кривих, встановлено припустимі норми зміни кривизни в місцях сполучення залежно від рівня максимальної швидкості, що забезпечують плавність і комфортабельність їзди. Отримано формули для розрахунку середніх і максимальних імовірних величин непогашених прискорень і швидкості їх зміни за часом, з використанням яких розроблено методику для визначення припустимої швидкості руху поїзда за кривою реального стану. Експериментально оцінено вплив на екіпаж горизонтальних і вертикальних сил і прискорень під час руху за кривою з різними швидкостями. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О22-011.3 Шифр НБУВ: РА316771 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Скалозуб Ресурсозберігаючі методи управління тягою поїздів і удосконалення конструкцій рухомого складу: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.07 / Владислав Васильович Скалозуб ; Дніпропетровський національний ун-т залізничного транспорту ім. В.Лазаряна. — Д., 2003. — 34 с. — укp. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О22-011 Шифр НБУВ: РА327127
Рубрики:
|
| | | | |
3. |
Ткаченко В.П. Розрахунок та прогнозування шляхового фрикційного опору руху рейкових екіпажів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.07 / В.П. Ткаченко ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 1999. — 31 с. — укp.Розглянуто проблеми зменшення витрат енергоносіїв на тягу поїздів. Виконано комплекс досліджень шляхового фрикційного опору руху рухомого складу, обумовленого кінематикою та динамікою фрикційної взаємодії колісних пар і шляху. Розвиваються положення теорії замкнутих силових контурів щодо кінематичних ланцюгів спрямування колісних пар рейковою колією. Запропоновано методику розрахунку та прогнозування шляхового фрикційного опору руху і одержані його характеристики для більшості типів серійного рухомого складу. Одержані експериментальні характеристики зчеплення і кінематичного опору руху в системі "колесо-рейка" при двокрапковому контактуванні. Запроваджено поняття та сформульовано критерій поперечної керованості рейкових екіпажів. Визначені принципи проектування екіпажів із пониженим опором руху. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О22-011.13
Рубрики:
|
|
|