Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (140)Книжкові видання та компакт-диски (61)
Пошуковий запит: (<.>U=О22-08$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія: Транспорт   
1.

Дегтярьова Л. М. 
Запобігання сходу з рейок спеціального рухомого складу шляхом створення комплексної системи протидії: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / Л. М. Дегтярьова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 21 с. — укp.

Досліджено питання протидії сходу коліс спеціального рухомого складу з рейок за рахунок вдосконалення конструкції профілей колісних пар і створення комплексної системи протидії сходу. Запропоновано вдосконалені математичні моделі просторових коливань спеціалізованих вантажних вагонів. Розглянуто контакт обох коліс колісної пари з рейкою, за умови одноточкового гребеневого контакту на одному колесі та двоточкового на іншому. Визначено систему протидії сходу з рейок коліс спеціального рухомого складу, яка містить такі елементи: колісна пара з контргребенем, датчики, які контролюють положення коліс відносно рейкової колії та блок управління, який має безпосередній зв'язок з гальмівною системою та з системою оповіщення, що знаходиться в кабіні машиніста.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-082.031 + О275.89
Шифр НБУВ: РА377577 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Діденко Д.М. 
Збільшення ресурсу бандажів коліс локомотивів за рахунок удосконалення технології репрофілювання поверхонь кочення: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Д.М. Діденко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Установлено, що однією з причин суттєвого зниження ресурсу бандажів є нераціональний вибір методів вимірювання та контролю зносу поверхонь кочення, а також технології репрофілювання у процесі експлуатації. Розвинуто теорію фрикційної контактної взаємодії коліс з рейками, згідно з якою доцільно використовувати як аргумент функції розподілу параметрів двоточкового контактування повної бічної сили, що діє на колесо з боку рейки з урахуванням жорсткісних, інерційних і демпфірувальних властивостей колії. Удосконалено метод геометричного моделювання зношених профілів і коліс і рейок, який грунтується на припущенні, що знос є величиною, пропорційною ступеню взаємного проникнення контурів досліджених профілів і коефіцієнту відносного зносу. Запропоновано підхід до вирішення питання збільшення бандажів локомотивів, який базується на селективній корекції показників зносу у процесі репрофілювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-082.1/9 +
Шифр НБУВ: РА358187

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Момот О.І. 
Підвищення ефективності експлуатації рухомого складу залізниць України шляхом уніфікації електричних реле: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.І. Момот ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. (ДІІТ). — Д., 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення техніко-економічних показників експлуатації рухомого складу залізниць шляхом уніфікації реле за умов одночасного підвищення рівня їх безвідмовної роботи. На підставі аналізу застосування різних типів електричних реле однакового функціонального призначення показано дуже низький рівень їх уніфікації. Уніфікацію проміжних реле запропоновано здійснити на основі параметричних рядів у вигляді арифметичних, геометричних прогресій у відношенні до головного параметра (в якості останнього прийнято кількість контактів). З метою вибору оптимального параметричного ряду запропоновано застосовувати цільову функцію. Встановлено обмеження головного параметра, розроблено методику застосування цільової функції, знайдено раціональний ряд проміжних реле. Показано, що сучасна елементна база дозволяє уніфікувати сприймаючі та вихідні органи реле, які належать до масивів реле різних видів (часу, струму, напруги, диференційні, проміжні), водночас, суттєво підвищити рівень безвідмовної роботи релейних пристроїв.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-082-6
Шифр НБУВ: РА310662 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Михаліченко 
Підвищення надійності буксових вузлів рухомого складу залізниць: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Павло Євгенович Михаліченко ; Дніпропетровський національний ун-т залізничного транспорту ім. В.Лазаряна. — Д., 2006. — 25 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-046.54-021.1 + О22-083.1/9
Шифр НБУВ: РА342596

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Войтенко Г.О. 
Попередження відмов ходової частини рухомого складу на основі автоматизованого акустичного контролю коліс під час руху: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / Г.О. Войтенко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано методику моделювання акустичного сигналу, зареєстрованого у процесі акустичного зондування колеса з урахуванням особливостей генерації та реєстрації акустичних сигналів за допомогою електромагнітоакустичних перетворювачів та особливостей взаємодії таких сигналів з дефектами коліс. Вперше одержано аналітичні залежності, що встановлюють зв'язок між вхідними параметрами процесу акустичного контролю коліс (частотою акустичних хвиль, тривалістю хвильового пакета, кутовим кроком зондування, діаграмою спрямованості електромагнітоакустичного перетворювача) та вихідним параметром процесу (інтенсивністю зображення дефектів). Вперше одержано аналітичну залежність, що встановлює зв'язок між вхідними параметрами процесу експрес контролю інтегральної дефектності коліс з використанням кругових поверхневих акустичних хвиль - потужністю випромінюваного акустичного сигналу, фізичними властивостями дефектів і матеріалу коліс - та вихідним параметром - потужністю зареєстрованого акустичного сигналу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-082.1/9
Шифр НБУВ: РА370602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Калабухін Ю.Є. 
Удосконалення методології визначення техніко-економічних показників функціонування тягового рухомого складу з урахуванням життєвого циклу: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.07 / Ю.Є. Калабухін ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 38 с. — укp.

Сформовано науковий підхід, що дозволяє обгрунтувати доцільність і вигідність проектів оновлення залізничної техніки з урахуванням можливих змін її стану протягом даного періоду. Проаналізовано, що такий підхід дозволяє урахувати інтереси всіх учасників цього процесу, а саме тих, хто розробляє нову, прогресивну техніку, постачає виробника нової техніки сучасними комплектуючими вузлами та деталями, експлуатує, обслуговує та виконує усі види поточного ремонту, а також тих, хто буде в подальшому здійснювати її капітальний ремонт і модернізацію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-08
Шифр НБУВ: РА371687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Жученко Н.О. 
Удосконалення систем дефектоскопії деталей ходової частини рухомого складу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.13 / Н.О. Жученко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Вперше визначено співвідношення між параметрами магнітних полів розсіювання дефектів та східчастої поверхні в прикладених постійних і змінних полях, з урахуванням яких розроблено пристрої виділення інформаційних сигналів з сигналів перешкод та підтверджено можливості ферозондової дефектоскопії деталей з кінцевою поверхнею, до яких належать елементи ходової частини рухомого складу (ХЧ РС). Вперше використано кінцеві розміри площі поверхні, що контролюють, та магнітні параметри феромагнітного середовища в розрахунку полів розсіювання дефектів у нелінійних феромагнітних середовищах у прикладеному й залишковому полях, що дає можливість визначати оптимальні параметри магнітних систем ферозондових дефектоскопів. Запропоновано новий спосіб визначення магнітного потоку в осерді ферозонду, викликаного полем розсіювання дефектів, створений на базі урахування принципу взаємності. Показано можливість використання нового методу для розрахунку вимірювальних перетворювачів ферозондових дефектоскопів та пристроїв компенсації полів перешкод. Доведено доцільність використання ферозондового методу як попереднього експрес-методу в процесі дефектоскопії деталей ХЧ РС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-082.1/9 +
Шифр НБУВ: РА353277

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Данько В. М. 
Удосконалення системи управління утриманням технологічного обладнання для технічного обслуговування і ремонту тягового рухомого складу: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / В. М. Данько ; Держ. н.-д. центр залізн. трансп. України. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено розвиток і сучасні підходи до реалізації АРМоб з управління утриманням технологічного обладнання. Визначено діагностичну цінність інформації для АРМоб на основі ймовірнісних критеріїв. Розроблено узагальнену методику розрахунку поповнення запасів запасних частин і формалізовано модель визначення готовності технологічного обладнання. Запропоновано класифікаційну інформаційну структуру АРМоб на основі задач, які повинні вирішуватися в ході виробничого процесу. Визначено економічну ефективність модернізації технологічного обладнання за різними варіантами обсягів і розраховано оцінку термінів її окупності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-08
Шифр НБУВ: РА379233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського