Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (20)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=О232-042.2-01$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Транспорт   
1.

Карпенко Н.П. 
Вдосконалення колекторних тягових двигунів для рухомого складу при пульсуючій та імпульсній напрузі живлення: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Н.П. Карпенко ; Укр. держ. акад. залізн. транспорту. — Х., 2002. — 19 с. — укp.

Висвітлено питання вдосконалення колекторних двигунів шляхом поліпшення їх комутаційних властивостей. Науково обгрунтовано нові активні методи підвищення експлуатаційної надійності тягових двигунів. Розроблено математичну модель магнітного кола додаткових полюсів, за допомогою якої проаналізовано фізичні процеси у тяговому двигуні за пульсуючої та імпульсної напруги живлення. На підставі проведеного аналізу удосконалено методику розрахунку магнітного кола додаткових полюсів з урахуванням реакції вихрових струмів. Запропоновано новий схемно-конструкційний метод компенсації реакції вихрових струмів. Одержано нові рішення для підвищення надійності двигунів, які базуються на методі форсування збудження додаткових полюсів. Спрогнозовано надійність нових і модернізованих тягових двигунів для рухомого складу залізниць.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2-016
Шифр НБУВ: РА318995 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Гайденко Ю.А. 
Польовий аналіз характеристик та режимів роботи тягових асинхронних двигунів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / Ю.А. Гайденко ; НАН України. Ін-т електродинаміки. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Здійснено математичне моделювання усталених і динамічних режимів роботи тягових асинхронних двигунів (ТАД) з використанням методів теорії поля. Доцільність застосування такого підходу зумовлена неможливістю вірогідного визначення параметрів і характеристик ТАД в різних режимах роботи на базі класичних методів. Розроблено науково-методичне забезпечення, а саме: польові математичні моделі, які дозволяють визначати та досліджувати характеристики та режими роботи ТАД з урахуванням особливостей їх експлуатації, нелінійних властивостей матеріалів, реальної геометрії, ефекту витіснення струму в стержнях ротора; методологію інтегральних (механічних і робочих) характеристик ТАД в симетричних і несиметричних усталених режимах роботи, аналізу електромагнітного поля в активній зоні двигуна і без застосування схем заміщення; методологію коло-польового моделювання динамічних режимів ТАД. На базі польових методів проаналізовано вплив обриву стержнів короткозамкненої обмотки ротора на характеристики ТАД. Виявлено, що руйнування стержнів обмотки ротора спричинює значне зростання електромагнітного та теплового навантаження на сусідні стержні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2-01 +
Шифр НБУВ: РА354577

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського