Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (36)Книжкові видання та компакт-диски (18)
Пошуковий запит: (<.>U=О232-042.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Транспорт   
1.

Семененко О.І. 
Поліпшення характеристик бортових систем живлення електрорухомого складу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / О.І. Семененко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2003. — 19 с. — укp.

Запропоновано напівпровідникові ключі (НК) та структури напівпровідникових перетворювачів (НП) даних бортових систем з пониженими комутаційними втратами за рахунок використання у комутаторах режиму однорідної комутації. Встановлено головні співвідношення параметрів базової схеми нового НК із внутрішнім зворотним зв'язком, який забезпечує високі динамічні та енергетичні характеристики у разі використання ключа у комутаторах з однорідною комутацією другого роду. На базі даної методології вибору структури перетворювачів з однорідною комутацією доопрацьовано структурну схему НП бортової системи живлення магістральних електровозів постійного струму. Наведено уточнену формулу для визначення диференційної провідності НП бортових систем живлення з однорідною комутацією, необхідну для розрахунку параметрів елементів демпфірувальних ланцюгів, які забезпечують динамічну стійкість перетворювачів. Для НК за однорідної комутації запропоновано використовувати бездисипативні ланцюги комутаційного захисту, розроблено методику розрахунку параметрів елементів даних ланцюгів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.35 +
Шифр НБУВ: РА323155

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Демченко Ф.О. 
Удосконалення методів керування виконавчими пристроями об'єктів забезпечення транспортної діяльності: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Ф.О. Демченко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 18 с. — укp.

Удосконалено методи керування виконавчими пристроями об'єктів забезпечення транспортної діяльності (ОЗТД) з використанням уніфікованих контурів керування. Проаналізовано методи керування даними пристроями ОЗТД з синхронними двигунами. Запропоновано моделі для реалізації методів векторного керування та прямого керування струмом. Синтезовано регулятори з використанням критеріїв симетричного та модульного оптимумів, а також критерію максимального ступеня стійкості. За результатами дослідження встановлено, що під час настроювання ПІ-регуляторів з використанням критерію максимального ступеня стійкості керування більш ефективне. Обгрунтовано вибір структури для реалізації ефективного керування синхронними двигунами на базі принципу векторного керування. Проаналізовано методи керування "ослабленням поля". Установлено, що існуючі такі методи не забезпечують задані якості керування. З метою покращання характеристик контуру керування розроблено метод "ослаблення поля", який базується на прямому керуванні струмом та реалізації тягової характеристики приводу виконавчого пристрою. Цей метод забезпечує більш високі механічні характеристики у порівнянні з іншими методами за ідентичних витрат енергії. Запропоновано варіанти заміни класичних ПІ-регуляторів нейронними мережами на базі багатошарового персептрона.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.3 +
Шифр НБУВ: РА355637

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Павшенко А.В. 
Удосконалення методів проектування конструкції струмознімальних пристроїв моторвагонного рухомого складу підвищеної швидкості: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / А.В. Павшенко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливість покращання характеристик функціонування струмознімальних пристроїв моторвагонного рухомого складу за рахунок удосконалення конструкції їх механічних систем на підставі використання нових методів проектування. Науково обгрунтовано перспективні напрямки удосконалення конструкції та методів проектування струмознімальних пристроїв для сучасного моторвагонного рухомого складу. Розроблено нову узагальнену класифікацію та структурні формули для описання конструкції струмознімального пристрою (СЗП), які є базою для проведення структурного синтезу їх механічних систем. Складено матричне описання кінематики просторових механізмів струмознімальних пристроїв на базі методу перетворення координат. Обгрунтовано варіант удосконалення конструкції механічної системи найбільш розповсюдженого на моторвагонний рухомий склад (МВРС) Укрзалізниці струмознімального пристрою типу ТЛ-13У. Запропоновано нову патентозахищену рамнотрапеціїдальну конструкцію струмознімального пристрою, впровадження якого забезпечує виконання умов якісного струмознімання у разі підвищених швидкостей МВРС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.327 +
Шифр НБУВ: РА370791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського