Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=О235.2-041.4-01$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Бухтіяров І.Ю. Асинхронний мотор-вентилятор з широким діапазоном робочого ковзання для тепловозів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / І.Ю. Бухтіяров ; Донец. держ. техн. ун-т. — Донецьк, 2000. — 19 с. — укp.Створено асинхронний регулюємий мотор-вентилятор із широким діапазоном робочого ковзання для охолоджуючого пристрою дизеля тепловозу з метою зниження витрат енергії на привід вентиляторів охолоджуючого пристрою та підвищення надійності дизеля тепловоза. Існуючі системи плавного регулювання повітря: з поворотними лопатями, частотне регулювання мотор-вентиляторів, а також двошвидкісний електропривід вентиляторів не відповідають вимогам надійності, технологічності, вартісним показникам. Запропоновано плавний фазовий спосіб регулювання, який у 3,7 рази економічніший, ніж серійний релейний спосіб. Частота обертання мотор-вентилятора регулюється зміною напруги на обмотці статора фазовим способом за допомогою тиристорного перетворювача напруги. Встановлено, що обмотка ротора складається з мідних стрижнів та феромагнітних короткозамкнених кілець. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-01 Шифр НБУВ: РА309656 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Ноженко О. С. Підвищення енергетичної ефективності тепловоза активацією робочих середовищ: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / О. С. Ноженко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 19 с. — укp.Запропоновано метод використання енергії електродинамічного гальмування тепловоза для активації робочих середовищ, що дозволить підвищити його енергетичну ефективність. Одержано емпіричні залежності зміни фізикс-кінетичних властивостей дизельного палива (густини, в'язкості, "умовної" енергії активації передполум'яних реакцій) в результаті озонування від концентрації озону, що подається у паливо, і часу його зберігання для визначення економічних та екологічних характеристик роботи силової енергетичної установки тепловоза. Встановлено межі допустимих значень концентрації озону, що подається у паливо, і часу його зберігання відповідно до рівня економічних та екологічних параметрів роботи енергетичної установки, шляхом врахування залежності зміни "умовної" енергії активації передполум'яних реакцій дизельного палива під час озонування в математичній моделі робочого процесу енергетичної установки тепловоза. Одержала подальший розвиток математична модель електродинамічного гальмування тепловоза, що базується на взаємозв'язку енергетичного балансу тягового електродвигуна й умов руху поїзда з опором озонатора, що дозволяє встановити резерв використання енергії гальмування для активації робочих середовищ. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-014 Шифр НБУВ: РА377400 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
| | | | |
3. |
Логвіненко О.А. Удосконалення конструкції механізму газорозподілу локомотивної енергетичної установки типу Д80: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.А. Логвіненко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2003. — 19 с. — укp.Науково обгрунтовано доцільність подальшого розвитку робіт у напрямку покращання експлуатаційних показників локомотивної енергетичної установки (ЛЕУ) типу Д80 за рахунок модернізації механізму газорозподілу. Сформульовано та формалізовано задачу оптимізаційного проектування кулачкового механізму газорозподілу ЛЕУ (з чотиритактними дизелями) у запису задачі багатомірної оптимізації з обмеженнями. Розроблено комплексну математичну модель для оптимізаційного проектування кулачкового механізму газорозподілу ЛЕУ, яка базується на принципово новій методиці одержання профілів кулачків і найсучасніших методиках моделювання динамічних процесів і контролю міцності деталей клапанного приводу. Винайдено математичні залежності, що описують необхідний закон руху штовхача, використання якого забезпечує досягнення найбільших граничних значень часу-перерізу клапанів під час виконання заданих умов і обмежень на проектування. Удосконалено експериментально-розрахунковий метод визначення пружно-дисипативних параметрів стосовно деталей механізму газорозподілу ЛЕУ Д80. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-01 + Шифр НБУВ: РА322819
Рубрики:
|
| | | | |
4. |
Кривошея Удосконалення регулювання потужності тепловозних дизель- генераторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Юрій Володимирович Кривошея ; Українська держ. академія залізничного транспорту. — Х., 2005. — 19 с. — укp. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-014 Шифр НБУВ: РА340378
Рубрики:
|
| | | | |
5. |
Дацун Удосконалення технології прогріву тепловозів та дизель-поїздів на основі методів нечіткої логіки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Юрій Миколайович Дацун ; Українська держ. академія залізничного транспорту. — Х., 2005. — 20 с. — укp. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-01 Шифр НБУВ: РА340204
Рубрики:
|
|
|