Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (43)Книжкові видання та компакт-диски (22)
Пошуковий запит: (<.>U=О235.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія: Транспорт   
1.

Чигирик Н.Д. 
Визначення показників надійності дизель-поїздів на етапі проектування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Н.Д. Чигирик ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2005. — 20 с — укp.

Вперше запропоновано моделі визначення надійності дизель-поїзда з-під кузовним розміщенням енергетичної установки та передачею змінного струму на етапі проектування методом блок-схем. Створено модель визначення надійності дизель-поїзда з використанням напівмарківських процесів. Удосконалено модель для формування раціональної системи обслуговування та ремонту дизель-поїзда. Запропоновано моделі розрахунку економічного ефекту від застосування нових методів прогнозування на етапі проектування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-021.1 +
Шифр НБУВ: РА335751

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Баленко О.І. 
Оптимізація системи керування електропередачею дизель-потягу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / О.І. Баленко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2006. — 18 с. — укp.

Запропоновано перспективний підхід для визначення коефіцієнтів оптимізованого функціоналу методу аналітичного конструювання регуляторів за критерієм узагальненої роботи (АКУР), базуючись на теорії рівноважних моделей, що дозволило одержати спектр можливих рішень й обгрунтувати необхідність застосування евристичних методів пошуку структур і параметрів системи керування з використанням даного методу. Наведено моделі каналів САР генератора, тягових асинхронних двигунів (ТАД), електромеханічної системи дизель-потягу, що дозволило уточнити структури та визначити конструктивні параметри компонентів автоматизованих систем керування технологічними процесами (АСК ТП) в електропередачі дизель-потягу. Розроблено алгоритми синтезу керувань у функції фазових координат, що дало змогу здійснити розробку АСК ТП електропередачі, що забезпечує вдосконалювання технологічного процесу перевезення вантажів і пасажирів й оптимізацію енергетичних показників дизель-потягу. Створено методику оцінки якості системи керування за використання перехідної характеристики й питомої витрати електроенергії на одиницю пройденого шляху, що дозволило у процесі досліджень автоматизувати процес відбору "кращих" варіантів синтезованої САК. Запропоновано структуру регулятора на основі паралельно працюючого основного регулятора та допоміжного, на базі тришарової нейронної мережі, що дозволило поліпшити якісні показники технологічного процесу САК електропередачі дизель-потягу. Розвинуто метод АКУР у змісті визначення коефіцієнтів оптимізованого функціоналу на основі методу Лагранжа та критерію Сильвестра, що дозволило усунути недолік, зумовлений методикою знаходження коефіцієнтів синтезованої системи керування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-042 +
Шифр НБУВ: РА346167

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Басов Г.Г. 
Оцінка технічного рівня і експлуатаційної ефективності дизель-поїздів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Г.Г. Басов ; Харк. держ. акад. залізнич. трансп. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Розроблено математичну модель визначення технічного рівня дизель-поїздів. Отримано функціональні залежності технічного рівня від року побудови, потужності та інших техніко-економічних показників. Наведено стратегію "дослідження - виробництво" з процедурою розв'язання задач оптимізації з використанням "Ховард-методу". Розроблено модель оцінки експлуатаційної ефективності дизель-поїздів в експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-082
Шифр НБУВ: РА316915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Кулагін Д. О. 
Підвищення ефективності роботи тягової електропередачі дизель-поїздів ДЕЛ-02: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / Д. О. Кулагін ; ДП "Держ. н.-д. центр залізн. трансп. України". — К., 2011. — 18 с.: рис. — укp.

Набула подальшого розвитку теорія систем керування тяговими електропередачами на основі зменшення впливу варіації параметрів механічних та електричних частин, зменшення впливу дії пружних зв'язків між елементами тягової електропередачі на роботу системи, нормування динамічних характеристик руху дизель-поїзда (ДП), нової модернізованої структурної схеми тягової електропередачі, що дозволило підвищити ефективність роботи ДП. Удосконалено подвійний регулятор струму за рахунок врахування в його передаточній функції варіації параметрів контурів тягової електропередачі, що дозволило зменшити вплив температурних коливань на якість перехідних характеристик керування ДП. Вперше синтезовано регулятор частоти для системи керування автономним інвертором напруги, побудованої на основі подвійного регулятора струму, який враховує наявні пружні зв'язки між елементами тягової електропередачі ДП. Розроблено новий задатчик руху поїзда, що дозволяє нормувати значення прискорення, ривка та швидкості руху ДП у звичайних та аварійних режимах, з одночасним керуванням перехідними процесами електричних контурів тягової електропередачі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-042
Шифр НБУВ: РА384468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Сапронова С.Ю. 
Розрахунок характеристик поперечних коливань залізничних екіпажів з урахуванням двоточкового контактування коліс із рейками: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / С.Ю. Сапронова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Удосконалено математичну модель двоточкового фрикційного контакту колеса з рейкою з урахуванням перерозподілу параметрів контактування між контактами та координат контактів. Запропоновано віджаття рейкової нитки використовувати як позиційний аргумент під час проведення розрахунку перерозподілу параметрів контактування між контактами. Задовільна збіжність теоретичних розрахункових характеристик горизонтальної динаміки та результатів випробувань дизель-поїзда ДЕЛ01 дає підставу вважати розроблену математичну модель взаємодії колісних пар і колії адекватною та робить можливим її застосування для порівняльної оцінки рівня характеристик горизонтальної динаміки під час руху екіпажу в режимах вибігу, тяги та гальмування. Виконано теоретичне порівняння можливостей високошвидкісного руху поїздів ДПЛ1, ДПЛ2 та ДЕЛ01. Обгрунтовано шляхи покращання характеристик горизонтальної поперечної динаміки дизель-поїздів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-015.6 +
Шифр НБУВ: РА324580

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Заковоротний О. Ю. 
Система підтримки прийняття рішень для автоматизації процесу керування рухом дизель-поїзда: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.07 / О. Ю. Заковоротний ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено математичні моделі функціонування тягового асинхронного електропривода українського дизель-поїзда ДЕЛ-02. Одержано лінійну модель об'єкта керування в канонічній формі Бруновського, яка еквівалентна нелінійній моделі у просторі "вхід-стан". Розроблено структуру регулятора, який формує оптимальні керувальні дії. Розв'язано задачі максимальної швидкодії та мінімізації лінійної комбінації часу та квадрату керування. Висвітлено нову двоспрямовану асоціативну пам'ять на базі мереж адаптивної резонансної теорії, яка реалізує базу знань системи підтримки прийняття рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-082.02
Шифр НБУВ: РА373583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Біленький А.І. 
Удосконалення конструкції систем регулювання швидкості дизель-поїздів: автореф. дис... канд. техн. наук.: 05.22.07 / А.І. Біленький ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано можливість поліпшення характеристик функціонування систем регулювання швидкості дизель-поїздів (ДП) за рахунок удосконалення конструкції передаточних важільних механізмів. Розроблено функціональні схеми систем регулювання швидкості ДП, що експлуатуються на мережі залізниць України, та кінематичну схему механізму управління регулятором частоти обертів дизеля М756Б. Одержано єдиний математичний опис закономірностей руху ланок складного кінематичного ланцюга механізму управління регулятором частоти обертів дизеля силової установки. На підставі результатів оптимізаційних досліджень запропоновано варіант модернізації системи регулювання швидкості, впровадження якого забезпечує поліпшення експлуатаційної паливної економічності ДП ДР1А, що експлуатуються у режимі приміського сполучення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-011.3 +
Шифр НБУВ: РА357107

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського