Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (52)Книжкові видання та компакт-диски (24)
Пошуковий запит: (<.>U=О244.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Транспорт   
1.

Волков В.А. 
Підвищення безпеки експлуатації вагонів-цистерн шляхом створення захисних пристроїв підвищеної енергоємності: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.А. Волков ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2006. — 21 с. — укp.

Досліджено питання підвищення безпеки руху вагонів-цистерн, що транспортують екологічно небезпечні вантажі, зокрема, газових цистерн нового покоління, шляхом обладнання днищ котлів захисними пристроями підвищеної енергоємності. Розроблено методику та скінченно-елементні моделі для аналізу пружно-пластичного деформування днищ котлів цистерн з пристроями їх захисту за аварійних ударів. З використанням результатів дослідження виготовлено та впроваджено до виробництва на ОАО "МЗВМ" конструкцію вагона-цистерни моделі 15-503 АВП, днища котла якої обладнано розробленими торцевими запобіжними щитами, що містять стільникові енерговбираючі елементи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.4-04 + О184.88 +
Шифр НБУВ: РА345813

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Лавренко Д.Т. 
Покращення технічних характеристик вагонів-цистерн шляхом удосконалення їх конструкції: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Д.Т. Лавренко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2009. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему покращання технічних характеристик вагонів-цистерн шляхом удосконалення їх конструкції. Запропоновано конструктивну схему безрамної цистерни, що дозволяє розв'язати задачі щодо зменшення металоємності, понизити центр тяжіння вагона за рахунок максимально-можливого наближення котла до напіврам, збільшити об'єм котла з метою доведення його до максимально можливого у межах вписування в необхідний габарит. Визначено техніко-економічні показники вагона-цистерни безрамної конструкції. Розроблено математичну модель для визначення й оцінювання напружено-деформованого стану (НДС) цистерни безрамної конструкції, яка враховує реальний стан кузова під час руху цистерни залізничною колією та дозволяє оцінити його міцнісні характеристики з урахуванням динамічної навантаженості. Вдосконалено метод розрахунку міцнісних характеристик вагону-цистерни у частині врахування зміни сил у місцях спирання кузова на візки та врахування динамічних процесів у зв'язках між кузовом і візками. Вдосконалено математичну модель НДС цистерни у частині формування розрахункових навантажень залежно від збурень, що діють з боку колії. Вдосконалено математичну модель просторових коливань вагонів-цистерн, яка дозволяє оцінювати динамічні показники та міцнісні властивості. Економічний ефект від удосконалення конструкції вагонів-цистерн становить 1 560 тис. грн на кожні 1 000 цистерн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.4-02 +
Шифр НБУВ: РА363171

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Коросташевський П. В. 
Удосконалення принципів проектування універсального технологічного обладнання ліній збирання і зварювання листових полотнищ: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.03.06 / П. В. Коросташевський ; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено необхідний діапазон універсальності спеціального технологічного обладнання ліній, досліджено характер деформацій кромок листових полотнищ за їх транспортування у непривідному роликовому полі, виведено формули деформацій кромок з урахуванням емпіричного коефіцієнта прогину листів. Досліджено механізми взаємодії лобової кромки листового полотнища з роликами у разі заходу її на ролики непривідного роликового поля та виведено рівняння критичного вильоту лобової кромки, розроблено формули для визначення критичних параметрів роликового поля: максимального кроку роликів і максимальної відстані між суміжними рядами роликів. Виведено коефіцієнт критичного прогину та встановлено його конструктивні значення. Досліджено виникаючий за заході лобової кромки листового полотнища на ролики додатковий опір його транспортування по непривідному роликовому полі та виведено спрощену формулу для визначення його величини залежно від прогину лобової кромки. Розглянуто обладнання існуючих стендів збирання та зварювання листових полотнищ, у тому числі, пристроїв для запобігання протіканню зварювальної ванни (флюсових подушок), конструкції кантувачів листових полотнищ, транспортних систем, у тому числі, роликових полів, з використанням різних типів транспортувального обладнання, і наведено вдосконалені принципи конструювання універсального технологічного обладнання ліній збирання та зварювання листових полотнищ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.4-060.155 + К641-5-02
Шифр НБУВ: РА379986 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського